| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 20:10
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Want bezetenheid is een hele diepe vorm van occultisme. Dat krijg je niet door het lezen van een horoscoopje. |
Wat zijn geestesziekemensen dan???? Komt veel in de christelijkewereld voor..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 20:18
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Ik weet niet of je wel goed leest, maar de meeste uitingen over de picknick gaan over daten....leuke mannen of vrouwen ontmoeten om te kijken of je daar iets mee kunt beginnen. Zelfs in dit topic wordt daarop gehint, sterker nog, jij doet er zelf aan mee. Dat ik daaruit concludeer dat de meeste mensen deze activiteit als een verkapte date zien, lijkt me logisch toe. Niemand heeft me nog kunnen overtuigen van het tegendeel. En eerlijk gezegd vind ik het geen aantrekkelijk idee om daar tussen allerlei mensen te zitten, die alleen nog maar met hun hormonen kunnen denken.
Het doel was immers, een gezellig middagje voor moeders/vaders met kinderen. De indruk die ik krijg van al die uitlatingen hier op het forum, is dat het doel voor de meesten is, om op de picknick te kijken met wie je evt. gaat daten. |
Ben ik ook volsterkt mee eens. had ook niet vewacht dat een picknick met kinderen zo anders uit zou lopen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SILVER916
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 20:27
|
|
|
|
wie heeft zelf of wie heeft er wel eens gedate met iemand die een beperking heeft ?
hoe was dat ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 20:28
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Maar maakt het in feite uit of 2300 mensen lezen wat je schrijft of 23.000? Ik zie dat verschil niet zo... |
Het maakt ook niets uit of er nu 2.300 of 23.000 mensen het forum kunnen lezen. Wat wel uitmaakt of deze 2.300 of 23.000 mensen lid zijn van CM. Voor leden is het forum vrij toegankelijk en dat vind ik toch een wezenlijk verschil....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 20:28
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Ben ik ook volsterkt mee eens. had ook niet vewacht dat een picknick met kinderen zo anders uit zou lopen....  |
misschien eerst eens een keer komen op zo'n picknick en dan oordelen?
en nu weer ontopic
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 20:30
|
|
|
|
| MARIEKE897 schreef: | misschien eerst eens een keer komen op zo'n picknick en dan oordelen?
en nu weer ontopic  |
Was ik al geweest, waar jij ook bij was volgens mij...
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op dinsdag 8 februari 2011, 20:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 20:33
|
|
|
|
eh nou wat dacht je van gewoon zoals met een normaal persoon? het gaat toch niet om de beperking?
majaro
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 20:36
|
|
|
|
| SILVER916 schreef: | wie heeft zelf of wie heeft er wel eens gedate met iemand die een beperking heeft ?
hoe was dat ? |
Volgens mij loopt hier al een draadje over.
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 20:42
|
|
|
|
Het prive op het "netwerk" wordt bepaald door jezelf, daar begint het mee. Vind het raar dat het bij een ander neergelegd wordt...
Ik bepaal zelf, wat er op een site of waar dan ook op het net van mijn prive leven geplaatst wordt. Neem daarin je eigen verantwoording om het te bepalen... Ook op cm wordt dingen van binnenuit via andere communicatie middelen naar buiten geknipt en geplakt....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATHY142
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 20:49
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | | Wat zijn geestesziekemensen dan???? Komt veel in de christelijkewereld voor.. |
Geestesziekten(mensen) is een verouderde (bijna middeleeuwse) naam voor (mensen met een) psychische aandoeningen. Zoals je lichamelijke aandoeningen hebt, heb je ook psychische aandoeningen. Het is niet selectief of besmettelijk, soms wel erfelijk en komt onder alle lagen van de bevolking voor, zowel christelijk als niet christelijk.
Laatst aangepast door
|
KATHY142
|
op dinsdag 8 februari 2011, 21:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SIEM720
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 20:54
|
|
|
|
| SILVER916 schreef: | | wie weet een leuk restaurant in zwolle voor niet teveel geld ? |
google weet http://www.eet.nu/zwolle te vinden, maar hoeveel is 'teveel geld' ?!?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SILVER916
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 21:16
|
|
|
|
deze personen gaan mee
CHATULIEM619 BRITTE417 SIEM720
Laatst aangepast door
|
SILVER916
|
op dinsdag 8 februari 2011, 21:19
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SILVER916
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 21:17
|
|
|
|
| Quote: | | maar hoeveel is 'teveel geld' ?!? |
nou meer dan 50 euro
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 21:19
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Maar niet iedereen gaat toch mee naar Ede? Dan is het toch leuk als je wat anders kan doen???? Of wil jij met alle uitstapjes mee? Dan heb je het wel druk, dat is waar....  |
Helaas ik heb nu geen tijd meer, heb te druk met mijn kersverse vriendin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 21:25
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | | Hoezo daten?Gewoon lekker gaan picknicken, en dan kom je er na een half jaar (en meerdere uitjes) ineens achter: tje, die vent is echt leuk Met andere woorden, ben je geen held in daten, dan kunnen allerlei spontaan geplande uitjes twee mensen zonder ook maar 1 officiele lincscore toch samen brengen. Dus eigenlijk een "normale" ontmoeting via een dating site.Geweldig, |
| MARIANNE129 schreef: | De enige die hier niet goed leest heet geloof ik Chat. Ik schrijf juist dat ik NIET mee doe aan daten op een picknick. Tijdens de picknick waarop ik Henduk voor het eerst heb ontmoet heb ik vooral met Leanne en Marianne338 en Grace zitten praten. Het was gewoon heel gezellig niets meer en niets minder.
Misschien zou je er eens rekening mee kunnen houden dat een andere mening niet altijd slecht of zo is, en zou je er eens mee op kunnen houden om mensen met een andere mening te veroordelen. |
Hoi Marianne,
De zin die ik vetgedrukt heb, is wel een zin uit jouw mond. Toen ik die las dacht ik, dat is nou precies waar Chatuliem bijv. zich aan stoort, dat dit in het bijzijn van kinderen gebeurt. Begrijp me goed, ik stoor me er niet aan, want ik geloof dat we volwassen genoeg zijn om ons aan bepaalde regels te houden... niet flirten, geen alcohol, al was het alleen maar omdat het in het bijzijn van kinderen is. Maar gezien jouw reactie hier kan ik me Chatuliem's reaktie wel voorstellen, al ben ik het niet met hem eens.
Dus let een beetje op je woorden het lijkt nu net of het een alternatief is voor daten en ik denk niet dat je het daarmee kunt vergelijken. Het is natuurlijk wel een gelegenheid om de ander nader te leren kennen en dat in de vriendschappelijke sfeer, ik vermoed dat je het ook zo bedoelde, maar ik vond het er een beetje ongelukkig uitkomen. picknicken is niet hetzelfde als daten, is mensen leren kennen denk ik, en als je ze al kent leuk om weer eens te ontmoeten. 
Dat je daarná misschien denkt... die vent is wel errrrg leuk... dat kan natuurlijk, die ruimte is er dan ná de picknick...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op dinsdag 8 februari 2011, 21:32
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JUUDJUH843
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 21:34
|
|
|
|
T zou ook fijn zijn als je jezelf op offline kon zetten.. zodat anderen niet hoeven te zien dat jij op de site zit, anders beginnen sommigen meteen te kletsen terwijl jij mss helemaal geen zin/tijd ofzo hebt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 21:36
|
|
|
|
| JUUDJUH843 schreef: | T zou ook fijn zijn als je jezelf op offline kon zetten.. zodat anderen niet hoeven te zien dat jij op de site zit, anders beginnen sommigen meteen te kletsen terwijl jij mss helemaal geen zin/tijd ofzo hebt |
Waarom ben je dan online, misschien om een mailtje te schrijven?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JUUDJUH843
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 21:38
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Waarom ben je dan online, misschien om een mailtje te schrijven? |
ja.. of profiel aanpassen.. andere profielen kijken.. forums lezen enz..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 21:39
|
|
|
|
in het verleden hebben er meerder leden al eens een bijeenkomst geregeld. ook ik in belgie een paar keer. bij inka, bij pieter bij.... er zijn naar mijn weten zelfs altijd kinderen bij geweest. Bedoeling is steeds om eens ongeremd gezellig tijd samen door te brengen. niet persé onder de noemer "daten" Het kan zijn dat je er iemand leuk vind, maar je gaat op de eerste plaats om elkaar te ontmoeten, omdat je toch velen leert kennen bijvoorbeeld in de chatroom. de ene ken je al, de andere niet. Als er iemand vreemd is kan het even goed zijn omdat die persoon zelden of niet in de chatroom komt. ik heb zelfs ooit niet gelovige vrienden van me uitgenodigd bij een weekendje CM. Juist om hen wat door te geven, wat we hier in belgie niet kennen... Kortom, wat ik gewoon wou zeggen... maak van een gewone picknick toch zo geen zwaar geladen topic. het kan alleen maar meevallen als ieder er met een positief gevoel al naar uitkijkt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 21:41
|
|
|
|
Dinsdag 8 februari, Ex. 15: 22-27; Mopperen.
Vaders en moeders zeggen dat nog eens: Houd nu eens op met dat gemopper! Je moest je schamen zo ontevreden te zijn….! Mopperen, dat kunnen we! Altijd is er wel wat waarover je mopperen kunt. De soep is te koud of de aardappelen te warm, de regen is zo nat of de zon schijnt zo fel. Mopperaars, dat zijn we! De Israëlieten, die weten er ook van. Het woord mopperen, morren, komt nog al eens voor in het boek van de uittocht, Exodus! Zo ook in het gedeelte dat vandaag aan de beurt is. Na een paar dagen reizen krijgen de Israëlieten dorst. En er is geen water. Dat wil zeggen: in Mara is er wel wat water, maar dat is zo bitter dat het niet te drinken is. En dan begint het gemopper. Nee, het volk gaat niet bidden. Maar mopperen. En God? Stuurt Hij Zijn mopperend volk weer terug naar Egypte? Nee, hij maakt het bittere water zoet! Zo is God. Hij vergeeft het gemopper van Zijn volk. Hij maakt zoet wat bitter is. Dat is nu genade! In Mara kun je proeven dat God goed is. En in Kana proef je het nog beter! Daar is geen wijn meer op de bruiloft! Wat zal er gemopper zijn! Maar Jezus, zojuist gedoopt, door het water heen gegaan, Hij maakt van water wijn! Drink maar, proef maar God is goed! Water en wijn. Voor mopperaars.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 21:45
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Je bent in jouw geval veel kwetsbaarder dan anderen en zo zijn er wel meer mensen die daar, ook om hele andere redenen, mee zitten. Ik begrijp het bagatelliseren in reacties van anderen over wat je hier schrijft ook niet zo goed. Zelf schrijf ik hier toch echt voor CM en niet voor de hele wereld. Mijn standpunten ventileer ik en ik blijf ook echt wel schrijven wat ik vind. Dat anderen zich hierdoor echter geremd voelen, begrijp ik maar al te goed en komt helaas de discussie niet ten goede. Ex-echtgenoten en stalkers kunnen zo een onnodige extra bedreiging zijn. Sommige gescheiden mensen is niets te gek, dat weten we hier allemaal wel. Het is beter het forum besloten te houden. Wat eenmaal op het Internet staat, krijg je niet of zeer lastig weg. De toegang tot het forum beperken tot CM-leden is verstandig, ook om het beschadigde vertrouwen te herstellen.
Thomas, vind de beslotenheid van CM een prettig gevoel. |
Thomas, je snapt me helemaal!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 21:58
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Het maakt ook niets uit of er nu 2.300 of 23.000 mensen het forum kunnen lezen. Wat wel uitmaakt of deze 2.300 of 23.000 mensen lid zijn van CM. Voor leden is het forum vrij toegankelijk en dat vind ik toch een wezenlijk verschil....  |
Volstrekte onzin of de mensen op cm veel betere mensen zijn dan daarbuiten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 22:04
|
|
|
|
| HERMANDV978 schreef: | welk eiland bedoel je visser... als er niets tussen komt .... zou ik de bolussen mee kunnen nemen..  |
Kijk onze nieuwe bolussen man
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 22:08
|
|
|
|
| XABIA794 schreef: | in het verleden hebben er meerder leden al eens een bijeenkomst geregeld. ook ik in belgie een paar keer. bij inka, bij pieter bij.... er zijn naar mijn weten zelfs altijd kinderen bij geweest. Bedoeling is steeds om eens ongeremd gezellig tijd samen door te brengen. niet persé onder de noemer "daten" Het kan zijn dat je er iemand leuk vind, maar je gaat op de eerste plaats om elkaar te ontmoeten, omdat je toch velen leert kennen bijvoorbeeld in de chatroom. de ene ken je al, de andere niet. Als er iemand vreemd is kan het even goed zijn omdat die persoon zelden of niet in de chatroom komt. ik heb zelfs ooit niet gelovige vrienden van me uitgenodigd bij een weekendje CM. Juist om hen wat door te geven, wat we hier in belgie niet kennen... Kortom, wat ik gewoon wou zeggen... maak van een gewone picknick toch zo geen zwaar geladen topic. het kan alleen maar meevallen als ieder er met een positief gevoel al naar uitkijkt  |
Weet je dat er nooit mensen verliefd worden in zo'n chatroom en dat bij een ontmoeting de eerste 30 seconden het allerbelangrijkste is...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 22:14
|
|
|
|
Ik wacht wel tot ik echt bij de senioren hoor, 55 of ouder dus
Echte senioren beginnen toch pas bij 65 of zo???? Die reisorganisaties hebben het gewoon verkeerd......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MADED321
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 22:17
|
|
|
|
|
Hoe lang een minuut duurt, hangt er van af aan welke kant van de wc-deur je je bevindt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 22:17
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik wacht wel tot ik echt bij de senioren hoor, 55 of ouder dus
Echte senioren beginnen toch pas bij 65 of zo???? Die reisorganisaties hebben het gewoon verkeerd......  |
Of jij moet je bril weer opzetten
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 22:18
|
|
|
|
We gaan weer on-topic;
'Alleen stervende vissen zwemmen stroomafwaarts'.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 22:19
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Weet je dat er nooit mensen verliefd worden in zo'n chatroom en dat bij een ontmoeting de eerste 30 seconden het allerbelangrijkste is...  |
en dat kan zelfs even goed bij een bushalte gebeuren  hoorde ik dit weekend van de gastspreker die zo zijn vrouw had leren kennen en nu al 45 jaar samen met 7 kinderen en 19 kleinkinderen... moraal van het verhaal... men moet daar allemaal niet zo bij nadenken hoe men mensen ontmoet en welke voorwaarden daar aan moeten vasthangen
|
|
| Naar boven |
|
|