| Auteur |
Bericht |
|
SILVER916
|
|
Geplaatst: maandag 7 februari 2011, 23:57
|
|
|
|
wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
moet ff kijken voor een leuk restaurantje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ELSKE510
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 00:14
|
|
|
|
Ik schrik er wel van. Er staat duidelijk privacy gewaarborgd.
Nou niet dus, off all stuff google!
Weet niet of ik dit wel wil, en vind het ook misleidend!
Elske
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 01:11
|
|
|
|
hai allemaal, bedankt voor de felicitaties, errug lief! Mijn boer stond hier ingeschreven onder de naam Karel390, niet te verwarren met de karel die nog actief is. Sinds november aan het mailen en nu dus een paar keer elkaar ontmoet waarbij de pijl van cupido ons heeft geraakt begeleid door de hand van God! Ben echt stomverbaasd dat ik iemand heb gevonden die zo bijzonder, lief, leuk, humoristisch, grappig, stoer, gevoelig, eh ik draaf door....... Ben een beetje boel verliefd g gr majaro oow en nee het is niet bio-boer, mijn boer woont idd in de Flevopolder.
Laatst aangepast door
|
MAJARO438
|
op dinsdag 8 februari 2011, 08:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SWEETLADY943
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 08:13
|
|
|
|
| MAJARO438 schreef: | hai allemaal, bedankt voor de felicitaties, errug lief! Mijn boer stond hier ingeschreven onder de naam Karel390, niet te verwarren met de karel die nog actief is. Sinds november aan het mailen en nu dus een paar keer elkaar ontmoet waarbij de pijl van cupido ons heeft geraakt begeleid door de hand van God! Ben echt stomverbaasd dat ik iemand heb gevonden die zo bijzonder, lief, leuk, humorostisch, grappig, stoer, gevoelig, eh ik draaf door....... Ben een beetje boel verliefd g gr majaro oow en nee het is niet bio-boer, hij woont idd in de Flevopolder. |
Majaro en Karel wat leuk te horen. Ik wens jullie heel veel geluk, humor, grappigheid, verliefdheid en een leuke tijd toe.
Veel liefs, Sweet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 08:27
|
|
|
|
| MAJARO438 schreef: | hai allemaal, bedankt voor de felicitaties, errug lief! Mijn boer stond hier ingeschreven onder de naam Karel390, niet te verwarren met de karel die nog actief is. Sinds november aan het mailen en nu dus een paar keer elkaar ontmoet waarbij de pijl van cupido ons heeft geraakt begeleid door de hand van God! Ben echt stomverbaasd dat ik iemand heb gevonden die zo bijzonder, lief, leuk, humoristisch, grappig, stoer, gevoelig, eh ik draaf door....... Ben een beetje boel verliefd g gr majaro oow en nee het is niet bio-boer, mijn boer woont idd in de Flevopolder. |
majaro van harte gefeliciteerd jullie saampies wens jullie veel geluk en zegen toe
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 09:35
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | En.......heeft iemand nog gekeken?
Volgens mij waren er niet veel verrassingen. 'k Ben trouwens wel benieuwd of Femke en Gijsbert het gaan redden, vooral ook praktisch bekeken. 'k Denk dat Annemarie niet voor Harrie gaat, want ze hebben beiden een boerderij waar ze het liefst willen blijven. Zal 't dan toch Adriaan gaan worden? Hij heeft iets meer pit, wat misschien wel nodig is voor haar. 'k Praat even haar broer na. En Richard, tja.............. En Marcel, 'k vind 'm een griezel die alles tot in de details zit te analyseren. Word er een beetje moe van. En wat betreft Frank, ik vind het sneu voor de studente dat ze het waarschijnlijk - om de reden dat ze studeert (vind het wel mooi om te zien, dat ze haar studie niet - omwille van Frank - opgeeft. ze is wel standvastig.) - niet gaat worden. |
Ik heb net even uitzending gemist gekeken en vond het wel een mooie aflevering.......Mooi om te zien dat Gijsbert, ondanks het eisenpakket dat hij van tevoren had, niet te ver weg, geen vrouw met een kind toch kiest voor Femke en dat hij -zoals hij dat zegt- kiest voor zijn gevoel.......mooi toch....En Femke voor hem uiteraard terwijl zij zich ook goed realiseert dat het niet altijd makkelijk zal zijn....... Wel even een vrouwending: ik snap niet dat ze haar haar niet in een knotje doet als ze op de boerderij aan het werk is......
Ben ook benieuwd waar Annemarie en Frank voor kiezen....voor eht gevoel of het verstand????? Ik hoop dat Annemarie Adriaan kiest, dan krijgt ze nog een beetje tegengas.......en Harrie zag ik -volgens mij- voor het eerst van zijn leven de supermarkt ingaan.....en dat anno 2011.....! Maar ja, als ze voor Harrie kiest kan ze wel zorgen he.....
Marcel, brrr, een griezel......je zal er maar naast wakker worden.....
En Richard met zijn kleine probleem???? ben benieuwd hoe het daar afloopt, maar het lijkt er op dat hij het wel gezellig op de boerderij heeft......
Wordt vervolgd......en heerlijk om het zo even te evalueren......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 09:39
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Age is a matter of mind, if you don't mind, it does not matter.
Thomas. |
Zo'n tekst had ik net even nodig.......ik keek even op internet naar reizen en zag dat ik op mijn leeftijd ingedeeld wordt bij de seniorenreizen!!!!! Ik dacht bij mezelf: daar ben ik toch nog veel te jong voor????? En zo zie je maar weer: Age is a matter of mind......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 8 februari 2011, 09:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 09:45
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Maar als ze toegepast in een goede contekst zeer bruikbaar....Iedere vrouw wil toch complimentjes horen? |
Wat voor beeld heb jij van vrouwen???????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 11:13
|
|
|
|
Dat ik buiten langs het water liep en er weer heel voorzichtig een zonnetje scheen.........we gaan de goede tijd weer tegemoet mensen....heerlijk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 11:28
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Dat ik buiten langs het water liep en er weer heel voorzichtig een zonnetje scheen.........we gaan de goede tijd weer tegemoet mensen....heerlijk!  |
ja Willemijn ook hier heerlijk weertje, terras gepoetst, bladeren geveegd, gans de dag ramen open, heerlijk!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 11:32
|
|
|
|
o grut, marylien; t voorjaar in je bol geslagen zeker??? hahaha..........klinkt als puur genieten!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 11:33
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Wat voor beeld heb jij van vrouwen???????  | Hier slecht voorbeeld
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 11:35
|
|
|
|
| GERT856 schreef: | Hier slecht voorbeeld  |
Niet alle dames over één kam scheren Gert Net zoals hier aardige mannen zijn zijn er vast ook aardige vrouwen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 11:44
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Niet alle dames over één kam scheren Gert Net zoals hier aardige mannen zijn zijn er vast ook aardige vrouwen  |
Okee, een enkeling dan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 11:46
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | o grut, marylien; t voorjaar in je bol geslagen zeker??? hahaha..........klinkt als puur genieten!! |
't wordt wel weer weer en tijd voor de Grote Voorjaarsschoonmaak... 
komend weekend maar eens een s c h u c h t e r begin maken
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op dinsdag 8 februari 2011, 11:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 11:48
|
|
|
|
|
3
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 11:50
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Wat voor beeld heb jij van vrouwen???????  | Heel positief hoor, in reclame gebruiken ze toch ook bepaalde technieken om hun producten verkocht te krijgen, waarom zouden wij niet bepaalde technieken mogen gebruiken om vrouwen te charmeren? In plaats van Koop Dreft, wordt het Kies Mij!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 12:18
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | o grut, marylien; t voorjaar in je bol geslagen zeker??? hahaha..........klinkt als puur genieten!! |
ja hoor Hannah, in "mijn" bol geschoten, en in de bollen in pot 
vanaf donderdag weer regen, dus genieten terwijl we kunnen (straks op het werk door het venster naar buiten kijken )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 12:19
|
|
|
|
Ook nu je toch tot de conclusie bent gekomen dat er best enkele aardige vrouwen op CM zitten?????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 12:56
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Zo'n tekst had ik net even nodig.......ik keek even op internet naar reizen en zag dat ik op mijn leeftijd ingedeeld wordt bij de seniorenreizen!!!!! Ik dacht bij mezelf: daar ben ik toch nog veel te jong voor????? En zo zie je maar weer: Age is a matter of mind......  |
gna gna gna
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 13:05
|
|
|
|
Rond 20 februari verloopt mijn abonnement hier op cm. Karel 390 en ik zijn erg blij met elkaar en tja het is natuurlijk nog wat vroeg maar de bedoeling is, en dat spreken we beide uit, dat we met de zegen van Vader samen onze weg mogen volgen. Dus luitjes, bedankt alvast voor de gezelligheid, grappen en grollen, en ook de serieuzere zaken. Tot die tijd zal ik hier nog wel zijn maar dan stopt het voor mij.
Liefs namens Klaas en Rita(ik dus hihihi)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 13:08
|
|
|
|
| SILVER916 schreef: | wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
moet ff kijken voor een leuk restaurantje |
We zijn al eens in Zwolle geweest met een heel stel CM'ers, was prima te doen. Gaan we dan daarna ook nog stappen ?? Zwolle is zelfs te doen voor de CMérs uit het midden - zuiden en westen van Nederland..... Vanaf Utrecht is Zwolle ong. 85 km .... 
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op dinsdag 8 februari 2011, 13:08
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 13:10
|
|
|
|
1 week gaan we naar Ede Hebben we niet genoeg uitstapjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 13:14
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ook nu je toch tot de conclusie bent gekomen dat er best enkele aardige vrouwen op CM zitten?????  | Er zullen best wel aardige tussen zitten alleen niet voor mij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 13:15
|
|
|
|
| MAJARO438 schreef: | Rond 20 februari verloopt mijn abonnement hier op cm. Karel 390 en ik zijn erg blij met elkaar en tja het is natuurlijk nog wat vroeg maar de bedoeling is, en dat spreken we beide uit, dat we met de zegen van Vader samen onze weg mogen volgen. Dus luitjes, bedankt alvast voor de gezelligheid, grappen en grollen, en ook de serieuzere zaken. Tot die tijd zal ik hier nog wel zijn maar dan stopt het voor mij.
Liefs namens Klaas en Rita(ik dus hihihi)  |
Van harte gefeliciteerd en Gods zegen toegewenst op jullie verdere levenspad!
José
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 13:17
|
|
|
|
Knal idee van jou Ik kom met de fiets, dat is lekker dichtbij
CM Club Afdeling Dordrecht
Vergadering begint om ........uur
Voorz Amgela Secr ......... Penn.m .........
Leden Leonard480 Herman388 Benny340 Rinske773
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JAN578
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 13:23
|
|
|
|
Als ik vervoer kan krijgen ga ik mee. Hannah zou er naar kijken. Wat is de bedoeling? Nemen we alles zelf mee? Lijkt me hrtstikke leuk! groetjes jan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 13:27
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Heel positief hoor, in reclame gebruiken ze toch ook bepaalde technieken om hun producten verkocht te krijgen, waarom zouden wij niet bepaalde technieken mogen gebruiken om vrouwen te charmeren? In plaats van Koop Dreft, wordt het Kies Mij!!!! |
Komt op mij over alsof je zegt, IK BEN OKEE
Ik denk dat als je jezelf goed kent, dan ken je ook je sterke punten, dan maak je daar gebruik van. Ik weet bijv. van mezelf dat ik open ben, dat ik leuke ogen heb om naar te kijken, dan maak ik daar ook gebruik van. Daar heb ik veel meer aan dan een standaard (goede) openingszin, want voordat je iets zegt, heeft zij mij al gezien...... En, je sterke punten zijn meer waard dan een standaard openingszin 
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op dinsdag 8 februari 2011, 13:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 13:31
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | 1 week gaan we naar Ede Hebben we niet genoeg uitstapjes  |
Persoonlijk vind ik het wel leuk dat er veel aanbod is in uitstapjes ...
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op dinsdag 8 februari 2011, 13:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 13:37
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | gna gna gna  |
Je gna gnat wat te vroeg Crossroad........seniorreizen zijn voor mensen vanaf 49 jaar.........
|
|
| Naar boven |
|
|