| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 16:27
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Mijn persoonlijke ervaring is dat hier op CM echt wel geestelijke diepgang te vinden is. In elk geval meer dan op de reguliere datingsites, waar de enige diepgang te maken lijkt te hebben met seksueel getinte vragen...(overigens vind je die lapzwansen hier net zo goed)...het kwam op mij over als "massa-dating"...waar je enkel beoordeelt word op het plaatje en hoe snel je met iemand de koffer in wilt... Dan vind ik hier tenminste nog mensen die in staat zijn tot een normaal gesprek, zonder bijbedoelingen...en zelfs over het geloof...en zoals Jolan al zegt, je moet je eigen kleur eruit filteren maar dan heeft het naar mijn inzien veel meer waarde dan elke andere "reguliere" datingsite te bieden heeft.
Maar das mijn ervaring natuurlijk! |
En ook mijn ervaring!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 16:30
|
|
|
|
Wat is het een genot om al die ouwe forumberichten te lezen!
GrZ!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 16:44
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Wat is het een genot om al die ouwe forumberichten te lezen!
GrZ! |
Ik werk aan deel 1,zag vandaag dat het al werkt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 16:52
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Hebben jullie al gezoend?  |
Nope, hij stelt dat ie best zonder kan...doen we natuurlijk helemaaaaal niet moeilijk over!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 16:59
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Wat is het een genot om al die ouwe forumberichten te lezen!
GrZ! |
Moet je echt alles lezen dan? Hmm.....dan heb ik ook medelijden met de persoon, die mij getrokken heeft.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 17:02
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik werk aan deel 1,zag vandaag dat het al werkt  |
Is 't dan iemand die je vandaag gezien hebt, die vandaag iets geschreven heeft op het forum, die je vandaag gesproken hebt in de (privé)chat of met wie je gemaild hebt
Je vraagt toch wel iets, waar deze persoon op zit te wachten?
Maar even serieus, 'k vind deel 1 wel heel mooi eigenlijk. Aan deel 2 en 3 ben ik nog niet toegekomen, maar gelukkig hebben we nog meer dan een week.
Wie zou ze toch hebben
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op woensdag 24 november 2010, 17:04
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 17:34
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: |
Is 't dan iemand die je vandaag gezien hebt, die vandaag iets geschreven heeft op het forum, die je vandaag gesproken hebt in de (privé)chat of met wie je gemaild hebt Niet zo nieuwsgierig he!
Je vraagt toch wel iets, waar deze persoon op zit te wachten? Ruilen is niet mogelijk
Maar even serieus, 'k vind deel 1 wel heel mooi eigenlijk. Aan deel 2 en 3 ben ik nog niet toegekomen, maar gelukkig hebben we nog meer dan een week.Een week nog maar?
Wie zou ze toch hebben  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 18:00
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Nope, hij stelt dat ie best zonder kan...doen we natuurlijk helemaaaaal niet moeilijk over!  |
Was er al bang voor; geen manieren De prinsen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIEKIE042
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 18:03
|
|
|
|
| TESSYBEAR731 schreef: | Mijn persoonlijke ervaring is dat hier op CM echt wel geestelijke diepgang te vinden is. In elk geval meer dan op de reguliere datingsites, waar de enige diepgang te maken lijkt te hebben met seksueel getinte vragen...(overigens vind je die lapzwansen hier net zo goed)...het kwam op mij over als "massa-dating"...waar je enkel beoordeelt word op het plaatje en hoe snel je met iemand de koffer in wilt... Dan vind ik hier tenminste nog mensen die in staat zijn tot een normaal gesprek, zonder bijbedoelingen...en zelfs over het geloof...en zoals Jolan al zegt, je moet je eigen kleur eruit filteren maar dan heeft het naar mijn inzien veel meer waarde dan elke andere "reguliere" datingsite te bieden heeft.
helemaal gelijk in.. maar die andere sites..hebben die ook een forum? ja...bij Bewithme. heb ik geen idee van. veel sex gericht, en etalage kijken net als bij relatieplanet en Lexa, die me net te binnen schiet om maar iets te noemen..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIEKIE042
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 18:08
|
|
|
|
geestelijke diepgang zal ook best kunnen, maar mij stoorde het van velen niet hoor, maar om het te noemen, .....een geur van irritaties, gekat, beter weten...betweterig.. misschien het beste woord.. Hellupp, ik probeer te verwoorden wat ik voel..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 18:09
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Moet je echt alles lezen dan? Hmm.....dan heb ik ook medelijden met de persoon, die mij getrokken heeft.  |
Moet niet hoor; net zoveel als je zelf nodig vindt. Maar ik raak bijna niet uitgelezen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 18:12
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Het gaat meestal maar om enkele personen. En bij een discussie zou je je juist open moeten stellen voor de ander he. Ik kreeg van een enkeling ook weer bagger over me heen, sommigen hebben dat nodig. Met een goede discussie leer je in ieder geval elkaars standpunt te begrijpen. En de ware kerk, het ware geloof en de ware christen: als mensen dat van zichzelf vinden, dan snappen ze het niet helemaal denk ik. Geloven is een werkwoord en verketteren is dat ook. Een ander verketteren om het eigen vermeende gelijk brengt ons niet dichter bij Christus. Evangelische, Reformatorische, Charismatische, en meer doorleefde en wijze, zelfs mystieke Christenen kunnen God allemaal goed dienen.
Als ik naast een refovrouw zing, zie ik de hoge bergen al terwijl zij haar ogen pas heeft opgeslagen, maar is psalm 121 daar minder mooi om? Zeker niet als we samen blijven zingen, zo erg is een beetje aanpassen dan ook niet.
Thomas |
absoluut eens met wat je schrijft Thomas,
Accepteer elkaar en elkaars geloofsbeleving. God is zoveel groter dan wij met zn allen bij elkaar en ieder mens is uniek en mag het beleven ..zoals hij/zij het beleeft. Discussie kan alleen op basis van acceptatie en gelijkwaardigheid.
en die bagger???????
voordeel is dat het van je af kan glijden. heerlijk met modder spelen. hahahahaha
groet en veel discussieplezier van Zaanse mij......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIEKIE042
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 18:18
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Scherp gezien, Willie.
Enkele personen zijn helaas zo star en overtuigd van zichzelf, waarbij ik me afvraag of het om hun waarheid (gelijk) of om dé 'waarheid' gaat. Ik mis helaas de liefde in hun stukjes. Laat je dan als christen niet iets heel belangrijks liggen? Jammer dat zelfinzicht soms ontbreekt.
Ik vind het moeilijk om met zulke mensen (gelukkig zijn het er maar een paar) te discussiëren. Dan doe ik er liever het zwijgen toe. Dat kan opbouwender zijn.
. |
DIT........bedoelde ik te zeggen.................................bij vriendschap en relatie´weinig lol´
Laatst aangepast door
|
PIEKIE042
|
op woensdag 24 november 2010, 18:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIEKIE042
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 18:25
|
|
|
|
| ALOUS961 schreef: | absoluut eens met wat je schrijft Thomas,
Accepteer elkaar en elkaars geloofsbeleving. God is zoveel groter dan wij met zn allen bij elkaar en ieder mens is uniek en mag het beleven ..zoals hij/zij het beleeft. Discussie kan alleen op basis van acceptatie en gelijkwaardigheid.
en die bagger???????
voordeel is dat het van je af kan glijden. heerlijk met modder spelen. hahahahaha
groet en veel discussieplezier van Zaanse mij......  |
Dit was wat ik zoal bedoel.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 18:28
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Was er al bang voor; geen manieren De prinsen zijn ook niet meer wat ze geweest zijn  |
Ja, wat wil je...hij heeft tot nog toe het grootste gedeelte van zijn leven als kikker doorgebracht!
Laatst aangepast door
|
TESSYBEAR731
|
op woensdag 24 november 2010, 18:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 18:35
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | [/color]Ja idd, de Bijbel staat vol symbolen. Zo staat de Adelaar symbool voor God die boven zijn kinderen zweeft en wanneer ze dreigen te vallen of vermoeid raken, komt Hij onder hen om ze weer veilig in Zijn nest te brengen. En dat is de gedachte die opkomt wanneer ik een Adelaar zie op een chr. site. Net zolas een regenboog, een duif, een lammetje....vul maar aan. |
Het klopt Imke, alleen dat het symbool staat voor een god met kleine (g). Die gedraagt zich als een arend zoals de NWO die hebben ook een arend als hun god heeft.
Mijn God is een God van liefde, vrede, rust in plaats van als een gedrag van een arend.
Tevens moet ik zeggen ik ben vrij gekocht door het bloed van het lam. Waarom als nog weer bevrijd te worden????
Doen de christenen het niet goed dan??? Moeten we weer volgens de arend geloof, conferenties, theologie, en cursussen na een simpel geloof nog van alles doen om werkelijk bevrijd te zijn???? Daar geloof ik toch echt niet in.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op woensdag 24 november 2010, 18:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 19:02
|
|
|
|
Sinds ik vanaf oktober ook een pamperdrager in huis heb, ga ik ook op andere dingen letten.
Misschien is het een leuk idee om dingen met elkaar te wisselen waar kinderen iets aan kunnen hebben. 
Zo kwam ik deze kleurplaat-met-boodschap tegen:
Laatst aangepast door
|
PIETER649
|
op woensdag 24 november 2010, 19:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 19:30
|
|
|
|
pieter en andere ouders hier heb ik een zeer leuke christelijke site met spelletjes en kleurplaten verhalen etc mijn kinderen hebben hier jaren mee gespeeld vanaf hun kleuterjaren
http://www.bijbelspel.nl/php/
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 24 november 2010, 19:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 19:33
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Sinds ik vanaf oktober ook een pamperdrager in huis heb, ga ik ook op andere dingen letten.
Misschien is het een leuk idee om dingen met elkaar te wisselen waar kinderen iets aan kunnen hebben. 
 |
Zorrug dat je dr bij---- bent!
Deze zou ik dus nóóít gebruiken!
GrZ!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 19:35
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | Sinds ik vanaf oktober ook een pamperdrager in huis heb, ga ik ook op andere dingen letten.
 |
Zorrug dat je dr bij---- bent!
GrZ!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MYSELF295
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 19:51
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | Blijf trouw aan jezelf, met je fouten, je krachten je eenzaamheid soms, je emoties, je moed Aan dàt wat alleen maar in jou uit kon groeien in wisselend klimaat met wat kwaad is en wat goed. Blijf trouw aan je denken, verlangen en voelen, aan uiten, aan warmte, aan stilte en muziek. Want jij bent een mens als geen ander op aarde in jou is de wereld bijzonder uniek.
Blijf trouw aan jezelf, aan je lachen, je zingen, je vallen en opstaan, je inzet, je pijn Aan dat wat bij jou hoort, je warmte en verlangen waardoor je in alles herkenbaar zult zijn. Blijf trouw aan je denken, je zwakte, je aarzelen je hoop en je waarde, je angst, je muziek want jij bent een mens die gewoon van belang is in zijn en bestaan, zo verrassend uniek.
Blijf trouw aan jezelf, bouw een hut in de wereld waarin je kunt wonen, kunt schuilen voor 't kwaad kunt warmen en wapenen in hoop en begrijpen wanneer men je pijn doet in liefde en haat. Blijf trouw aan je wezen, aan zwakte en krachten en speel heel alleen voor jezelf wat muziek want jij bent een mens om veel van te houden in jou is de wereld bijzonder uniek.
Kreeg dit gedicht eens onder ogen en was geraakt door wat erin stond. Zo herkenbaar en toch hoopgevend. Weet niet wie het gedicht gemaakt heeft, maar wilde jullie het niet onthouden, vandaar. |
Mooi gedicht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 20:02
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Zorrug dat je dr bij---- bent!
GrZ!! |
jij bent ook PIETER649 niet he
GrP!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 20:04
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Moet je echt alles lezen dan? Hmm.....dan heb ik ook medelijden met de persoon, die mij getrokken heeft.  |
En dan hebben we het noch niet over het oude forum..............
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 20:24
|
|
|
|
Wat aardig van je Mario! Is nog eens wat anders dan dat plagen.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 20:39
|
|
|
|
| HAAS141 schreef: | Op zaterdag 20 November is onze zoon geboren en hij heet Daan. Na een matige start gaat het nu goed met hem hij woog 7 pond. Als alles goed gaat mag hij zondag of maandag naar huis. Met de ouders gaat het ook goed en sas is vooral blij dat ze niet meer misselijk is.
gr aernoudt & Saskia en Daan |
van harte met dit wonder.......... en veel geduld, liefde, en relativering toegewenst in de opvoeding en voor nu........ veel nachtrust.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 20:50
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Het klopt Imke, alleen dat het symbool staat voor een god met kleine (g). Die gedraagt zich als een arend zoals de NWO die hebben ook een arend als hun god heeft.
Mijn God is een God van liefde, vrede, rust in plaats van als een gedrag van een arend.
Tevens moet ik zeggen ik ben vrij gekocht door het bloed van het lam. Waarom als nog weer bevrijd te worden????
Doen de christenen het niet goed dan??? Moeten we weer volgens de arend geloof, conferenties, theologie, en cursussen na een simpel geloof nog van alles doen om werkelijk bevrijd te zijn???? Daar geloof ik toch echt niet in. |
Ten eerste, weet ik niet wat je met NWO bedoeld?
Ten tweede, ik ben ook vrijgekocht door het bloed van het Lam, waar geef ik aan dat ik weer vrijgekocht zou moeten worden, ik heb het daar zelfs niet over...?? Daar heeft niemand het over.....
Ten derde, ik reageer alleen op jou reactie van de adelaar en geef aan waar dat symbool voor staat, en dat staat ook symbool voor God met een hoofdletter! (volgens mij heeft cross de teksten uit de Bijbel gegeven)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 21:06
|
|
|
|
Woensdag 24 November, 1 Tim. 4: 6-16; Oudevrouwenpraat.
Nou, nou daar wordt me die Paules even feit! Dat is wat je noemt krasse taal! Oudevrouwenpraat – noemt Paules de beweringen van sommige predikers. Je moet maar durven! Wat hebben die dwaalleraars dan te vertellen? Wel, zij verbieden te gebruiken wat God geschapen heeft? En waarom? Vanzelfsprekend met de beste bedoelingen! Zij willen niet anders dan dat de gelovigen dicht bij God zullen leven. Het gaat hem om vroomheid en heiligheid. Maar al met al willen deze vrome broeders heiliger zijn dan God zelf! Ze verbieden nota bene wat God zelf geschapen heeft! Wat zou daar nu achter zitten? Zo vraag je af. Hoe komen mensen bij zulke ouwevrouwenpraatjes? Ik denk dat het te maken heeft met angst. Angst voor genot. Altijd zijn ze er geweest: de kluizenaars, de monniken. Vrome broeders en zusters die dachten dat genot en God elkaar niet konden luchten of zien. Índerdaad: wie zich alléén maar afvraagt hoeveel er in dit leven te genieten valt, verliest door al het genot God snel uit het oog. Maar wie denkt dat onze hemelse Vader ons verbiedt te genieten van Zijn schepping, die heeft van Gods liefde weinig begrepen… Van zulke gedachten kun je maar één ding zeggen: ouwevrouwenpraat!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 21:09
|
|
|
|
Zeg Willemijn, hoe zit dat nu met die Pieten in Harderwijk, heb je 's nachts last van die babypiet op het dak? Of zing je een slaapliedje bij de schoorsteen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 24 november 2010, 21:48
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Ten eerste, weet ik niet wat je met NWO bedoeld?
Ten tweede, ik ben ook vrijgekocht door het bloed van het Lam, waar geef ik aan dat ik weer vrijgekocht zou moeten worden, ik heb het daar zelfs niet over...?? Daar heeft niemand het over.....
Ten derde, ik reageer alleen op jou reactie van de adelaar en geef aan waar dat symbool voor staat, en dat staat ook symbool voor God met een hoofdletter! (volgens mij heeft cross de teksten uit de Bijbel gegeven) |
Imke ik ga er niet dieper op in. NWO=nieuw wereld order= Amerika die als een arend over deze wereld heen zweeft om macht tot zich winnen. Amerika heeft de arend als symbool.
|
|
| Naar boven |
|
|