| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 00:01
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op maandag 30 mei 2011, 23:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 00:02
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Het gaat me meer om de glijdende schaal waarin we ons begeven. Waar is het einde? |
Staat in openbaringen beschreven...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 00:06
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | Chat weet je waar ik het een beetje moeilijk blijf mee hebben?
De Bijbel, het Woord van God, het was allemaal voorbestemd dat de Heer Jezus ging gekruisigd worden, ging sterven om ons te verlossen, te redden.
Als ik hierover denk is het alsof Judas geen andere keuze had dan de Heer te verraden, het stond te gebeuren volgens de Schriften. Judas is afgeschilderd als de verrader, die zijn ziel verkocht aan de saten, terecht!!!! maar........had hij een andere keus? Had hij Jezus niet verraden ging de schrift niet in vervulling gaan............hier kan ik zo moeilijk mee omgaan.........
hulp gevraagd  | Judas verraadde Jezus niet omdat hij het moest. God wist dat Hij het ging doen....Iedereen heeft een keuze in zijn leven om goed of kwaad te doen, ook Judas...en iedereen is verantwoordelijk voor de gevolgen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 00:10
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Judas verraadde Jezus niet omdat hij het moest. God wist dat Hij het ging doen....Iedereen heeft een keuze in zijn leven om goed of kwaad te doen, ook Judas...en iedereen is verantwoordelijk voor de gevolgen. |
De Here Jezus bestrafte Judas niet, wel de satan zelf. "satan ga achter mij"...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOS689
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 00:59
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Een paar maanden geleden las ik eens een bijdrage van iemand op het forum over seks. Hij was 26 jaar, nooit getrouwd geweest en had grote ervaring op het gebied van seks. En wat me er nu aan stoort, is dat we dit eigenlijk heel gewoon vonden... Dingen die vroeger als schokkend ervaren werden, vinden we nu eigenlijk vanzelfsprekend. Vrije seks, echtscheiding, homofilie...Het is alsof ons geweten doof gemaakt wordt voor de dingen om ons heen. Wat zullen we over 10 jaar vanzelfsprekend vinden? Pedofilie of euthenasie??? |
Dat kan alleen bij jezelf beginnen hoe jij daarover denkt en nooit bij een ander. Dus ga de straten op en verkondig je mening .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 01:00
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | "Calorietjes? Dat zijn toch die beestjes die 's nachts kleren kleiner maken..!?" |
Hahaha...LOL.......die ga ik op mijn spiegel plakken 
nu ik met mijn goede voornemens ga beginnen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 01:07
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Een paar maanden geleden las ik eens een bijdrage van iemand op het forum over seks. Hij was 26 jaar, nooit getrouwd geweest en had grote ervaring op het gebied van seks. En wat me er nu aan stoort, is dat we dit eigenlijk heel gewoon vonden... Dingen die vroeger als schokkend ervaren werden, vinden we nu eigenlijk vanzelfsprekend. Vrije seks, echtscheiding, homofilie...Het is alsof ons geweten doof gemaakt wordt voor de dingen om ons heen. Wat zullen we over 10 jaar vanzelfsprekend vinden? Pedofilie of euthenasie??? |
Niets is vanzelfsprekend, eigenlijk nog steeds niet, alleen is het meer bespreekbaar als vroeger. En je hebt tegenwoordig, een heleboel meer media versturende aparaten, dus je wordt er teveel mee geconfronteerd. En zeker ook op cm, en eigenlijk wordt het hier over het algemeen ook veelal vergoedelijkt (pedofilie daargelaten). Lees wat dat aangaat het forum maar na, onder het mom, in deze tijd we kunnen er niet meer omheen, en dan mag het wel. Want er is altijd wel weer een reden te verzinnen, .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 01:17
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 16:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 01:28
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Hahaha...LOL.......die ga ik op mijn spiegel plakken 
nu ik met mijn goede voornemens ga beginnen |
Na alle knieperties (rollegies) en oliebollen .....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 01:34
|
|
|
|
| BILLY701 schreef: | jij maakt je zorgen om niks!!!!!! de picknicks die ik heb meegemaakt waren oergezellig |
Gelukkig is het in het voorjaar, dan vallen de eikels nog niet uit de bomen ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 01:39
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 16:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 01:56
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Ten eerste Is het bidden tot God, geen gebrabbel... Ten tweede staat nergens dat je het kunt oefenen in tegendeel: God geeft die taal aan mensen.... |
ook uit eigen ervaring (ik meen tot de meerderheid te behoren) is dat tongentaal bij mij niet spontaan kwam. (bij sommigen wel idd) wil dat zeggen dat ik dus brabbel? nee,... ik ken mensen met degelijk 'inzicht' (mss niet juiste woord, mss gave beter?) in dit soort zaken. zelf merk je ook als anderen in tongen spreken dat t echt is, in sommige gevallen (niet eigen omgeving) is het nep. klinkt mss voor sommigen vreemd, maar soms hoor je gewoon (menselijk) dat t nep is... (zegt niet dat daar de grens van nep 'begint')
toch vraag ik me af CHAT als jij zo kritisch bent, of jij zelf in tongen spreekt?, en hoe jij het dan 'geleerd' hebt, of???.... hoe dan ook?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 02:46
|
|
|
|
slechtste moment is nu... wil slapen maar 'k heb teveel pijn...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 07:35
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Gelukkig is het in het voorjaar, dan vallen de eikels nog niet uit de bomen ....  |
Ja eeeeeeeehhhhhhhhhhhh kan wel allemaal waar wezen, maar het staat wel op de agenda van de club - de verenigde - ??????? -mannen a.s. dinsdag locatie Hilton Hotel te Rotterdam
Leonard de secretaris van de club
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 07:51
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | O ik dacht je rummikubmaatje  |
Die zegt geen "Mam" gegen me he!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 08:41
|
|
|
|
Maar dan het positieve nieuws: die boer Richard viel me 100% mee! Mijn eerste indruk was dat het een onverbetelijke flirt was maar die mening moet ik toch even herzien...... Maar het dieptepunt was die Marcel die in zijn onderbroek de dames welterusten kwam kussen..... Ik heb die man nu werkelijk over niets anders horen praten dan over kinderen................dus die iets oudere vrouw zal er volgende week wel uitgaan, voldoet niet aan de criteria.... En wat denken jullie? Zal rommelige Gijsbert aan de nette friezin blijven plakken???????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 08:43
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | twee minuten geleden: ik zit hier te typen....opeens van achter twee armen om me heen: Mam, ik ben zo blij dat ik weer bij je ben....heb je zo gemist! Mijn dag kan niet meer stuk! |
Je hebt een goed leven Angelique met zoveel mooie momenten.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 08:48
|
|
|
|
Wat een baarlijke nonsens weer. Jezelf uitroepen tot spreekbuis van een niet bestaande club... 't hele topic slaat als een tang op een varken. Van mij mag het op slot.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 08:57
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | Wat een baarlijke nonsens weer. Jezelf uitroepen tot spreekbuis van een niet bestaande club... 't hele topic slaat als een tang op een varken. Van mij mag het op slot. | Zo, Griff. En wat is erop tegen eens een keer baarlijke nonsens uit te kramen? Als alle nonsens van het forum verwijderd zou moeten worden, blijft er maar bar weinig over. Vooral die nonsens over seks, daar gaan mn haren recht van overeind staan. Dat mensen met de Bijbel in de hand hun eigen zonde proberen goed te praten. Dat is pas nonsens die schadelijk is. Laat ons gewoon een beetje lol hebben met elkaar, per slot van rekening zullen we allemaal zeer gedwee en liefdevol zijn als we eenmaal een geliefde hebben. Dan komt er niks terecht van onze grote mond, en proberen we weer zo lief en aardig mogelijk te zijn..... maar tot aan die tijd luidt mijn motto:
wij zijn ok!!!!! wij zijn ok!!!
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 10 januari 2011, 13:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 09:04
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Zo, Griff. En wat is erop tegen eens een keer baarlijke nonsens uit te kramen? Als alle nonsens van het forum verwijderd zou moeten worden, blijft er maar bar weinig over. Vooral die nonsens over seks, daar gaan mn haren recht van overeind staan. Dat mensen met de Bijbel in de hand hun eigen zonde proberen goed te praten. Dat is pas nonsens wat schadelijk is. Laat ons gewoon een beetje lol hebben met elkaar, per slot van rekening zullen we allemaal zeer gedwee en liefdevol zijn als we eenmaal een geliefde hebben. Dan komt er niks terecht van onze grote mond, en proberen we weer zo lief en aardig mogelijk te zijn..... maar tot aan die tijd luidt mijn motto:
wij zijn ok!!!!! wij zijn ok!!! |
eeeeeeeeeehhhh
ik zwijg.. smiley werkt niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 09:07
|
|
|
|
het is maandag.. maandag was dag...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 09:11
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Zo, Griff. En wat is erop tegen eens een keer baarlijke nonsens uit te kramen? Als alle nonsens van het forum verwijderd zou moeten worden, blijft er maar bar weinig over. Vooral die nonsens over seks, daar gaan mn haren recht van overeind staan. Dat mensen met de Bijbel in de hand hun eigen zonde proberen goed te praten. Dat is pas nonsens wat schadelijk is. Laat ons gewoon een beetje lol hebben met elkaar, per slot van rekening zullen we allemaal zeer gedwee en liefdevol zijn als we eenmaal een geliefde hebben. Dan komt er niks terecht van onze grote mond, en proberen we weer zo lief en aardig mogelijk te zijn..... maar tot aan die tijd luidt mijn motto:
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 09:14
|
|
|
|
Gelukkig is het geen moeten om te kijken............ En het hoeft toch niet altijd ergens over te gaan? Doet het hier ook niet toch? Kijk maar naar dit topic
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 09:15
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Zo, Griff. En wat is erop tegen eens een keer baarlijke nonsens uit te kramen? Als alle nonsens van het forum verwijderd zou moeten worden, blijft er maar bar weinig over. Vooral die nonsens over seks, daar gaan mn haren recht van overeind staan. Dat mensen met de Bijbel in de hand hun eigen zonde proberen goed te praten. Dat is pas nonsens wat schadelijk is. Laat ons gewoon een beetje lol hebben met elkaar, per slot van rekening zullen we allemaal zeer gedwee en liefdevol zijn als we eenmaal een geliefde hebben. Dan kom t er niks terecht van onze grote mond, en proberen we weer zo lief en aardig mogelijk te zijn..... maar tot aan die tijd luidt mijn motto:
Reden temeer om niet te verlengen.
Griffin, eeuwig vrijgezel (al dan niet met humeur)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 09:18
|
|
|
|
dat was bij petrus, mar........ toen hij het oor van malchus had afgehakt met zijn zwaard, zei de Heere Jezus; satan, ga achter mij. satan kun je ook vertalen met "tegenstander" dus hoewel petrus streed vóór de Heere Jezus, werkte hij Gods plannen tégen.......en moest hij leren volgen in plaats van strijden. misschien is volgen nog wel veel moeilijker dan strijden voor sommige petrus-achtigen... van alles "mis" zien gaan, en dan achter Jezus blijven.........
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 10 januari 2011, 09:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 09:26
|
|
|
|
HANNAH810 schreef: we willen dus op zaterdag 16 april voor de vijfde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van een ander picknick-topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbord-berichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
personen die mee hopen te gaan;
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar mariska muizenbos Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Miekjes285 42 jaar Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar Sofie807
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar griffin748, bijna 40 jaar, met Oude Schicht van bijna 25 pimpernel883, 44 jaar benny340 44 jaar jozua159 48 jaar leonard480, 43 jaar, evt met vriend Billy 701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15 herman388, op die datum ben ik net 49 jaar marcowaal200 39 jaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 09:49
|
|
|
|
Het is fijn dat je dat vraagt. Dat geeft me de gelegenheid te vertellen hoe ik over tongentaal denk. Maar meer nog, hoe ik het zelf ervaren heb. Het is al een tijdje geleden dat ik voor het eerst hiermee geconfronteerd werd. In 1980 werd ik geconfronteerd met een evangelist. Hij ging de straten rond en vertelde de mensen van de Heer. Een van die mensen die hij aansprak, waren vrienden van me waar ik kind aan huis was. En die mensen kwamen tot geloof. Terwijl ze voor die tijd diep in zonde leefden. En ik bedoel dat echt letterlijk. Ik zag dat ze van het ene op het andere moment helemaal veranderden hun huis werd geestelijk schoongeveegd. Maar wat me het meeste trof, waren de ogen, ik zag een vrede, die mijn verstand te boven ging. Dit raakte me heel diep, want opeens besefte ik dat het geloof echt kon zijn. Ik dacht altijd dat geloven iets als een levensverzekering was. Je zorgde ervoor dat je bad voor het slapen gaan, dan was je er zeker van dat je naar de hemel ging in plaats van de hel. Maar dat geloven een relatie met God betekende, dat je leven zo totaal kan veranderen was volledig nieuw voor mij. Ik wilde ook zo'n relatie met God. Ik wilde ook die vrede ervaren die die mensen hadden. Maar tegelijkertijd wist ik dat het alleen maar kon als ik alles wat ik had opgaf. En geloof me, dat was een strijd, want ik wilde zoveel nog voor mezelf houden.... Toen ik me uiteindelijk overgaf aan Hem, wist ik dat ik mijn leven aan Hem had gegeven. Vanaf dat moment is de liefde van God het belangrijkste voor mij in mijn leven. Deze introductie was nodig om je te vertellen hoe ik met tongentaal in aanraking kwam. Ik ging naar de pinkstergemeente en daar hoorde ik voor het eerst in tongen zingen. Het was hemelse zang, geínspireerd door de Geest. Ik kreeg er de tranen van in mijn ogen hoe mooi het was. Tegelijkertijd begon ik veel te lezen over mensen en hun ervaringen met God. En het boek, dat me het meeste aansprak was: het kruis in de asfaltjungle. Daar werden de laatste hoofdstukken gewijd aan tongentaal en hoe het mensen veranderde.... Vanuit Gods Woord had ik ook al gelezen, hoe het eigenlijk een normaal onderdeel van het leven van een christen was...Langzamerhand drong het besef door, dat als ik God wilde dienen met heel mijn hart, de doop in de Geest noodzakelijk was. Pas dan kon Hij mij volledig gebruiken in Zijn dienst. Tongentaal en doop in de Geest horen samen en mensen die dat uit elkaar willen halen, zullen merken dat tongentaal verdwijnt.... Tijdens een bijbelstudie zei de leraar, dat hij wilde praten over de doop in de Geest. En na afloop bad hij voor mij voor de ontvangst van de doop in de Geest. Dit sterkte mij in de zoektocht naar tongentaal. Ik wist wel dat God mij gedoopt had in de Geest, maar dat er blokkades in mijn leven waren, die ervoor zorgden dat ik niet de doorbraak ervoer...En deze blokkade was haat. Ik haatte iemand in mn leven. Pas toen ik die haat losliet, kon ik een doorbraak ervaren en begon ik in tongen te spreken. Tongentaal heeft mijn gebedsleven veranderd. Mijn liefde voor de Heer is er alleen maar door gegroeid. Ook heeft het mijn geestelijke ogen geopend. Je raakt beter afgestemd op de dingen van de Heilige Geest en het heeft mn overgave aan God alleen maar versterkt. Mijn eigen theorie waarom mensen niet in tongen spreken, is, dat er heel vaak sprake is van niet volledig overgeven aan God.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LORETTA033
|
|
|
|
|
|
Inderdaad de bijbel heeft ons er op voor bereid De vraag blijft wat doen wij er zelf mee ??? lopen we met de massa mee worden we een meeprater.... of durven we te zijn als een Daniel..... alleen te staan naar de buitenwereld toe duidelijk te zijn ik moet zeggen wel het meest bevrijdende een voorbeeld...een van de vele...herinner mij een vergadering op school van de ouderraad waar ik in zat met pasen kregen de kinderen een kadotje zoals elk jaar dat kon van alles zijn een potje met een narcis enz tot mijn verbazing kwam er een voorstel van iemand om de kinderen gelukspoppetjes te geven oei...wat nu en dacht dit kan absoluut niet en wist als ik zwijg gaat het uit de hand lopen bidden en werken.... En heb toen de moed genomen om te zeggen dat er nog genoeg mogelijkheden zijn voor andere attenties en dat ik niet achter dit idee stond stond werkelijk alleen en dat op een chr.school het gevaar uitgelegd misschien met kromme tenen maar werkte wel bevrijdend en na drie dagen werd er toch een ander kado aangenomen
Goed dat was even een persoonlijke insteek Om terug te gaan naar het grote geheel wil je niet teleurstellen chat maar denk dat het alleen maar gekker word wat zegt het Woord wat rein is word reiner........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LORETTA033
|
|
|
|
|
|
Inderdaad de bijbel heeft ons er op voor bereid De vraag blijft wat doen wij er zelf mee ??? lopen we met de massa mee worden we een meeprater.... of durven we te zijn als een Daniel..... alleen te staan naar de buitenwereld toe duidelijk te zijn ik moet zeggen wel het meest bevrijdende een voorbeeld...een van de vele...herinner mij een vergadering op school van de ouderraad waar ik in zat met pasen kregen de kinderen een kadotje zoals elk jaar dat kon van alles zijn een potje met een narcis enz tot mijn verbazing kwam er een voorstel van iemand om de kinderen gelukspoppetjes te geven oei...wat nu en dacht dit kan absoluut niet en wist als ik zwijg gaat het uit de hand lopen bidden en werken.... En heb toen de moed genomen om te zeggen dat er nog genoeg mogelijkheden zijn voor andere attenties en dat ik niet achter dit idee stond stond werkelijk alleen en dat op een chr.school het gevaar uitgelegd misschien met kromme tenen maar werkte wel bevrijdend en na drie dagen werd er toch een ander kado aangenomen
Goed dat was even een persoonlijke insteek Om terug te gaan naar het grote geheel wil je niet teleurstellen chat maar denk dat het alleen maar gekker word wat zegt het Woord wat rein is word reiner........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 09:56
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Maar dan het positieve nieuws: die boer Richard viel me 100% mee! Mijn eerste indruk was dat het een onverbetelijke flirt was maar die mening moet ik toch even herzien...... Maar het dieptepunt was die Marcel die in zijn onderbroek de dames welterusten kwam kussen..... Ik heb die man nu werkelijk over niets anders horen praten dan over kinderen................dus die iets oudere vrouw zal er volgende week wel uitgaan, voldoet niet aan de criteria.... En wat denken jullie? Zal rommelige Gijsbert aan de nette friezin blijven plakken??????? |
Ik heb me slap gelachen toen hij daar, met zijn hand op de deur, de dames kwam begroeten................
|
|
| Naar boven |
|
|