| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 16:06
|
|
|
|
| ROBBEDOES873 schreef: | Volgende week loopt men abbo hier af en Nee ik ga niet verlengen de sfeer is hier momenteel zo giga bagger.... Heel jammer ben hier bijna 3 jaar met veel plezier geweest, Maar de afgelopen tijd En ja der zijn ook super leuke lieve en gezellige mensen hier, Gelukkig kan ik met vele van hen op een andere manier contact houden. Voor een ieder ander veel plezier en geluk gewenst en ik hoop dat de sfeer snel verbeterd |
Gelijk heb je does. Ik laat mijn abonnement ook maar voor wat ie is. Ik ben niet meer actief in de chat. En heel af en toe nog op het forum. Meid heel veel plezier in je verdere leven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 16:35
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Je kunt mijn vriendin wel vragen hoe ze dat deed, dat is haar eerste date toen ze mij ontmoet na 3 jaar zoeken naar de ware liefde. Nu is zij erg gelukkig met mij. |
fffff plagen hoor zij met jou en jij dan ??????? ?????????????????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 16:41
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Het gaat nergens bij de doop om afwassing van zonden die nog niet gedaan zijn. Dat is toch een ernstig misverstand dat steeds weer de kop opsteekt bij je. De doop geeft enkel de garantie van de belofte die hoort bij het naleven van jouw verbondsdeel. Zo mag je, om de tekst van een opwekkingslied te gebruiken, staan op de beloften van God! Dat is waar de doop voor staat!
En dan het stukje over verbond. Jezus zijn verkondiging gaat volop over herstel van relatie met God. En dat is nu precies waar het verbond ook om draait. Dus nee, het woord gebruikt Hij niet, maar de inhoud van Zijn boodschap is er vol van! | Beste Henk. In het doopformulier staat het volgende: | Quote: | De leer over de doop is als volgt samen te vatten:
Ten eerste: Wij en onze kinderen zijn in zonde ontvangen en geboren. Daarom rust Gods toorn op ons, zodat wij in het rijk van God niet kunnen komen, of wij moeten opnieuw geboren worden. Dit leert ons de onderdompeling in en de besprenkeling met het water. Daardoor wordt ons de onreinheid van onze ziel voor ogen gesteld. Dit moet ons ertoe brengen, dat wij een afkeer krijgen van onszelf, ons voor God verootmoedigen en onze reiniging en ons behoud buiten onszelf zoeken.
Ten tweede: De doop bevestigt en verzegelt ons de afwassing van onze zonden door Jezus Christus. Wij worden immers volgens het bevel van Christus gedoopt in de naam van de Vader en de Zoon en de Heilige Geest. Wanneer wij gedoopt worden in de naam van de Vader, verklaart en verzegelt ons God de Vader, dat Hij met ons een eeuwig verbond der genade sluit. Hij neemt ons tot zijn kinderen en erfgenamen aan en zal ons daarom van al het goede voorzien en al het kwade van ons weren of voor ons doen meewerken ten goede. Wanneer wij gedoopt worden in de naam van de Zoon, verzekert de Zoon ons ervan, dat Hij ons in zijn bloed wast en reinigt van al onze zonden. Hij maakt ons een met Zichzelf in zijn dood en opstanding, zodat wij van onze zonden bevrijd en rechtvaardig voor God gerekend worden. Wanneer wij gedoopt worden in de naam van de Heilige Geest, verzekert de Heilige Geest ons door dit sacrament ervan, dat Hij in ons wonen wil en ons tot levende leden van Christus wil maken. Want Hij eigent ons toe wat wij in Christus hebben, namelijk de afwassing van onze zonden en de dagelijkse vernieuwing van ons leven. Zo zullen wij tenslotte volkomen rein in het eeuwige leven een plaats ontvangen temidden van de gemeente der uitverkorenen. |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 16:57
|
|
|
|
chatuliem; wat ik niet begrijp is dat je niet gewoon even het topic van vorig jaar ernaast legt, waar ik al deze punten al uitgebreid heb weerlegt.
thomas heeft je de link al gegeven, en toch kom je met exact dezelfde vragen; waarom is dat?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 17:08
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | chatuliem; wat ik niet begrijp is dat je niet gewoon even het topic van vorig jaar ernaast legt, waar ik al deze punten al uitgebreid heb weerlegt.
thomas heeft je de link al gegeven, en toch kom je met exact dezelfde vragen; waarom is dat? |
Hannah vergeef het ons (een deel van de mannen) voor de vergeetachtigheid. Is namelijk dat de mannelijke hersenhelft links en rechts niet altijd goed samen functioneren...helaas het is niet anders...we moeten er mee leren leven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 17:17
|
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: Volgende week loopt men abbo hier af en Nee ik ga niet verlengen de sfeer is hier momenteel zo giga bagger.... Heel jammer ben hier bijna 3 jaar met veel plezier geweest, Maar de afgelopen tijd En ja der zijn ook super leuke lieve en gezellige mensen hier, Gelukkig kan ik met vele van hen op een andere manier contact houden. Voor een ieder ander veel plezier en geluk gewenst en ik hoop dat de sfeer snel verbeterd
| MARISKA601 schreef: | Gelijk heb je does. Ik laat mijn abonnement ook maar voor wat ie is. Ik ben niet meer actief in de chat. En heel af en toe nog op het forum. Meid heel veel plezier in je verdere leven. |
Waar heeft Robbedoes dan gelijk in ?? Dat volgens haar "de sfeer hier momenteel giga bagger is .... " Dat is haar persoonlijke mening .... Ik lees het hele forum, ik kom regelmatig in de chatbox en vind de sfeer helemaal niet "giga bagger". Over het algemeen vind ik het zelfs heel leuk op CM. Waarin zich dat uit .... de goede forum postings van veel leden .... de leuke onderlinge sfeer in de chatbox. Dat het af en toe wel eens "fout" gaat wil nog niet zeggen dat het allemaal maar "giga bagger" is wat de klok slaat ....
Ik denk dat het heel persoonlijk is hoe je de sfeer vind op CM, en als je dat dan "als giga bagger" wilt gaan bestempelen, prima... Alleen, als ik me zo zou ergeren dat ik dat "giga bagger" ga noemen, dan zou ik zeker niet zo vaak meer in de chatbox komen of postings plaatsen op het forum!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 17:21
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Dit topic gaat over de eerste date, jij legt meteen de link naar de picknick. Anderen ook trouwens, en dan beschuldig je mij, dat ik dat concludeer? Uiteraard heb ik een mening, en die is bij veel mensen bekend. Maar doe maar wat je goeddunkt, maar loop niet te beweren dat mijn conclusies uit de bijdragen onjuist zijn. |
Chat hierin vergis je je toch.
Dit topick gaat over een eerste date, ik schrijf Hoezo Daten? Ik bedoel hiermee dus, ik ga NIET daten, ik ga gewoon leuke dingen doen (zoals de picknick) en wie weet kom ik dan gewoon spontaan iemand tegen waarmee het klikt, zodat ik een vriendschap en wie weet ..... misschien wel meer kan opbouwen.
Gewoon zoals dat "normaal" ook kan gebeuren tussen mensen, maar waar je op een bep. leeftijd gewoon veel minder makkelijk andere nog vrijgezelle mensen ontmoet. Ben je dan (in het groot) aan het daten? Ach ik denk van niet. Hoeveel vriendschappen en wie weet ook relaties ontstaan er op campings met een veld speciaal voor alleengaande ouders? Zijn die dan ook aan het daten?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 17:25
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | ROBBEDOES873 schreef: Volgende week loopt men abbo hier af en Nee ik ga niet verlengen de sfeer is hier momenteel zo giga bagger.... Heel jammer ben hier bijna 3 jaar met veel plezier geweest, Maar de afgelopen tijd En ja der zijn ook super leuke lieve en gezellige mensen hier, Gelukkig kan ik met vele van hen op een andere manier contact houden. Voor een ieder ander veel plezier en geluk gewenst en ik hoop dat de sfeer snel verbeterd
Waar heeft Robbedoes dan gelijk in ?? Dat volgens haar "de sfeer hier momenteel giga bagger is .... " Dat is haar persoonlijke mening .... Ik lees het hele forum, ik kom regelmatig in de chatbox en vind de sfeer helemaal niet "giga bagger". Over het algemeen vind ik het zelfs heel leuk op CM. Waarin zich dat uit .... de goede forum postings van veel leden .... de leuke onderlinge sfeer in de chatbox. Dat het af en toe wel eens "fout" gaat wil nog niet zeggen dat het allemaal maar "giga bagger" is wat de klok slaat ....
Ik denk dat het heel persoonlijk is hoe je de sfeer vind op CM, en als je dat dan "als giga bagger" wilt gaan bestempelen, prima... Alleen, als ik me zo zou ergeren dat ik dat "giga bagger" ga noemen, dan zou ik zeker niet zo vaak meer in de chatbox komen of postings plaatsen op het forum!! |
Helemaal mee eens Crossroad...klachten die er nu zijn lees je in het verleden ook ....beetje weer positief denken Maar wens robbedoes alle goeds en Gods Zegen in de toekomst en misschien kom je nog eens terug...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 17:31
|
|
|
|
| ROBBEDOES873 schreef: | Volgende week loopt men abbo hier af en Nee ik ga niet verlengen de sfeer is hier momenteel zo giga bagger.... Heel jammer ben hier bijna 3 jaar met veel plezier geweest, Maar de afgelopen tijd En ja der zijn ook super leuke lieve en gezellige mensen hier, Gelukkig kan ik met vele van hen op een andere manier contact houden. Voor een ieder ander veel plezier en geluk gewenst en ik hoop dat de sfeer snel verbeterd |
Het ga je goed Does........het was een fijne tijd!
CU.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 17:34
|
|
|
|
Hoi Doessie,
Jammer dat je weggaat meid, we zullen je hier missen. Gelukkig behoor ik (vooral natuurlijk door Duckie) bij de groep waar je contact mee kunt blijven houden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 17:35
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | Chat hierin vergis je je toch.
Dit topick gaat over een eerste date, ik schrijf Hoezo Daten? Ik bedoel hiermee dus, ik ga NIET daten, ik ga gewoon leuke dingen doen (zoals de picknick) en wie weet kom ik dan gewoon spontaan iemand tegen waarmee het klikt, zodat ik een vriendschap en wie weet ..... misschien wel meer kan opbouwen.
Gewoon zoals dat "normaal" ook kan gebeuren tussen mensen, maar waar je op een bep. leeftijd gewoon veel minder makkelijk andere nog vrijgezelle mensen ontmoet. Ben je dan (in het groot) aan het daten? Ach ik denk van niet. Hoeveel vriendschappen en wie weet ook relaties ontstaan er op campings met een veld speciaal voor alleengaande ouders? Zijn die dan ook aan het daten? |
Ieder bepaald zijn eigen manier van ontmoetingen ...als het maar spontaan is. Ben er nu wel achter dat je niet moet pushen en als het klikt komt het vanzelf wel. Vriendschappen opbouwen ook via CM kan heel waardevol zijn en laten we maar in het midden of er wel of geen kinderen bij mogen zijn. Als het echte liefde is maakt het allemaal niks uit
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op woensdag 9 februari 2011, 17:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MADED321
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 17:56
|
|
|
|
Wie heeft geroepen dat liefde blind is? Liefde ziet juist heel scherp. Liefde ontdekt schoonheden, die anderen niet waarnemen!
Laatst aangepast door
|
MADED321
|
op woensdag 9 februari 2011, 17:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 18:13
|
|
|
|
Dat mijn vriend er om dacht dat ik vanmiddag naar het ziekenhuis moest voor een kleine ingreep. Hij heeft 2x gebeld,
gr majaro
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUNNY443
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 18:16
|
|
|
|
Kan en mag de Heilige Geest met ons meekijken hier op CM hoe we onszelf presenteren, wat we zeggen tegen elkaar, zonder dat HIj zich bedroefd voelt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 18:17
|
|
|
|
| HENDUK927 schreef: | | chat hou nou is op met oordelen .dat kan ik ook dan vind je het niet zo leuk meer hier.zal me verder ff stil houden. | Er is een verschil tussen oordelen en conclusies trekken. Ik trek alleen maar conclusies aan de hand van uitlatingen hier op het forum, wat ik ervan vind, is ten tweede. Mijn mening is overigens bekend...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 18:19
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | chatuliem; wat ik niet begrijp is dat je niet gewoon even het topic van vorig jaar ernaast legt, waar ik al deze punten al uitgebreid heb weerlegt.
thomas heeft je de link al gegeven, en toch kom je met exact dezelfde vragen; waarom is dat? | Lieve Hannah, denk je dat het je lukt mee te lezen en het koken tegelijk in de gaten te houden? Ik wil niet weer het op mn geweten hebben dat alles aanbrandt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 18:32
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | Chat hierin vergis je je toch.
Gewoon zoals dat "normaal" ook kan gebeuren tussen mensen, maar waar je op een bep. leeftijd gewoon veel minder makkelijk andere nog vrijgezelle mensen ontmoet. Ben je dan (in het groot) aan het daten? Ach ik denk van niet. Hoeveel vriendschappen en wie weet ook relaties ontstaan er op campings met een veld speciaal voor alleengaande ouders? Zijn die dan ook aan het daten? | Marianne vergis ik mij, of had jij het anders bedoeld dan dat er stond? Toch vind ik het zelf een naar idee dat het onderwerp picknick er op deze manier bij betrokken is. Dan wek je op zn minst een bepaalde indruk, die je niet wilt geven. Dit onderwerp zou moeten gaan om handvaten te krijgen voor een eerste date....
http://www.zeelandnet.nl/video/bekijk/video/8180/toon_hermansvader_gaat_op_stapaudio.html
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op woensdag 9 februari 2011, 18:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 18:57
|
|
|
|
| SUNNY443 schreef: | Kan en mag de Heilige Geest met ons meekijken hier op CM hoe we onszelf presenteren, wat we zeggen tegen elkaar, zonder dat HIj zich bedroefd voelt? |
Hij mag zeker meekijken maar denk dat ie wel erg bedroeft wordt als Hij ziet hoe wij als "christenen"met elkaar omgaan
Laatst aangepast door
|
ROBBEDOES873
|
op woensdag 9 februari 2011, 19:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 19:00
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | ROBBEDOES873 schreef: Volgende week loopt men abbo hier af en Nee ik ga niet verlengen de sfeer is hier momenteel zo giga bagger.... Heel jammer ben hier bijna 3 jaar met veel plezier geweest, Maar de afgelopen tijd En ja der zijn ook super leuke lieve en gezellige mensen hier, Gelukkig kan ik met vele van hen op een andere manier contact houden. Voor een ieder ander veel plezier en geluk gewenst en ik hoop dat de sfeer snel verbeterd
Ik denk dat het heel persoonlijk is hoe je de sfeer vind op CM, en als je dat dan "als giga bagger" wilt gaan bestempelen, prima... Alleen, als ik me zo zou ergeren dat ik dat "giga bagger" ga noemen, dan zou ik zeker niet zo vaak meer in de chatbox komen of postings plaatsen op het forum!! |
Ik denk dat je heel goed weet waar ik op doel Cross, Maar ik mail je nog wel even... Verder heb ik ook benadrukt dat er nog GENOEG leuke lieve en aardige mensen zijn, En ja zolang ik hier nog ben wil ik daar graag contact mee houden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 19:01
|
|
|
|
| SUNNY443 schreef: | Kan en mag de Heilige Geest met ons meekijken hier op CM hoe we onszelf presenteren, wat we zeggen tegen elkaar, zonder dat HIj zich bedroefd voelt? | Ik denk dat Hij ziet dat we als mensen met elkaar omgaan. En ik geloof er niets van dat Hij teleurgestelder is over het 'gedrag" van christenen hier als ergens anders. Groot woord trouwens, gedrag, vind het ook niet zo kloppen. Je schrijft hier wat, en verder niks toch??? Het valt me op dat christenen er niet goed tegen kunnen als mensen zich als mens gedragen. Ik vraag me af of je dan wel van mensen houdt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 19:03
|
|
|
|
Ik kom na de zomer, waarschijnlijk wel weer terug Zie het als een vervroegde zomerstop
Wie weet heb ik als het na de zomer weer koud en guur word wel zoveel heimwee dat ik er dan weer snel ben
Hoop wel dat de sfeer dan wat opgeknapt is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 19:04
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik denk dat Hij ziet dat we als mensen met elkaar omgaan. En ik geloof er niets van dat Hij teleurgestelder is over het 'gedrag" van christenen hier als ergens anders. Groot woord trouwens, gedrag, vind het ook niet zo kloppen. Je schrijft hier wat, en verder niks toch??? Het valt me op dat christenen er niet goed tegen kunnen als mensen zich als mens gedragen. Ik vraag me af of je dan wel van mensen houdt. |
Hier ben ik het helemaal mee eens! 'k Begrijp niet zo goed, waar je met dit topic heen wil. Je kunt i.p.v. 'hier' ook invullen; het schoolplein, op de werkvloer, in het gezin, in de kerk, enz.
'k Heb er best moeite mee, dat mij als CM-er zo vaak een schuldgevoel wordt aangepraat. Ik gedraag me, dacht ik , op CM niet anders dan in 't dagelijkse leven.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op woensdag 9 februari 2011, 19:23
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 19:08
|
|
|
|
Volgens Henk is dit een heel leuk en heel gezellig en heel betaalbaar restaurantje... Absoluut een aanrader
We moeten even kijken hoe we zitten met de kids, Maar als het een beetje kan willen we wel mee, Dus zet onder maar bij onder voor behoud. Henk blijft hier nog wel even hangen dus die laat wel weten of het wel of niet gaat lukken http://www.demandarijn.nl/
Laatst aangepast door
|
ROBBEDOES873
|
op zaterdag 12 februari 2011, 20:21
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 19:13
|
|
|
|
| ROBBEDOES873 schreef: | Ik kom na de zomer, waarschijnlijk wel weer terug Zie het als een vervroegde zomerstop
Wie weet heb ik als het na de zomer weer koud en guur word wel zoveel heimwee dat ik er dan weer snel ben
Hoop wel dat de sfeer dan wat opgeknapt is  |
In mijn beleving valt het wel mee met de sfeer, maar misschien mis ik dingen? 'k Vind het fijn dat Judith actie ondernomen heeft, heb ook het gevoel dat er de laatste dagen veel minder gesneerd wordt. Er zou van mij wel iets meer/actiever/leuker gereageerd mogen worden (of houden sommigen zich bewust - misschien uit angst - stil?) 'k Vind het soms erg saai hier.
Robbedoes, ik wens jou in ieder geval alle goeds toe. En als ik het goed gelezen heb; tot ziens!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 19:14
|
|
|
|
| MADED321 schreef: | Wie heeft geroepen dat liefde blind is? Liefde ziet juist heel scherp. Liefde ontdekt schoonheden, die anderen niet waarnemen! |
Deze kende ik niet, wel een mooie zeg.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 19:19
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | Hier hing de volgende visjes poster in de evangelische school:
Spelletje doen?
Wie het eerst vergeeft heeft gewonnen.
(wie doet er mee, misschien geen verkeerd spel om hier te spelen) |
Is het dan altijd rechtvaardig?????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 19:20
|
|
|
|
Mijn mooiste momenten zijn/waren; lekker een dagje vrij, uitslapen, wandeling over het platteland (langs vriendelijke boeren op hun trekkers, druk bezig om het land te bemesten ), zon , voorjaar in de lucht, op een terrasje met vriendin, langere dagen, enz. Teveel om op te noemen dus.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKJES285
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 19:20
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Helaas ik heb nu geen tijd meer, heb te druk met mijn kersverse vriendin  |
je mag je vriendin meenemen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 9 februari 2011, 19:21
|
|
|
|
ik ben het met bovenstaande schrijvers eens wat wil je hier nu mee??? zou fijn zijn als je je nader verklaarde
voor mijn weten kent God ons van top tot teen al onze haren zijn zelfs geteldt Hij kent ons vallen en opstaan ; ieder moment van ons leven niets is voor Zijn oog verborgen ook al zouden wij ons soms willen verschuilen het helpt niets.
dus wil graag weten wat je bedoelt of denk je aan schuldgevoelens ????
|
|
| Naar boven |
|
|