| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 16:51
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Natuurlijk kijkt hij, anders kun je niet weten wie Annemarie is hè. Is logica... 'k Zie uit naar de analyse van een man (boeiend!), misschien kunnen wij daar ook nog iets van leren. Dus Visser, vanavond of morgen lezen we vast meer van je. |
misschien.............als het niet té emotioneel wordt vanavond.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 17:04
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Kan wel merken dat ie nog geen ervaring heeft met picknicken.  |
Inderdaad Visser zucht ...best spannend allemaal al die vrouwen...hoop dat er een vluchtweg is......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 17:05
|
|
|
|
Zondag 13 februari, Ex. 40: 1-16; Zalven.
Eén woord komt in dit Bijbelgedeelte steeds terug: zalven. De tabernakel moet gezalfd worden. Het brandofferaltaar moet gezalfd worden. Het wasvat moet gezalfd worden. En de zonen van Aäron, de hogepriester, moeten gezalfd worden. Alles wat met de dienst aan God te maken heeft, wordt gezalfd. In het oosten was dat een bekend gebruik. Mensen of dingen die erg belangrijk waren, werden gezalfd. Uit een hoorn of kruik liet men dan heerlijk ruikende olijfolie stromen. Dat was en teken van eerbied, van toewijding. Zo werden ook koningen en profeten gezalfd. Zij hadden een bijzondere plaats te midden van het volk. Zij moesten het volk leiden op de weg van Gods geboden en beloften. Zo is een Christen ook een gezalfde. Het griekse woord Christus betekent: gezalfde. Jezus is de priester, de koning, de profeet. En Zijn gemeente is Gods tempel, Gods tabernakel, de plaats waar Hij wil wonen. Christenen zijn gezalfden, mensen die toegewijd zijn aan Gods eer. Priesters, koningen en profeten, met een bijzondere taak in deze wereld. Wij mogen getuigen zijn van Zijn Koninkrijk. Herauten van de vrede. Boodschappers van het heil. In woorden en in werken. Gezalfden van God. Denk niet dat het gemakkelijk is om zo’n gezalfde te zijn! Offeren, strijden en profeteren, dat vraagt geduld, liefde, volharding. Maar gelukkig, je behoeft het niet alleen te doen! De hele tabernakel werd gezalfd! De gemeente van Jezus in deze wereld is Gods tempel. We zijn samen geroepen: priesters, koning en profeet te zijn!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 17:08
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Heel veel........................ |
Wat is Heel veel mario..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 17:21
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Wil CM niet gewoon geld verdienen?  |
Ik heb er geen moeite mee als CM geld verdient of wil verdienen. Maar doe dan ook wat je belooft, voor dat geld kun je de privacy echt wel verbeteren door het forum beschermd te houden. Goed voor de inhoud zelf, goed tegen exen die kwade bedoelingen hebben en goed voor CM uiteindelijk. Wat meer geld oplevert is de vraag maar de keuze welke goodwill en vertrouwen oplevert, is helder. Dan is de privacy echt beter gegarandeerd. Als CM het recht neemt te modereren moet het zichzelf ook een norm opleggen, Dat is een hoger doel dan een vermoedelijk onjuist commercieel motief.
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 17:26
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Inderdaad Visser zucht ...best spannend allemaal al die vrouwen...hoop dat er een vluchtweg is......  |
Leonard...ben je zo bang van vrouwen? We bijten niet hoor en als je dr bent...je kent misschien het liedje wel.
Vluchten kan niet meer haha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 17:28
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Inderdaad Visser zucht ...best spannend allemaal al die vrouwen...hoop dat er een vluchtweg is......  |
Misschien dat ik je een beetje kan geruststellen? Tip: neem een doos frikandellen mee, zak houtskool, ga met de kids frikandellen barbequen , en de dames doen je écht niks meer.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WADRIAAN370
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 17:28
|
|
|
|
Ja die beste boer kwam wel binnen in onderbroek en sokken maar wat dacht je van de dames in ochtend jas in bed was het daar zo koud ?of is dat een gewoonte daar ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 17:29
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Jou bijdrage maakt mij nieuwschierig Leanne. Hoe denk jij dat vertrouwen opgebouwd wordt. In mijn ogen gebeurd dat juist door een eerlijke en openhartige omgang met elkaar, door alles met elkaar te delen wat er in je omgaat. Natuurlijk hoeft niet alles (meteen) verteld te worden, want dan zou je elkaar nooit meer kunnen verrassen. Maar als je moedwillig dingen gaat verzwijgen, uit (zelf)bescherming of vanwege een andere reden, dan geeft dat al aan dat er iets mis, juist op het gebied van wederzijds vertrouwen.
Door alles met een ander te delen, verlies je absoluut niet je eigen persoonlijkheid. Als ik het heb over dat je elkaar moet respecteren en accepteren zoals je bent, dan geeft dat aan dat je juist jezelf moet kunnen zijn en blijven in een relatie. Met een volledige overgave aan je eigen partner is helemaal niets mis, ervan uitgaande dat dit wederzijds is. Dat is immers niet hetzelfde als je aanpassen aan de ander, in je denken doen en laten.
En nee. Ik vind ook niet dat volledige eenwording een ilussie is. Ik heb gelukkig genoeg voorbeelden in mijn omgeving waaruit het tegendeel blijkt. Maar dat is denk ik ook een beetje afhankelijk van wat je onder volledige eenwording verstaat. Ik bedoel daar niet mee dat je als een soort van eeneiige tweeling door het leven moet gaan, maar juist de verschillen in elkaar weet te waarderen, juist omdat die ertoe leiden dat je elkaar kunt aanvullen. En dat leidt dan uiteindelijk tot de eenwording die ik bedoel. |
Ik denk dat wij hetzelfde bedoelen. Als je jong bent en een eerste relatie aangaat word je samen volwassen,je ontdekt het leven samen,dan gaat delen bijna vanzelf.Als je ouder bent,al een relatie gehad hebt dan denk ik dat het delen langzamer gaat.Sommige dingen uit je oude leven zul je niet willen delen,fouten waarvan je geleerd hebt bijvoorbeeld.Als het goed is dan is je rugzakje leeg voor je er weer aan begint en start je met andere idealen dan voorheen. Ik vind praten ook dé basis voor een relatie en ik deel enorm veel met mijn nieuwe partner,soms komt er iets boven dat ik liever wegdruk en dat "gun" ik mezelf dan ook,misschien komt het op een later tijdstip weer boven en zijn we er dan wel aan toe........alles moet groeien he
Ik wil open zijn tegen mijn nieuwe partner maar ik vind dat ik niet alles kan vertellen uit respect voor mijn overleden partner.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 18:02
|
|
|
|
ben ziek, ben ellendig, en op de koop toe nog een heftige ruzie met mijn zoon, kan niet slechter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WADRIAAN370
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 18:09
|
|
|
|
|
De echte sauna bezoekers gaan voor de sauna en genieten daar van en mensen met andere gedachten daar over is naar mijn mening wie de schoen past trekken hem aan ik vind het heerlijk en ik geniet ervan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 18:12
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | ben ziek, ben ellendig, en op de koop toe nog een heftige ruzie met mijn zoon, kan niet slechter |
Smijt even lekker met wat deuren,jank flink,zet thee,kruip op bed en laat de boel de boel......... Sterkte!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 18:49
|
|
|
|
What NOT to do at Valentine's day...........

Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op zondag 13 februari 2011, 18:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATHY142
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 18:57
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Nee, daten??? |
Als jij dat aandurft????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 19:01
|
|
|
|
| WADRIAAN370 schreef: | Ja die beste boer kwam wel binnen in onderbroek en sokken maar wat dacht je van de dames in ochtend jas in bed was het daar zo koud ?of is dat een gewoonte daar ? |
Heb ik niet eens gezien Wadriaan, mijn blik ging naar die boer in zijn boxer en sokken.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 19:03
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Natuurlijk kijkt hij, anders kun je niet weten wie Annemarie is hè. Is logica... 'k Zie uit naar de analyse van een man (boeiend!), misschien kunnen wij daar ook nog iets van leren. Dus Visser, vanavond of morgen lezen we vast meer van je. |
Klopt, mannen zien het wat anders he? Visser, wat vind jij nu van boer Richard en zijn avonturen?????Belicht het eens van de mannenkant..... En vind jij Femke bij boer Gijsbert passen????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 19:05
|
|
|
|
| KATHY142 schreef: | | Als jij dat aandurft???? |
Bloeit hier wat moois op onder vele ogen????? Blijf vooral schrijven op dit topic Chatuliem en Kathy, we vertellen niets verder.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 19:19
|
|
|
|
| WADRIAAN370 schreef: | Ja die beste boer kwam wel binnen in onderbroek en sokken maar wat dacht je van de dames in ochtend jas in bed was het daar zo koud ?of is dat een gewoonte daar ? |
Denk dat de dames voor discretie gingen, drie dames topjes.......kon Marcel vast niet aan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 19:24
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | What NOT to do at Valentine's day...........

| CM'ers???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 19:33
|
|
|
|
Jaja die boer GIJSBERT gaar natuurlijk naar Dokkum maar die randstedeling weet natuurlijk niet wat elke elfstedentochtrijder al lang doorheeft als hij in Dokkum komt: binnenkomen, afstempelen en meteen rechtsomkeert maken naar Ljouwert! Komt die arme boer van de mest in het uiteraard steriel schone huis van FEMKE, die zoals de Friezen zeggen schijtschoon is en dat is niet wat je denkt dat het betekent want het is juist dwangmatig schoon. Arme jongen maar ja hij volgt zijn gevoel en dan zwijmelen onze dames! Hij voelt zich in Dokkum een zendeling, nou DAAR WETEN ZE IN DOKKUM WEL RAAD MEE!!! 754 na Chr. Helemaal bij boer FRANK, die huilt wat af en we zetten allemaal EEN MAN MAG NIET HUILEN POM POM op want O O O het is zo moeilijk he. Hij heeft al lang voor de blonde JUDITH gekozen en over vier jaar weet NIEMAND meer dat ANITA dan is afgestudeerd en dan eeeeeeh. Boerin ANNEMARIE heeft geen mannenvlees maar stiekem wel en moet kiezen tussen een stevige man als ADRIAAN met andere principes of HARRY die zo goed is in de supermarkt dat ze er waarschijnlijk het gevoel van over houdt dat ze er een KOE om te verzorgen bij krijgt. Als ADRIAAN haar vraagt mag ik je kussen dan zegt ze heb je zelf geen kussen, het is toch wel erg!. Maar als er nog maar EEN MAN is kan ze haar gevoelen eindelijk tonen en dat komt de BERIN in haar los hoor. En dan die glimmende oogjes van XENIA, nou nou die spreken BOEKDELEN. Sommigen zouden wakker worden naast MARCEL een nachtmerrie lijken, iedereen wel, maar XENIA lust er wel PAP van zou boer MARCEL zeggen. De andere, veel completere dame, heeft het NAKIJKEN. En Boer RICHARD krijgt de harde zakenvrouw ANNEMIEK die hij wilde, want ze kwam terug en ze koos met haar mooie bruine ogen eieren en duizend koeien voor haar geld!
Thomas, gelooft soms zichzelf niet
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 13 februari 2011, 20:34
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 19:49
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Jaja die boer GIJSBERT gaar natuurlijk naar Dokkum maar die randstedeling weet natuurlijk niet wat elke elfstedentochtrijder al lang doorheeft als hij in Dokkum komt: binnenkomen, afstempelen en meteen rechtsomkeert maken naar Ljouwert! Komt die arme boer van de mest in het uiteraard steriel schone huis van FEMKE, die zoals de Friezen zeggen schijtschoon is en dat is niet wat je denkt dat het betekent want het is juist dwangmatig schoon. Arme jongen maar ja hij volgt zijn gevoel en dan zwijmelen onze dames! Hij voelt zich in Dokkum een zendeling, nou DAAR WETEN ZE IN DOKKUM WEL RAAD MEE!!! 754 na Chr. Helemaal bij boer FRANK, die huilt wat af en we zetten allemaal EEN MAN MAG NIET HUILEN POM POM op want O O O het is zo moeilijk he. Hij heeft al lang voor de blonde gekozen en over vier jaar weet NIEMAND meer dat ANITA dan is afgestudeerd en dan eeeeeeh. Boerin ANNEMARIE heeft geen mannenvlees maar stiekem wel en moet kiezen tussen een stevige man als ADRIAAN met andere principes of HARRY die zo goed is in de supermarkt dat ze er waarschijnlijk het gevoel van over houdt dat ze er een KOE om te verzorgen bij krijgt. Als ADRIAAN haar vraagt mag ik je kussen dan zegt ze heb je zelf geen kussen, het is toch wel erg!. Maar als er nog maar EEN MAN is kan ze haar gevoelen eindelijk tonen en dat komt de BERIN in haar los hoor. En dan die glimmende oogjes van XENIA, nou nou die spreken BOEKDELEN. Sommigen zouden wakker worden naast MARCEL een nachtmerrie lijken, mij ook, maar XENIA lust er wel PAP van zou boer MARCEL zeggen. De andere dame heeft het NAKIJKEN. En Boer RICHARD krijgt de harde zakenvrouw die hij wil, want ze kwam terug en ze koos met haar mooie bruine ogen eieren en duizend koeien voor haar geld!
Thomas, gelooft soms zichzelf niet  |
Een echte mannen analyse Thomas Maar je bent wel aardig goed op de hoogte van het gebeuren....., zoals de meeste mannen he ( je hebt vast vrouwelijke collega's)
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 13 februari 2011, 19:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 19:50
|
|
|
|
|
Denk dat ik maar schaatsen ga kijken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 19:52
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Denk dat ik maar schaatsen ga kijken. |
je valt me tegen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 19:58
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | je valt me tegen....  |
Hij zegt dat maar zo..wedden dat hij vanavond ook voor de buis naar BZV zit te kijken? Die mannen ..ze zijn net zo nieuwsgierig als wij..
en weten er ook nog meer van.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 19:59
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | Hij zegt dat maar zo..wedden dat hij vanavond ook voor de buis naar BZV zit te kijken? Die mannen ..ze zijn net zo nieuwsgierig als wij..
en weten er ook nog meer van. |
Je hebt gelijk Marian, Mario wil even stoer doen....... Wedden dat hij helemaal op de hoogte is straks??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 20:14
|
|
|
|
tuurlijk mag je er wel iets onder, boven, voor en achter zetten ..... .....................................boven.............................
voor http://www.youtube.com/watch?v=-seBoIqZnt0&feature=related achter
.....................................onder...............................
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op zondag 13 februari 2011, 20:17
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 20:24
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Smijt even lekker met wat deuren,jank flink,zet thee,kruip op bed en laat de boel de boel......... Sterkte! |
En ik maar denken dat alleen mannen oplossingsgericht zijn ..... (de studieboeken mogen ze gaan aanpassen)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zondag 13 februari 2011, 20:33
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Bloeit hier wat moois op onder vele ogen????? Blijf vooral schrijven op dit topic Chatuliem en Kathy, we vertellen niets verder.......  |
en we vinden het helemaal niet erg dat je off-topic gaat, jullie hebben fans hier
|
|
| Naar boven |
|
|