| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 23:03
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Cursus Nederlands organiseren maar?  |
Nee hoor , ben van de Nederlandse taal al op de hoogte.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 23:30
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nee hoor , ben van de Nederlandse taal al op de hoogte.  |
Je was anders aardig bezig om anderen er ook van op de hoogte te brengen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 23:40
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Chris is tegenwoordig niet echt snel meer met reageren, laat staan handelen..maar, als je het echt vervelend vind kun je er natuurlijk voor kiezen om gewoon niet meer in te loggen  |
Het is te verslavend, Tess. Dus zolang ik niet afgemeld ben blijf ik inloggen. Ik ben een echt zwak wezen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 23:41
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | En noch een schrijf fout ook geslagt i.p.v. geslacht. Marijan heeft het niet gelezen geloof ik. |
Marijan was even druk (maar 2 uurtjes) met bellen. Jij mazzel! 
Fijn, dat Visser me vervangen heeft.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 21 november 2010, 23:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 21 november 2010, 23:56
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Het is te verslavend, Tess. Dus zolang ik niet afgemeld ben blijf ik inloggen. Ik ben een echt zwak wezen  |
Frank, je bent gewoon mens
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 00:16
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Marijan was even druk (maar 2 uurtjes) met bellen. Jij mazzel! 
Fijn, dat Visser me vervangen heeft.  |
KPN heeft lekker verdiend, of wie dan ook.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 00:29
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Iedereen is aan het volgen wie hun profiel aan het bekijken is..zou hij of zij het zijn  | je profiel in de gaten houden wie er wel heel erg vaak komt kijken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 01:15
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Frank, je bent gewoon mens  |
Zou het kunnen zijn dat ik teveel-mens ben...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 07:57
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | En het wordt op eens stil op het forum...................................... |
Hmm...dat kan te maken hebben met het feit dat ik om die tijd al sliep
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 08:24
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | KPN heeft lekker verdiend, of wie dan ook. |
tenzij je gratis naar vaste nummers kan bellen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 08:39
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | je profiel in de gaten houden wie er wel heel erg vaak komt kijken  |
Ik heb er eentje........pffff.........hmm........tis een moeilijk portret Gelukkig is hij/zij actief op het forum,ik ga daar bewijsstukken verzamelen,hoef ik geen profieltje te bekijken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 08:49
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik heb er eentje........pffff.........hmm........tis een moeilijk portret Gelukkig is hij/zij actief op het forum,ik ga daar bewijsstukken verzamelen,hoef ik geen profieltje te bekijken  |
Kan mij levendig voorstellen, je zult ondergetekende maar getrokken hebben 
Maarre...is dat niet juist de uitdaging?
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op maandag 22 november 2010, 08:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 08:51
|
|
|
|
Sas en Aer, Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie kind ! En Sas, ik hoop dat je je snel weer de oude voelt... Veel geluk met de kleine...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 22 november 2010, 08:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 09:12
|
|
|
|
| JOSINA022 schreef: | Kan mij levendig voorstellen, je zult ondergetekende maar getrokken hebben Maarre...is dat niet juist de uitdaging?  |
Deel 1 is het makkelijkst he,en bij deze persoon weet ik precies waar ik om ga "vragen"
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 09:41
|
|
|
|
|
Voor alles dat verdwijnt komt vast iets mooiers terug........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 10:14
|
|
|
|
Is plagen niet gezond?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACIE674
|
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 12:07
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | Persoonlijk ben ik er een beetje allergisch voor. Omdat ik de meeste erg oppervlakkig vind en mens-emotie gericht. (let maar eens op hoe vaak je ik, mij of ons zingt)
maar toen ik me er in verdiepte las ik dat meerdere christenen er zo overdachten, wat citaten van een voorganger die ik hoog acht:
Henk Bakker is huiverig voor de waarde van het 'oppervlakkige gevoel' dat volgens hem in veel Opwekkingsliederen naar voren komt.
Enkele citaten
"De armoede aan historische, bijbelse identiteit van die bundel is zo groot, dat alle voordeel er bij verbleekt."
"De God van Opwekking bouwt als wij aanbidden en blijft ons altijd maar liefhebben. Ik moet zingen dat ik Zijn liefde liefheb."
"De 'gele' God van Opwekking heeft meer weg van een westerse psychotherapeut. Ik vraag me af of de Nederlandse Opwekkings-God niet meer is dan een projectie van postmoderne, beschadigde en onvervulde verlangens, dus van onze leegte"
http://www.toetsalles.nl/opwekkingbundel.htm |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 12:17
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | | Voor alles dat verdwijnt komt vast iets mooiers terug........ |
Ben benieuwd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 14:39
|
|
|
|
leuk topic, ik zie de lol er wel van in, maar weet nu al ik had mn mond moeten houden, en kan er nu al boos om worden, ik verbleek zowat, dan weet ik het ook niet meer...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 15:03
|
|
|
|
Gelukkig hebben we de foto's nog..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 15:03
|
|
|
|
laat ik me maar goed gedragen, dan kan er niets mis gaan, o nee er zit iets in mn oog, gelukkig draag ik lenzen en draai gewoon met mn ogen, ze produceren ff wat meer vocht, (doet mijn mond schijnbaar ook), zo das beter ik kan weer goed kijken...
en ineens zie ik de persoon van mijn dromen, ik kan niets uitbrengen, wat nu? ik word verlegen, gelukkig zijn mijn tanden gepoetst, dan tuit ik mijn lippen, dat gaat dus helemaal mis, jah ik had mn roze bril op, en ben verbijsterd, het is ff niet anders, voel me niet goed, en begin te kotsen, dan maar naar de dokter, zijn assistent is er ook, daar sta ik dan, en moet mn tong uitsteken, "hier valt dus geen diagnose uit te stellen" is het antwoord, en ga vrolijk naar huis, met liefdes verdriet, morgen weer een dag en slaap erover, hopelijk dan meer geluk, wat kan mij nou overkomen.
Laatst aangepast door
|
BART817
|
op maandag 22 november 2010, 15:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 16:51
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | je profiel in de gaten houden wie er wel heel erg vaak komt kijken  |
Nog even een tip.... Je kunt bij 'instellingen wijzigen' Toon niet welke profielen ik bezoek aanvinken. Dan kunnen ze niet zien dat je gekeken hebt. Slim hè?
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 22 november 2010, 16:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 17:05
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Nog even een tip.... Je kunt bij 'instellingen wijzigen' Toon niet welke profielen ik bezoek aanvinken. Dan kunnen ze niet zien dat je gekeken hebt. Slim hè?  |
Had ik een heule poos geleden al gedaan haha...enige nadeel in dit geval...je kunt ook niet zien wie er bij jou langs geweest is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 17:18
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Nog even een tip.... Je kunt bij 'instellingen wijzigen' Toon niet welke profielen ik bezoek aanvinken. Dan kunnen ze niet zien dat je gekeken hebt. Slim hè?  |
Veluwe he...... Wat wonen daar toch slimme mensen........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 17:20
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Deel 1 is het makkelijkst he,en bij deze persoon weet ik precies waar ik om ga "vragen"  |
ben benieuwd!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 17:37
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Had ik een heule poos geleden al gedaan haha...enige nadeel in dit geval...je kunt ook niet zien wie er bij jou langs geweest is  |
Je kunt het toch ook even aanvinken? Dan kijk je naar het profiel van de persoon, die je getrokken hebt. Vervolgens haal je het vinkje weer weg. Dan mis je niet veel mensen die bij jou gekeken hebben, zeker als je een rustig moment van de dag uitkiest.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 18:03
|
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=vfZe0aitfQc
Niemand hoort, als ons lied weer klinkt Hoe je het met me zingt, in het refrein Wanneer je hand heel zacht even het mijne pakt Is dat moment alleen voelbaar voor mij Niemand ziet, want je bent er niet 't Is enkel mijn hart dat me verteld dat we nog samen zijn
En niemand voelt wat het met me doet Ik kan jou niet vergeten, mijn hart wil niet weten Dat jij bij mij me weg bent gegaan En wat iemand ook doet of zegt 'k Sluit mijn ogen en ontken Omdat ik geloof dat je nog bij me bent
Elke herinnering,elke schim van elk moment Ooh, mijn hart hoeft maar iets te herkennen En het is gewoon echt alsof je nog bij me bent
Niemand weet wat je nog met me doet Ik kan jou niet vergeten, mijn hart wil niet weten Dat jij mij verliet voor altijd En wat iemand ook doet of zegt 'k Sluit mijn ogen en ontken Dat ik geloof, dat ik geloof
Ja, omdat ik je zie en kan horen Kan ruiken, kan proeven Ja, ik voel je op ieder moment Omdat ik geloof dat je nog bij me bent
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op maandag 22 november 2010, 18:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: maandag 22 november 2010, 18:05
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Je kunt het toch ook even aanvinken? Dan kijk je naar het profiel van de persoon, die je getrokken hebt. Vervolgens haal je het vinkje weer weg. Dan mis je niet veel mensen die bij jou gekeken hebben, zeker als je een rustig moment van de dag uitkiest.  |
Even aanvinken helpt niet...dan is het daarna toch weer zichtbaar...daarbij duurt het altijd even voor de wijzigingen zijn doorgevoerd
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op maandag 22 november 2010, 18:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |