| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 23:03
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | | gezever |
doekje nodig?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 23:05
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | lekker ben jij... kun je dat niet privé doen haha... nee hoor, kan het wel hebben... 'k vind het wel een goede grap  |
o, maar ik heb nog veel meer in de aanbieding hoor, suus; shampoo, bodysoap, gezichtscreme, sokken, wijn, chocolade; je wilt niet wéééten!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 23:06
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 08:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 23:07
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | Ik neem het maar met een grote zout VAT...ehm VAAT...ehm...pffff  |
wie begon er nou te mieren dat 'handvatten' foutief nederlands zou zijn???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
|
|
|
|
stomme vraag misschien... maar eh... wanneer houd iemand er een harem op na? ik weet bijvoorbeeld van vrouwen die na 1 leuke mailwisseling al pisnijdig worden omdat de man met meerdere vrouwen mailt.
vanaf wanneer kun je met enig recht van spreken exclusiviteit verlangen??
in mijn optiek is dat pas na enkele geslaagde dates... maar goed, wie ben ik...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | da's een griezel; die wíl ik niet kennen......... |
Beter op kouse voeten,.. dan met volle zakken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 23:09
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | | wie begon er nou te mieren dat 'handvatten' foutief nederlands zou zijn??? |
drie vraagtekens achter elkaar plaatsen is al een doorn in het oog van de taalpuritein.
(een zin beginnen zonder hoofdletter ook, geloof ik )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 23:10
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | drie vraagtekens achter elkaar plaatsen is al een doorn in het oog van de taalpuritein.
(een zin beginnen zonder hoofdletter ook, geloof ik ) |
Hoor ik nou een lama schijten?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 23:10
|
|
|
|
|
mm ja klopt. we hebben meerdere malen gedate en ook afspraken gemaakt over wat we wel en niet willen. Als je daar dan beide ja op zegt doet dit wel heel veel pijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 23:12
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 09:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 23:14
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | dat laatste bestrijd ik ten zeerste. Gescheiden was gescheiden voor God.
Jouw antwoord is toch duidelijk. Deze mensen laten we gewoon hun hele leven lang boeten voor een slecht huwelijk.... |
God laat iets toe, met als gevolg van. Verwacht jij dat God zich aanpast aan ons? Dat zijn wij immers gewend in deze maatschappij, we passen de wet aan wanneer het problemen geeft?
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op zondag 2 januari 2011, 23:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 23:14
|
|
|
|
Op de snelweg een spookrijder inhalen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 23:15
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 14:25
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SJONNIE945
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 23:18
|
|
|
|
|
Gewoon alle gescheiden mensen (inclusief mijzelf) het klooster in en boete doen. Wie weet komt er dan ooit nog eens een andere tijd. Het volk Israël werd ook weggevoerd als ze zich niet aan de geboden hielden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 23:19
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | | Sommigen houden er altijd iets van over ..over..over...over in de B. Zorg |
Hahahaha, ja klopt je moest eens weten. Volgens mij moet je sowieso al een beetje gestoord zijn om er überhaupt in te kunnen werken hihihi
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 23:32
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Dan deze ook nog maar even....Wat is toppunt van snelheid? (niemand die dat gaat raden...ik zal het verklappen....:)
Vanaf het puntje van de Domtoren in Utrecht naar beneden plassen....en het dan zelf beneden opvangen. |
....en tegen de stroom in weer naar boven zwemmen, toch?
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 2 januari 2011, 23:57
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | God laat iets toe, met als gevolg van. Verwacht jij dat God zich aanpast aan ons? Dat zijn wij immers gewend in deze maatschappij, we passen de wet aan wanneer het problemen geeft? | Elke wet wordt geinterpreteerd door een rechter. Elke rechter houdt rekening met omstandigheden. De enige keer in de geschiedenis waarin de rechters de wet letterlijk uitvoerden was tijdens het Derde Rijk.
Ik geloof in zowel de wet als de barmhartigheid van God. Het één sluit het ander niet uit. En ik ben zeker niet van plan om het gedrag van mensen alleen maar te beoordelen op basis van bijbelteksten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 00:03
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | stomme vraag misschien... maar eh... wanneer houd iemand er een harem op na? ik weet bijvoorbeeld van vrouwen die na 1 leuke mailwisseling al pisnijdig worden omdat de man met meerdere vrouwen mailt.
vanaf wanneer kun je met enig recht van spreken exclusiviteit verlangen??
in mijn optiek is dat pas na enkele geslaagde dates... maar goed, wie ben ik...  |
mag men dan zelfs als men dik verkering heeft niet meer met een ander communiceren ??????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 00:04
|
|
|
|
het slechtste moment : dat het weekend weer voorbij is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 00:05
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | | mag men dan zelfs als men dik verkering heeft niet meer met een ander communiceren ?????? |
Ik denk Grace dat dat mag, is dat niet een vertrouwenskwestie ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 00:05
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Er wordt in elk geval wel duidelijk dat God de hond bijtkracht heeft meegegeven  |
toch iemand die um snapt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 00:17
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | | Ik denk Grace dat dat mag, is dat niet een vertrouwenskwestie ? |
dat bedoel ik dus ook sus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 00:20
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | dat bedoel ik dus ook sus  |
oke...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 00:34
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | | mag men dan zelfs als men dik verkering heeft niet meer met een ander communiceren ?????? | nou, als ik 2 dagen genegeerd wordt en dan de volgende dag staat er een nieuwe vlam op de msn lijst, tja dan is bij mij 1 + 1 = 2 hoor. Bovendien dat ik dat punt al bij hem aangekaard. Ik deel niet en wens niet genegeerd te worden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 00:40
|
|
|
|
| GERT856 schreef: | volgens mij is het meer ! wat jij denkt wat het O.T zegt . Ook hierover lopen in de meeste gevallen de meningen van een ieder uiteen. En vindt ik de uitleg zoals Mar die stelt, eigenlijk nog het meest zinvol. Trouw blijven tot in de dood, aan Hem,.. je hoeft dan zeker niet bij elkaar te blijven, voor de kerk en staat. | Helaas is dat je eigen interpretatie Gert, daar kan ik niks mee. Trouw blijven is het allermooiste, maar ik heb veel situaties meegemaakt dat dit niet werkbaar was voor beiden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 00:45
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Oh meis...dat is ons allen hier al vele malen overkomen...join the club!  |
Ons allen en al vele malen .... Zou het echt alle CM'ers al meerdere malen overkomen zijn ?? 'k Geloof er niets van
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 00:48
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Helaas is dat je eigen interpretatie Gert, daar kan ik niks mee. Trouw blijven is het allermooiste, maar ik heb veel situaties meegemaakt dat dit niet werkbaar was voor beiden. |
Mijn interpetatie, is dat ik met zo,n uitleg wel wat kan als die van voorgenoemde, alleen het voorbeeld van jou in deze vind ik wel goedkoop en vaag, dat jij veel situaties hebt mee gemaakt, waarin, jij wel het werkbare van in zag. Gelukkig hoeven we niet aan jou verantwoording af te leggen.
Laatst aangepast door
|
GERT856
|
op maandag 3 januari 2011, 00:55
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 00:49
|
|
|
|
| MAJARO438 schreef: | | nou, als ik 2 dagen genegeerd wordt en dan de volgende dag staat er een nieuwe vlam op de msn lijst, tja dan is bij mij 1 + 1 = 2 hoor. Bovendien dat ik dat punt al bij hem aangekaard. Ik deel niet en wens niet genegeerd te worden. |
je kunt je wensen altijd neerleggen, natuurlijk; en aan hem de keuze in hoeverre hij daaraan tegemoed wil komen......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 00:54
|
|
|
|
| JOELLE246 schreef: | Misschien wel cross. Maar zelf heb ik geen bundel van de opwekkingsliederen, Dus ik weet eigenlijk niet welke jij nu bedoelt
We hadden er nog veel meer kunnen zingen maar de avond was te kort! Ik heb er echt van genoten.
Nu weet je ook waarom ik vroeg "God wijst mij de weg" te zingen.
Jij ook bedankt voor je gitaar spel |
Bij deze de link waar je het lied kunt horen (en de tekst kunt meelezen)
http://www.youtube.com/watch?v=ClVyZlc0T0A
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 3 januari 2011, 00:56
|
|
|
|
| JANWILLEM177 schreef: | LIEVE GIBBY,ALS JIJ JOU HEER ALS REDDER VERLOSSER HEBT AANGENOMEN MAG JIJ ZEKER WETEN DAT JIJ VOOR GOED ZIJN KIND BEN EN BEHOUDEN BENT,WANT ER IS GEEN VEROORDELING DIE IN JEZUSCHRISTUS ZIJN,ROM 8.HEB JIJ HEM AANGENOMEN?
 |
Amen !!!
|
|
| Naar boven |
|
|