ChristianMatch

Forum

kreet van de week
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1912 1913 1914 1915 1916 1917 1918 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
LORETTA033

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 22:23

kennis is macht

karakter is meer

gelezen in het kim op het bord in de hal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 22:24

MARIANNE129 schreef:
De wandeling is natuurlijk niet zondig op de zondag, vooral niet als je daar je kinderen bij betrekt (of laten we die juist op zondag gewoon maar aan hun lot over, om niet het risico te lopen dat een date zou kunnen ontstaan tijdens de wandeling).

Het bakkie (op wiens kosten dan ook) is misschien een wat minder goed idee?

Wat onaardig Marianne...... Verraste, verbaasde smiley je mag toch gewoon van mening verschillen? Om dan gelijk een ander uitje belachelijk te maken vind ik niet fair.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 22:26

MARIO216 schreef:
Of jij moet je bril weer opzetten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik bewaar niets voor je hoor als je zo bijdehand doet..... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 22:31

LORETTA033 schreef:
kennis is macht

karakter is meer

Kennis is macht, kennissen is meer.

Thomas, die deze opmerking ook minder serieus vindt.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 8 februari 2011, 22:54
Naar boven

Auteur Bericht
LORETTA033

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 22:33

kennis is macht

karakter is meer

Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 22:34

MARIANNE129 schreef:
De wandeling is natuurlijk niet zondig op de zondag, vooral niet als je daar je kinderen bij betrekt (of laten we die juist op zondag gewoon maar aan hun lot over, om niet het risico te lopen dat een date zou kunnen ontstaan tijdens de wandeling).

Het bakkie (op wiens kosten dan ook) is misschien een wat minder goed idee?
Beste Marianne. In de jaren dat ik hier op CM zit, en dat is heel wat langer dan jij, zijn kinderen en uitjes nooit genoemd. Men zorgde gewoon voor een oppas. En kwamen dan alleenstaande ouders, zeker. De meesten waren alleenstaande ouder. Nu ze bij de picknick welkom zijn, moet opeens elke activiteit opengesteld worden voor kinderen.
En het gaat nu zelfs zover, dat je verwijten krijgt, als kinderen niet welkom zijn.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 8 februari 2011, 22:35
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 22:39

De nieuwe lijst ziet er nu als volgt uit:

1. Leonard
2. Sabine
3. Willemijn
4. Chat en Nikita/Mickey
5. Imke
6. Gerdi155
7. Fenny
8. Marijan (o.v.)
9. Bert168.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 22:57

XABIA794 schreef:
en dat kan zelfs even goed bij een bushalte gebeuren Knipoog smiley
hoorde ik dit weekend van de gastspreker die zo zijn vrouw had leren kennen en nu al 45 jaar samen met 7 kinderen en 19 kleinkinderen...
moraal van het verhaal...
men moet daar allemaal niet zo bij nadenken hoe men mensen ontmoet en welke voorwaarden daar aan moeten vasthangen Coole smiley met zonnebril

Ja bij mij vliegen de vlinders dan in mijn buik en bij jou??? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 22:59

LAURENS814 schreef:
Ik mijn hele leven, al 27 jaar.
Dus niet zeuren over 3 jaartjes, oke? Knipoog smiley

Nou laurens daten stikt hier van de vrouwen.... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE129

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 23:00

CHATULIEM619 schreef:
Beste Marianne. In de jaren dat ik hier op CM zit, en dat is heel wat langer dan jij, zijn kinderen en uitjes nooit genoemd. Men zorgde gewoon voor een oppas. En kwamen dan alleenstaande ouders, zeker. De meesten waren alleenstaande ouder. Nu ze bij de picknick welkom zijn, moet opeens elke activiteit opengesteld worden voor kinderen.
En het gaat nu zelfs zover, dat je verwijten krijgt, als kinderen niet welkom zijn.

Tja, je zit hier inderdaad al heel wat langer Chat, dat zal ik zeker niet ontkennen. Overigens bedoelde ik met mijn opmerking absoluut niet dat ik vind dat kinderen mee zouden moeten mogen op "jou" verjaarswandeling, ik bedoelde dat ik mijn kids liever niet alleen laat op zondag middag. Ik vind de zondag gewoon een uitgesproken dag om samen met de kinderen iets te ondernemen. Natuurlijk als ze dat zelf ook willen.
Als dat verkeerd is overgekomen door mij boosheid in het andere topic dan spijt me dat ten zeerste, oprechte excuses dan daarvoor.
Verder ben ik het natuurlijk wel met je eens dat kinderen absoluut niet bij ieder uitje meekunnen. Er zijn uitjes die wel en die niet geschikt zijn voor kinderen.
Wat betrefd je opmerking: je zorgde gewoon voor oppas, tja heel fijn als je die mogelijkheid hebt. Maar zo'n opmerking kan best lastig zijn voor mensen die maar heeeeeeeel mondjes maat aan oppas kunnen komen, en reken maar dat die er heel wat meer zijn dan jij denkt.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 23:01

leonard; jij hebt waarschijnlijk geen ex die elke letter en voetstap van je volgen wil?
zulke verknipte mensen bestaan er; en dat kan knap benauwend werken!!

Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 9 februari 2011, 10:37
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE129

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 23:06

SUSANNAH475 schreef:
Hoi Marianne,

De zin die ik vetgedrukt heb, is wel een zin uit jouw mond.
Toen ik die las dacht ik, dat is nou precies waar Chatuliem bijv. zich aan stoort, dat dit in het bijzijn van kinderen gebeurt.
Begrijp me goed, ik stoor me er niet aan, want ik geloof dat we volwassen genoeg zijn om ons aan bepaalde regels te houden... niet flirten, geen alcohol, al was het alleen maar omdat het in het bijzijn van kinderen is.
Maar gezien jouw reactie hier kan ik me Chatuliem's reaktie wel voorstellen, al ben ik het niet met hem eens.

Dus let een beetje op je woorden Knipoog smiley het lijkt nu net of het een alternatief is voor daten en ik denk niet dat je het daarmee kunt vergelijken.
Het is natuurlijk wel een gelegenheid om de ander nader te leren kennen en dat in de vriendschappelijke sfeer, ik vermoed dat je het ook zo bedoelde, maar ik vond het er een beetje ongelukkig uitkomen.
picknicken is niet hetzelfde als daten, is mensen leren kennen denk ik, en als je ze al kent leuk om weer eens te ontmoeten. Lachende smiley

Dat je daarná misschien denkt... die vent is wel errrrg leuk... Kwijlende smiley dat kan natuurlijk, die ruimte is er dan ná de picknick... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Verliefde smiley

Wat er tijdens die picknick is gebeurd heb ik juist zo willen duidelijk maken. Als ik Henduk toevallig was tegen gekomen op het voetbalveld was waarschijnlijk hetzelfde gebeurd: Goh, leuke vent, niet meer en niet minder. Dat wij nu wel een koppel zijn heeft dus niets te maken gehad met de picknick, maar eigenlijk met gewoon een aantal ontmoetingen bij verschillende uitjes.

Laatst aangepast door
MARIANNE129
op dinsdag 8 februari 2011, 23:07
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 23:08

Slechtste moment:
Dat ik in de doucheruimte ontdekte dat de toilet heeft gelekt... precies op m'n was... (door het water is e.e.a. gaan roesten) Twijfelende smiley wat een geluk (bij een ongeluk) dat ik ook nog was had in plastic zakken waar het water niet tussen is gekomen.

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op dinsdag 8 februari 2011, 23:10
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 23:09

HANNAH810 schreef:
leonard; jij hebt waarschijnlijk geen ex die elke letter en voetstap van je volgen wil?
zulke verknipte mensen bestaan er; ook exen van bekenden van me hier op cm!!
en dat kan knap benauwend werken!!

Stalken dus hannah ...ehh ja dat kan heel vervelend zijn en onderschat dat heus niet, maar stalken kan op heel veel manieren.
Begrijp wel dat het voor sommige best pijnlijk en of moeilijk kan zijn...ja zo had ik het nog niet bekeken... Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE129

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 23:10

MAR907 schreef:
Was ik al geweest, waar jij ook bij was volgens mij... Smiley die vol vragen zit

Ik kan me inderdaad vaag herinneren dat ik jou op de eerste picknick heb gezien samen met Arianne (naam misschien niet helemaal correct maar ook lid van cm in die tijd).

Ik weet alleen niet zeker of jullie je nog veel anderen zullen kunnen herinneren? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 23:33

SUSANNAH475 schreef:
Slechtste moment:
Dat ik in de doucheruimte ontdekte dat de toilet heeft gelekt... precies op m'n was... (door het water is e.e.a. gaan roesten) Twijfelende smiley wat een geluk (bij een ongeluk) dat ik ook nog was had in plastic zakken waar het water niet tussen is gekomen.

Was ik maar in de buurt he... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PEET760

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 23:36

Dat mijn auto een naar geluidje maakte en na een bezoekje aan de garage bleek dat ik een kapotte kogellager had.
Kost weer alles..........
Naar boven

Auteur Bericht
MARTHA725

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 23:37

Ontmoeting

Er is een vreugde, die te groot voor woorden
een uitweg vindt in woordenloos gebed;
een stroom van dank, die buiten alle boorden
mijn levensakker onder water zet.
Er is een rust, die niemand kan verstoren,
en een geloof dat mij geen mens ontneemt,
de zekerheid, dat ik bij U mag horen,
dat niets ter wereld mij van U vervreemdt,
Er is een haven, waar ik in kan landen,
een schuilplaats, waar ik voor de stormen vlucht,
een havenlicht, dat altijd hel blijft branden,
een ster, die schittert aan een zware lucht.
Want Gij staat op elk kruispunt van mijn leven,
Gij kent mijn zorgen, vOOr ik ze U zeg;
Ik weet mij door Uw engelen omgeven,
en kom U tegen, Heer, op elke weg.

( uit ; een vlinder van God , van Nel Benschop )

Hoi allemaal,

Weer een week voorbij, heb je dat ook dat je soms de tijd even stil wil laten houden? omdat eerst de dagelijkse beslommeringen voorgaat, je plichten?
Maar op gegeven moment denk je toch, waar ben ik mee bezig?
ja..."ik "...terwijl de Heer zo graag wil dat je alles samen met Hem zal doen, Hij wil delen in alles wat je gaat doen., waar je al mee bezig bent, Hij wil je helpen in je moeilijkheden, Hij wil je troosten,....ja, Hij vraagt; sta maar stil bij Mij, dan gaan we samen verder"

Donderdag houden we weer gebedsroom, van 20.00 tot 21.00
Ieder is welkom om mee te bidden, mee te danken, alle zieken, alle problemen bij Hem te brengen. ook de noden in de wereld.

We zingen ook vaak in gebedsroom, we typen de woorden in en zingen hardop mee, of zetten een lied op you tube op,

Je kan gebedsroom vinden als je chat aanklikt, dan rechts naar beneden scrollen,. en gebedsroom aanklikken Lachende smiley

Eva is weg, Marthy kan niet iedere keer komen, maar heerlijk is dat Vandam mee de gebedsroom blijft leiden, dank je Vandam Kussende smiley

ja, laten we alle eer, lof en glorie aan Hem brengen, en de zegeningen en wonderen verwachten zoals Hij het bedoelt.

Warme groetjes,

Martha, Vandam en Marthy Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 23:42

LEONARD480 schreef:
Was ik maar in de buurt he... Clown smiley

hoezo ???
Ik ontdekte dat er iets niet vast aangedraaid was dus dat is al verholpen... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Aan de was kan je niks meer doen ben ik bang... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 23:48

MARIANNE129 schreef:
Wat er tijdens die picknick is gebeurd heb ik juist zo willen duidelijk maken. Als ik Henduk toevallig was tegen gekomen op het voetbalveld was waarschijnlijk hetzelfde gebeurd: Goh, leuke vent, niet meer en niet minder. Dat wij nu wel een koppel zijn heeft dus niets te maken gehad met de picknick, maar eigenlijk met gewoon een aantal ontmoetingen bij verschillende uitjes.
Dit topic gaat over de eerste date, jij legt meteen de link naar de picknick. Anderen ook trouwens, en dan beschuldig je mij, dat ik dat concludeer? Uiteraard heb ik een mening, en die is bij veel mensen bekend. Maar doe maar wat je goeddunkt, maar loop niet te beweren dat mijn conclusies uit de bijdragen onjuist zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
WILMA729

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 00:14

Ik was nooit bij die picknick....ik sla dat deel van dit topic maar ff over dus.
Wil je een goeie tip, chat???
Komtie.:
Als zij kinderen heeft, begin daarmee dan.........vraag hoe ze heten, hoe oud ze zijn, en hoe leuk natuurlijk.
Daarna zeg je: "goh wat knap dat je die kids alleen opvoedt zeg"
Vervolgens spreek je je onvoorwaardelijke liefde voor kinderen uit.
Je biedt haar nog een kopje koffie, of wat dan ook aan, shuift haar stoel even aan als ze terug komt van het toilet, en vergeet vooral niet te zeggen dat ze een mooie uitstraling heeft. (daarmee ontloop je mooi de uitsprak over haar uiterlijk)

Chat, probeer het eens, ennuh, als het niet werkte, dan heb ik nog wel wat meer tips. Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILMA729

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 00:17

de zon.
Naar boven

Auteur Bericht
INKA401

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 00:25

had vandaag een klus dichtbij mijn moeder ... dusssss ... de lunch met soep ...
Naar boven

Auteur Bericht
WILLIE400

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 00:36

vandaag een hele gave Alpha cursus gehad.
Jongen bij mij in het groepje die vorige week alleen maar overal tegenaan aan het schoppen was vertelde vanavond over het goede gevoel dat Jezus hem geeft.
god is goed.
Naar boven

Auteur Bericht
HENDUK927

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 02:54

CHATULIEM619 schreef:
Dit topic gaat over de eerste date, jij legt meteen de link naar de picknick. Anderen ook trouwens, en dan beschuldig je mij, dat ik dat concludeer? Uiteraard heb ik een mening, en die is bij veel mensen bekend. Maar doe maar wat je goeddunkt, maar loop niet te beweren dat mijn conclusies uit de bijdragen onjuist zijn.

chat hou nou is op met oordelen .dat kan ik ook dan vind je het niet zo leuk meer hier.zal me verder ff stil houden.
Naar boven

Auteur Bericht
HENDUK927

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 03:06

CHATULIEM619 schreef:
Er zijn ook voldoende mensen die niet zo'n zin hebben aan een picknick. Voor ons is dit een prima alternatief.

is er geen kinderspeeltuin bij dan lijkt me gezellie Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE129

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 08:15

LORETTA033 schreef:
kennis is macht

karakter is meer

Hier hing de volgende visjes poster in de evangelische school:

Spelletje doen?

Wie het eerst vergeeft heeft gewonnen.

(wie doet er mee, misschien geen verkeerd spel om hier te spelen)
Naar boven

Auteur Bericht
LORETTA033

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 08:42

leuk idee marian
de EH en het KIM
hebben wel wat gemeen
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 08:52

Toen ik net op deze site zat vond ik het ook erg vervelend dat iedereen van buitenaf mee kon lezen...ik ben er anders over gaan denken..

Kan het zijn dat de redactie van CM streeft naar openheid/transparantie?
Op deze manier kan iedereen van buitenaf ook meelezen dat we niets te verbergen hebben als christenen en dat we open over allerlei zaken kunnen praten.
Ze zien dat onze vragen dezelfde zijn als waar zij mee zitten maar dat wij misschien tot andere antwoorden komen, omdat wij ervan uitgaan dat God ons leven leidt.
Vanuit het oogpunt van CM best te begrijpen dus.

Op deze manier kunnen wij er naar streven om zoveel mogelijk bij het onderwerp te blijven en serieus en respectvol met dingen en met elkaar om te gaan.....scherp blijven soms echt wel nodig Knipoog smiley

En je privecy?
Die kun je zelf waarborgen...Wel of geen foto, wel of geen echte naam, je profiel zodanig invullen dat je jezelf niet al te open geeft als je dat niet zou willen..en je er verder niet al te bezorgd om maken..het kan gezien worden als een risico, maar zijn alle dingen in je leven dat niet?
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 08:57

Dat ik vanmiddag naar de kaakchirurg moet om twee kiezen te laten wegsnijden Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen
HELPPPPPPPPP Zieke smiley Zieke smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1912 1913 1914 1915 1916 1917 1918 ... 6194 Volgende
Pagina 1915 van 6194