ChristianMatch

Forum

Knuffelhoekje...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1624 1625 1626 1627 1628 1629 1630 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 11:25

BART817 schreef:
ik snap je reactie niet geheel,

ik gun marianne zeker een knuffel, en nee ik weet niet wat voor aardige vrouw zij is.
voor wat ik nu zie weet ik alleen dat ze waarschijnlijk als persoon aardiger is dan jij.

verder weet ik niet wát voor knuffel jij in gedachte had,
ik ging er vanuit dat de knuffel die ze me gaf, een knuffel is die wanneer je knuffelt...
je de persoon vanzelf terugknuffelt...
jij bepaalt anders???

nog bedankt voor de tip, ik zal voortaan harder fluiten. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ffffffffffffffffffffffffffffftttt!!!

(elk moment nu Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt of ik spel t verkeerd? Knipoog smiley )

.

Sjee Bart, misschien moet je gewoon es zeggen van wie je nou eigenlijk een knuffie wilt? Namen noemen enzo..Jenever noo Engeltje smiley

Enneh...van je goede kant laten zien maar he...digiknuffels gaan altijd maar een kant op, geef Marianne er ook es eentje terug! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 11:25

BART817 schreef:
ik snap je reactie niet geheel,

ik gun marianne zeker een knuffel, en nee ik weet niet wat voor aardige vrouw zij is.
voor wat ik nu zie weet ik alleen dat ze waarschijnlijk als persoon aardiger is dan jij.

verder weet ik niet wát voor knuffel jij in gedachte had,
ik ging er vanuit dat de knuffel die ze me gaf, een knuffel is die wanneer je knuffelt...
je de persoon vanzelf terugknuffelt...
jij bepaalt anders???

nog bedankt voor de tip, ik zal voortaan harder fluiten. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ffffffffffffffffffffffffffffftttt!!!

(elk moment nu Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt of ik spel t verkeerd? Knipoog smiley )

.

Sjee Bart, misschien moet je gewoon es zeggen van wie je nou eigenlijk een knuffie wilt? Namen noemen enzo..Jenever noo Engeltje smiley

Enneh...van je goede kant laten zien maar he...digiknuffels gaan altijd maar een kant op, geef Marianne er ook es eentje terug! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 11:29

Als ik eerlijk ben vind ik via internet knuffelen
beetje feak want het nooit echt.
Liever een realife knuffel dan een internet knuffel.
Verder ben ik ook niet van jan en man knuffelig.
Voor 1 mans persoon krijgt hij een knuffel van mij.
Want ik ben wel een knuffelig type Verlegen lachende smiley

Hartelijke groet,

Shalom,

Anita
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 11:32

MARIO216 schreef:
Zaterdag 11 December, 1 Petrus 1: 3-7; Wedergeboorte.

Petrus gaat er bijna van stotteren een onvergankelijke, onbevlekte erfenis…! Gemeente van Christus; U bent schatrijk! Geen wonder dat Petrus zijn brief begint met een lofprijzing: Geloofd zij de God de Vader van onze Here Jezus Christus!
Wat is dat dan voor een erfenis? Het is de zaligheid! Het Rijk van vrede dat komen zal. Een nieuwe hemel en een nieuwe aarde waarop gerechtigheid woont. Dat is nog eens een erfenis!
Waar die schat wordt bewaard? In de hemel, daar is dat alles weggelegd. Opgeborgen, tot de dag van Jezus’ komst.
En voor wie is die erfenis? Voor wie wedergeboren is! En hoe word je dat wedergeboren?
Dat is een vraag die al heel wat mensen heeft beziggehouden! Hoe word ik wedergeboren? Door het zien van een visioen? Door het krijgen van een tekst, die op een wonderlijke manier in mijn gedachten komt? Of moet ik om wedergeboren te zijn opvallend vroom gaan leven? Of bidden, voortdurend bidden om een nieuw hart?
Laten we maar eens luisteren naar wat Petrus ervan zegt: Geloofd zij God, die ons door de opstanding van Jezus Christus uit de doden heeft doen wedergeboren worden tot een levende hoop! Door de opstanding van Jezus! Dat is het hele evangelie in een paar woorden! Niet door mijn vroomheid maar door Christus’ opstanding ben ik een nieuw mens!

Het is zo eenvoudig, zalig worden:geloven in Hem.
Fijn Mario...die bemoediging.. elke dag weer.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 11:39

HENK710 schreef:
In sommige reacties proef ik dat ik daarom een "slecht"christen zou zijn, Dat is mijn inziens de mening van mensen. Ik geloof dat Jezus er gelukkig anders overdenkt.

Wij(ik ook)kunnen heel mooi zeggen hoe het in een perfecte wereld zou moeten maar ik voel jouw angst niet,hoef gelukkig niet in jouw schoenen te staan.Je hoeft je helemaal niets aan te trekken van een ander want jij(jullie,annet ook)hebt ondanks alles weer zoveel opgebouwd!Petje af Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 11:40

so; does heeft gesproken........ugh..........
mooie reactie does!

ik denk inderdaad, dat je niet volledig in kunt voelen als je niet in de situatie gezeten hebt, dat je je machteloos voelt, omdat je sommige dingen zo anders zou wensen voor je kinderen, en de situatie gewoon niet te beinvloeden is.

en als moeder kun je geen vader zijn; hooguit een goede moeder, die hen steunt als ze het moeilijk hebben; hen warmte en geborgenheid bied.

en, leanne; je kunt wel alleen moederen, maar niet vader-moederen.......
het beeld dat een kind van een man vormt, kan niet door vrouwen worden gevormt, wel door andere mannen, zoals annet aangeeft.
en dus is het denk ik van belang, om zorgvuldig te kijken welke man(nen) het beeld vormen dat je kind(eren) levenslang meedragen.
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 11:42

Vrijdag 10 - 12 - 2010

4 Ik dank mijn God, uwer altijd gedachtig zijnde in mijn gebeden;
5 Alzo ik hoor uw liefde en geloof, hetwelk gij hebt aan den
Heere Jezus, en jegens al de heiligen;
6 Opdat de gemeenschap uws geloofs krachtig worde
in de bekendmaking van alle goed, hetwelk in ulieden is door Christus Jezus.
7 Want wij hebben grote vreugde en vertroosting over uw liefde,
dat de ingewanden der heiligen verkwikt zijn geworden door u, broeder!

Zaterdag 11 - 12 - 2010

http://www.youtube.com/watch?v=lD_pCr_Xrnc&feature=related

Shalom,
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 11:51

CHATULIEM619 schreef:
Ik denk dat het tijd wordt dat de moeders zich ook eens gaan afvragen wat ze hun kinderen aan doen als ze dwars gaan liggen bij een bezoekregeling. Ik lees dit gedicht veel meer als een aanklacht van die egoïsten, die alles in het werk stellen de vader uit het leven van het kind te bannen. De meeste vaders willen dolgraag hun kinderen zien maar worden door die zgn lieve moeders daarvan weerhouden.

het moet ook niet gaan om de vaders of de moeders. Ieder besluit dat genomen wordt over bezoeks regelingen moet worden genomen in het belang van de kinderen. en dan kan vader hoog of laag springen en dolgraag de kinderen willen zien, maar als het schadelijk blijkt voor de kinderen, dan zijn sommige moeders genoodzaakt om in belang van de kinderen de bezoeken minimaal te houden. Dit word door niet alle vaders begrepen, waardoor weer nieuwe conflicten ontstaan.

het gaat toch om de kinderen, en niet om het ego van een van beide ouders?

Persoonlijk ben ik een gelukkig mens, en hoewel ik kapot geweest ben van mijn scheiding....dat wat toen zo erg was heeft zich ten goede gekeerd. ik mag gelukkiger zijn in mijn huidige relatie, dan ooit in mn huwelijk. vandaar dat wat mij betreft vergeving zo moeilijk niet is.

voor de kinderen ligt dat anders. ik zie hoe ze er door veranderd zijn, hoe mn oudste een psychisch wrak kan zijn af en toe. Hoe de tweede huilt als ze door vader opgehaald wordt omdat hij voor haar afgedaan heeft en ze eigenlijk gewoon thuis wil blijven.
ik heb er moeite mee hem te vergeven wat hij de kinderen heeft aangedaan, ze verdienen dit gewoon niet. Kinderen verdienen een gelukkige stabiele jeugd, en daar zijn de ouders grotendeels verantwoordelijk voor. Een ouder moet zijn/haar verantwoordelijkheid dus ook nemen.

Het is zo dubbel...enerzijds blij van hem af te zijn, dit geld in zekere mate ook voor de kinderen. Anderzijds het gevoel van onrecht en onmacht als dochterlief door het huis brult dat dr vader haar kapot heeft gemaakt

moeten wij werkelijk vergeven wat de kinderen is aangedaan, aangezien het niet onze eigen persoon aangaat?

Laatst aangepast door
JOLAN931
op zaterdag 11 december 2010, 12:09
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 11:53

HENK710 schreef:
Annet helaas kan ik (Does) dat enkel beamen,
Zolang wij geen rust krijgen en iedere keer weer achterom moeten kijken, en weer eens moeten verhuizen ivm de veiligheid van de kinderen kan je dat stukje verleden niet achter je laten,
Dat wil niet zeggen dat ik niet gelukkig ben. Dat ben ik zeker wel,
Maar de angst blijft altijd op de achtergrond,
Het is zo makkelijk voor een ander die niets van de situatie weet, om te zeggen je Moet vergeven, je Moet het verleden laten rusten...
Er is niet liever dan dat ik dat zou willen, maar wanneer laat het verleden ons eens met rust?
Zodat wij ook ongestoord verder kunnen?
En Mar kan wel zeggen dat het volgens de bijbel MOET, En dat ik men kinderen er mee heb, ik kan en durf met stelligheid te zeggen dat ik mijn zoon er niet mee heb, mijn zoon mist zijn vader NIET, hij is doodsbang voor die man. Moet ik dan maar zeggen joh kereltje je moeder heeft em vergeven, ga maar lekker naar hem toe....Dat hij geen spat veranderd is geeft niet. Want je komt uiteindelijk toch in de Hemel.
Sorry ik vind dat Bull shit,
Voor sommige mensen wil ik zeggen denk eens na voor je iets zegt,
Niet alle situaties zijn het zelfde. Er zijn ook uitzonderingen.
En nee we zijn niet zielig...We zijn gelukkig maar toch blijft er een schaduw uit het verleden over hangen.
Als ik kijk naar de afgelopen maanden en zie dat een ventje van 13 niet meer wil leven om wat zijn vader destijds heeft aangericht. Dan durf ik stellig te zeggen dat die vader zijn vader zijn verspeelt heeft.
En als ik hem al zou kunnen vergeven voor alles wat hij heeft gedaan, voor het feit dat hij het jonge leventje van mijn zoon totaal kapot heeft gemaakt, Dan zou ik Jezus niet nodig hebben want dan zou ik gelijk zijn AAN Jezus.
En dat ben ik niet, ik ben ook maar een mens die gelukkig wel weet dat Jezus naast haar en haar gezin staat toen en nu en altijd.
In sommige reacties proef ik dat ik daarom een "slecht"christen zou zijn, Dat is mijn inziens de mening van mensen. Ik geloof dat Jezus er gelukkig anders overdenkt.

Ik neem het woord vergeven absoluut niet in mijn mond maar inderdaad de realiteit is zo en daar kan je toch ook wel minder bitter mee omgaan?
Dat is wat ik hier zo erg vind, mensen zijn verbitterd en natuurlijk het gaat om je kinderen en die wordt onrecht aangedaan....Maar dat verandert niet dat blijft de rest van je leven zo.......dat is de echte realiteit en neem van mij aan ook als je kinderen ouder zijn blijft dat......
Maar is toch zonde om daar verbitterd en dagvullend mee bezig te zijn?
Probeer de emoties wat los te laten en het als feiten te zien die nu eenmaal bij je leven horen......
Maakt wel dat je een stuk rustiger in het leven staat......

Willemijn, ook een ervaringsdeskundige......
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 12:00

HANNAH810 schreef:
en als moeder kun je geen vader zijn; hooguit een goede moeder, die hen steunt als ze het moeilijk hebben; hen warmte en geborgenheid bied.

en, leanne; je kunt wel alleen moederen, maar niet vader-moederen.......
het beeld dat een kind van een man vormt, kan niet door vrouwen worden gevormt, wel door andere mannen, zoals annet aangeeft.
en dus is het denk ik van belang, om zorgvuldig te kijken welke man(nen) het beeld vormen dat je kind(eren) levenslang meedragen.

Je doet het met wat je hebt,meer is er niet he.Het beeld dat kinderen hebben hoeft niet altijd volgens het rollenpatroon te zijn,het kan ook bepaald zijn door andere dingen(ivm privacy wil ik hier niet teveel over kwijt Knipoog smiley ),het beeld dat mijn kinderen hebben van een vader is allang gevormd.........maar hierin had hun vader geen keus.

Nog een aanvulling:je hoeft je niet schuldig te voelen als je leven niet volgens het plaatje verloopt,het enige dat je kunt is je best doen

Laatst aangepast door
LEANNE226
op zaterdag 11 december 2010, 12:12
Naar boven

Auteur Bericht
HAAS141

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 12:29

kom je wel eens in de chat?
daar heb ik aernoudt leren kennen.
inmiddels zijn we getrouwd en hebben we een hele leuke baby Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 12:32

.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zaterdag 11 december 2010, 18:39
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 12:44

ROLAND867 schreef:
Clown smiley knuffelt even mee .

knuffel iedereen Kussende smiley

Zo, dan heb jij nog even werk!
red je dat in 1 dag? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PEACEDOVE820

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 13:04

Hey allemaal,

Bedankt voor jullie hartverwarmende reacties zowel via het forum als via de mail was er effe stil van .......
En dat te bedenken dat ik het vorig jaar met 1 smsje moest doen super word er helemaal blij van bedankt lieve mensen Lachende smiley

Liefs,
Peacedove
Naar boven

Auteur Bericht
PEACEDOVE820

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 13:05

Benny van harte met je verjaardag en maak er een top daggie van!

Greets,
Peacedove
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 13:23

HENK710 schreef:
En Mar kan wel zeggen dat het volgens de bijbel MOET, En dat ik men kinderen er mee heb, ik kan en durf met stelligheid te zeggen dat ik mijn zoon er niet mee heb, mijn zoon mist zijn vader NIET, hij is doodsbang voor die man. Moet ik dan maar zeggen joh kereltje je moeder heeft em vergeven, ga maar lekker naar hem toe....Dat hij geen spat veranderd is geeft niet. Want je komt uiteindelijk toch in de Hemel.
Sorry ik vind dat Bull shit,
Voor sommige mensen wil ik zeggen denk eens na voor je iets zegt,

Je leest mijn reactie verkeerd en vult het voor jezelf in.
Ik geeft aan dat de Here Jezus telkens een kind in het midden plaats en tegen de volwassen zegt kijk naar het kind hoe deze met de dingen omgaat als voorbeeld voor ons als volwassenen.....
Ik zeg nergens dat je je kind op het gevaar moet afsturen.

Ik zit mij af te vragen hoe jij de vergeving van de Here Jezus wil overbrengen naar je kind toe als jij zelf niet kunt vergeven....
Ik had het niet over de kinderen maar over wij als volwassenen hoe wij ermee omgaan....
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 13:54

MARIJAN072 schreef:
Vandaag (of eigenlijk gisteren) had ik voor het eerst in m'n leven, een lekke band. Ik was een half uur vanaf huis. Heb je een nieuwe auto, regent het, is 't donker, sta je daar in je uppie op een verlaten parkeerplaats,... Twijfelende smiley De servicedienst van Peugeot wilde niet helpen, omdat ik een reservewiel (hmm.....wist niet eens waar) in de auto had. Ze gaan er gewoon van uit, dat iedereen dat kan. Daar sta je dan. Huilende smiley, smiley in tranen

Maar gelukkig........daar kwam mijn redder in nood. Lachende smiley Kussende smiley

Jij blij met de anWB Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 14:10

WILLEMIJN232 schreef:
Nou Grace, ik heb wel eens een lekke band gehad en toen de wegenwacht kwam wist ik niet eens waar mijn reserveband lag...........dat ik die sowieso had......en ik ben toch vrij zelfstandig.....
Dus ik herken mij wel in het verhaal van Marijan.... Verlegen lachende smiley

dan ben ik een uitzondering willemijn want ik wilde altijd weten hoe alles werkte ed ,lol
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 14:46

GRACE585 schreef:
dan ben ik een uitzondering willemijn want ik wilde altijd weten hoe alles werkte ed ,lol

Maar je kunt nog steeds geen band verwisselen zeker ..... (pff vrouwen) Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 14:58

Open huizendag vandaag...eventuele toekomstige kopers mogen inlopen.....van 11.00 tot 15.00 uur vandaag. Het is nu 14.57 uur...nog drie minuten dus...en er is niemand geweest...... Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 15:51

GRACE585 schreef:

In theorie én praktijk? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 15:57

WILLEMIJN232 schreef:
Nou Grace, ik heb wel eens een lekke band gehad en toen de wegenwacht kwam wist ik niet eens waar mijn reserveband lag...........dat ik die sowieso had......en ik ben toch vrij zelfstandig.....
Dus ik herken mij wel in het verhaal van Marijan.... Verlegen lachende smiley

Dat doet me goed, Willemijn. Verlegen lachende smiley Bij de garage vertelden ze me, dat er ook cursussen (zelfs speciaal voor vrouwen) zijn. Ga je mee? Knipoog smiley

Gezellig, kunnen we lekker bijkletsen. Lachende smiley

PS De Wegenwacht helpt dus wel, als je een reservewiel in je auto hebt?
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 15:59

CROSSROAD317 schreef:
Jij blij met de anWB Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Zeker weten! Lachende smiley Die weet van aanpakken. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 16:07

MARIJAN072 schreef:
Dat doet me goed, Willemijn. Verlegen lachende smiley Bij de garage vertelden ze me, dat er ook cursussen (zelfs speciaal voor vrouwen) zijn. Ga je mee? Knipoog smiley

Gezellig, kunnen we lekker bijkletsen. Lachende smiley

PS De Wegenwacht helpt dus wel, als je een reservewiel in je auto hebt?

Ja hoor, die helpen wel en ik spreek uit ervaring......
Wel een leuk idee een cursus bij de anWB en ook gezellig.....misschien zijn wij dan wel te gezellig?????? Verraste, verbaasde smiley

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zaterdag 11 december 2010, 18:00
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 16:31

HANNAH810 schreef:
marieke897 vroeg me dit gedicht te plaatsen;

2 onschuldige toppertjes slapen nu nog zacht...

hoelang nog tot ze het gaan beseffen en voelen
dat alles nog erger gaat worden dan al is geweest?

als een bloedband weinig waarde heeft
en de liefde wordt overheerst door zelfmedelijden?
als een slachtofferrol je beter past dan een ouder zijn?
en je alles wilt weggooien uit wraak?
als "er niet meer zijn" als de beste uitweg voelt
in de grote knoop die je leven heet?

mijn 2 onschuldige toppertjes slapen nu nog zacht....

een geweldig gedicht, het raakt mijn hart...
Het is o zo waar.....
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 16:33

WILLEMIJN232 schreef:
Ja hoor, die helpen wel en ik spreek uit ervaring......
Wel een leuk idee een cursus bij de ANWB en ook gezellig.....misschien zijn wij dan wel te gezellig?????? Verraste, verbaasde smiley

Dus jullie gaan naar een cursus voor de gezelligheid, zal de docent gezellig vinden. Boze smiley Dan zal ik hem vooraf informeren.
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 17:20

CROSSROAD317 schreef:
Maar je kunt nog steeds geen band verwisselen zeker ..... (pff vrouwen) Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

zeker weten van wel Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
GRACE585
op zaterdag 11 december 2010, 17:21
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 17:33

HANNAH810 schreef:
marieke897 vroeg me dit gedicht te plaatsen;

2 onschuldige toppertjes slapen nu nog zacht...

hoelang nog tot ze het gaan beseffen en voelen
dat alles nog erger gaat worden dan al is geweest?

als een bloedband weinig waarde heeft
en de liefde wordt overheerst door zelfmedelijden?
als een slachtofferrol je beter past dan een ouder zijn?
en je alles wilt weggooien uit wraak?
als "er niet meer zijn" als de beste uitweg voelt
in de grote knoop die je leven heet?

mijn 2 onschuldige toppertjes slapen nu nog zacht....

Ik heb gepiekerd over dit gedicht maar ik weet niet hoe ik het moet zien.....nog erger?er niet meer zijn?wie????
Er klinkt zoveel pijn in
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 17:36

CROSSROAD317 schreef:

Ik niet hoor.....ik geloof dat het iets met een krik is en bouten en zo.......ieder zn vak he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

met een lieve glimlach kom je ook een heel eind Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 december 2010, 17:43

BENNYYYYYYYYYYYY!!!!!!!
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Hopelijk heb je een leuke dag gehad met H en M en nog meer van zulke aardige mensen Knipoog smiley

links Kussende smiley
rechts Kussende smiley
en euh.....weer links Kussende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
LEANNE226
op zaterdag 11 december 2010, 17:44
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1624 1625 1626 1627 1628 1629 1630 ... 6194 Volgende
Pagina 1627 van 6194