ChristianMatch

Forum

we lopen tegen het einde....
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1645 1646 1647 1648 1649 1650 1651 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 11:16

Het hoogtepunt van CM was voor mij, dat ik Esther op schoot mocht hebben, toen ik op kraamvistie bij Pieter en Annette was. Wat hebben we met ons allen meegeleefd met de zwangerschap en de bevalling. Bewondering en dankbaarheid waren de woorden die mij het meeste bijblijven.

Uploaded with ImageShack.us

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 16 december 2010, 11:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERT856

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 11:23

CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd heb ik moeite met de voorwaarden die gesteld worden. Ik ben bang dat er veel mee geschermd zal worden. Wat is respectvol? Iedereen in zijn waarde laten? Ook al verkondigt deze of gene de grootste onzin dat rechtstreeks tegen Gods woord ingaat?
Je mag het niet met elkaar eens zijn, zonder dat je de persoon erachter veroordeelt. Ik kan dat verschil zien, maar ik ben bang dat heel veel mensen dat vermogen niet hebben.

Ik denk dat je te veel apen en beren ziet, gewoon chatten maar dan met een onderwerp, zonder dat je elkaar in de haren hoeft te vliegen.
Bevalt het onderwerp niet, je hoeft niet mee te doen, je mag.
En dan nog daargelaten, in de chat gebeurd er dagelijks wel wat, dat het daglicht niet verdragen kan.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 11:34

http://www.youtube.com/watch?v=wbihntVfdKo
Naar boven

Auteur Bericht
MARTY909

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 11:39

GIBBY159 schreef:
Ik dank jullie allen voor jullie deelneming in mijn (ons) verdriet van mijn zus Pia. Door een zware herseninfarct en nog een 2e er over heen is Pia niet meer uit coma bij gekomen. Ze is in alle kalmte overleden. Pia is 56 jaar geworden. Moge God zich over haar ontfermen. Niemand leeft voor zich zelf...niemand sterft voor zich zelf. Aan HEM behoren wij toe. Amen.

Gecondoleerd met je zus. Maar weet dat ze boven is bij onze Hemelse Vader. Ze heeft geen pijn meer en leeft. Ze is bij Jezus.
Ik wens jouw en je familie veel sterkte met het verlies.
Gods zegen.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 12:42

Even mijn frivole kant......ik ga in januari naar de Vrienden van Amstel live, lekker een avondje swingen.....
Hier vast een voorproefje:
http://www.youtube.com/watch?v=8oksSEWnevA
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 12:53

CHATULIEM619 schreef:
Maar als je van tevoren weet, wat je te wachten staat, ben je nog in staat om te beslissen of je aan dit avontuur wilt beginnen. Veel mensen zien dat nog met de bril van idealisme, maar bindingsangst/verlatingsangst is niet zomaar weg door liefde. En genezing van deze angst is niet alleen door het geven van vertrouwen. En stel, je liefje wil je niet meer vertrouwen....
Wat ik zelf ervaren heb, is dat het heel moeilijk is om duidelijk te maken dat er mensen zijn, die wel te vertrouwen zijn. Want het negatieve beeld over anderen wordt alleeen maar bevestigd en de positieve kanten van de ander worden aan de kant gezet. In mijn geval was het een neergaande spiraal, die ik niet kon doorbreken. Het gevolg was, dat ik volledig geïsoleerd raakte van mijn vrienden.
Ik denk dat bindingsangst en verlatingsangst samen gaan. Aan de ene kant kan ze zich niet aan je binden, maar ze is jaloers op de anderen, omdat ze dan bang is, je te moeten delen. En ik moet zeggen, dat is heel heftig en zwaar.....

Liefde geneest niet, ben ik met je eens. Liefde verzacht wel....en maakt het verdraagzaam...
Het maakt in principe niet uit wat er aan de hand is, het is hoe ga je er zelf mee om, wil je ervoor inzetten. Die keuze heb ik ook moeten doen voor mijn trouwen, terwijl anderen zeiden om de relatie te verbreken en dat is altijd zo gebleven in ons huwelijk.
Vroeg ik om hulp of gesprekken in mijn eigen omgeving? Het enigste dat er dan gezegd wordt: ga maar scheiden dan is het probleem opgelost...
Alleen doen lukt ook niet....
De krachtbron die ik zelf ondervonden heb is het geloof....
Een pesoonlijke relatie hebben met God, helpt vaak om een negatieve spiraal in een relatie weer de goeie kant op te krijgen. In sommige gevallen is hulp van buiten af ook heel ondersteunend.
Het moet dan wel zo zijn dat je er samen er ook achterstaat en het ook erkennen wil.

Zelf heb ik ervoor gekozen om niet weer voor de tweede keer te kiezen voor een huwelijk met iemand met dit soort problemen....
Dat kan ik niet meer aan...

Ik denk dat bindingsangst voort komt uit verlatingsangst die ontstaan is in de kinderen jaren van iemand.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 13:08

Slaapzakken en luchtbedden meenemen ???
Verwacht witte kerstfeesie Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Ik kom met de arreslee Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 13:14

HERMAN388 schreef:
zie boven vlinder

Het is nu 16 december geworden
Aantal deelnemers kun je zo tellen dat is 2

Dus jammer voor ons

dan blijf ik 8 januari thuis
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 13:16

GRIFFIN748 schreef:
zoals bekend hebben Grace en Wadriaan een kerstfeessie georganiseerd bij Wadriaan in de regio Gorinchem.

wat de deelnemers zelf moeten 'versieren' is transport. het is dan ook daarom dat ik dit topic heb geopend.

dus:

ga je naar 't kerstfeessie en heb je transport nodig, of een plekkie in je auto over, meld het dan hier in dit topic.

duud'lijk? okee, daar gaan we!

1. Griffin748: vanuit 035 ruimte voor 3 personen
2.

(kopieer en vul aan. als je dat doet, kopieer dan de laatste lijst die in dit topic staat, anders gaat het fout. als je je aangemeld hebt als 'meerijder', leg dan even kontakt met de chauffeur voor NAW-gegevens)

Leuk dat je nu al weggereden bent Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 13:45

Wil je voor kerstman spelen? Lachende smiley

Ik heb 3 pakketjes samengesteld met(uiteraard nieuwe)Kitsch kitchen artikelen,ik stel er 3 beschikbaar,worden kosteloos opgestuurd naar de ontvanger.
Je mag iemand nomineren voor 1 van de pakketten(alleen via mijn mailbox ajb)die je graag wat wilt doen toekomen,gewoon omdat ze het verdiend,of omdat je haar lief vindt Verlegen lachende smiley etc........graag voor dinsdag,dan is het er voor de kerst.Zijn er meer aanmeldingen dan pakketjes dan zullen mijn goudeerlijke kindertjes Engeltje smiley 3 namen trekken Knipoog smiley

(Ik heb uiteraard wel een adres nodig van degene die je nomineert anders gaat het niet lukken Knipoog smiley )

En Gaston,wat zit er in die pakketjes??????
Daaaaaaaaaaaaaaar zit in:
weekendtas
shoppertje
2 make-up tasjes
5 schriften
adresboekje
portemonnee
kleine vakjeshanger
grote vakjeshanger

Komt u maarrrrrrrrrrrr

Laatst aangepast door
LEANNE226
op donderdag 16 december 2010, 13:47
Naar boven

Auteur Bericht
EVA685

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 14:17

Hallo allemaal:

Door omstandigheden was ik een poosje niet op CM, kom terug en lees dat Pieki erg ziek is, het grijpt me enorm aan, laten we voor haar blijven bidden, want bij GOD is niets onmogelijk.

M.n exuces dat ik de gebedsroom heb verlaten, het was even nodig, om alles op een rijtje te zetten, maar in januari maak ik een nieuwe start met de gebedsroom en de dagelijkse bemoedigingen.

Bidden jullie allemaal voor Pieki en allen op deze site die ziek zijn,
of in ernstige nood zitten?
Gebed geeft zoveel kracht.

Warme groetjes van Eva685
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 15:26

Kom moar gauw Clown smiley

http://www.youtube.com/watch?v=PyVowvzYdB0
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 16:22

CHATULIEM619 schreef:
Het hoogtepunt van CM was voor mij, dat ik Esther op schoot mocht hebben, toen ik op kraamvistie bij Pieter en Annette was. Wat hebben we met ons allen meegeleefd met de zwangerschap en de bevalling. Bewondering en dankbaarheid waren de woorden die mij het meeste bijblijven.

Uploaded with ImageShack.us

Wat leuk!!!
Naar boven

Auteur Bericht
PIMPERNEL883

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 16:56

een dikke knuffel voor angelique,
die het heel zwaar te verduren heeft.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 17:15

CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd heb ik moeite met de voorwaarden die gesteld worden. Ik ben bang dat er veel mee geschermd zal worden. Wat is respectvol? Iedereen in zijn waarde laten? Ook al verkondigt deze of gene de grootste onzin dat rechtstreeks tegen Gods woord ingaat?
Je mag het niet met elkaar eens zijn, zonder dat je de persoon erachter veroordeelt. Ik kan dat verschil zien, maar ik ben bang dat heel veel mensen dat vermogen niet hebben.

Waarom lees ik in jouw bijdrage zoveel wantrouwen ?? Bekijk het eens van de positieve kant, het is een goed initiatief.
De thema's zijn leuk en het bespreken waard.
En als het je persoonlijk tegenvalt, prima, het is een open eind, dus je kunt op elk moment de discussie verlaten.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 17:19

THOMAS968 schreef:
Of deze, iets romantischer:

http://www.youtube.com/watch?v=m8q4A38uNLM&feature=related

Een van de mooiste stukken muziek op aarde. De uitvoering maakt het verschil en ook de ziel die mensen er in leggen, he. Beethoven heeft zijn laatste composities niet meer kunnen beluisteren omdat hij doof werd, maar dit te ervaren was hem gelukkig nog wel gegund. Ik herinner me nog goed toen ik dit voor het eerst hoorde en dat is meer dan veertig jaar geleden.

Thomas, die hier enorm van houdt.

Mooi, alleen jammer van die "valse" noot op 8:05 ....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 17:29

JOLAN931 schreef:
Wat leuk!!!

Maar Esther kijkt nog wel een beetje schrikachtig..... Knipoog smiley Of zou er geflitst zijn........ Smiley die vol vragen zit
Maar een lieve foto.......
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 17:48

MAR907 schreef:
Iemand met de borderline-persoonlijkheidsstoornis heeft vaak een laag gevoel van eigenwaarde en een sterke neiging tot extreme (voor)oordelen. Dit is dus maar 1 van de kenmerken van borderline, je zult aan nog min. 3 andere kenmerken moeten voldoen voor de diagnose "borderliner"
In relaties met vrienden en/of partner is het vaak alles of niets, vaak eerst alles en daarna plotseling niets.

Het lage gevoel van eigenwaarde leidt soms tot zelfbeschadigend gedrag (automutilatie, bijv. zichzelf bewust snijden of branden), soms ook in combinatie met manipulatie, maar sommige Borderline-patiënten proberen hun onzekerheid te overschreeuwen door provocerend gedrag, waarbij je juist geen onzekerheid zou verwachten.

Soms treedt er dissociatie op: mensen met borderline kunnen af en toe even heen zijn, voor een bepaalde tijd niet meer in de realiteit. Het lijkt dan alsof zij zichzelf in een film zien acteren. Dissociatie is een vluchtmechanisme om de emoties onder controle te houden. Het treedt meestal op als de stress teveel wordt.

Veel borderliners leven met de angst om verlaten te worden (ook als hiervan reëel geen sprake is). Zelfs in een groep mensen kunnen ze zich eenzaam voelen.

Borderline-persoonlijkheidsstoornissen kunnen ook samen gaan met kortdurende psychoses (enige uren).

Zoiets cross? Verder is op het internet genoeg over te vinden...

Je vergeet iets heel belangrijks....
Om tot diagnose "borderliner" te komen, (alleen door psychiater) zul je moeten "voldoen" aan min. 4 van de 7 kenmerken van borderline.

En om het nu ff heel lastig te maken, elk mens heeft wel 2 raakvlakken met die 7 kenmerken .... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARTY909

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 17:48

Zoals je ziet staat voor vanavond alweer een gebedsroom-uurtje klaar.

Dus als je mee wilt doen...van harte welkom.

Aansluitend op de gebedsroom begint bij mij om 21:00 via skype de mogelijkheid dat ik voor genezing kan bidden voor ieder die wil.
Voorlopig doe ik de lijn voor 40 minuten open.

Fijn dat je terug bent, wij kennen elkaar niet maar dat duurt niet lang Knipoog smiley
Misschien tot straks?

Groetjes,
Martin
Lachende smiley
oops vergeet de skypenaam:
gebedslijn.genezing

Laatst aangepast door
MARTY909
op donderdag 16 december 2010, 17:50
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 17:52

CROSSROAD317 schreef:
Je vergeet iets heel belangrijks....
Om tot diagnose "borderliner" te komen, (alleen door psychiater) zul je moeten "voldoen" aan min. 4 van de 7 kenmerken van borderline.

En om het nu ff heel lastig te maken, elk mens heeft wel 2 raakvlakken met die 7 kenmerken .... Twijfelende smiley

Dus zwart-wit gezien: als je een date met iemand hebt moet je eigenlijk eerst even het lijstje doornemen wat iemand heeft? En dan even afvinken wat je niet en wel bevalt?
Misschien heeft iemand wel borderliner en kan er door medicatie goed mee omgaan? En dan zal je het hier maar even lezen wat men er over vind.........dat is niet mis....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 17:55

Voor mij geen borderliner. Never.

Ik mocht vroeger van mijn moeder nooit nooit zeggen want vertelde ze dan: je weet maar nooit........ Knipoog smiley
Moest ik bij deze opmerking even aandenken.....
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 18:04

De diagnose kan worden gesteld als sprake is van vijf of meer van de volgende situaties:

1.De persoon probeert verwoed werkelijke of ingebeelde verlating te voorkomen. (In dit verband wordt het suïcidale of automutilerende gedrag van criterium 5 niet meegerekend.)

2.De persoon vertoont een patroon van instabiele en intense persoonlijke relaties, waarbij idealisatie en minachting elkaar afwisselen.

3.De persoon heeft een identiteitsprobleem: een aanhoudend sterk instabiel zelfbeeld of een sterk negatieve eigenwaarde.

4.De persoon is impulsief op minimaal twee terreinen die mogelijk zelfbeschadigend zijn (bijvoorbeeld met geld smijten, seks, drugs- of alcoholmisbruik, gevaarlijk rijden, te veel of te weinig eten). (In dit verband wordt het suïcidale of automutilerende gedrag van criterium 5 niet meegerekend.)

5.De persoon vertoont regelmatig suïcidaal of automutilerend gedrag of dreigt hiermee.

6.De persoon is affectief instabiel door wisselende stemmingen (bijvoorbeeld intense episoden van woede, irritatie of stress, die meestal enkele uren duren en zelden langer dan een paar dagen).

7.De persoon heeft chronische gevoelens van leegheid.

8.De persoon heeft intense woedeaanvallen of problemen om de woede te beheersen (bijvoorbeeld regelmatige driftbuien, aanhoudende woede of herhaaldelijke vechtpartijen).

9.De persoon heeft door stress veroorzaakte paranoïde ideeën of ernstige dissociatieve verschijnselen.

ik kan me wel goed voorstellen dat mensen die te maken gehad hebben met ernstige borderline patienten, die niet onder behandeling staan, al huiveren van het woord, eerlijk gezegt.........
al ken ik persoonlijk borderline patienten, waar ik veel van houd.
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

WILLEMIJN232 schreef:
Dus zwart-wit gezien: als je een date met iemand hebt moet je eigenlijk eerst even het lijstje doornemen wat iemand heeft? En dan even afvinken wat je niet en wel bevalt?
Misschien heeft iemand wel borderliner en kan er door medicatie goed mee omgaan? En dan zal je het hier maar even lezen wat men er over vind.........dat is niet mis....

Voor borderline op zich bestaat geen medicatie, wel voor symptoombestrijding; antidepressiva, antipsychotica...dus dat maakt het al met al best moeilijk om hiermee om te gaan.
Het is inderdaad waar dat ieder mens wel bepaalde trekken van borderline heeft, maar je merkt het verschil wel degelijk!
Vind alleen dat deze discussie nu wel een beetje een vreemde kant op gaat, tenslotte is bindingsangst echt niet per definitie een criterium voor borderline.

Persoonlijk wil ik dit ook nog wel even kwijt; zoals ik al zei ben ik "ervaringsdeskundige" en heb ik toch wel bepaalde dingen nodig van een eventuele nieuwe partner.
Het doet me echt zeer te zien dat er een aantal mensen zijn die dit bij voorbaat afschrijven! Zoals ik al eerder zei; in onze huidige maatschappij is er eigenlijk niemand meer zonder enige vorm van bindingsangst, maar ik ben ervan overtuigd dat men hier in de juiste omstandigheden heel goed overheen kan komen...
Jammer dus dat er mensen zijn die blijkbaar zo op zichzelf gericht zijn dat ze daar de tijd en energie niet in willen steken, voor mij is zo iemand bij voorbaat al afgeschreven...
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

...

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op donderdag 16 december 2010, 18:05
Naar boven

Auteur Bericht
MARTY909

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 18:12

In deze topic kunnen jullie je verhaal kwijt van wat God heeft gedaan naar aanleiding van gebeden, bijvoorbeeld uit de gebedsroom chatkamer.

Het is een bemoediging voor anderen die misschien ook je ziekte heeft en jij getuigen kunt dat het ook voor hen mogelijk is.

Let op, met respect: het gaat om getuigenissen en niet een discussiehoek.

Gods zegen en dank voor jullie getuigenis voor een ieder. Lachende smiley Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LORETTA033

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 18:15

vergeet niet vaak is ook bij een borderliner seksueel misbruik te laat ontdekt
dat zich uit in boosheid
en de gevolgen
uit eindelijk word het een machtsspel
juiste begeleiding is heel belangrijk en iemand die heel stevig in de schoenen staat
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 18:23

zover ik weet gaat het in vrijwel alle gevallen om "beschadigingen" in de jeugd, en is daarnaast de gevoeligheid om borderline te ontwikkelen genetisch bepaald.
je kunt veel betrouwbare info vinden door te googlen op
dsm IV borderline

nogmaals; ik ken zelf mensen met borderline, waar ik veel van houd......
dus ik kan me wel vinden in de opmerking van willemijn, al ken ik ook de situaties die zinga noemt.
Naar boven

Auteur Bericht
AANGENAAM334

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 18:24

CHATULIEM619 schreef:

Wat is er nu mis met de waarden; respectvol, uitsluitend inhoudelijk en humor. Dat zijn ook ingredienten en zelfs basisvoorwaarden voor een goed debat. En dat is een heel aardige bezigheid. Onzin of als het tegen Gods woord ingaat kan gepareerd worden met inhoudelijke argumenten. Neem een voorbeeld aan Paulus, hij ging het niet uit de weg. Bijvoorbeeld op de Areopagus. Sommigen dreven zelfs de spot met hem. Zolang we maar inhoudelijk blijven is er mijns inziens geen vuiltje aan de lucht. En jij kan het verschil zien. Dus voor jou is het geen probleem. En voor degene die het niet zien is het ook geen probleem want ze zien het gewoon weg niet.

Laatst aangepast door
AANGENAAM334
op donderdag 16 december 2010, 19:28
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 18:29

TESSYBEAR731 schreef:
Voor borderline op zich bestaat geen medicatie, wel voor symptoombestrijding; antidepressiva, antipsychotica...dus dat maakt het al met al best moeilijk om hiermee om te gaan.
Het is inderdaad waar dat ieder mens wel bepaalde trekken van borderline heeft, maar je merkt het verschil wel degelijk!
Vind alleen dat deze discussie nu wel een beetje een vreemde kant op gaat, tenslotte is bindingsangst echt niet per definitie een criterium voor borderline.

Persoonlijk wil ik dit ook nog wel even kwijt; zoals ik al zei ben ik "ervaringsdeskundige" en heb ik toch wel bepaalde dingen nodig van een eventuele nieuwe partner.
Het doet me echt zeer te zien dat er een aantal mensen zijn die dit bij voorbaat afschrijven! Zoals ik al eerder zei; in onze huidige maatschappij is er eigenlijk niemand meer zonder enige vorm van bindingsangst, maar ik ben ervan overtuigd dat men hier in de juiste omstandigheden heel goed overheen kan komen...
Jammer dus dat er mensen zijn die blijkbaar zo op zichzelf gericht zijn dat ze daar de tijd en energie niet in willen steken, voor mij is zo iemand bij voorbaat al afgeschreven...

Ik ben dan geen ervaringsdeskundige, gelukkig maar.....maar ik ben het weleens met wat je schrijft......en eigenlijk bedoelde ik dat ook met mijn stukje hierboven.....er wordt nog al geoordeeld.....
Er worden dan regels opgeschreven hoe vreselijk het is wat een borderliner allemaal doet maar ik neem toch aan dat er ook gradaties in zijn? Lijkt me verdrietig om dit allemaal zo te lezen als je zelf een ervarinsdeskundige bent en daar goed mee om kunt gaan.......
Maar inderdaad we zijn een beetje off topic....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op donderdag 16 december 2010, 18:31
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 18:36

WILLEMIJN232 schreef:
Ik ben dan geen ervaringsdeskundige, gelukkig maar.....maar ik ben het weleens met wat je schrijft......en eigenlijk bedoelde ik dat ook met mijn stukje hierboven.....er wordt nog al geoordeeld.....
Er worden dan regels opgeschreven hoe vreselijk het is wat een borderliner allemaal doet maar ik neem toch aan dat er ook gradaties in zijn? Lijkt me verdrietig om dit allemaal zo te lezen als je zelf een ervarinsdeskundige bent en daar goed mee om kunt gaan.......
Maar inderdaad we zijn een beetje off topic....

Nog even terzijde; ik ben ervaringsdeskundige op het gebied van bindingsangst, NIET als borderliner! Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1645 1646 1647 1648 1649 1650 1651 ... 6194 Volgende
Pagina 1648 van 6194