| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 19:41
|
|
|
|
| LIESBETH326 schreef: | Ik denk dat dit topic mijn vingers het meest hebben doen jeuken, omdat ik wel mee had willen analyseren met jullie, terwijl ik alleen mee kon lezen... Dankzij drie dagen rond valentijn grijp ik m'n kans... Volgens mij heb ik alleen niet heel veel nieuws meer te zeggen, hoewel...
Gijsbert en Femke - twee leuke mensen, vind ik, allebei met een duidelijk eigen leven en persoonlijkheid. Hebben tijd nodig denk ik om naar elkaar toe te groeien, maar ik zie wel wat moois tussen die twee...
Frank en Anita - na de vorige aflevering dacht ik echt dat 'ie met z'n verstand en dus voor Judith ging kiezen; hij deed het niet, en dat was voor mij verrassing en ik denk een goede keuze. Frank kan wel wat tegengas gebruiken (gezien de lompe manier waarop hij discussies aangaat) en ik vermoed dat Anita daarin steviger zal zijn dan Judith...
Marcel en Ksenia - vlg. mij zag iedereen deze keuze aankomen. Hoewel Ksenia mij best een aardige vrouw lijkt, vind ik het wat vreemd dat zij gisteren zo mat en onzeker was, terwijl zij het toch was die in een van de eerste afleveringen (vlg. mij de dagdate of misschien al de speeddate) hem al vertelde dat ze van hem hield... Is ze gaan twijfelen naarmate ze Marcel langer kent?
Annemarie en Adriaan - mwah... ik denk dat daar meer toekomst in zit dan Annemarie en Harrie. Met Adriaan kan je tenminste nog gesprek voeren en hij geeft Annemarie wat tegengas. Zie ik Harrie zo gauw niet doen... Ik kreeg de indruk dat Adriaan gewoon dichtklapte, van verlegenheid en blijdschap wellicht? En misschien was de opmerking uit de aflevering van de komende week wel om het allemaal spannend te houden? Misschien was het wel een test van hem om Annemarie uit haar tent te lokken... én ze kwam er uit met haar vragende reactie: een keer?
Richard en Annemiek - brrrr... beide onsympathiek... Lijken het samen wel goed te kunnen vinden... Voor hoelang? |
Leuk dat je er even bent, Liesbeth. Ik had je al eens via het forum aangesproken he, lol.
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 19:45
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Leuk dat je er even bent, Liesbeth. Ik had je al eens via het forum aangesproken he, lol.
Thomas |
Elk nadeel heeft een voordeel hè, Thomas.
Leuk Liesbeth, dat je eventjes meedoet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 19:48
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Heel veel........................ |
nou Mario , 'k heb vandaag een heel verslag van de avond gelezen in de regionale krant.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 19:51
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Natuurlijk kijkt hij, anders kun je niet weten wie Annemarie is hè. Is logica... 'k Zie uit naar de analyse van een man (boeiend!), misschien kunnen wij daar ook nog iets van leren. Dus Visser, vanavond of morgen lezen we vast meer van je. |
Jullie zijn me nét even voor. Wat moet ik hier nog aan toevoegen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 19:52
|
|
|
|
| Quote: | LEONARD480
begint nu wel een leuke en aantrekkelijke wandeling te worden he ... |
er gaat niks boven het noorden....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 14 februari 2011, 19:53
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 19:58
|
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op vrijdag 4 maart 2011, 09:39
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:02
|
|
|
|
| EGGIE989 schreef: | Of vruchten...
Ik was er echt wel Mario... volgens mij mij doe je het ook wel goed hoor... op zo'n feest moet je naar vrouwen kijken en niet naar mannen  |
Waren er mannen met minni rokjes????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:09
|
|
|
|
Ben er ook zeker in Purmerend. Gr Willie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LIESBETH326
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:16
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Leuk dat je er even bent, Liesbeth. Ik had je al eens via het forum aangesproken he, lol.
Thomas |
Dat had ik gelezen ja... Typisch iets voor jou om dat op die manier te doen, haha
| MARIJAN072 schreef: | Elk nadeel heeft een voordeel hè, Thomas.
Leuk Liesbeth, dat je eventjes meedoet.  |
Ja, ik vind het ook wel leuk om hier weer even m'n gezicht te laten zien...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:20
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | nou Mario , 'k heb vandaag een heel verslag van de avond gelezen in de regionale krant.  |
VEENENDAAL - Honderd mannen en vrouwen uit heel Nederland zijn zaterdag afgereisd naar dit Valentijnsfeest voor christelijke singles in Veenendaal.
Dat ze per se een christelijke vriend wil hebben, maakt het daten er niet gemakkelijker op, erkent de 36-jarige Erika, die niet met haar achternaam in de krant wil. De 'visvijver' is natuurlijk een stuk kleiner als je een partner met een specifieke religieuze achtergrond zoekt.
"Maar ik wil graag een vriend met wie ik mijn geloof kan delen. Hij hoeft niet van dezelfde kerk te zijn, maar moet wel geloven. Want hoe doe je het anders later met je kinderen, als een van de ouders niet naar de kerk gaat?" Het Valentijnsfeest is georganiseerd door Christian Match, een christelijke datingsite. "We zagen dat er markt voor was", zegt eigenaar Jan-Dirk Kleine. "Als je het in je kerk en op je werk niet kan vinden, is internet een uitkomst."
Dat er behoefte is aan datingsites voor christenen blijkt wel uit de profielaantallen. Noteerde Christian Match de afgelopen 5 jaar 60.000 leden, Crosspoint claimt in de loop der jaren 100.000 leden te hebben gehad. Ruben Brands begon in 2002 Funky Fish, een dating- en communitysite voor de wat hippere en modernere christenen. Zijn site is met 23.000 leden een van de weinige gratis sites, en heeft sinds 2005 in totaal zo'n 80.000 leden zien komen en gaan. "Elke week is er in Nederland wel een Funky Fish-huwelijk."
Dat het voor christenen lastiger is om een gelijkgestemde partner te vinden, erkent Brands. "De kerken lopen leeg, waar vind je dan nog een christelijke partner? Gevolg is dat veel mensen genoegen nemen met iemand die niet actief christen is, maar wel een christelijke achtergrond heeft."
In Veenendaal is het dingen-date-spel voorbij en vallen de singles aan op de Spaanse hapjes. Jacoba Huizenga (33) doet voor de derde keer mee aan een activiteit. "Dat vind ik wel effectiever dan via internet; nu zie je ook de non-verbale signalen. Ik heb vanavond bijvoorbeeld met een erg leuke jongen gepraat, wiens internetprofiel zonder foto en met heel klein tekstje me anders totaal niet zou aanspreken." Of ze na vanavond actie gaat ondernemen? "Ik wacht eerst af wat de mannen doen. Alhoewel: de mannen in het christelijke wereldje stappen een stuk minder gemakkelijk op vrouwen af. Dat vind ik wel jammer."
tja ik vraag mij af ????
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 14 februari 2011, 20:28
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:24
|
|
|
|
|
Staat er ook nog ergens een link of foto's ???????????/
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:33
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Staat er ook nog ergens een link of foto's ???????????/ |
Gewoon heen gaan, dan zie je meer als foto,s.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANS764
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:42
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Onder t mom van: altijd ff checken of de ander bedoelt wat je denkt dat ie bedoelt : Poeh... zware uitspraak. Wil je dat even wat nader toelichten? |
Hoi Lisa
Carl Gustaf Jung was van eveneens van mening dat geestesziekte van doen had met demonie. Zoals je weet schenkt God leven, Hij heeft het ingeblazen, dus alles wat daar aan tornt, kan niet anders zijn dan de tegenstander.... of degeneratie, hetgeen je eenvoudig kunt uitbeelden met een fax. Ik stuur jouw een fax, jij verstuurt dezelfde fax elders en ga zo maar door.. totdat de laatste ontvanger er niks meer van kan maken. Ze is onleesbaar geworden. Ik zou op dit punt nog wel gedetailleerder in kunnen gaan, maar het lijkt me dat iedereen nu wel weet waar of ik het over heb.
Greetz Hans
Laatst aangepast door
|
HANS764
|
op maandag 14 februari 2011, 20:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:43
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Jullie zijn me nét even voor. Wat moet ik hier nog aan toevoegen?  |
Aan toevoegen????De mannelijke analyse natuurlijk! Wat vind jij ervan?????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:46
|
|
|
|
Ok, Annemarie die weet niet wat houden van is. Ik denk dat die relatie nergens op uit loopt.
Ik vind het stom dat die andere boer nog vier jaar moet wachten en nog stommer, dat die griet zich opgegeven had voor dit programma.
Richard kan van mn part de boom in, achter de rug van anderen om al gaan slijmen bij die vrouw...
Ik heb me mateloos geïrriteerd aan het hoge Libelle gehalte....maar goed beter op het forum Libelle, dan in de chatbox, want daar word ik helemaal niet goed van...
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 14 februari 2011, 20:47
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:48
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Ok, Annemarie die weet niet wat houden van is. Ik denk dat die relatie nergens op uit loopt.
Ik vind het stom dat die andere boer nog vier jaar moet wachten en nog stommer, dat die griet zich opgegeven had voor dit programma.
Richard kan van mn part de boom in, achter de rug van anderen om al gaan slijmen bij die vrouw...
Ik heb me mateloos geïrriteerd aan het hoge Libelle gehalte.... |
Dat heet gewoon laag complex Chatuliem......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:50
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | G 5 L 12 |
R laatste avondje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANS764
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:50
|
|
|
|
Wat geschiedt er in het heimelijke en wat maakt het openbaar. En is er enig goed in de mens? Hoe staat het met dingen die uit zijn hart komen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:51
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Lieve dayspring. Ik kan me er niets bij voorstellen hoe het voelt om zelf geen kinderen te kunnen krijgen, want ik heb drie schatten van kinderen. Mijn beste vriendin en haar partner en mijn broer en zijn partner zijn wel onvrijwillig kinderloos gebleven. Dat is natuurlijk niet helemaal hetzelfde, maar als vriendin en zus leef je daar wel heel erg in mee.
Waar het me nu echter even om gaat is dat ik je graag een beetje wil bemoedigen met het volgende: Mijn broer heeft vanaf het begin van zijn relatie geweten dat zij samen geen kinderen zouden kunnen krijgen. Toch is hij met mijn schoonzus getrouwd. Hij ging (en gaat) compleet voor deze vrouw, inmiddels al ruim 14 jaar. Het is dan ook een geweldige meid.
Dus: er lopen echt wel mannen rond die voor een vrouw kiezen om wie zij is, om hoe zij in elkaar steekt. Kinderen krijgen is fantastisch, ik kan niet anders zeggen. Maar helaas is het niet iedereen gegund. En juist dan komt het erop aan.. kies je voor hem of haar... of voor het feit dat je zo graag kinderen wilt. Ik hoop voor jou dat je iemand tegen komt die echt helemaal voor jou gaat.  |
Ik wil er toch een aanvulling aangeven. Er zijn ook situatie's waarbij de vrouw erg vruchtbaar is , maar geen kinderen wil om psychische redenen.... Ik mag mij gelukkig prijzen dat ik ondanks die redenen nog twee kinderen heb ontvangen.... Tevens heb ik een zus met zwager die kinderloos is... Ervaar bij mijn kinderen dat hun beide de liefste tante en oom zijn welke ze hebben... God opent en sluit de moederschoot, dat is waar we eigenlijk over aan het redeneren zijn.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:51
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | HANNAH810 schreef: we willen dus op zaterdag 16 april voor de vijfde keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
voor degenen die nog niet mee zijn geweest; meer info over route en locatie vind je in een bericht van mariska......inclusief foto van het restaurant, ik dacht op pagina 48 van een ander picknick-topic.
ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbord-berichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 simone 40 jaar en kind 11 jaar* arjanne 40 jaar?* gerda 51 jaar* marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Miekjes285 42 jaar Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar Sofie807 Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud) esther279 32 jaar met kind lydia739 dinie968 52 jaar loretta033 54 jaar kersje453 49 jaar xabia794 met dochter van 11 en belgische smiley* dayspring826 caarolien... 52 jaar brecht936 63 jaar met introducees ingrid800 39 jaar met drie kinderen gerlyn320 37 jaar marieke897 met kids (onder voorbehoud) Marian096 48 jaar
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar met intro* pimpernel883, 44 jaar benny340 45 jaar jozua159 48 jaar leonard480, 43 jaar, evt met vriend Billy701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15 herman388, 48 jaar marcowaal200 40 jaar bob582 32 jaar searching 40 jaar bartje734 51 jaar johannes774 49 jaar roseve569 50 jaar timo194 25 jaar joelbax 24 jaar mydestany349 32 jaar, evt met dochter gibby159 65 jaar winnetou276 35 jaar hannes469 42 jaar hermandv978 45 jaar willem591 64 jaar maded321 46 jaar robert118 43 jaar arjo182 49 jaar dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar?) marsjg370
30 dames en 30 heren |
komen in ieder geval twee meiden en wellicht een jongentje bij: Linda610 Jasmyn 704 met zoon En we doen nog ff onze best om Drentse137 ook mee te krijgen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANS764
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:52
|
|
|
|
|
Dan geef je je partner toch een scheidbrief.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:54
|
|
|
|

Een mega dikke laatste knuffel voor alle lieverds hier.... Morgen ben ik weggies
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:57
|
|
|
|
| ROBBEDOES873 schreef: | | R laatste avondje |
precies op de valentijndag kan toch niet?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:59
|
|
|
|
afscheid door pijn Does en misschien ook Hannah CM mag niet uitsterven
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 20:59
|
|
|
|
 Een knuffel voor alle valentijntjes (iedereen dus ) maar bovenal voor mijn Doeshi
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANS764
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 21:01
|
|
|
|
|
Ja hoor... ik schaam me Hem niet, en Hij niet voor mij! ;)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 21:02
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | komen in ieder geval twee meiden en wellicht een jongentje bij: Linda610 Jasmyn 704 met zoon En we doen nog ff onze best om Drentse137 ook mee te krijgen... |
Invasie vanuit het noorden.....
Als dat zo is, is het misschien beter om een "carpool" vanuit het noorden te realiseren.... Dat is gezellig en scheelt financieel voor sommigen.
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 14 februari 2011, 21:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANS764
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 21:05
|
|
|
|
Zoals de Bijbel over "in gaan" spreekt, is er een huwelijk voltrokken. Zonder de ceremoniële rompslomp uiteraard.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAYSPRING826
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 21:07
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Lieve dayspring. Ik kan me er niets bij voorstellen hoe het voelt om zelf geen kinderen te kunnen krijgen, want ik heb drie schatten van kinderen. Mijn beste vriendin en haar partner en mijn broer en zijn partner zijn wel onvrijwillig kinderloos gebleven. Dat is natuurlijk niet helemaal hetzelfde, maar als vriendin en zus leef je daar wel heel erg in mee.
Waar het me nu echter even om gaat is dat ik je graag een beetje wil bemoedigen met het volgende: Mijn broer heeft vanaf het begin van zijn relatie geweten dat zij samen geen kinderen zouden kunnen krijgen. Toch is hij met mijn schoonzus getrouwd. Hij ging (en gaat) compleet voor deze vrouw, inmiddels al ruim 14 jaar. Het is dan ook een geweldige meid.
Dus: er lopen echt wel mannen rond die voor een vrouw kiezen om wie zij is, om hoe zij in elkaar steekt. Kinderen krijgen is fantastisch, ik kan niet anders zeggen. Maar helaas is het niet iedereen gegund. En juist dan komt het erop aan.. kies je voor hem of haar... of voor het feit dat je zo graag kinderen wilt. Ik hoop voor jou dat je iemand tegen komt die echt helemaal voor jou gaat.  |
Dank je Lisa, da's lief van je :)
|
|
| Naar boven |
|
|