| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 13:03
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | | Noach werd uitgelachen omdat hij een boot bouwde zonder dat er vaarwater in de buurt was te bekennen. En nergens wordt ook maar duidelijk dat de seizoenswerking een negatieve invloed zou hebben op de schepping. Dus hoezo een gevolg van de zondeval???? |
Niet mijn woorden verdraaien Henk.... Ik beweer dat regen en seizoenswerking oorspronkelijk niet was in het begin. Later wanneer de mens vervloekt werd door God, bij Noach toen kwam pas daarna de seizoenwerking. Zelf heb ik nog niet gelezen in de bijbel dat aangeeft dat in de tussen liggende periode geregend heeft....
In genesis wordt gemeld dat het nog niet geregend had. Pas bij de zondvloed.
Gen 2:5 En allen struik des velds, eer hij in de aarde was, en al het kruid des velds, eer het uitsproot; want de HEERE God had niet doen regenen op de aarde, en er was geen mens geweest, om den aardbodem te bouwen. Gen 2:6 Maar een damp was opgegaan uit de aarde, en bevochtigde den gansen aardbodem.
Gen 7:4 Want over nog zeven dagen zal Ik doen regenen op de aarde veertig dagen, en veertig nachten; en Ik zal van den aardbodem verdelgen al wat bestaat, dat Ik gemaakt heb.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 13:12
|
|
|
|
Nu het feestje. Het was heel bijzonder om een zo'n feestje te hebben. Vooral omdat je met relatief onbekende mensen het heel gezellig kan hebben. Weer viel het me op, dat mensen in het echt heel anders zijn dan op het forum of in de chatbox. Het eten was heerlijk, organisatie uitstekend. Hierbij stel ik Grace aan als organisator voor komende feestjes.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 13:33
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ik denk dat je dan iets verkeerd doet misschien, eva....... op je profiel klik je op "foto's beheren" dan op "foto toevoegen" dan zoek je op dat scherm naar de foto die je wilt plaatsen en dan op ok
en dan staat ie op je lijstje, als cm de foto heeft "gekeurd" is hij voor ieder zichtbaar |
Was het maar waar, dat dat er stond, maar ik ben weer terug op hotmail of andere pagina.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 13:48
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | Ik probeer het op het forum Zing, en het lukt voor geen meter snap er niks van
HELP!!!!! |
Volgens mij kan dat ook niet: een foto van jezelf op het forum plaatsen? Wel op je profiel.
Op t forum moet via een speciale site dacht ik.
GrZ!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 14:10
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Nu het feestje. Het was heel bijzonder om een zo'n feestje te hebben. Vooral omdat je met relatief onbekende mensen het heel gezellig kan hebben. Weer viel het me op, dat mensen in het echt heel anders zijn dan op het forum of in de chatbox. Het eten was heerlijk, organisatie uitstekend. Hierbij stel ik Grace aan als organisator voor komende feestjes..... |
Had Grace dan gesolliciteerd? Wie zitten er nog meer in de sollicitatie commissie? Of ben jij de enige die erover beslist?
Maar ff serieus, ze had het inderdaad perfect voor elkaar.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 14:23
|
|
|
|
Je zal maar Belg zijn ....... pffff , wil ik ook luisteren , ook al raad ik er maar naar wie je bedoeld ..... krijg ik dit .........
Deze video bevat inhoud van Sony Music Entertainment en is niet beschikbaar in je land.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 14:40
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ik denk dat je dan iets verkeerd doet misschien, eva....... op je profiel klik je op "foto's beheren" dan op "foto toevoegen" dan zoek je op dat scherm naar de foto die je wilt plaatsen en dan op ok
en dan staat ie op je lijstje, als cm de foto heeft "gekeurd" is hij voor ieder zichtbaar |
Misschien dat de foto te groot is ( teveel mb's) Dan eerst foto verkleinen, kan via www.fotoaanpassen.nl Misschien is dat een optie?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 14:48
|
|
|
|
| EVA685 schreef: | | Was het maar waar, dat dat er stond, maar ik ben weer terug op hotmail of andere pagina. |
oplossing; stuur hem via hotmail naar christianmatch, en vraag hen de foto voor je te plaatsen. dat kun je doen door bovenaan deze pagina op contact te klikken......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 15:13
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Dat is idd niet veel Carien. Maar heb je er weleens over nagedacht dat het altijd mogelijk is dat zich een ongeluk voordoet. Als je dan gedronken hebt, hoe weinig dan ook, zou je je dan achteraf toch niet schuldig voelen? Met in je achterhoofd de vraag: "Wat, als ik niet gedronken zou hebben?"
Ik ken je natuurlijk verder niet en ik weet niet hoeveel jij kunt hebben, maar de combinatie van feesten tot 3 uur 's nachts (waar je toch niet helderder van wordt) met alcohol vind ik geen aanrader voor iemand die nog een auto moet besturen.
GrZ! |
Jullie denken toch niet dat ik een alcoholist ben?
Ik kruip echt niet achter het stuur als het niet verantwoord is weet echt wel wat ik doe..... en wat ik doe is verantwoord.... en anders glaasje op laat je rijden .
En ik kan best veel hebben voordat ik er iets van merk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 15:16
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Dat is idd niet veel Carien. Maar heb je er weleens over nagedacht dat het altijd mogelijk is dat zich een ongeluk voordoet. Als je dan gedronken hebt, hoe weinig dan ook, zou je je dan achteraf toch niet schuldig voelen? Met in je achterhoofd de vraag: "Wat, als ik niet gedronken zou hebben?"
Ik ken je natuurlijk verder niet en ik weet niet hoeveel jij kunt hebben, maar de combinatie van feesten tot 3 uur 's nachts (waar je toch niet helderder van wordt) met alcohol vind ik geen aanrader voor iemand die nog een auto moet besturen.
GrZ! |
Met feesten bedoel ik geen house party s of dergelijke hoor,
gewoon een gezellige bruiloft of een schuurfeest.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 15:27
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | oplossing; stuur hem via hotmail naar christianmatch, en vraag hen de foto voor je te plaatsen. dat kun je doen door bovenaan deze pagina op contact te klikken...... |
Jullie bedoelen het zo goed maar.....ik zie de foto dus niet, alleen de pagina waar ik voorheen zat dus Chris kan er ook niks mee helaas.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 15:30
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Niet mijn woorden verdraaien Henk.... Ik beweer dat regen en seizoenswerking oorspronkelijk niet was in het begin. Later wanneer de mens vervloekt werd door God, bij Noach toen kwam pas daarna de seizoenwerking. Zelf heb ik nog niet gelezen in de bijbel dat aangeeft dat in de tussen liggende periode geregend heeft....
In genesis wordt gemeld dat het nog niet geregend had. Pas bij de zondvloed.
Gen 2:5 En allen struik des velds, eer hij in de aarde was, en al het kruid des velds, eer het uitsproot; want de HEERE God had niet doen regenen op de aarde, en er was geen mens geweest, om den aardbodem te bouwen. Gen 2:6 Maar een damp was opgegaan uit de aarde, en bevochtigde den gansen aardbodem.
Gen 7:4 Want over nog zeven dagen zal Ik doen regenen op de aarde veertig dagen, en veertig nachten; en Ik zal van den aardbodem verdelgen al wat bestaat, dat Ik gemaakt heb. |
Eèn ding is zeker....niet al het goede komt van boven ik vind deze Bijbeltekst erg vijandig van zo.n liefdevollen God
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op zondag 19 december 2010, 15:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 15:31
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Maar het de aanduiding ik-tijdperk heeft vooral te maken met het teveel of zelf enkel en alleen op jezelf gericht zijn. En dat is wat de meeste mensen tegenstaat!  |
tegenstaat bij een ander vooral Henk...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 15:41
|
|
|
|
Op dit moment ben ik bij foto.s toevoegen, ik klik aan en kom op de homepagina van Chr. Ma. uit 
Heb Chris nu gemaild.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op zondag 19 december 2010, 15:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 15:49
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | | Sorry, de Img, werkt met geen mogelijkheid via mijn pc, dus geen foto |
Met de gebedsroom heb ik hier een heel mooi jaar gehad, helaas was ik even afwezig . Ook de huwelijken en geboorte van CM kindjes is prachtig. Wat mij erg treft is het overlijden van Wim, de ziekte van Pieki en vele anderen hier en dat er zoveel mensen hulpeloos zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DIKKIE717
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 15:50
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Jaaaaaa, kom maar op met al die informatie over gefilterd internet
Mijn dochter is namelijk beter wegwijs op internet als mams  |
Laatst aangepast door
|
DIKKIE717
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 15:51
|
|
|
|
Wat een lange reis zeg
Kwart over 11 vertrokken en kwart voor 1 thuis voor 42 km afstand. Het feessie was echt super, spelletjes gedaan is erg leuk. Jammer dat ik geen zwemspullen bij me, buiten staat privèzwembad. lol
Hartelijk dank voor gastvrijheid. Super
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op zondag 19 december 2010, 15:51
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 16:09
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Jullie denken toch niet dat ik een alcoholist ben?
Ik kruip echt niet achter het stuur als het niet verantwoord is weet echt wel wat ik doe..... en wat ik doe is verantwoord.... en anders glaasje op laat je rijden .
En ik kan best veel hebben voordat ik er iets van merk. |
Nee Carien, ik zie je beslist niet als alcoholist hoor. Ik lust zelf ook graag een wijntje of een andere alcoholhoudend iets.
Mijn vraag is alleen; zou het niet verstandiger zijn om als je nog moet rijden, gewoon voor alle zekerheid, helemaal niets te drinken. Dit om de hierboven genoemde redenen. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen.
Gewoon een suggestie; that's all.
GrZing!
Laatst aangepast door
|
ZINGA672
|
op zondag 19 december 2010, 16:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 16:23
|
|
|
|
| SOFIE807 schreef: | Je zal maar Belg zijn ....... pffff , wil ik ook luisteren , ook al raad ik er maar naar wie je bedoeld ..... krijg ik dit .........
Deze video bevat inhoud van Sony Music Entertainment en is niet beschikbaar in je land.  |
LOL
Gelukkig issie niet voor'n spannunde Belg bedoeld
Speciaal voor jou nog un aanwijzing:
http://www.youtube.com/watch?v=j3KFuUXM5iU
GrZing!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 16:26
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Vandaag was't beter.  |
Kwam die niet te kanen maaltijd van gisteren weer naar boven dan, zodat je moest herkauwen.
Dat lijkt mij dus niets, zo'n voorgekauwde maaltijd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 16:29
|
|
|
|
Zit me toch wel af te vragen wie die spannendste man van CM is?? f is dat gewoon vrouwen belangstelling cq nieuwsgierigheid????? ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 16:35
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | M'n schoongemaakte stoep is nu inmiddels wéér wit. Het volgende pak sneeuw komt nu naar beneden. 
Helaas van dat ene boompje in mn tuin . Na 2 jaar eindelijk in perfecte vorm en nu is ie bezweken onder de sneeuw.  |
Wat een mooie foto van je tuin visser.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 16:57
|
|
|
|
Wadriaan en Grace (jammer van het bouwjaar), hartelijk dank voor jullie organisatie en de gastvrijheid, vond het een super feest
Gezelligheid kent geen tijd zeggen ze, en daar mochten we dan op de terugweg de vruchten van plukken .....
(zie nog steeds sterretjes)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 17:20
|
|
|
|
| ZINGA672 schreef: | Nee Carien, ik zie je beslist niet als alcoholist hoor. Ik lust zelf ook graag een wijntje of een andere alcoholhoudend iets.
Mijn vraag is alleen; zou het niet verstandiger zijn om als je nog moet rijden, gewoon voor alle zekerheid, helemaal niets te drinken. Dit om de hierboven genoemde redenen. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen.
Gewoon een suggestie; that's all.
Klokklok.....hik...hik
GrZing! |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 17:42
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Zit me toch wel af te vragen wie die spannendste man van CM is?? f is dat gewoon vrouwen belangstelling cq nieuwsgierigheid????? ? |
Hij woont niet in België...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 18:45
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Zit me toch wel af te vragen wie die spannendste man van CM is?? f is dat gewoon vrouwen belangstelling cq nieuwsgierigheid????? ? |
't is dat Zinga expliciet aangaf dat het een man is....ander zou de aanwijzing/titel "those Eyes" op jou slaan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 18:51
|
|
|
|
| AANGENAAM334 schreef: | 't is dat Zinga expliciet aangaf dat het een man is....ander zou de aanwijzing/titel "those Eyes" op jou slaan  |
mannen pffff moeten altijd even bijdehand zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 19:04
|
|
|
|
een erg leuk filmpje over een "uitvoering"van de Young Messiah"... 't zal je maar gebeuren...
http://www.youtube.com/watch?v=SXh7JR9oKVE
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 19 december 2010, 19:08
|
|
| Naar boven |
|
|