| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 00:58
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Of die kwallen nu in zee dobberen of of het strand lopen....  |
dagje zee kan voor mij elke dag van het jaar!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 01:19
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | ieter een knuffie ikke
 |
dank je wel baby pietje! wat ben je toch een schattig poepie. knuffeltje trg
alleen wel appart dat je nu bruine oogjes hebt op tv had je nog mooie helder blauwe ogen! (uitzending gemist op 52:35 min)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 06:42
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Ik vind dat je op deze manier de mens zwart maakt, (ik ben het niet met je eens), terwijl ik nou ook probeer duidelijk te maken hoeveel God voor ons overgehad heeft... dat wil toch iets zeggen ?
Voor mij althans zegt het dat ik er mag zijn, jammer dat jij dan gelijk de andere kant er weer tegenover zet. |
het geloof is weliswaar een keuze van ieder mens persoonlijk, maar je zult maar de Schepper zijn van die hemel en aarde en dan op straat worden gegooid[quote suus]
Suus, beetje vreemd dat je het nu niet eens bent met de zin die ik schrijf. Ik heb hem n.l. direct overgenomen uit je eigen posting. Beetje in een andere zinsopbouw. Maar het zijn je eigen woorden... Daarbij ik beweer ook precies het zelfde als jij...dat God alles voor ons heeft over gehad!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 07:07
|
|
|
|
| PROMISES084 schreef: | ik ben wel geweest en het is betrouwbaar hoor, ik ga al verschillende malen, en het gaat om nicoline/ caroline en jenny die dit al organiseren en verschillende christelijke datingsite uitnodigen, Christelijke singles komen er, en dat is toch leuk verschillende singles van andere datingsites te ontmoeten, dus al met al ...gezellig...EN NIET DUUR. dus leuk als er ook veel mannen/ vrouwen komen ,,nodig maar uit wie je kan..en geef je gewoon op bij, en als je meer info wil, gewoon mailen en vragen op dit emailadres, en je krijgt gegarandeert antwoord.
ourmeetingpoint@hotmail.com
dat is de emailadres algemeen van jenny en caroline/nicoline
groetjes en wie weet tot dan ..10 december in de Pimpelaer te barenddrecht.. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 07:20
|
|
|
|
| PIEKIE042 schreef: | mij maakt het helemaal niet uit..... mag sober zijn...
liever voor die tijd de bloemen  |
Wat een prachtige, hele mooie slogan!
Ik rij taxi. Dan zeggen de mensen, wat een regen, wat een 'slecht' weer. Dan zeg ik steevast: 'Ja, dat is goed voor de bloemen, zonder regen zijn er geen bloemen.
P.S. Wist je dat er heel veel landen vlak bij ons zijn, waar ze helemaal niet zulke mooie tuinen hebben als bij ons?
Met jouw slogan geef je het leven een kans, vol verrassingen, dat is beter!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 07:56
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | Honderd mannen kunnen een huis bouwen, om een thuis te krijgen heb je een vrouw nodig. (Oosterse wijsheid) |
maar als je er eenmaal in woont, met die vrouw die het een thuis maakt... kun je beter op de hoek van het dak gaan zitten dan bij die kijfachtige huisvrouw ( en dr moeder)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 08:07
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | pff gelukkig maar zou jammer zijn voor ons vrouwen....uh ik spreek voor mezelf dus  |
Goh Loes, naar welke van de twee gaat je interesse uit? (of allebei, alles kan tegenwoordig) Misschien moeten we je es vrijgezel van de week maken, kijken of de HINT over komt!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 08:11
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Goh Loes, naar welke van de twee gaat je interesse uit? (of allebei, alles kan tegenwoordig) Misschien moeten we je es vrijgezel van de week maken, kijken of de HINT over komt!  |
Hum, als je Loes laat kiezen en ze neemt ze beide betekent dat ook dat ik met Cross te maken krijg... Misschien is het dan maar beter dat ze er ééntje uitkiest...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 08:14
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | | Stoelen zat Aangenaam...maar ze blijven leeg! | Als je een feestje wil dan zal je zelf voor de slingers moeten zorgen. Misschien is een stoelendans een optie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 08:18
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Sterker nog, Jolan volgt alleen voorbeeld...Crossie was haar voor!  |
Hé, was Cross ermee begonnen? Dat vind ik nergens terug op mijn forumbladziijde. Misschien heb ik een andere versie Zat ik hier maar dat meiske als trendsetter te beschouwen Ik zal nog eens goed zoeken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 08:46
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Hé, was Cross ermee begonnen? Dat vind ik nergens terug op mijn forumbladziijde. Misschien heb ik een andere versie Zat ik hier maar dat meiske als trendsetter te beschouwen Ik zal nog eens goed zoeken... |
Misschien moet je ff een pagina terug bladeren
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 08:54
|
|
|
|
da da
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 08:56
|
|
|
|
| LOES550 schreef: | dank je wel baby pietje! wat ben je toch een schattig poepie. knuffeltje trg
alleen wel appart dat je nu bruine oogjes hebt op tv had je nog mooie helder blauwe ogen! (uitzending gemist op 52:35 min) |
as je heel goe kijke doe.. ikke blauwe oogies dada babypietje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 09:15
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | as je heel goe kijke doe.. ikke blauwe oogies dada babypietje |
Goh...wellicht heeft het te maken met afkomst hoor, maar ik vind babypietje wel een enorm grote woordenschat hebben!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 10:03
|
|
|
|
GRACE585 schreef: Geplaatst: donderdag 28 oktober 2010, 20:36
GOED LEZEN !!!!
hallo lieve mede cm-ers
bij deze nodigen we jullie uit voor een gezellige middag-avond om gezamelijk al vast in kerstsferen te komen op 18 December 2010 (het is een feestje zonder kinderen !) dit gezellige feestje wordt gehouden bij wadriaan die zo geweldig is om haar huis ter beschikkiing te stellen
we beginnen s'middags rond 4 uur tot ongeveer 23,00 sávonds
samen eerst gezellig aan een bakkie koffie of thee of chocomelk met wat lekkers en kennismaken met elkaar dmv ....(dat is nog een verrassing)
waarna we gezellig gezamelijk gaan eten van een lopend bufetje.
om de prijs laag te houden verzoeken we jullie om zelf drinken mee te brengen wat we gezamelijk delen bv frisdrank,sapjes of een flesje wijn of rose (het is dus NIET de bedoeling dat het een zuipfeestje wordt!!!
de prijs waar we vanuit gaan zal dan € 12,50 per persoon zijn, (even afhankelijk met hoevelen we zullen zijn) er is plaats voor maximaal 25 tot 30 personen en er is evt mogenlijkheid tot overnachting met ontbijt voor €2,50
alle betalingen vooraf ;uiterlijk op 8 Decenber moet dat binnen zijn anders gaat voor de wanbetalers het feest niet door! wees er snel bij want vol is vol
voor vervoer is ieder zelf verantwoordelijk,dus kijk onderling of je met elkaar mee kunt rijden
wij rekenen op veel gezellige mensen
dus mensen geef je op want vol is vol!
1. Grace585 (organisatrice) 2. wadriaan370 (organisatrice) 3. imke917 4. gilles669 5. angelique327 6. marianne129 ? (onder voorbehoud) 7. chatuliem619 8.rose524 9. crossroad317 (onder voorbehoud) 10. herman 11.mary656 ? 12.alous961 (onder voorbehoud) 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30.
sorry er hadden zich meer mensen opgegeven via de chat maar puppie heeft me lijstje gevreten dus vul je naam maar weer ff in op de lijst.a.u.b. we kijken naar jullie uit 1e week van dec mail ik iedereen ff voor de gegevens
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 15 november 2010, 10:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 10:54
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | | maar als je er eenmaal in woont, met die vrouw die het een thuis maakt... kun je beter op de hoek van het dak gaan zitten dan bij die kijfachtige huisvrouw ( en dr moeder) |
Ervaring? Je hebt er zelfs die daar voor de 2e keer intrappen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 10:58
|
|
|
|
aangeboden: luie draaistoel bekleding grijze ribstof zit 1 herstelstiksel in moet met spoed weg
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 15 november 2010, 11:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 11:17
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Elfstedentocht!  |
Vriest nog niet Zing!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 11:19
|
|
|
|
Woeeeeeeiiii
Gereserveerd voor Zaterdag 20 Nov. om 18.30 voor 6 personen!!
Nogmaals het adres: Witte de Withstraat 16 3012BP Rotterdam
Voor die mensen die liever niet in de stad parkeren is het adres aan te lopen vanaf metrostation Leuvehaven, bereibaar met metrolijn D! (Centraal Station - Spijkenisse Akkers)
Laten we tussen 18.10 en 18.20 buiten voor de deur afspreken! Mensen die er toch nog niet helemaal uit zijn hoe ze er gaan komen, mail me ff dan vogelen we het samen uit
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 11:48
|
|
|
|
| BILLY701 schreef: | | Vriest nog niet Zing!!! |
Nog niet Billy maar een elfstedentocht zou inderdaad vet cool zijn!!!
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 11:52
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Heel herkenbaar! Gisteren begonnen met klussen in m'n nieuwe huisje en nu overal pijn. Gelukkig niet echt verrekt, maar wel flinke spierpijn.
Beterschap Grace!
Enne...nog gefeliciteerd met de mooie uitslag die je van de arts gekregen hebt! |
Succes met klussen Josina en ook met de spierpijn!
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 12:04
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | Succes met klussen Josina en ook met de spierpijn!
Mary |
Dank je! 2e dag is het altijd erger hè Het is vast weer over wanneer we aankomende zaterdag weer aan de slag gaan
Maar het wordt mooi !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE378
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 12:08
|
|
|
|
God is een liefhebbende God en geen straffende God. Dus ik zou niet snappen als je dus je zelf bevredigd dat je dan door God gestraft zou worden. Als je door je zelf te bevredigen je zelf lekker kunt laten ontspannen.
Groetjes Marianne
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 12:16
|
|
|
|
| MARIANNE378 schreef: | God is een liefhebbende God en geen straffende God. Dus ik zou niet snappen als je dus je zelf bevredigd dat je dan door God gestraft zou worden. Als je door je zelf te bevredigen je zelf lekker kunt laten ontspannen.
Groetjes Marianne |
Over straffen hebben we het hier niet, er word enkel gesteld dat het echt zo erg niet is... Het hoort toch bij seksualiteit? En seksualiteit is iets dat gegeven is aan twee mensen...die hierdoor één worden. Daarbij is je lichaam een tempel van de heilige geest, dat m.i. niet op deze "vleselijke" manier ontheiligd dient te worden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 12:30
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Of die kwallen nu in zee dobberen of of het strand lopen....  |
Die op het strand lopen, steken die ook ???????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 12:34
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Die op het strand lopen, steken die ook ??????? |
Dat zal de tijd leren visser
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 12:36
|
|
|
|
| AANGENAAM334 schreef: | | Als je een feestje wil dan zal je zelf voor de slingers moeten zorgen. Misschien is een stoelendans een optie. |
Wie zegt er nou weer dat ik een feestje wil???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 12:49
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Die op het strand lopen, steken die ook ??????? |
Tuurlijk, dat doen ze zelfs op het forum al
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 12:58
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Wie zegt er nou weer dat ik een feestje wil???  |
Niemand. Niet letterlijk maar figuurlijk. Ik veronderstel als jij iemand op jouw stoel wil hebben...... hetgeen ik opmaak uit je opmerking dat er bij jou een stoel leegblijft.....je zelf actief moet zijn. Althans dat is mijn ervaring.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
NOUMOE974
|
|
Geplaatst: maandag 15 november 2010, 13:07
|
|
|
|
| MARIANNE378 schreef: | God is een liefhebbende God en geen straffende God. Dus ik zou niet snappen als je dus je zelf bevredigd dat je dan door God gestraft zou worden. Als je door je zelf te bevredigen je zelf lekker kunt laten ontspannen.
Groetjes Marianne |
Dan heb je denk ik een niet bijbels-beeld van God. Hij is barmhartig en rechtvaardig en ziet geen enkele zonde door de vingers.
NM
|
|
| Naar boven |
|
|