| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 17:57
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | April doet wat ie wil, dus ik voorspel regen |
ik ook, mario; dus dan gaat de mega tent gewoon de auto in; de laatste keer stonden er drie tenten paraat, voor tien regendruppels; enig idee hoe gezellig dat is, om samen tentjes op te zetten?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
|
|
|
|
Ik wil hier mijn mening ook over geven,
Eert uw vader en uw moeder staat bij mij heel hoog, dat komt misschien omdat ik uit een heel warm gezin kom. mijn pa en ma hebben dat aan ons doorgegeven , goed voor je ouders te zijn. Het ligt voor mij misschien heel makkelijk, omdat ik hele lieve ouders heb/had.
Eens heb je elkaar toch weer nodig,
net zoals Cross het formuleerde. En dan kan het weleens telaat zijn, dat je het niet meer goed KUNT maken.
Ik praat nu voor mijn eigen, ik weet natuurlijk niet wat er voorgevallen is bij anderen.
Ik moet er persoonlijk niet aan denken ruzie of geen contact meer te hebben met mn ouder(s) of mn familie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
|
|
|
|
Nog even met het oog op de jaarwisseling: Ik heb het samen met enkele CM-ers gelezen om vijf voor 12:
De Heere zal uw ingang en uw uitgang bewaren....van nu aan, tot in eeuwigheid! Ik wens het ieder van jullie toe! Angy
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 17:58
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Proteq |
Ik ben nu vast errug fout(was ik toch al )maar ik weet dat je het echt niet op kunt brengen,er zijn mazen die het mogelijk maken de verzekering op te zeggen...........o.a.door ze(op papier) over te dragen aan een "nieuwe eigenaar"........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 18:01
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Dat ik genoodzaakt word om mijn huisdieren weg te doen, omdat hun zorgkosten verzekering weigert de polissen in te trekken. Ze tonen totaal geen begrip voor mijn situatie.
Mijn jaar is al stuk.. kan niet slechter gaan...
En beter... nee geloof ik niet in...
Asiel gebeld.... wachtlijst.... en contant betalen... |
Mariska...wat is er dan aan de hand?
Volgens mij heb ik helemaal geen verzekering voor mn honden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 18:01
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ik ben nu vast errug fout(was ik toch al )maar ik weet dat je het echt niet op kunt brengen,er zijn mazen die het mogelijk maken de verzekering op te zeggen...........o.a.door ze(op papier) over te dragen aan een "nieuwe eigenaar"........  |
hulptroepen zijn onderweg....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 18:02
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | we willen dus op zaterdag 16 april voor de vijfde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van een ander picknick-topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten. - er wordt geen muzikale invulling aan het geheel toegevoegd. - er worden geen pannenkoeken aan de zwijnen gevoerd.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
personen die mee hopen te gaan;
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 marianne129, 49 jaar evt met kinderen mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 |
Zet mij maar onderop han...enneh...doe maar onder voorbehoud he... Angelique327
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 18:03
|
|
|
|
HANNAH810 schreef: we willen dus op zaterdag 16 april voor de vijfde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van een ander picknick-topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten. - er wordt geen muzikale invulling aan het geheel toegevoegd. - er worden geen pannenkoeken aan de zwijnen gevoerd.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327 49 jaar, onder voorbehoud mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 18:03
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | hulptroepen zijn onderweg.... |
Maris meissie, ik heb van dit alles geen verstand... Maar ik weet wel wat je meemaakt...heb zelf katten he...het zijn zowat mijn kinderen....heel veel sterkte meissie...en ik hoop dat het goed komt! Angy
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 18:06
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | gelukkig maar angel, een dag niet gelachen .... ('t leven is zo gek nog niet) |
Soms vind ik het wel fijn dat ik kippig begin te worden....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 18:24
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | tjonge jonge, ik heb er zin in..... |
ondanks de meegesleepte kinderen?
enneh: ikke niete wete of ik kan. (werk, auto, vakantie, meisje (je weet maar nooit)...)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 18:34
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Kun je stap3 wat uitgebreider toelichten en dan stap 4 er achter aan? Het lijkt nu even een kwestie van taal te worden.
Thomas |
klopt ik vergis me bij stap 3 loc hoeft dan niet door de tunner, maar duwt B van kopspoor naar A dan staat dus B op de plek van A. en A op de plek van B. De loc staat dan in de tunnel de loc duwt dan A naar B rijdt alleen terug door de tunnel en duwt B en A samen richting het kopspoor, A gaat erop B blijft er vlakvoor staan Loc gaat weer terug duwt B weer richting de tunnen. Dan heb je dus de situatie B loc A. Oke, nu duidelijk? (ik heb er nu maar ff een paar blaadjes bij gepakt, maakt het overzichtelijker he)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 18:38
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | tjonge jonge, ik heb er zin in..... |
Han.....Chatje hij heefter zin an.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 18:40
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Je mag ook best mee naar de schoonmaak-party hoor. Leek me voor mannen niet zo interessant.  |
Laat ik nu denken dat je het over een Tupperware party had??????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 18:44
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | Han.....Chatje hij heefter zin an.  | hebben we toch weer een leuk onderwerp om over te praten?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 19:07
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 16:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 19:10
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Annet,
je begrijpt het niet... Een kind komt uit het moederschoot. Mijn vrouw wist daardoor dat er iets met hem was... Dat kon ik als man niet weten... Het achterligende achtergrond bij mijn vrouw, heeft verre gevolgen gehad. een kind die geen liefde van zijn moeder ontvangt vanwege dat die ongewenst is, veroorzaakt autisme bij het kind. |
En jij beweerd nog steeds dat mijn bijdrage niet klopt??? Spreek jezelf niet iedere keer tegen Mar, dat is vermoeiend.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIMPERNEL883
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 19:11
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | Soms vind ik het wel fijn dat ik kippig begin te worden....  |
doe je lensen dan ook in. misschien helpt dat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 19:12
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | klopt ik vergis me bij stap 3 loc hoeft dan niet door de tunner, maar duwt B van kopspoor naar A dan staat dus B op de plek van A. en A op de plek van B. De loc staat dan in de tunnel de loc duwt dan A naar B rijdt alleen terug door de tunnel en duwt B en A samen richting het kopspoor, A gaat erop B blijft er vlakvoor staan Loc gaat weer terug duwt B weer richting de tunnen. Dan heb je dus de situatie B loc A. Oke, nu duidelijk? (ik heb er nu maar ff een paar blaadjes bij gepakt, maakt het overzichtelijker he) |
Oplossing is goed, ik had een paar andere varianten maar deze kan inderdaad ook.
Marianne is dus de bolleboos van de week! Hoofdprijs is een gratis, geheel niet verzorgde wandeltocht naar Houtigehage! En Hannah, de meester is gelukkig als iemand slaagt.
Thomas.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 4 januari 2011, 19:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 19:17
|
|
|
|
www.bemoedigingssite.nl 31 december 2010, ... vrijdagmiddag, nog voor de zon onder is... Al mijn plannen en mijn tijd... Lieve mensen, Daar ligt hij dan: een open, bijna nog lege agenda... Hoor je ze roepen, al die mooie plannen en voornemens. Ze willen het liefst allemaal het levenslicht zien, maar niet alles zal gerealiseerd worden. Daar zijn ze: 365 nieuwe dagen... Hierin liggen je kansen, je mogelijkheden, maar ook je leven met onmogelijkheden... Hoe tel jij je dagen?
De Bijbel zegt: 'Leer ons zo onze dagen tellen Heer, dat wij wijs van hart gaan worden!' Waar gaat dit over? Hoe doe je dat... op Gods manier dagen tellen? En dan loopt er nog de cynicus bij ons in de buurt, de vijand van alle onze mooie plannen en goede voornemens... Ontvang een bemoediging, God zij met je! Gerry Velema klik hier voor de bemoedigingssite In de bijlage het tekstbestand met de bemoediging van deze week.
--------------------------------------------------------------------------------
Quote: In het 'Gelukkig Nieuwjaar' hoor ik Mijn Vader zeggen: en dat je in wijsheid mag toenemen, mijn kind!
--------------------------------------------------------------------------------
De bemoedigingssite bestaat bijna een jaar. Nog een paar weken... Deze mail zal straks naar 1620 abonnees gaan. Iemand schreef me: 'Dit jaar voor het eerst kerst zonder mijn man. Ik vierde het expres buitenshuis. Toen ik weer thuis kwam lag de bemoediging in mijn mailbox... Dat was warm thuiskomen voor me!' Help mee om de bemoedigingssite bekend te maken. Misschien kun je in je kerkblaadje iets schrijven over de site. Denk ook aan zieken in je omgeving, gevangenen of aan werkers in het buitenland! Vergeet ook de mensen niet die buiten de kerk leven... Wie weet wacht iemand bij jou in de buurt wel op deze bemoediging... Stuur deze email door naar een vriend Zelf gratis abonnee worden? klik hier Je persoonlijke reactie is welkom via: mail Gerry
Voor kinderen is er de KIDS pagina!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 19:22
|
|
|
|
| PIMPERNEL883 schreef: | | doe je lensen dan ook in. misschien helpt dat. |
die strenge schooljuffenbril staat haar n stuk beter rob....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIMPERNEL883
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 19:23
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | HANNAH810 schreef: we willen dus op zaterdag 16 april voor de vijfde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327 49 jaar, onder voorbehoud mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 |
sinds wanneer is angelique weer 49. maar zet mij er maar ook bij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 19:24
|
|
|
|
Dank je wel Eva!! Ik was deze site vergeten, hij is heel mooi.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 19:25
|
|
|
|
| BART817 schreef: | - God kan het geven - de duivel claimt het - de armen dromen ervan - de rijken menen het nodig te hebben - als je het eet ga je nog sneller dood dan met het antwoord van de oorspronkelijke vraag (quote boven) |
die van de tunnel en treintjes vonden de puzzelaars schijnbaar interessanter... maar ik ben wel benieuwd Bart
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 19:32
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | En jij beweerd nog steeds dat mijn bijdrage niet klopt??? Spreek jezelf niet iedere keer tegen Mar, dat is vermoeiend. |
Weet jij wel zeker.... dat jij mijn reactie gooit onder een algemene bewering van jou....?
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op dinsdag 4 januari 2011, 19:49
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 19:37
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | ik ook, mario; dus dan gaat de mega tent gewoon de auto in; de laatste keer stonden er drie tenten paraat, voor tien regendruppels; enig idee hoe gezellig dat is, om samen tentjes op te zetten? |
Weet ik ja................
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 19:40
|
|
|
|
| HARMKE266 schreef: | De chatbox werkt niet goed, er komt telkems een rode balk tevoorschijn. Heel lastig.
Grxxts Harmke |
Dat betekent dat jij moet gaan wokken, ga je wokken geen balk meer
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 19:54
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | | Weet jij wel zeker.... dat jij mijn reactie gooit onder een algemene bewering van jou....? |
HUH?? wees nou es niet zo cryptisch man pfffffff
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 20:03
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | die strenge schooljuffenbril staat haar n stuk beter rob....  |
Is dat zo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 4 januari 2011, 20:21
|
|
|
|
| ZONNETJE096 schreef: | Sinds ik de afgelopen jaren me weer met geloof bezig houd, en ik naar verschillende kerken ben geweest, valt het me iedere keer op, dat je nergens jezelf kunt zijn in de kerk.
Ik erger me er zo erg aan, dat ik eigenlijk gewoon niet meer naar de kerk wil. Bij de ene kerk moet je eerst gedoopt worden om lid te worden (Ja, dahaag, ik ben als baby al gedoopt, ik laat me niet overdopen!), bij de ander wordt je op kleding aangesproken. ("oooh, je hebt een broek aan, en waar is je hoed?") Ze zeggen het niet, maar blikken zeggen genoeg.
Ik kan nou niet bepaald zeggen dat ik alleen voor God naar de kerk ga. De mensen om je heen bepalen hoe je moet geloven, en wat je aan moet hebben, en wat volgens kerken de juiste manier is om in Hem te geloven.
Ik kan je vertellen dat de kerk voor mij "buiten de kerk" is. Eigenlijk ga je alleen maar naar de kerk om medechristenen te ontmoeten, en samen God te aanbidden. Ja, dat klopt. Maar overal ben je gebonden aan regeltjes, en die zegt dat dit goed is, en de ander zegt dat dat goed is.
Buiten de kerk ben ik juist weer tot geloof gekomen. Ik praat met mensen op het werk, lees veel op internet, en pak zelf de bijbel erbij. Geen regeltjes, geen kerk, maar wel een bijeenkomst van christenen. Precies, wat er ook in de bijbel staat. Je mag geen bijeenkomsten missen. Als je als christen zijnde op zoek gaat naar andere christenen, al is het via internet, dan mag je dat toch ook een bijeenkomst noemen? En je bent gewoon jezelf, en niet gebonden aan regeltjes. =).
Ik wil hiermee niet zeggen dat ik nooit meer naar de kerk ga, maar wel hoe ik er in feite over denk. |
Kerkmensen maken meer kapot dan je lief is. Niet in de laatste plaats vanwege krankzinnige pretenties. Hoe het traditionele bevindelijke geloof mensen de vernieling in kan helpen, weten we allemaal. In evangelische kerken hoor je erbij of niet en als dat niet zo is, ervaar je ook buitengesloten worden. De Gereformeerde Kerk Vrijgemaakt heeft in de praktijk het idee ook losgelaten dat men de ware kerk was, een onhoudbare gedachte.
Toch pleit ik voor kerkgang en lid zijn van een kerk of gemeente. Uiteindelijk is je persoonlijke relatie met God wel bepalend en wat je met die relatie op aarde doet maar ik denk dat het goed is om gesterkt te worden door mensen die ook gelovig zijn. Het feit alleen al dat je merkt niet de enige te zijn is al goed. Hoewel EO-jongerendagen daar niet in eerste instantie voor bedoeld zijn, ervaren ook de daar aanwezigen dat ze niet de enigen zijn die geloven.
Veel kerken deugen inderdaad niet, het is mensenwerk en God wordt vaak alleen aangeroepen om het eigen vermeende gelijk te onderstrepen. Begin eens in een Baptistenkerk op het grensvlak van evangelisch en wat traditioneel. Dan kun je alle kanten nog op. En word actief in je kerkgenootschap, dat werkt. Een kerk is ook een sociaal gebeuren en daar onderdeel van zijn helpt echt.
Zelf zit ik in een vergrijsde PKN-kerk, ik ben daar opgegroeid en daardoor is het toch nog wel waardevol, maar de kerkleden in de laatste tien jaar van hun leven drukken wel een stempel op alles. Ga naar een kerk met leeftijdsgenoten en besef altijd dat de kerk niet bepaalt wat je moet geloven. Dat doe je nog altijd zelf. En gelovigen zijn net mensen met dezelfde streken en tekortkomingen. Net als jij waarschijnlijk.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 4 januari 2011, 20:39
|
|
| Naar boven |
|
|
|