ChristianMatch

Forum

Sfeer en onderlinge contacten.
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1687 1688 1689 1690 1691 1692 1693 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 10:25

Ik kan me zo voorstellen dat mensen die enkel forum lezen door jullie gehakketak hele rare ideen over die chatbox krijgen...jammer.

Wat is nou gezellig....wat de een gezellig vind zal de ander niet gezellig vinden. Dus soms zal je het gezellig vinden en soms niks aan.
Maar gezien we allemaal toch telkens weer terug blijven komen in die chatroom, zal het best meevallen toch?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 10:26

MAR907 schreef:
Tip:

Weest snel in luisteren, langzaam in spreken.

Jakobus 1:19 - Geliefde broeders en zusters, onthoud dit goed: ieder mens moet zich haasten om te luisteren, maar traag zijn om te spreken, traag ook in het kwaad worden.

Pred 5:3-5 - Wanneer je God toch een gelofte doet, los die dan ook spoedig in. God is niet gesteld op dwazen. Los dus je geloften in. Je kunt beter geen gelofte doen dan een gedane gelofte niet inlossen. Sta je mond geen loze, zondige geloften toe en zeg niet naderhand tegen de priester dat ze een vergissing waren.
Wil je soms dat God zich kwaad maakt over dergelijk gepraat en moet hij wat je hebt bereikt te gronde richten?

spr 10:19 - Een veelprater begaat al snel een misstap, wie zijn tong in toom houdt is verstandig.

spr 15:28 - Een rechtvaardige denkt na voordat hij antwoordt, uit de mond van goddelozen komt alleen maar onheil.

Spr 17:28 - Een zwijgende dwaas wordt beschouwd als verstandig, men denkt dat hij wijs is als hij zijn mond houdt.

Ben benieuwd hoe ik genoemd wordt, twee lente's jonger

Knipoog smiley Clown smiley

Vooral Jak.1 vers 19 is voor iedereen hier, en zeker ook voor mij, heel toepasselijk. En ook het spreukenboek, wat wij nog wel eens overslaan als we de Bijbel lezen is een goede leidraad. Ik heb me voorgenomen Mar, om weer eens aan die Spreuken te beginnen met Bijbellezen. En ik kan het iedereen aanbevelen!
Angy
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 10:30

LEANNE226 schreef:
Wow Mar.........geweldig voor je!!!! Je hoopt dat ze ooit beseffen hoe je je best doet maar het nu al te horen is gewoonweg prachtig!
(ik heb een kerstfeest achter de rug met tegenstribbelende pubers Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen )

Dat moet een heerlijk moment geweest zijn Mar! Mijn pubers zitten in Zuid-Afrika momenteel, tot 5 januari. Wat zou ik graag effe met die (tegenstribbelende?) pubers gepraat hebben met kerst....
Naar boven

Auteur Bericht
HAAS141

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 10:30

PIETER649 schreef:
Welnee Cross..... denk maar aan Saskia en Aerny Knipoog smiley

is daar iets mee hihi Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HAAS141

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 10:33

GRACE585 schreef:
het slechtste moment :na een heerlijk weekend van genieten je schat weer weg met de trein naar zijn huis en werk Twijfelende smiley
wat duurt een week dan lang Huilende smiley, smiley in tranen

erg is dat hé ... maar voor je het weet is de week om!
ik spreek uit ervaring Knipoog smiley

en helemaal voor dat je het weet ben je getrouwd Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
MANON431

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 10:44

hee mensen,
Wilde even iets kwijt..
Ik dacht dat deze site.. een christelijke site ervoor was om mensen bij elkaar te brengen en dan niet eens persé op relatiegebied maar ook als vriendschappen!

Waarom is er dan altijd als ik in de Chatbox kom een sfeer die totaal niet bij dit idee past?
Vind dit erg jammer, want dit geeft totaal geen beeld hoe het wel zou kunnen zijn;)!

Ben nu nog proeflid, maar heb op deze manier geen zin om het te verlengen, omdat ik dat gezeur niet wil, omdat het eigenlijk niet eens nodig heb..

zijn er meer mensen die er zo over denken?

Groetjes
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 10:53

MANON431 schreef:
hee mensen,
Wilde even iets kwijt..
Ik dacht dat deze site.. een christelijke site ervoor was om mensen bij elkaar te brengen en dan niet eens persé op relatiegebied maar ook als vriendschappen!

Waarom is er dan altijd als ik in de Chatbox kom een sfeer die totaal niet bij dit idee past?
Vind dit erg jammer, want dit geeft totaal geen beeld hoe het wel zou kunnen zijn;)!

Ben nu nog proeflid, maar heb op deze manier geen zin om het te verlengen, omdat ik dat gezeur niet wil, omdat het eigenlijk niet eens nodig heb..

Groetjes

nee, juist niet!!!
ik denk er heel anders over Lachende smiley
door de chatbox heb ik mijn vrouw leren kennen.
eigenlijk heb ik dus mede door de chatroom mn dochter gekregen Clown smiley

ook hebben zowel mn vrouw als ik hier genoeg leuke vriendschappen opgedaan dat we beiden zijn blijven hangen als lid.

als ik jouw stukje lees, vraag ik me af hoelang jij in de chatbox gezeten hebt, of je geprobeerd hebt om gesellig mee te praten en vooral of jij wel open staat tot contact met mensen die niet op ieder moment van de dag dezelfde interesse hebben als jijzelf.

jammer hoor
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 10:59

MANON431 schreef:
hee mensen,
Wilde even iets kwijt..

Groetjes

Hoi Manon,

Jammer dat je alles ophangt aan de chatbox. Ik ben nu een maand of 4 lid, heb inmiddels een lieve man leren kennen en ben, wegeteld, 1x in de chatbox geweest.

Ik ben vooral actief geweest op het forum en het bekijken van profielen. En op die manier heb ik fijne vriendschappen opgebouwd en ja..ook mijn vriend leren kennen.

Dus zeg niet gelijk dat je hier niet verder wilt, maar kijk eens verder, deze site heeft meer te bieden dan alleen de chat.

Ik wens je veel succes hier!

Groet, José
Naar boven

Auteur Bericht
MANON431

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 11:34

Hee,

Dan hebben jullie het wel getroffen..
Want ben al een aantal keer geweest en elke keer was er zo'n vervelende sfeer:(
Maar mischien verandert het nog wel..
Gewoon blijven proberen!
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 11:40

Heel fijn dat iedereen op het forum zijn kerstfrustraties gaat botvieren op de mensen die regelmatig in de chatbox komen ........bedankt he
Naar boven

Auteur Bericht
WILMA082

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 12:11

Pff, 'k geloof, de reacties te lezen, dat nog niet iedereen is bijgekomen van het kerstweekend.
Als ik heel eerlijk ben heb ik ook wisselende ervaringen met de chatbox.
'k Heb een aantal keren ervaren dat je welkom was in de chatbox en ook gezellig mee kon kletsen!!
'k Heb ook andere ervaringen gehad en die wil ik hier ook heel eerlijk aangeven. Ik merk dat er een aantal mensen zijn die elkaar heel goed kennen en regelmatig op de chatbox zitten en, begrijp me niet verkeerd, dat gun ik ze! Lachende smiley
Wel heb ik me afgevraagd, wanneer mensen als vriendengroepje willen chatten of in een dialect, of het dan voor anderen (en zij zelf) niet plezieriger is als ze in een andere kamer gaan zitten chatten, dan is er ook ruimte voor de "wachtrij".
Dan hebben meer mensen plezier van de chatbox!
Naar boven

Auteur Bericht
MAR907

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 12:13

CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dat dit behoorlijk op gezeur en geklaag begint te lijken. In de chatbox is het heel vaak gezellig. En net zoals in het echte leven zijn er wel eens momentjes dat het wat minder gezellig is.....
Ik denk dat je jezelf alleen maar mee hebt als je voortdurend loopt te denken hoe slecht het is. En de een is nu eenmaal anders dan de andere. Accepteer gewoon eens dat je met de ene nu eenmaal beter kunt opschieten dan de ander. Dat zegt niks over jou en dat zegt niks over de ander.

Ik vind eerlijk gezegd:

Dat er gauw grens overschrijdende (dubbelzinnige)uitdrukkingen de revue voorbijgaan in de chatbox....
Het heeft niks met accepteren te maken maar met een houding die heel storend kan zijn voor sommigen....
Dat hoeft niet altijd geaccepteerd te worden.....

Zelf vind ik de sfeer regelmatig ook onaangenaam en voel me er ook niet in thuis....Ga dan ook gewoon weg....

Ik vind ook dat de frustratie's die eruit voorkomen, om die ergens anders neer te leggen inplaats van op de forum.....

Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 12:15

LEANNE226 schreef:
Heel fijn dat iedereen op het forum zijn kerstfrustraties gaat botvieren op de mensen die regelmatig in de chatbox komen ........bedankt he

ik ben niet iedereen lean Knipoog smiley
denk dat die mensen gewoon moeten leren hoe de communicatie in de chat werkt en hoe te reageren,de discussies en plagerijtjes en het halt toezeggen voor degene die iop het randje balanceren of gezeur te negeren
ik vindt de chat een leuk middel waar ik vele vriendschappen opgebvouwd heb.
Coole smiley met zonnebril Lachende smiley met blinkend witte tanden Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 12:16

LEANNE226 schreef:

Ach, Leanne, ik geloof niet dat Manon het zo bedoeld. Ze is nog maar net lid hier en moet het allemaal nog ff uitvinden en ondervinden. En dan zal ze er snel genoeg achterkomen dat hier heel veel lieve mensen lid zijn en dat het allemaal wel mee zal vallen.

Ik heb juist geprobeerd er iets positiefs tegenover te stellen. Ik zeg niets over de chat, omdat ik daar niets over kan zeggen. Ik ben daar tenslotte maar 1x geweest en dat was toen een positieve ervaring.
Ik ben nl geen chatter en heb daar ook geen behoefte aan, dus ga ik daar ook niet naar toe.

CM is teslotte meer dan alleen de chat.
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 12:23

als ieder die zich nu zo gefrustreerd voelt ipv van al het negatieve neer te zetten hier op forum en chat hun frustraties persoonlijk afhandelen met degene waar ze hun frustraties mee hebben dan hebben we hier niet zo'n negatieve lading
want dit is beslist geen getuigenis hier krijg ik dus frustraties van Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 12:25

Het past bij je,of niet........er zit een uit-knopje op en hoewel ik elke dag wel even in de chatbox kom gebruik ik het knopje ook regelmatig hoor Knipoog smiley

Het is internet mensen......wees niet te teleurgesteld als die contacten niet verlopen zoals je gehoopt had,pas in het echte leven leer je iemand kennen.

(het olde wief heeft gesproken(sorry wilma,tikje dialectKnipoog smiley)
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 12:34

LEANNE226 schreef:
Wow Mar.........geweldig voor je!!!! Je hoopt dat ze ooit beseffen hoe je je best doet maar het nu al te horen is gewoonweg prachtig!
(ik heb een kerstfeest achter de rug met tegenstribbelende pubers Twijfelende smiley Huilende smiley, smiley in tranen )

ow lean wat jammer,maar op een dag beseffen ze echt wel hoeveel je voor hen gedaan hebt en nog steeds doet voor hen Kussende smiley
ik spreek uit ervaring Knipoog smiley

Laatst aangepast door
GRACE585
op maandag 27 december 2010, 12:35
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 12:40

...

Laatst aangepast door
MARYLIEN613
op zondag 29 mei 2011, 21:20
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 12:46

MARYLIEN613 schreef:
mijn mooiste moment vandaag was een lief kaartje;
op kerstavond was ik vroeger thuis van het werk dan gepland, had dus ook niets gedaan of voorbereid.
ik zag dat een bovenbuurvrouw van mij thuis was en heb met haar een dozijn oesters en een flesje cava gedeeld. Meer kon ik niet doen, wat ik had niet meer, zelfs geen taartje........
vandaag dus een kaartje in de bus met een dank voor een zeer gezellige kerstavond!

zoiets doet deugd echt waar,
op de avond zelf dacht ik nog, ik moest meer lekkers in huis gehaald hebben, maar blijkbaar heeft ze er van genoten maar ik ook hoor.

Zo zie je maar weer.......het gaat niet om de hoeveelheid eten maar om de gewone spontane aandacht en belangstelling voor elkaar Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 13:03

CROSSROAD317 schreef:
En toch Grace vond ik het niet allemaal "rozengeur en maneschijn", vooral van een mail die ik van iemand kreeg werd ik ff onpasselijk ....

Maar goed, de middag en avond waren super en die wil ik niet laten bederven door die ene mail .... Boze smiley

zo is dat cross houd het goede vast , Knipoog smiley ik heb genoten van het weekend en ook ik heb wel wat op me bordje gekregen maar dat leg ik mooi naast me neer. Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
GRACE585
op maandag 27 december 2010, 13:04
Naar boven

Auteur Bericht
GIBBY159

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 13:27

Vertrokken

Laatst aangepast door
GIBBY159
op dinsdag 1 februari 2011, 14:17
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 13:40

Mijn mooiste moment van vandaag:
Tegen koffietijd vanmorgen gaat de bel, mijn buuffie stond op de stoep, kwam spontaan een bakkie koffie halen, want zei ze, hij hebt het vast erg stil gehad met de kerst.....
Is dat burenliefde of niet?????
Angy
Naar boven

Auteur Bericht
INGRID800

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 13:56

Mar,

Hartelijk dank voor het plaatsen van je bericht. Voor mij is het een bevestiging van waar ik voor heb gebeden!
Mocht er toekomstig meer tot jullie komen over het herderschap, dan hoop ik dat van je te lezen!

Hartelijke groeten,

Ingrid

MAR907 schreef:

Beste mensen,

Opwekking en miskenning van herders
Onder charismatische gelovigen ligt momenteel een sterke nadruk op het herstel van de ‘vijfvoudige bediening’. Met name het herstel van profeten en apostelen wordt veelal gezien als een hoofdsleutel tot geestelijke doorbraak en opwekking. Volgens deze visie leggen profeten en apostelen een nieuw fundament onder de gemeente in een land. En zij leiden deze gemeente in een hoger niveau van geestelijk gezag.
In deze visie zit zeker wel een kern van waarheid. Maar er zitten ook schaduwzijden en risico’s aan deze visie. Eén van deze schaduwzijden is dat het belang van herderschap wordt uitgehold en ondergewaardeerd. Wij kunnen zo gericht zijn op allerlei profetische vergezichten en apostolische projecten dat de zorg voor de individuele noden van de schapen op de achtergronden raakt. Dat is erg jammer omdat op dit moment vele gelovigen het persoonlijk erg moeilijk hebben. Daarom kunnen zij herderlijke steun en hulp juist nu goed gebruiken. Maar het is vooral jammer omdat het belang van herders in de bijbel sterk op de voorgrond staat. Herderschap vormt namelijk het hart van het evangelie, en ook van God Zelf.

De goede herder en het zelfbeeld van Jezus
Dat herderschap het hart van God vormt, blijkt uit de woorden van Jezus. Jezus is natuurlijk de ‘apostel van ons geloof’ (Hebr. 3:1), en Hij erkent uiteraard dat Hij een profeet is (Joh. 4:44). Toch noemt Christus Zich nooit de goede apostel of de goede profeet. Hij noemt zich echter wel nadrukkelijk de goede herder (Joh. 10:11,14). Dit goede herderschap, waarbij Hij Zich heel persoonlijk met al onze noden bezighoudt, is de kern van Jezus’ zelfbeeld en missie. Zijn offer aan het kruis is dan ook de hoogste daad van herderschap. Op dit kruis gaf Hij als goede herder Zijn leven voor de schapen (Joh. 10:11b).
Ook Jezus’ tekenen en wonderen komen voort uit Zijn herderlijke hart. Vele wonderen verrichtte Hij omdat Hij ‘met ontferming was bewogen’ met de individuele nood van mensen (Lukas 7:13, e.a.).

Gods herderschap als menselijke basisbehoefte
Het herderschap van God vult ook de belangrijkste basisbehoefte van de mens. Daarom is Psalm 23 wellicht het bekendste en populairste Bijbelgedeelte. David beschrijft hierin dat God in alle opzichten heel persoonlijk voor ons zorgt, en ons alles geeft wat wij nodig hebben. Door Gods herderlijke zorg krijgen wij het basisvertrouwen en de heelheid waardoor wij ook effectief in Gods koninkrijk kunnen werken. Mede daarom was David ook zo succesvol als koning. Omdat David zich heel concreet geleid en gedragen wist door de goede herder, had hij de moed om Goliath en andere dreigingen te overwinnen.
Als wij deze grote nadruk op God als goede herder verliezen, verliezen wij het hart van het evangelie. Dan verliezen wij ook de aantrekkingskracht van het evangelie op ongelovigen.

Een leider is op de eerste plaats herder
Het zelfbeeld van God als goede herder heeft grote gevolgen voor onze prioriteiten als gelovigen, en vooral voor gelovigen met een leidende positie. Leiders zijn in de eerste plaats herders. Petrus noemt alle oudsten ‘hulpherders’ van Jezus (1 Petr. 5:1-3). Hij maakt hierbij geen onderscheid tussen soorten oudsten, zoals kringleiders, gebedsleiders, apostelen, etc. Ook zichzelf noemt hij in dit verband gewoon medeoudste, en gebruikt hij zijn titel als apostel hier niet. Het is altijd de eerste taak van geestelijke leiders om voor de schapen te zorgen. Zelfs apostelen zijn dus in de eerste plaats herder,en pas op de tweede plaats apostel. Dit blijkt ook duidelijk uit het herstel van Petrus. Toen Christus Petrus na zijn verloochening weer in ere herstelde, gaf Hij Petrus tot drie keer toe een herderlijke opdracht mee (weid Mijn lammeren, hoed/weid Mijn schapen: Joh. 21:15-17). De zorg voor de kudde was kennelijk de belangrijkste opdracht die Christus aan de leider van de apostelen kon meegeven.
Het hart van Christus, de goede herder, vinden wij ook duidelijk in het leven en werk van Paulus terug. Paulus hield zich heel intensief en persoonlijk bezig met de gelovigen van de gemeenten die hij stichtte of bezocht (o.a. 1 Thess. 2:7-12).

Efeze 4:11 in het licht van de rest van de bijbel
Nu vragen sommigen van jullie zich misschien af hoe het dan zit met Efeze 4:11. Hierin wordt herderschap als een ambt onderscheiden van apostelen, profeten, leraren en evangelisten. Hieruit zou je kunnen opmaken dat een apostel, leraar, e.d. niet tevens een herder hoeft te zijn. Om een bijbelvers goed uit te kunnen leggen moeten wij dit vers echter altijd plaatsen in het licht van de rest van de bijbel.
Als wij Efeze 4:11 plaatsen in het licht van die gedeelten die ik eerder noemde, dan rijst het volgende beeld: Ieder van ons moet het hart van de goede herder voor de schapen hebben, ongeacht roeping of functie. En ieder dient dit hart concreet handen en voeten te geven. Er zijn echter gelovigen die nog eens een extra herderlijke zalving en roeping hebben. Zij zijn herderlijke specialisten. Deze mensen zijn extra gezalfd om ‘schapen’ met speciale wonden en noden hulp te geven en te herstellen. Zij zijn ook gezalfd om andere gelovigen te ondersteunen en toe te rusten in de herderlijke zorg. Niet iedere gelovige heeft dus een dergelijke specialistische roeping en zalving. Maar iedere gelovige heeft wel de roeping om vanuit Gods herderlijke hart te leven en te werken, en dit hart naar buiten uit te dragen.

Een nieuw herderlijk initiatief van de Heer
Onlangs bepaalde de Heer ons tijdens een bijeenkomst van onze gebedsgroep heel krachtig en dramatisch bij Zijn herderlijke zorg. Wij hoorden als het ware: ‘nu is het genoeg’. De Heer is het zat dat zo velen van Zijn schapen nu door de vijand verwond of geroofd zijn geraakt. Hij neemt nadrukkelijk een nieuw en krachtig initiatief om Zijn zorg en bescherming voor Zijn schapen te tonen.
Dat is uiteraard goed nieuws voor ons. Maar het houdt tevens een opdracht in. God wil altijd dat wij als partner optreden bij Zijn werk. Hij roept ons dus ook feitelijk op ons maximaal in te laten schakelen in Zijn werk als goede herder. Hij wil dat wij dit hart tonen aan zowel onze medegelovigen als aan de ongelovigen die Hij roept. Dit hart van de goede herder blijft een hoofddrijfveer voor alles wat God wil doen in deze wereld. Zonder dit hart is een blijvende geestelijke doorbraak dan ook niet mogelijk. Wat voor karakter christelijke activiteiten ook verder hebben – apostolisch, profetisch, evangelistisch, of anderszins -, God verwacht dat Zijn herderlijke hart de drijvende kracht is achter dergelijke activiteiten.

Gebedsoproep december 2010. Kingdom Rule Ministries.
Jan Willem en Cora Bakker

Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 14:02

[quote=GIBBY159]want dit is beslist geen getuigenis hier krijg ik dus frustraties van

Met bovenstaand regel voel ik mij aangesproken áls dit een hint aan mij gericht zou zijn. Ik wil met mijn topic aangeven dat ik deel neem bij een vriendschap/dating site zoals hier op Chistianmatch zoekende ben naar een fijne vriendschap heel misschien een relatie. Wat mij opvalt is dat mensen in chat-kamers soms op onvriendelijke wijze op elkaar áf reageren. Ook ik pleit mij daar niet vrij van! Ik denk dat "lange tenen en kort lontje" gedrag mij tot nadenken geeft om te léren hoe feedback vriendelijker gegeven kan worden!

Dát is de essentie van mijn topic. Niets meer en niets minder... Jammer dat ik toch weer reactie's lees waardoor deze thread weer off-topic zal gaan worden door wéér 'op de man af' te reageren. Het lijkt wel alsof er op Dating/Vriendschap sites steeds weer frustraties de kop op steekt. Wat mij betreft; ik geef mijn standpunt(en) helder aan. Mijn topic is allerminst bedoelt voor mensen die zich er weer klaar voor voelen en wéten een relatie..in welke vorm dan ook...aan te durven. Maar als ik ergens op reageer op een wijze wat de ander zorgen baart of prikkelt... denk ik NU eerst ná voordat ik "boos' word en dan kijk eerst naar mijzelf.

Gibby...je moet niet boos worden,
dat is het laatste wat je moet doen.

En wat er allemaal gezegt word in de chatroom,
neem het meeste met een korreltje zout.

En je weet...ik neem geen blad voor mn mond,
maar zeg wel eerlijk hoe ik er over denk.
Ik erger mij weleens aan dat flauwe gedoe, Kotsende smiley
je weet wel wat ik bedoel. Knipoog smiley
Ik snap niet... dat mensen die de chat niet leuk vinden
er toch iedere keer weer zijn.
Ik vind het wel gezellig, daarom ben ik er ook iedere avond. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 14:03

LEANNE226 schreef:

Tja, da's wel herkenbaar. Het geeft zo'n dubbel gevoel. Wel is er toch ook duidelijk de gedachte dat het feit dat we gedenken met Kerst niet voor niets is Knipoog smiley Maar leuk is anders natuurlijk...vooral ook als je toch uiteindelijk ook de enorme interne strijd van zo'n puber verneemt/voelt...
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 14:04

Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 14:06

ANGELIQUE327 schreef:
Kerst is weer voorbij....hiep hiep hoera....!!!

De kerkdiensten waren fijn! Heb genoten van het mooie orgelspel, het samenzijn, de preken....maar.....
Morgen spreek ik weer mensen: de kassiere bij de supermarkt, de man van de garage waar ik mijn autoband mag halen....en misschien mijn buurvrouw wel even....

Heerlijk! het gewone leven begint weer!

Het is inderdaad jammer dat het tijdens die feestdagen her en der ineens zo gemaakt anders is op een of andere manier. Dan ga je met die dagen inderdaad wel terug verlangen naar het gewone leven...al is dat ook niet altijd even prettig...
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 14:10

MANON431 schreef:
Hee,

Dan hebben jullie het wel getroffen..
Want ben al een aantal keer geweest en elke keer was er zo'n vervelende sfeer:(
Maar mischien verandert het nog wel..
Gewoon blijven proberen!

De laatste tijd is de sfeer ook niet altijd even gezellig hoor Manon, wat dat aangaat heb je gewoon gelijk.

Maar Lachende smiley er zijn gelukkig ook heel veel avonden dat het wel heel gezellig is, waar serieus en "lol" naast elkaar gaan. Waarin je duidelijk merkt dat men wel naar elkaar luistert (hoewel het soms heeeeel snel lezen is...) waar men een stevige discussie niet uit de weg gaat. En zolang het maar niet op de persoon is gericht gaat het meestal wel goed. Knipoog smiley

Ik hoop dat je je lidmaatschap gewoon verlengt en lekker de chatbox "onveilig" komt maken .... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 14:12

LEANNE226 schreef:

KeukenTRAPje doet wonderen Leanne Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 27 december 2010, 14:16

He Mario, mooie top 20 bedankt Engeltje smiley

Vraag me af hoeveel inzenders je had en of het mogelijk is om gewoon de hele lijst met alle ingezonden nummers te plaatsen, ben namelijk wel benieuwd naar de diversiteit ....
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1687 1688 1689 1690 1691 1692 1693 ... 6194 Volgende
Pagina 1690 van 6194