| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 23:46
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | | nou maaik...das dan wel een nachtmerrie he....ik ben op zoek naar een kerel....niet naar een nieuwe schoonzoon...die vinden mijn dochters wel voor me |
Je vind het toch wel belangrijk genoeg om het even te melden........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 23:52
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op zondag 29 mei 2011, 21:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
|
|
|
|
| AANGENAAM334 schreef: | | link dus die lincs/linc score |
Zeker link die linc score en toch kijk je ernaar..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
|
|
|
|
| LIELIE304 schreef: | Natuurlijk is het absoluut goed dat Bart dit onderwerp aansnijd!
Een uitje, ik weet niet hoe het zit met de uitjes die CM (zelf) organiseerd, komen daar wel jongeren op af weet iemand? |
Uitjes van cm is voor alle leeftijden. Maar die uitjes zijn toch vaak echt gericht op daten is mijn idee.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 23:59
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op zondag 29 mei 2011, 21:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 december 2010, 23:59
|
|
|
|

Geluk gewenst met Kerst en alle Goeds straks in 2011 !
* sorry op de foto geen kerstkleding aan...
Laatst aangepast door
|
BEHAPPY332
|
op zaterdag 25 december 2010, 00:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 00:02
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Uitjes van cm is voor alle leeftijden. Maar die uitjes zijn toch vaak echt gericht op daten is mijn idee. |
op het forum meende ik ook een oud topic gezien te hebben voor een uitje te organiseren die ooit voor 35+ was. in 2003 zat ik ook op een soort site als deze, zij organiseerden ook ooit een dag in de zomer, daar waren relatief veel jongeren bij. maar t is echt van alles wat. gericht op daten... tja ik was toen 22... maar persoonlijk zie ik t alsof 30-ers, gescheiden personen en uit de protestantse hoek mss door aanbod t meeste kans hebben? maar mss (hopelijk) heb ik t mis? iemand meer ervaring?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 00:16
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nee hoor. Laura Dekker ( het zeilmeisje) is er mee vandoor gegaan. Wilde persé aan de andere kant van de oceaan haar kerstinkopen gaan doen.  |
o nee zit Laura er nog in? zie je nou wel, iemand had voor de zekerheid met haar mee moeten gaan...
[/quote]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 00:21
|
|
|
|
nou ik wens iig iedereen: één-samen-kerst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 00:24
|
|
|
|
| HENDUK927 schreef: | mss komt een van je dochters wel thuis met een ehhhhh oudere kerel  |
zeg dan als moeder: ahhh dat had je nou echt niet hoeven doen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 00:33
|
|
|
|
|
de beste kerstwens: Immanuël !....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 00:33
|
|
|
|
|
een vraag stellen en totaal random tekst posten, ja nee, ik ben over, lol!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 00:37
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Ik blijf me verbazen over de lincscores. Het is natuurlijk een computerberekening maar als de leeftijd niet verandert, de regio niet en het profiel niet, hoe kan de score dan naar boven of beneden gaan? CM vertelt niet precies hoe het werkt, maar als variabelen niet veranderen, dan zou de score gelijk moeten blijven.
Thomas |
(ter info: er zijn er tevens al meerdere topics over, succes)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 00:49
|
|
|
|
ja, kijk maar uit. bij het minste of geringste ga ik van mijn lijntje af (sporen doe ik al jaren niet meer) 
voor je het weet word je opgedronken, want voor mij ben je (nog steeds) een Korenwolfje. aan jou om eens uit te vogelen wat nou een Korenwolf is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 01:26
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Uitjes van cm is voor alle leeftijden. Maar die uitjes zijn toch vaak echt gericht op daten is mijn idee. |
Bedoel je de uitjes als bijv. de picknick of Arnhem, want die zijn voor alle leeftijden en juist niet bedoeld om te daten maar voor de gezelligheid en een leuke dag/avond met elkaar te hebben De specifiek door CM georganiseerde bijeenkomsten zijn echter wel voor dating bedoeld
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 01:34
|
|
|
|
Gezegende kerstdagen en een voorspoedig en liefdevol 2011 gewenst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IRENE200
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 01:42
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Gezegende kerstdagen en een voorspoedig en liefdevol 2011 gewenst  |
ieder goede feesdagen de boodschap opnieuw beginnen,
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 03:19
|
|
|
|
AAN . . .
De daklozen, de armen en mensen met leed Mensen met ziektes en in raggen gekleed. Met een matras ergens in een hoek, hun dagen te lang en alle hoop zoek.
De ongehuwde meid in verwachting wiens pijn we kunnen verzachten. Die overweegt naar de abortuskliniek te gaan als wij haar gewoon in de kou laten staan.
De bejaarden in de verzorgingshuizen, Familie afgewezen, hun harten vergruizen. Emotioneel aan de kant gezet en niemand die meer op hen let.
Het misbruikte kind, ongeliefd en afgewezen, beroofd van aandacht -- een eenzaam wezen. Zij verschuilt zich achter een muur van boosheid, en voelt zich verloren in deze liefdeloosheid.
Zij bestaan echt; de armen, de moedelozen, de eenzamen met diepe behoeften staren zij uit hun ramen. Zo velen die wij kunnen liefhebben en raken, Samen kunnen wij hen helpen -- hen weer beter maken!
Het Kerstseizoen gaat weer snel voorbij en we schuiven het bijzondere gevoel dan weer opzij. En vergeten dan de behoeften van andere mensen en negeren hun gehuil en hun stille wensen.
De ogen van onze Redder zijn met tranen gevuld omdat wij niet het hele jaar in liefde zijn gehuld; omdat wij niet altijd willen geven om te verzachten, maar gewoon weer op de volgende Kerst zitten wachten.
© Diane O. Wright
Vind dit prachtig geschreven , daarom plaats ik het nu maar ... Allen een gezegend Kers en een vreugde- en liefdevol 2011
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEK114
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 03:31
|
|
|
|
Ik vind het een mooie realistische serie. Vragen die opkomen bij iedere (on)gelovige . En bovendien.. heeft niet ieder recht op zijn eigen zoektocht? Op zoek naar God: ieder heeft zijn eigen unieke zoektocht, maar ook God gaat Zijn eigen unieke weg met een ieder. Wie ben ik, daarover iets te vinden?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 07:38
|
|
|
|
| BEHAPPY332 schreef: | 
Geluk gewenst met Kerst en alle Goeds straks in 2011 !
* sorry op de foto geen kerstkleding aan... |
Ik wens jullie allen Zijn grote Liefde, Genade en Vrede toe in deze dagen
Voor diegenen die de eenzaamheid ervaren : Zijn Aanwezigheid en Zorg in de zware, verdrietige momenten,
Diegenen die geliefden moeten missen : Zijn Troost
En voor ons allen: Hij komt Terug en is nu bij ons........
Hele Gezegende dagen..........
liefs Alous
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 07:52
|
|
|
|
[quote=ANGELIQUE327]Ik heb een manneke van zo'n 28 lentes wat iedere keer mijn profiel bezoekt....blijkbaar valtie op oudere eh..."dames"....ik hoop dattie dit leest....jochie...geniet van wat je ziet...maar mijn oudste dochter is 21 en ziet nix in je want ze heeft verkering! Tis maar dat je het weet he....
Angy[/quote Ang. gewoon heel serieus een gesprek beginnen en wedden dat het snel over is.......just a tip.............werkt echt hoor.
En daarbij..onderteken gewoon met een zorgzame moeder.......werkt ook goed.
en tot slot: er zijn echt heel veel eenzame jongeren die gewoon heeeeeeeeel hard een contact/gesprek/wat aandacht...nodig hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDRIKA148
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 08:01
|
|
|
|
'T kerstlicht is aan ons verschenen, uit de Hemel neergedaald. In de stal is het ontstoken, in een Kind dat God'lijk straalt. In een kribbe is geboren, uit een maagd dit Koningskind die door God is uitverkoren, en Zijn liefd'aan d'aard'verbindt.
't Kind gekomen om te redden, brengend heil in ons bestaan te bevrijden ons van zonden, om de weg van 't kruis te gaan. Helen komt het en genezen, alles wat gebroken is. Ja een Koning zal Hij wezen, brengend vreugd'in droefenis.
Vele namen zal Hij dragen, Wond're Raadsman,Vredevorst. Eeuw'ge vrede komt Hij brengen, voor elk hart dat daar naar dorst. Zie het licht aan ons verschenen, in dit Kind te Bethlehem. Ga met mij opweg daar henen, om te gaan aanbidden,Hem.
't Kindje mochten wij aanschouwen, en zijn blik heeft ons geraakt. Laat ons nu vol van vreugde zingen, van Gods Zoon die zalig maakt. Heel de aarde moet het horen, dat dit Kind de Koning is. Die voor allen is geboren, reddend ons uit de duisternis.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 08:10
|
|
|
|
| ALOUS961 schreef: | Ik wens jullie allen Zijn grote Liefde, Genade en Vrede toe in deze dagen
Voor diegenen die de eenzaamheid ervaren : Zijn Aanwezigheid en Zorg in de zware, verdrietige momenten,
Diegenen die geliefden moeten missen : Zijn Troost
En voor ons allen: Hij komt Terug en is nu bij ons........
Hele Gezegende dagen..........
liefs Alous | Ik sluit me bij de vorige sprekers aan: Merry Christmas iedereen! Angy
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op zaterdag 25 december 2010, 08:11
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 08:15
|
|
|
|
Gezegende kerstdagen !! En een gezond en liefdevol 2011 alvast
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 08:43
|
|
|
|
|
Fijne kerst dagen iedereen en een gelukkig 2011
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 08:49
|
|
|
|
Zaterdag 25 December, Openb. 7: 9-17; Wit als sneeuw.
Een witte Kerst – dat vindt iedereen mooi! Kerstfeest in de sneeuw! Waarom eigenlijk? Omdat wit de kleur is van de reinheid. En daarom ook van de vreugde! Wit – dat betekent: je kunt opnieuw beginnen, alles is blanco. Het is net als met een tekenvel. Als het nog helemaal wit is, sta je voor een nieuw begin! Als Johannes de hemel inkijkt, valt hem die kleur wit direct op. Hij ziet mensen, uit alle volken, mensen met allerlei talen. Ze staan voor de troon van God en voor Jezus, het Lam. En ze dragen witte gewaden! Daar is de kerk: de bruid! God begint opnieuw. Alles is weer blanco, zuiver, rein. Wat zijn dat voor mensen? Het zijn zij die uit de grote verdrukking komen. Het zijn de mensen die vervolgd zijn, gearresteerd, gedood, om Jezus’ wil. Nu is hun lijden voorbij! Ze zullen geen honger meer hebben en ook geen dorst, zoals ze dat hadden in de gevangenis. Het Lam zal hen weiden en hen naar het water brengen: Jezus de Goede Herder! Misschien is dat laatste zinnetje wel het mooist: ‘en God zal alle tranen van hun ogen afwissen.’ De hemel – dat betekent: uithuilen en opnieuw beginnen. En als God opnieuw begint, dan begint het pas goed!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 09:42
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op zondag 29 mei 2011, 21:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 december 2010, 09:50
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Bedoel je de uitjes als bijv. de picknick of Arnhem, want die zijn voor alle leeftijden en juist niet bedoeld om te daten maar voor de gezelligheid en een leuke dag/avond met elkaar te hebben De specifiek door CM georganiseerde bijeenkomsten zijn echter wel voor dating bedoeld  |
Welnee Cross..... denk maar aan Saskia en Aerny
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|