| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:48
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Gibby, iedere keer hetzelfde liedje. Je draait een oude plaat die blijft steken bij het zelfde onderwerp. Wanneer luister je nu eens naar wijze raad en accepteer je eens dat dingen nu eenmaal zijn zoals ze zijn.
Wat betreft bijbelstudie...misschien staat het jou niet aan, dat wil nog niet zeggen dat anderen dat niet interessant vinden. Ook hier zie ik weer dat dwingende terug...Laat mensen gewoon in hun waarde en laat ze zijn zoals ze zijn en probeer ze niet om te vormen naar jouw gedachten of meningen. |
Ik ben het een keer met je eens
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:49
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Even een reken sommetje.
Stel dat je drie minuten nodig bent om iemand te dopen. 3000*3= 9000 minuten. 9000/60 = 150 uur.
Zou dat op een dag kunnen ??? verklaar dat eens in Jerusalem waar geen water is om ondergedompeld te worden...men ging naar de Jordaan als het om de doop van Johannes ging.  Dus ook nog eens buiten Jerusalem. |
leuk rekensommetje,maar waar staat dat dat die 3000 mensen één voor één werden gedoopt? misschien werder die mensen wel met meerderen tegelijk gedoopt? als we gaan speculeren, van dit of dat 'zou wel eens kunnen' zijn we nog maanden bezig .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:49
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 13:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:50
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Doet me even denken aan een keukentafel...
...wat de oudgedienden hier op CM wel begrijpen
(sorry voor de anderen, maar kon het even niet laten) |
En bedankt henk..nu kan ik dat liedje nooit meer horen zonder ergens aan te denken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:52
|
|
|
|
quote gibby:
En inderdaad...het zit mij enorm hoog om steeds weer sneer opmerkingen te lezen. En heb een lijst samengesteld om...als het écht nodig is...naar het kantoor te gaan van Provident. Wat moet dat moet dan maar. Verder trek ik mij terug en kom zo af en toe maar eens kijken en lezen om bij te blijven. Voorzover ik (nog) geen ban krijg opgelegd.
Dit komt bij mij over als een dreigement. Als alles je verder stoort in de chat, en het forum, waarom blijf je er nog? Je bent er vrij in om te komen en te gaan. Dus....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:52
|
|
|
|
| GIBBY159 schreef: | Op het Forum is het soms net als in de Lobby: snéring en inslag van pinnige antwoorden en het (af)reageren op elkaar. Ik denk dat het komt door dat iedereen het beter weet! Ik voel me daar soms met de Bijbel om de oren geslagen. Vandaar dat ik deze topic schrijf met de bedoeling het gezelliger te maken. Zowel in de Lobby alswel op het Forum. Laten we stoppen met dat "snéér" gedoe! Een dating/vriendschap site is er voor om VRIENDEN te maken. Verder vraag ik mij af of er ook andere normen en waarden zijn ter beoordeling voor onderwerpen dan alléén op Bijbelse waarde toetsing.
Laat ik voorál met mijzelf beginnen! Even voor alle duidelijkheid: ik ben géén moderator...géén gedragtherapeut...géén onderwijzer enz...enz. maar een doodgewone (zich nog zéér jonge voelend) man. Van eenvoudige afkomst en net als iedereen graag mijn lsociale leven met Gods gerechtvaardigde LIEFDE wil delen met een aardige vrouw. Ik heb gezed.
Zijn er andere en leukere onderwerpen dan die op het Forum staan? Altijd die uitgebreide Bijbelstudies. Ik krijg soms het idee dat ik op een Bijbelschool website zit te lezen. Geen vleugje romantiek, geen leuke toespelingen over en weer geen "warme hintje(s) naar elkaar toe en nog belangrijker: eens uit te leggen wié en hoé je bent! Dáár kunnen we gezélliger op elkaar (af)reageren dan zoals het er nu soms aan toe gaat, ja toch? In de Lobby gaat dat niet goed want als het druk is zie je de regels met een noodgang naat boven scrollen of beter gezegd: vliegen!
Het valt me van het begin af aan op dat er op deze site merendeel over de Bijbel en het Geloof wordt gesproken. En nog meer gediscussieerd over de Bijbel. Waarom geen onderwerpen over de persoon zelf wat meer diepgang? Bijvoorbeeld hoe hij/zij is en waarom hij/zij op deze dating site is gekomen. Verder bijvoorbeeld wat hij in de ander ziet en waarom... Wat vaker vragen stellen of een bepaalde stelling formuleren over ...iets met persoonlijker inhoud. Bijvoorbeeld: mijn uiting bij het onderwerp "Scheiden en (her)Trouwen. Wat meer durf om over jezelf iets te vertellen...ook al zijn het misschien geen leuke ervaringen maar toch. Het is toch niet moeilijk ook eens dingen te vertellen wat je kewetsbaar maakt? Deze site is vol van erbarmen op Christelijke Basis! Kom op dan! Hang je "vuile" was hier ook maar buiten. Ik scháám mij daar niet voor! Oke...men hoeft ook niet hun hele hébben en houwen te openbaren!
Ja..op je Profiel kun je ook van alles neer zetten. Maar het staat daar allemaal zo kort en bondig met een strak en stramme stijfheid. Nog af gezien van de vraag wat wáár is of...niét waar! Nou...ik ben benieuwd of ik wéér gebombardeerd word met prikkelende reacties op dit topic.  |
Dat is bij mij trouwens geen kwestie van durf... Het is een forum, met veel mensen die ik niet eens ontmoet, waarom zou ik daar meer diepgang over mijn persoonlijke leven over kwijtwillen ? En als ik dat doe is dat omdat ik denk dat het ergens toe kan bijdragen, niet omdat een ander dat wil. Bovendien zoals jij het hier neerzet, lees ik het haast als een 'moeten', daarin ga je volgens mij weer net iets te ver over een grens heen.
Wat is er trouwens mis met een zoals jij het zegt "een bijbelschool website" ? Daar zit trouwens wel degelijk een verschil, het meeste van de reacties hier zijn persoonlijke verhalen, niet altijd de feiten. Zeker op dit forum is het mijns inziens belangrijk te toetsen of het wel waar is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:53
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Hoera CMpaps,
Je bent geweldig, anders zit ik hele tijd met Angy te janken als je afwezig bent Morgenochtend kan ik met angy gezellig bakkie koffie drinken en na jouw piepje kunnen we met jou lekker chatten, mailen en niet vergeten lachuh
doei doei CMpaps  |
herman je bent hoogst - irritant!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:54
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Kun je je echt niet voorstellen waarom mensen die geloven in de Bijbelse manier van doop moeite hebben met de visie op kinderdoop? oftewel verbondsdoop? Na al die maanden van discussie, waarin verschillende facetten belicht zijn, kun je je nog niet voorstellen waarom wij daar niet achter kunnen staan?
Jullie vragen nl heel wat van ons...je vraagt van ons een manier van dopen te accepteren, die in de Bijbel niet voorkomt. Die ook nog voortkomt uit een bepaalde theologie waar we niet achter kunnen staan en die ook nog verkeerde verwachtingen schept? Kijk dat noem ik nu kortzichtig... |
Wij vragen helemaal niets, jij legt alleen jou visie en jou overtuiging en jou wil op, en dat willen we (althans ik) niet. En wat jij beslist niet wil, is ook anderen in hun overtuiging laten, en geloven. En wat ons (althans ik) laten (laat) jou wel de vrijheid uw overtuiging te blijven volgen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:55
|
|
|
|
| ANGELIQUE327 schreef: | herman je bent hoogst - irritant!!!!  |
Kan je nagaan hoe irritant je zelf soms bent.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 21:56
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Jolan en Willie
Een goede tijd na CM! Dat jullie nog meer naar elkaar toe mogen groeien... ...op de bank en ernaast
Een dikke knuf van Henk en Robbedoes! |
Das niet zo moeilijk, Willie op de bank en Jolan steevast er naast ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 22:02
|
|
|
|
| JOLAN931 schreef: | Hallo allemaal.
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen. Na ruim een jaar lid van CM geweest te zijn wil ik velen van jullie bedanken voor hun vriendschap. Ik ga het zonder CM proberen.
En ik ga niet alleen, want ik heb willie511 ook meegenomen We hebben nu ruim een jaar, en zijn heel gelukkig samen, dus het wordt tijd om op te stappen.
We wensen jullie een heel fijne tijd nog op CM, en misschien tot ziens! Het ga jullie goed. Willie511 & jolan931
En nu nog volhouden om weg te blijven |
Jolan, ik heb je vanaf het begin hier al ontmoet in de chatbox. Jammer dat je C.M. gaat verlaten... Ik wens je veel liefde met je Willie en Gods rijke zegen voor jullie toekomst !! En bedankt !! Je weet wel waarvoor...
Susannah
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 22:11
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Kun je je echt niet voorstellen waarom mensen die geloven in de Bijbelse manier van doop moeite hebben met de visie op kinderdoop? oftewel verbondsdoop? Na al die maanden van discussie, waarin verschillende facetten belicht zijn, kun je je nog niet voorstellen waarom wij daar niet achter kunnen staan?
Jullie vragen nl heel wat van ons...je vraagt van ons een manier van dopen te accepteren, die in de Bijbel niet voorkomt. Die ook nog voortkomt uit een bepaalde theologie waar we niet achter kunnen staan en die ook nog verkeerde verwachtingen schept? Kijk dat noem ik nu kortzichtig... |
Wat ik aangeef is dat er juist vanuit de verbondsdopers veelal wel begrip is voor de andere interpretatie van de geloofsdopers, maar dat dit andersom veelal niet zo is. Nergens staat dat je die andere doop moet accepteren, enkel dat je moet respecteren dan een ander vanuit dezelfde basis toch tot andere conclusies kan komen. Dat is niet bepaald kortzichtig, maar juist veel ruimte latend aan andersdenkenden met wie je je toch een voelt...
Overigens kent de verbondsdoop geen verkeerde verwachtingen. Weer zo'n verkeerde vooronderstelling...
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op zondag 16 januari 2011, 22:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 22:13
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Dit komt bij mij over als een dreigement. Als alles je verder stoort in de chat, en het forum, waarom blijf je er nog? Je bent er vrij in om te komen en te gaan. Dus.... |
Lekker handig om weer dat stukje naar boven te halen waar nu net overheen gestapt was door meer richting het eigenlijke onderwerp te gaan. Waarom nu weer deze onnodige voeding?????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 22:17
|
|
|
|
|
Wie een kuil graaft voor een ander, zweet het hardst
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 22:29
|
|
|
|
zoals chat al zegt en ook in voorgaande reacties al door cross is aangegeven met een stukje kerkgeschiedenis,waarin de kerk-en daarmee dus gewoon een aantal mensen,en niet God zelf-hebben bepaald welke methode als 'ware' doop gehanteerd zou worden in de toekomst. welke waarde hechten we dan nog aan het woord van God(de bijbel dus) als mensen maar een eigen bedachte methode gaan gebruiken? zou de methode die God zelf ons aanreikt niet de beste zijn?
of kunnen we we als mensen gewoon maar zeggen ..wij hebben iets beters bedacht dan wat God ons heeft aangereikt? degenen die in de middeleeuwen de doop van besprenkeling hebben bedacht hebben wel enorm veel lef gehad,moet ik eerlijk bekennen. en of je dat dan met alle ernst en respect voor God doet,wil nog niet zeggen dat God het dan ''wel goed zal vinden''.
als het zo zijn dat een methode bedacht door mensen ook wel kan,dan kunnen we ook wel een 3e methode erbij maken,als we er maar in alle ernst en respect mee omgaan toch? ik denk dat God heel goed weet wat hij doet,en we hoeven geen moment te twijfelen aan de doop der onderdompeling die wij van God zelf hebben gekregen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANS744
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 22:39
|
|
|
|
Week van gebed/16-22 januari 2011:
Tijdens de internationale gebedsweek bidden honderdduizenden Christenen over de hele wereld voor elkaar en bezinnen zij zich op de wereld om hen heen.
Het thema Trouw en toegewijd is dit jaar voorbereid door Christenen in Jeruzalem. In Nederland ging aan de start van de gebedsweek de zogenoemde Prayer Night, een nacht van gebed voor jongeren, vooraf. Daaraan deden een kleine duizend jongeren mee.
Namens de gebedsroom sturen wij dit door naar jullie.
Groetjes van Martha, Vandam, Marty en Eva.
Laatst aangepast door
|
HANS744
|
op zondag 16 januari 2011, 22:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 22:48
|
|
|
|
beetje hypocriet bert, wel afgeven op mensen die volgens jou niet de bijbelse doopvorm gebruiken, maar het wel normaal vinden dat de dames zonder hoofdbedekking in de dienst komen...
gewoon ergens iets uitpikken wat jou goed uitkomt en mensen erop aanvallen dat ze niet hetzelfde eruit pikken als jij... das hypocriet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 22:50
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Wat ik aangeef is dat er juist vanuit de verbondsdopers veelal wel begrip is voor de andere interpretatie van de geloofsdopers, maar dat dit andersom veelal niet zo is. Nergens staat dat je die andere doop moet accepteren, enkel dat je moet respecteren dan een ander vanuit dezelfde basis toch tot andere conclusies kan komen. Dat is niet bepaald kortzichtig, maar juist veel ruimte latend aan andersdenkenden met wie je je toch een voelt...
Overigens kent de verbondsdoop geen verkeerde verwachtingen. Weer zo'n verkeerde vooronderstelling... | Zowel het ritueel als de achterliggende theologie zijn in mijn ogen niet acceptabel...omdat ze teveel afwijken van de oorspronkelijke bedoeling van de doop...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANS744
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 22:52
|
|
|
|
Een romantisch lied voor jullie van Hans en Eva:
Aan de zee zijn de gedachten Niet zo klein en niet zo beperkt Aan de zee wordt het smachten Nog verinnigd en versterkt Nu ik alleen hier langs het strand loop Waar de zee de kustlijn mint Ben ik vervuld van jou, mijn liefste En nu smeek ik de waaiende wind Westenwind, westenwind Waai me weer naar mijn liefste toe Westenwind, westenwind Ben het zolang alleenzijn moe Neem mijn tederste liefdeswoord Waai het voort waar mijn liefste het hoort
Kan je ogen niet vergeten Zie ze voor me in de nacht Zou zo heel graag willen weten Of je iets van mij verwacht Wil je een ster die valt, een teken Een wonder dat weerom begint Oh ik reik en verlang naar een weerzien En nu smeek ik de waaiende wind
Westenwind, westenwind Waai me weer naar mijn liefste toe Westenwind, westenwind Ben het zolang alleenzijn moe Neem mijn tederste liefdeswoord Waai het voort waar mijn liefste het hoort
Westenwind, westenwind Waai me weer naar mijn liefste toe Westenwind, westenwind Ben het zolang alleenzijn moe Westenwind, westenwind Waai me weer naar mijn liefste toe Westenwind, westenwind
Laatst aangepast door
|
HANS744
|
op zondag 16 januari 2011, 22:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 22:58
|
|
|
|
| BERT168 schreef: | zoals chat al zegt en ook in voorgaande reacties al door cross is aangegeven met een stukje kerkgeschiedenis,waarin de kerk-en daarmee dus gewoon een aantal mensen,en niet God zelf-hebben bepaald welke methode als 'ware' doop gehanteerd zou worden in de toekomst. welke waarde hechten we dan nog aan het woord van God(de bijbel dus) als mensen maar een eigen bedachte methode gaan gebruiken? zou de methode die God zelf ons aanreikt niet de beste zijn?
of kunnen we we als mensen gewoon maar zeggen ..wij hebben iets beters bedacht dan wat God ons heeft aangereikt? degenen die in de middeleeuwen de doop van besprenkeling hebben bedacht hebben wel enorm veel lef gehad,moet ik eerlijk bekennen. en of je dat dan met alle ernst en respect voor God doet,wil nog niet zeggen dat God het dan ''wel goed zal vinden''.
als het zo zijn dat een methode bedacht door mensen ook wel kan,dan kunnen we ook wel een 3e methode erbij maken,als we er maar in alle ernst en respect mee omgaan toch? ik denk dat God heel goed weet wat hij doet,en we hoeven geen moment te twijfelen aan de doop der onderdompeling die wij van God zelf hebben gekregen. | Volgens mij twijfelt er niemand aan deze vorm van dopen. Althans wij niet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 22:59
|
|
|
|
ff duidelijkheid scheppen hier.
1. Hij vertelt van twee bijbelse verhalen: David en Simson. Beiden zijn gevallen voor een vrouw. (Simson werd vastgebonden en verloor zijn kracht door een vrouw)...
2. hij vertelde dat toen hij zelf met een vrouw samen was, de hemel ahw open ging...
3. Als zondaar met al zijn gebreken en zondes, die ook David en Simson begaan hebben, zou hij in de hemel het halleluja tot God zingen...
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 16 januari 2011, 23:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 22:59
|
|
|
|
| GERT856 schreef: | | In iedergeval niet, veroordelend |
Geef eens een inhoudelijke reactie Gert, daar kan ik meer mee.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 23:03
|
|
|
|
MEDEDELING
Ondanks het feit dat wij op CM forum verketterd gaan worden als heidenen, hebben Annette en ik besloten onze dochter die op 10 oktober 2010 geboren is, binnenkort te laten dopen.
Voor ons heet dit de HEILIGE DOOP en is een bewuste keuze.
Wij hopen dat Esther op volwassen leeftijd zelf de beslissing gaat nemen belijdenis te gaan doen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 23:03
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | | Dat is nu juist wat veelal opvalt bij afwijzers van de kinderdoop (waar ik overigens liever de term verbondsdoop gebruik, aangezien het niet enkel aan kinderen bediend wordt). Immers die worden meteen als onbijbels afgeschilderd, terwijl de meeste verbondsdopers accepteren dat er blijkbaar ook een andere uitleg mogelijk is, welke zij respecteren. |
Met andere woorden, omdat hun het doen, mogen zij het ook doen.
Reageer eens op de totale inhoud van wat ik schreef en niet alleen op datgene waarop je nu reageerde, dan kunnen we verder met de discussie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 23:06
|
|
|
|
Pffffffff heb helaas weinig van de aflevering gehoord want mijn zoon lag constant slap van het lachen Dat snap ik helemaal.
Marcel......tja.......hij hoopte al dat er weduwes zouden reageren........ , Vreemde opmerking ja. pluspunt van die man vond ik dat hij geen volgzaam vrouwtje zoekt,you go Marcel! Daar ben ik het wel mee eens. Jammer voor Sonja, maar ik denk dat ze veel te gretig was. Ze paste zich veel te veel aan en praatte hem wel erg naar de mond, wat hij kennelijk toch niet zoekt. 'k Heb ook wel het idee gehad, dat ze een kostwinner zocht.
Annemarie blijft wazig, Klopt! Ze werkt en werkt en werkt, maar spreekt geen van de mannen echt. Frank was wel aardig, Hmm.....vind je? die Duitser ook(die maakt zo weinig indruk dat ik zn naam al vergeten ben "uche uche") 'k Heb wel het idee, dat het mensenkennis heeft. Dit gezien zijn opmerking over Heidy. en die Gijsbert.......wow....
Weinig nuttige info van mijn kant dus....
Verder heb ik er ook niet veel aan toe te voegen.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 16 januari 2011, 23:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 23:08
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Kan je nagaan hoe irritant je zelf soms bent. |
Dank je wel maris...waar heb ik dat aan te danken? Kan je nagaan....wat moet ik nagaan dan maris? Zal het noodgedwongen effe uitleggen...Herman doet alsof hij morgen koffie bij mij komt drinken...en meer...dat schaadt mijn reputatie hier maris...zo duidelijk?
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op zondag 16 januari 2011, 23:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | MEDEDELING
Ondanks het feit dat wij op CM forum verketterd gaan worden als heidenen, hebben Annette en ik besloten onze dochter die op 10 oktober 2010 geboren is, binnenkort te laten dopen.
Wij hopen dat Esther op volwassen leeftijd zelf de beslissing gaat nemen belijdenis te gaan doen. |
Hartelijk gefeliciteerd met dit besluit. Ik hoop dat het een hele mooie dienst gaat worden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | MEDEDELING
Wij hopen dat Esther op volwassen leeftijd zelf de beslissing gaat nemen belijdenis te gaan doen. |
Vandaar dat ik Kinderdoop schreef, dus met een hoofdletter K ....
Maar wat als je dochter later zelf de beslissing neemt om ipv belijdenis te doen, zich als volwassen te laten dopen Pieter, sta je dan ook achter haar eigen besluit ??
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op zondag 16 januari 2011, 23:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 23:09
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | beetje hypocriet bert, wel afgeven op mensen die volgens jou niet de bijbelse doopvorm gebruiken, maar het wel normaal vinden dat de dames zonder hoofdbedekking in de dienst komen...
gewoon ergens iets uitpikken wat jou goed uitkomt en mensen erop aanvallen dat ze niet hetzelfde eruit pikken als jij... das hypocriet. |
tjonge pieter,hebben we er nu in eens weer een topic bij? wat heeft die hoofdbedekking nou met de doop te maken dan? gelukkig ken ik je al wat langer dan vandaag,je wilt natuurlijk graag een beetje stangen weet intussen.. wat dat betreft,ik heb stangen zat voor je op het werk,dan kun je nog maanden vooruit...
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op zondag 16 januari 2011, 23:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 16 januari 2011, 23:09
|
|
|
|
Ik had wel met Sonja te doen......maar ik was wel verbaasd dat ze gelijk met kinderen en al bij hem in wilde trekken....jullie niet?
En de vrouwelijke boerin die is alleen maar aan het werk....die heeft geen tijd voor een leuke vent volgens mij......Ik blijf Adriaan toch het leukst vinden.......
|
|
| Naar boven |
|
|