| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 19:36
|
|
|
|
| PIEKIE042 schreef: | behalve ikke....tot nu toe, na 15 jaar scheiding..
maarjah..als ik eens een lekker ding tegen kommmmmm  |
tja, ik date niet meer piekie.... en of je hier op cm verder nog lekkere dingen tegenkomt????? maar in ieder geval veel sucses!!! 
( doe die naald in de hooiberg de groeten van me...)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 19:37
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | tja, ik date niet meer piekie.... en of je hier op cm verder nog lekkere dingen tegenkomt????? maar in ieder geval veel sucses!!! 
( doe die naald in de hooiberg de groeten van me...) |
Doe je veters ff vast...je loopt ernaast
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 20:06
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Het valt me op dat in het verkeer tussen mensen de verwachtingen altijd zo hoog gespannen zijn. En hoe hoger de verwachting, des te groter de teleurstelling. We zijn christenen, en dat betekent vaak dat de ander zich christelijk gedraagt. Helaas is de praktijk anders. Vaak merken we dat de ander toch ook wel minder goede trekjes heeft. Ligt dat aan de ander, of ligt dat ook aan onze eigen verwachtingen? We zijn christen, dus we verwachten dat de ander te vertrouwen is. En vaak genoeg blijkt dat niet zo goed te werken. Ligt dat echt aan de ander of ligt dat ook aan de verwachtingen die we van de ander hebben. Ik merk dat mensen moeite hebben te accepteren dat de ander zich ook als mens gedraagt. Met zn goede en slechte eigenschappen. Is het nu juist niet de kunst om de ander lief te hebben zoals hij/zij is? En als dat wat menselijker is dan dat we ons voor kunnen stellen, dat ook te kunnen accepteren? Vertrouw niet de ander alleen maar omdat ie christen is. Vertrouw hem/haar pas als hij/zij bewezen heeft dat vertrouwen waard te zijn. Accepteer ook de zwaktes en vergeef.... |
het "christen"zijn is voor mij iemand die zich gered weet door de kruisdood van Jezus,vrijgekocht van zonde door Zijn bloed en dat die persoon zijn verdere leven Jezus wil volgen in woord en daad op weg naar de eeuwigheid. Wil dat zeggen dat die persoon perfect is en nooit fouten maakt?;Nee beslist niet. Ik denk dat in een relatie de verwachtingen altijd bijgesteld zullen worden,zolang men maar blijft communiceren zal men naar elkaar toegroeien. Een ander onvoorwaardelijk vertrouwen omdat ie zegt "christen"te zijn lijkt mij erg kortzichtig,men kan zoveel beweren. Men leert elkaar pas kennen in de omgang en een gezonde dosis van vertrouwen en wantrouwen is het begin.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 20:07
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | tja, ik date niet meer piekie.... en of je hier op cm verder nog lekkere dingen tegenkomt????? maar in ieder geval veel sucses!!! 
( doe die naald in de hooiberg de groeten van me...) |
Hmm.....het allerlekkerste ding van CM ooit, heeft gesproken.
Annette, je bent maar een bofkont.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 20:31
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ik heb in mn vrijgezellentijd hier op cm stevig gedate en ik weet ( zonder namen te noemen) dat er meerdere mannen en vrouwen waren (die dus hier op cm actief waren/ zijn) die na hun scheiding er een sexmaatje op na hielden.
dus gewoon zonder relatie elkaar regelmatig ff van de jeuk afhelpen. ik denk dat dit voor hun therapeutisch heel goed is geweest om na hun slecht geeindigde huwelijk het plezier in de sex te hervinden.
helaas voor de schijnheiligen onder u.... deze dames en heren hadden ook een profiel zo vroom dat een ouderling zn vingers bij af zou likken... voor mij is dus iedereen, hoe vroom hij of zij zich op cm forum of in het profiel ook moge voordoen, een potentiele wippert, huwelijk of niet  |
Op die andere topic wilde ik eigenlijk net hetzelfde zeggen als Pieter maar ik durfde niet. Ik probeerde het wel maar het kwam er niet goed uit. Dus zijn moed kan ik alleen maar bewonderen en met wat hij zegt ben ik het helemaal eens...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 20:32
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Op die andere topic wilde ik eigenlijk net hetzelfde zeggen als Pieter maar ik durfde niet. Ik probeerde het wel maar het kwam er niet goed uit. Dus zijn moed kan ik alleen maar bewonderen en met wat hij zegt ben ik het helemaal eens...  |
Potdorie deze ochtend mailde ik nog iemand dat ik me niet meer zo mengen in deze zwaardere topics en ondertussen ben ik weer bezig...ik moet iets aan mijn standvastigheid doen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 20:33
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Hoe lees je Hebreeuws oorspronkelijk, Willemijn? Een Jood heeft ooit eens uitgelegd dat elk Hebreeuwse woord meerdere betekenissen heeft. Zo kan het dus ook dat er vanuit 1 taal meerdere vertalingen bestaan  |
Hoop het niet Henk, vind het al een hele klus om het met één betekenis te leren......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 20:34
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Hoop het niet Henk, vind het al een hele klus om het met één betekenis te leren...... |
Misschien moet je de hele zin lezen en kijken in welke context het woord geplaatst is..;
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 20:53
|
|
|
|
| AANGENAAM334 schreef: | Toch zit er aan die groepsdruk een positieve kant. Het kanaliseert de samenzang. En die groepsdruk is er zowel in de traditionele kerken als in de niet traditionele. Bij de één door het vasthouden aan de bijvoorbeeld alleen de psalmen en bij de ander door op de manier van het uiten bij het zingen of de liedkeuze. Zogezien kanaliseert de groep de harmonie bij het zingen. Maar de christen wordt geadviseerd om nieuwe liederen lofzangen en/of geestelijke liederen te zingen. In de onberijmde psalmen lezen we op diverse plaatsen dat we een "nieuw" lied moeten/mogen zingen. Bijvoorbeeld ps 33:3, 96:1,98:1. En het is niet alleen een oudtestamentische opdracht ook in het nieuwe testament wordt dat aanbevolen; bijv Kol 4:17 .....onderwijs elkaar en wijs elkaar terecht, met psalmen, lofgezangen en geestelijke liederen. Zing voor de Heere met dank in uw hart. En als dat laatste er is dan maakt het m.i. niet uit of we nu alleen maar psalmen zingen of andere geestelijke liederen |
En wat vind je dan van Taizé liederen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 20:56
|
|
|
|
Woensdag 16 November, Fil. 3: 7-14; Schade.
Elk bedrijf kan er over meepraten, je ontkomt er niet aan: schadeposten zijn er altijd. Een machine gaat stuk, een auto krijgt een botsing. Zonde, zo’n schade!
Paules heeft ook schade opgelopen. Het vreemde is echter dat hij ‘schade’ noemt wat een ander als ‘winst’ beschouwen. Nu heeft Paules van Jezus geleerd om alles op de kop te zetten. Het Koninkrijk van God keert nu eenmaal de rollen radicaal om! Zo lazen we al dat Paules over het sterven niet spreekt als over een verlies, hij noemt dat winst! Maar nu schrijft hij over dingen die wij ‘winst’ zouden noemen, terwijl Paules spreekt over schade… Wat bedoelt de apostel? Hij denkt aan zijn opvoeding en opleiding. Wat was hij een vrome jongen! Een echte Jood, in hart en nieren! Stipt, punctueel, een fanatieke vervolger van die ketterse christenen…Kortom: onberispelijk in handel en wandel! Maar sinds zijn ontmoeting met Jezus op de weg naar Damascus, is Paules anders gaan denken over zijn zogenaamde ‘winst’. Zijn voordeel bleek een oordeel. Zijn winst bleek verlies. Zijn goede werken bleken kwade daden. Met al zijn vroomheid liep hij God voor de voeten. Het was geen winst, maar vuilnis, drek, viezigheid. Walgelijk, in één woord! Wie van genade leert leven, laat het wel uit zijn hoofd om nog langer zich op de borst te kloppen. De Farizeeër wordt alleen gerechtvaardigd als hij een tollenaar wil zijn. Geloven is niet: achterom kijken naar wat je allemaal hebt gepresteeerd, maar vooruitzien naar wat Jezus doen zal!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 20:59
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | als het maar in hele noten is  |
Volgend mij beperkt jouw muzikaal talent zich alleen maar tot het zingen in de douche ..... Vraag me trouwens af wat hele noten zijn. (walnoten en hazelnoten zeker) Kan me indenken dat die zwaar op de maag, in het gehoor liggen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTHA725
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 21:08
|
|
|
|
Het enige houvast
Wanneer je niet meer bidden kunt, en alles in je hart lijkt dood, wanneer je staat op t dode punt, en niemand weet iets van je nood,
Wanneer je zoekt naar een houvast, - want God lijkt soms zo eindloos ver- Wanneer je moedeloos torst je last, en aan je hemel blinkt geen ster,
Wanneer de liefste mens ontviel, wanneer God vroeg naar je mooist bezit, Luister dan maar-en wacht- en kniel; t is Gods Geest zelf, Die voor je bidt.
( uit Gouddraad uit vlas van Nel Benschop )
Hoi allemaal,
Weer veel gebeurd afgelopen week , Rampen en ellende in de wereld, slachtoffers die aan cholera lijden daardoor, een medechristen van ons in noorwegen die met ons meebad elke donderdag is overleden, veel leed bij deze nabestaanden.
Maar wat heerlijk dat we altijd tot Hem mogen komen, Hem aanroepen, de Trooster bidden om de tranen te wissen,
Hij laat geen bidder staan.
Wat mooi is het om ondanks dat je denkt; ik trek het niet meer, : en DAN je zegeningen gaat tellen, dat je daarin verder komt dan je dacht
We zitten nu richting Advent, tijd van bezinning, en vrede, lichtjes in huis, maar Hij is het Grote Licht in ons, laten we dat uitdragen met elkaar,
Ik nodig je uit om mee te bidden en te danken in de gebedsroom, Elke donderdagavond is er bidstond van 20.00 tot 21.oo
Waar kan je gebedsroom vinden? Je gaat naar Chatbox, dan rechts naar beneden scrollen, en de gebedsroom aanklikken
Sommigen blijven het hele uur, anderen vragen kort gebed, of kijken wat gebedsroom is. Alles is vrijblijvend.
Warme groetjes en Gods rijke zegen,
Martha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 21:15
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | ik heb in mn vrijgezellentijd hier op cm stevig gedate en ik weet ( zonder namen te noemen) dat er meerdere mannen en vrouwen waren (die dus hier op cm actief waren/ zijn) die na hun scheiding er een sexmaatje op na hielden.............. helaas voor de schijnheiligen onder u.... deze dames en heren ......................hadden ook een profiel zo vroom dat een ouderling zn vingers bij af zou likken... voor mij is dus iedereen, hoe vroom hij of zij zich op cm forum of in het profiel ook moge voordoen, een potentiele wippert, huwelijk of niet  |
Pieter een paar opmerkingen nav jouw badinerende post; -Hoe weet jij dat van die mannen? Met hen gedated? Of met een kalf geploegd? -Als iemand anders in de sloot springt dan hoef ik dat nog niet te doen. M.a.w. wat jij deed of waarnam bij anderen hoef ik niet te doen. -'K ben meer dan 26 jaar getrouwd geweest en altijd trouw geweest aan mn ex. Heel bewust. En ja er is heus wel verleiding geweest. Waarom zou ik nu dan wel mn principes vaarwel zeggen? In ieder geval niet voor om jouw woord te gebruiken "jeuk". - Ouderling, ja ook dat nog. Maar dat is geen garantie. - Een potentiele relatie na een eerder huwelijk zal altijd anders zijn. Gezien de opgedane (levens)ervaring kan er m.i. eerder sprake zijn van intimiteiten dan eertijds toen de eerste relatie aangegaan werd. - Potentiele wippert is niet bepaald mijn woordkeus; maar potentieel ja. En of dat voor het huwelijk al is/kan?....niets menselijks is mijn vreemd....en al een huwelijk achter de rug..... en weet van verleiding......... 'k hoop daar een weg in te vinden.....al denk ik niet dat op zo zal zijn als jij beschrijft.
-
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 21:21
|
|
|
|
| AANGENAAM334 schreef: | Pieter een paar opmerkingen nav jouw badinerende post; -Hoe weet jij dat van die mannen? Met hen gedated? Of met een kalf geploegd? -Als iemand anders in de sloot springt dan hoef ik dat nog niet te doen. M.a.w. wat jij deed of waarnam bij anderen hoef ik niet te doen. -'K ben meer dan 26 jaar getrouwd geweest en altijd trouw geweest aan mn ex. Heel bewust. En ja er is heus wel verleiding geweest. Waarom zou ik nu dan wel mn principes vaarwel zeggen? In ieder geval niet voor om jouw woord te gebruiken "jeuk". - Ouderling, ja ook dat nog. Maar dat is geen garantie. - Een potentiele relatie na een eerder huwelijk zal altijd anders zijn. Gezien de opgedane (levens)ervaring kan er m.i. eerder sprake zijn van intimiteiten dan eertijds toen de eerste relatie aangegaan werd. - Potentiele wippert is niet bepaald mijn woordkeus; maar potentieel ja. En of dat voor het huwelijk al is/kan?....niets menselijks is mijn vreemd....en al een huwelijk achter de rug..... en weet van verleiding......... 'k hoop daar een weg in te vinden.....al denk ik niet dat op zo zal zijn als jij beschrijft.
- |
Helemaal mee eens Aangenaam........en mooi gezegd.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 21:21
|
|
|
|
| AANGENAAM334 schreef: | -'K ben meer dan 26 jaar getrouwd geweest en altijd trouw geweest aan mn ex. Heel bewust. En ja er is heus wel verleiding geweest. Waarom zou ik nu dan wel mn principes vaarwel zeggen? In ieder geval niet voor om jouw woord te gebruiken "jeuk".
|
Ik wil even reageren op dit stukje,ik ben echt geen heilige maar dit stuit me tegen de borst. Ben je trots op jezelf dat je niet op vrouwelijke avances ingegaan bent tijdens je huwelijk? Een bezet hart ziet die verleiding niet eens staan........dan word je juist misselijk bij het idee is mijn ervaring....... Of denken alleen vrouwen zo?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 21:29
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Aan de vruchten zie je of het goede of slechte vruchten zijn Hand daarvan kan je bepalen hoe de vrucht zich voort brengt Als de vrucht dor is moet het opnieuw gezaait worden
Is de vrucht te hoog en scheef gegroeit moet het gesnoeit worden Wat soms kluit en al wortels verwijdert moet worden opnieuw geplant moet worden in goede gezonde aarde wat zon en water krijgt
De Tuinman weet en kent elk vrucht en plant en hoe in leven groeit Als de vrucht zich wil voortplanten zal het vol bloei staan en mooier zijn Gezonde vruchten voortzetten in elke dag van de schepping
Shalom, |
En soms kunnen vruchten er aan de buitenkant prachtig mooi uitzien . Maar als je dan de vrucht door snijdt , dat ie van binnen helemaal rot is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 21:29
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | En wat vind je dan van Taizé liederen? | 'K weet daar te weinig vanaf, hoewel ik tijdens mn middelbare school godsdienstles heb gekregen van bestuurslid van de wereldraad van kerken die frevent Taizeenthousiast was en zo het e.e.a. daarvan meegekregen heb, om daar een inhoudelijk oordeel over te hebben. Maar het is bepaald niet zo dat ik iets afwijs omdat ik het niet ken want in de bijbel staat op verschillende plaatsen de Heer een nieuw lied te zingen. Bijvoorbeeld ps 96:1 1 Zing voor de HEER een nieuw lied.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 21:31
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik wil even reageren op dit stukje,ik ben echt geen heilige maar dit stuit me tegen de borst. Ben je trots op jezelf dat je niet op vrouwelijke avances ingegaan bent tijdens je huwelijk? Een bezet hart ziet die verleiding niet eens staan........dan word je juist misselijk bij het idee is mijn ervaring....... Of denken alleen vrouwen zo? |
Welkom in de grote mensen wereld Leanne.......... Jouw ervaring is-gelukkig maar- wat anders dan de realiteit van veel mensen......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 21:40
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik wil even reageren op dit stukje,ik ben echt geen heilige maar dit stuit me tegen de borst. Ben je trots op jezelf dat je niet op vrouwelijke avances ingegaan bent tijdens je huwelijk? Een bezet hart ziet die verleiding niet eens staan........dan word je juist misselijk bij het idee is mijn ervaring....... Of denken alleen vrouwen zo? |
ik ben echt geen heilige ik ook niet.
maar dit stuit me tegen de borst. Hoezo?
Ben je trots op jezelf dat je niet op vrouwelijke avances ingegaan bent tijdens je huwelijk? Nee absoluut niet trots. Maar wel tevreden/content dat ik ondanks de verleiding staande ben gebleven. En dat was niet makkelijk.
Of denken alleen vrouwen zo? Weet ik niet dat moet je aan hen vragen. 'k wil het best wel weten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 22:13
|
|
|
|
| PIEKIE042 schreef: | ik was niet helemaal wakker....Martin had AL een kaartje gekocht..  |
Ja natuurlijk wat dacht je wat want dit is toch het mooiste wat er is . Vanmorgen was ik in het ziekenhuis en kreeg te horen dat het toch fout zat en dat ze moeite hebben met opereren maar ik niet want ik zei tegen de dokter ook mn koffer is gepakt en als HIJ komt dan ga ik met hem mee alleen begreep de dokter het in eerste instantie maar na uitleg wel. Sjalom. Marti
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 22:15
|
|
|
|
Er is nogal verschil tussen jeuk tijdens het huwelijk of na de scheiding. Toegeven Tijdens je huwelijk is in mijn ogen ronduit walgelijk, maar als de scheiding achter de rug is, vind ik het een heel ander verhaal.
Ik ben het met Pieter eens dat er velen zijn die er een maatje op na houden voor de sex.(mannen praten ook met mannen, aangenaam, evenals vrouwen met vrouwen dat doen. Je hoeft er niet bij geweest te zijn om sommige dingen als waarheid aan te nemen)
Wat ik gezegd heb is dat sex zonder liefde leuk kan zijn, en naar mijn idee is dat ook zo, maar niet meer dan dat. Het laat een leegte na omdat de liefde gemist wordt. Daarom wil ik het ook niet goedpraten als men er een maatje op na houd na de scheiding, maar als mensen onder elkaar vind ik wel dat daar begrip voor op te brengen moet zijn. De een heeft nu eenmaal een hoger libido dan de ander. Ik denk dat het fout is, aangezien ik nog steeds (naar mijn invulling uit de bijbel) denk dat sex hoort bij eeuwige trouw, maar zeker wel menselijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 22:16
|
|
|
|
| ANITA324 schreef: | Vanuit de 3 Noordelijke provincie`s iets leuks te organiseren maakt niet uit wat:
Zet hier je bijdrage`s van een leuke activiteit zoals:
- Uit eten gaan
- Spellentjes avond
- Film avond
- concert
- enz.
Shalom, |
wat dachten jullie van een avondje bowlen met een aantal cm leden? vaak zit er ook nog een een hapje en een drankje bij ,en bowlen kan iedereen wel toch?
Bert
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 22:19
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | | Misschien een overbodige vraag, maar zullen we allemaal voor Piekie bidden? Niets is voor de Heere te wonderlijk he! |
Dat zal ik zeker doen want onze GOD is een groot GOD. sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 22:30
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | LOL
Zodra dit werkelijkheid is meldt ik me aan bij de drugsbrigade. Oprollen die bende!  |
In mijn functie als dapp're strijder en held op sokken (schoenen staan bij de schoorsteen) wil ik iedereen toch nog graag op het hart drukken dit jaar vooral EERLIJKE CHOCOLADE te kopen! Kinderarbeid voor een chocoladeletter is eigenlijk een contradictio interminus. Althans; dit zou het moeten zijn!
En eerlijke chocolade is niet moeilijk meer te vinden: http://www.oxfamnovib.nl/pure-chocolade.html
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 22:44
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | In mijn functie als dapp're strijder en held op sokken (schoenen staan bij de schoorsteen) wil ik iedereen toch nog graag op het hart drukken dit jaar vooral EERLIJKE CHOCOLADE te kopen! Kinderarbeid voor een chocoladeletter is eigenlijk een contradictio interminus. Althans; dit zou het moeten zijn!
En eerlijke chocolade is niet moeilijk meer te vinden: http://www.oxfamnovib.nl/pure-chocolade.html
GrZing! |
M'n rol Mellers is net op . Wat nu?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 22:54
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | als het maar in hele noten is  |
Zowel door het zingen van een opwekkingslied als door het zingen van psalm (zelfs op hele noten!) of een ander chr. lied, kun je God loven en prijzen. Als je maar zingt, vanuit je hart. Daar gaat het uiteindelijk om.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 23:23
|
|
|
|
Woensdag 17 - 11 - 2010
Heer, wees mijn Gids op heel mijn levenspad, Wees Gij mijn Gids. Wijs mij de weg naar Sions gouden stad, Wees Gij mijn Gids. Blijf dicht mij bij; Ga stap voor stap mij voor; Dan ben 'k gerust En veilig volg 'k Uw spoor.
2. 'k Was vroeger blind en dwaalde van het pad, Want 'k had geen Gids; Ver dwaalde ik af, totdat ik ernstig bad: Wees Gij mijn Gids", Hij heeft 't verhoord, 'k ben nu verheugd en blij, Want Jezus kwam en nu is 't licht voor mij.
3. Nu aan Zijn hand, dwaal 'k nimmer van de weg, Hij is mijn Gids. 't Zij door moeras of wel langs struik en heg Leidt mij mijn Gids. Licht, vriendelijk licht stroomt van Zijn aangezicht, 'k Houd daarom steeds mijn oog op Hem gericht.
Shalom,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 23:45
|
|
|
|
| BERT168 schreef: | wat dachten jullie van een avondje bowlen met een aantal cm leden? vaak zit er ook nog een een hapje en een drankje bij ,en bowlen kan iedereen wel toch?
Bert | Kardinge of Kattendiep?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 17 november 2010, 23:46
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | tja ik kan niet in een ieders kledingkast kijken (wil ik trouwens ook niet) maar ik denk dat een ieder wel snapt dat je op een feestje in kerstsferen niet in korte broek komt of in bikinie met kamerjas
dus ik zou zeggen kom gewoon netjes gekleed dat kan feestelijk zijn maar ook een spijkerbroek . ik wil dus niemand verplichten om in kostuum te komen denk dat dat zeer ireeel zou zijn zelf ga ik dus nog ff nadenken of ik in lange broek of rok kom  | Mag een puntmuts ook met een witte baard????
|
|
| Naar boven |
|
|