| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 22:40
|
|
|
|
| HANS764 schreef: | | Gewoon schikken naar de omstandigheid... adoptie is een optie, maar ik zou niet met de natuur gaan klooien zoals reageerbuizen en meer van die zooi. |
Van uitspraken als dit word ik dus echt ziek. Dat jij misschien niet voor verdere behandeling zou gaan is jouw zaak, maar de manier waarop je dit stelt .... klooien zoals reageerbuizen en meer van die zooi ....
Hoop niet dat je medicatie gebruikt want dat noem ik dan ook maar "zooi".
En waarom zou adoptie wel een optie zijn als je je maar moet schikken naar de omstandigheid ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 23:04
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Begint nu wel een leuke en aantrekkelijke wandeling te worden he ... |
Huh.... , komt dit nu door de mensen of door de mooie omgeving
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 23:05
|
|
|
|
| MAR907 schreef: |
Kan er weer niks mee.... De verantwoordelijkheid van ons privacy ligt bij een ieder zelf, op het netwerk..... Dat kan niet bij een sitebeheerder(s) neergelegd worden.... In feite zeg je, dat wanneer het mis gaat, ligt dat aan CM in dit geval... |
Hoezeer weer Ik vind dat Henk het heel helder verwoordt, begrijp ook heel goed wat hij wil zeggen.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 14 februari 2011, 23:05
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 23:07
|
|
|
|
| ARNOLD765 schreef: | ik kan ze niet krijgen
Grapje |
Geen leuk grapje!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 23:07
|
|
|
|
| ROBBEDOES873 schreef: | 
Een mega dikke laatste knuffel voor alle lieverds hier.... Morgen ben ik weggies  |
Een mega dikke knuf terug, Does! Dat het maar heel goed met jullie mag blijven gaan!
José
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ELSKE510
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 23:08
|
|
|
|
Zelf voel ik me misleid, ik had duidelijk gelezen dat privacy gegarandeerd was. Dus ook het forum wat bij de site hoort.
Zelf weet ik nog niet of nog iets kan en wil plaatsen als het forum openbaar is en iedereen kan meelezen.
Sommige dingen zijn persoonsgebonden en herkenbaar voor mensen.
Dat was al een reden om geen foto te plaatsen, moet er nog over denken of ik mijn abonnement wel verleng.
Ik baal van de handelwijze van cm. Elske
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANS764
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 23:12
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Je naasten lief hebben als je zelf (de Tien Geboden)
Mario, nu weer on-topic. | Naaste is enkelvoud.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 23:19
|
|
|
|
Mijn auto is overleden hij kwam niet door de keuring heen dus nu moet ik iets anders wel erg jammer van een karretje van 26 jaar maar helaas het is niet anders hahaha. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 23:20
|
|
|
|
| SILVER916 schreef: | wat zou jij doen als je geen kinderen kon krijgen ?
zou je dan ook gelukkig zijn ? |
mijn antwoord: ja, maar dat is een lang verhaal. maar wil t niet zomaar ff op dit forum zetten. er zijn verschillende mensen die weten waarom, waaronder: vriendinnen, een oud(moslim)collega (man), en mn moeder (toen ze nog leefde).
8 jaar terug had ik een date met een meisje die om een spierziekte medicijnen slikte waardoor zwangerschap onverantwoord was. haar heb ik mijn mening nooit goed uit (kunnen) leggen. ook lag daar de nadruk in onze gesprekken niet zodanig op. t was om andere redenen dat t nooit iets is geworden. 'geen kinderen kunnen krijgen' lijkt mij dus ook nog niet 'de bindende factor' voor een relatie... (oke mss logisch, maar toch... ik beschouw me in dit onderwerp dan ook niet als ervaringsdeskundige, maar wilde dit wel even delen) (detail: naar mijn weten zou zij wel al getrouwd moeten zijn, duss...)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 23:24
|
|
|
|
Ik heb mijn hele leven graag kinderen gewild, hoe meer hoe beter.
Echter is het nu zo dat het, medisch gezien, onverantwoord is om kinderen te krijgen (en dat nog afgezien van mijn leeftijd). Ik heb het daar heel moeilijk mee gehad, maar realiseerde mij uiteindelijk dat dat was uit egoistisch oogpunt.
En dat hielp om het negatieve feit om te draaien naar iets positiefs. Doordat ik geen gezin heb, kan ik mij meer inzetten voor Gods koninkrijk en dat voelt heel goed!
Nu is het zo dat ik hier een hele lieve man heb mogen leren kennen en we willen heel graag ons leven samen verder delen. We merken en voelen beide dat God ons samengebracht heeft en ons leven leidt. En of het zo moet zijn, weet ik niet, maar hij is gesteriliseerd en ook vanuit dit oogpunt is kinderen krijgen niet meer mogelijk (zonder medisch ingrijpen dan).
Nu dit feit zo ligt, besef ik mij des te meer dat kinderen niet alles zaligmakend is om gelukkig te zijn.
God heeft mijn leven zo geleid dat er geen kinderen zijn en gaan komen. Blijkbaar heeft God iets anders voor mij op het oog. Wat weet ik nog niet, wel weet ik dat ik God heel dankbaar ben voor de manier waarop Hij mijn leven leidt en voor de lieve man die Hij op mijn pad gebracht heeft!
José
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 23:30
|
|
|
|
| CHRISTIANMATCH schreef: | Het forum is inderdaad openbaar. Wij vinden ook dat deze openbaarheid de essentie van een forum is. Je moet geen dingen delen op het forum die je niet in de openbaarheid wilt hebben. Potentiële leden (waaronder jouw potentiële christelijke partner) kunnen zo zien dat ChristianMatch druk en actief is en dat nodigt uit tot lid worden (wat dus jouw kansen vergroot).
Wel kan ik als tip geven om in je profiel-instellingen aan te geven dat je niet wil dat mensen die niet zijn ingelogd je foto kunnen zien. Zo verklein je de kans dat iemand je kan herkennen enorm.
Het is verder nooit verstandig om contactgegevens op een forum te plaatsen, of deze nu wel of niet openbaar is. Verstuur persoonlijke gegevens en vertrouwelijke informatie dus altijd via een privé-bericht.
Verder zullen wij duidelijk gaan aangeven dat dit forum openbaar is. |
Ik vind het werkelijk niet te geloven dat dit antwoord je serieus is, Judith. Dit is toch geen manier om te reageren op een klacht van dit formaat. Dit forum is openbaar voor de leden van deze site maar niet voor alle Nederlandse internetgebruikers inclusief linken van hier tot Tokio! Dat is wat gesuggereerd wordt als je gaat deelnemen op deze site. De argumentatie dat deze 'openbaarheid' de kansen vergroot op een potentiële partner vind ik een misvatting. Alsof je op cm gaat om via het forum te willen werven uit alle internetgebruikers, dat kan je toch niet menen, Judith. Waar zie je ons voor aan?! Voorts zie ik het eerder als een tegenargument lid te worden van cm als je via links op dit forum bent beland; zo wordt er dus omgegaan met je postings! Je privacy wordt ruimschoots geschonden. En dat heeft niets te maken met het openbaar maken van je persoonsgegevens. Daar waarschuwen jullie ruimschoots voor, overigens. Maar dit, de openbaarheid van dit forum via meerdere links via google, is regelrecht misbruik maken van het vertrouwen van de leden en een grove schending van onze privacy. Het is hetzelfde als wanneer je met een groep vrienden bij iemand thuis gesprekken voert en een microfoon rond laat gaan die aangesloten is op een geluidsdrager die buiten op de stoep staat! Ik vind dat dit forum afgeschermd moet worden voor anderen om te lezen dan ingelogde, betalende leden van cm.
Laatst aangepast door
|
MIEKE364
|
op maandag 14 februari 2011, 23:41
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 23:34
|
|
|
|
| HANS764 schreef: | - Wat zou het betekenen als ik zeg waarlijk geen kinderen te kunnen verwekken?
- Wat als nu blijkt dat ik door een verkeerde chromosoomdeling daadwerkelijk geen nageslacht kan verwekken?
- Gaan jullie er dan anders mee om?
- Als ik als ervaringsdeskundige zeg dat het onmogelijk is
- dat ik gelijken ken, die zelfmoord hebben gepleegd omdat hun partner wegging omdat hij haar geen baby kon geven?
Word je dan ook ziek? |
Het gaat hier niet om wat je persoonlijk al hebt meegemaakt. Misschien ben je zo bitter geworden (zo komt het bij mij over) door ervaring die je liever niet had gehad. Kan ik me best voorstellen. toch is het denk ik niet goed om je eigen bitterheid op deze manier te uiten. Wanneer je als man (of vrouw) om deze reden in de steek bent gelaten kan ik me enorm goed voorstellen dat dat enorm veel pijn en moeite (heeft) gekost, maar dan nog is het zaak met respect om te blijven gaan met de mening en gevoelens van anderen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 23:36
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Mijn auto is overleden hij kwam niet door de keuring heen dus nu moet ik iets anders wel erg jammer van een karretje van 26 jaar maar helaas het is niet anders hahaha. Sjalom. Martin |
sja, was er dan ook niet mee naar Israël gegaan man. Dan krijg je dat , zand ....'t kruipt overal tussen waar het net niet moet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 23:37
|
|
|
|
Het is zo jammer dat mensen er van uit gaan dat internet prive kan zijn. Tip kijk eens op privacymatters.nl dat kan je misschien de ogen een beetje openen. een site als dit kan nog zo zijn best doen om het dicht te timmeren maar waterdicht zal het nooit zijn. Ik help vaak mensen met hun computer en eerlijk gezegd zijn er maar weinig mensen die iets doen aan privacy bescherming. Een virusscanner die al een jaar verlopen is of firewall die is uitgezet omdat ie "lastig"is voor sommige sites is eerder gewoon dan uitzonderlijk. Wees altijd een beetje voorzichtig op het net en dan nog is het nooit waterdicht.
Gr Willie
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANS764
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 23:37
|
|
|
|
|
Josina, jij bent een vrouw naar Gods hart. En Hij doet alles medewerken ten goede. Ik wilde ook dolgraag kinderen, maar bleek steriel te zijn, als gevolg van het Klinefelter Syndroom. Ook ik heb me vastgebeten in Zijn Woord, waarin staat dat degene die geen kinderen hebben gebaard, meer kinderen krijgen, dan die ze wel hebben gebaard. En ik denk dat ik jou dat vers niet hoef uit te leggen, dat je zeer wel weet wat ze betekend.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANS764
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 23:41
|
|
|
|
| MARIANNE129 schreef: | | Het gaat hier niet om wat je persoonlijk al hebt meegemaakt. Misschien ben je zo bitter geworden | Nee, de Mara is verandert in zoet water, immers God doet alles medewerken ten goede. Ik kan mij meer dan ooit inzetten voor Zijn werk, en het opmerkelijke is dat ik juist goed kan opschieten met kinderen, juist omdat ik geen vader ben!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 23:49
|
|
|
|
| HANS764 schreef: | | Josina, jij bent een vrouw naar Gods hart. En Hij doet alles medewerken ten goede. Ik wilde ook dolgraag kinderen, maar bleek steriel te zijn, als gevolg van het Klinefelter Syndroom. Ook ik heb me vastgebeten in Zijn Woord, waarin staat dat degene die geen kinderen hebben gebaard, meer kinderen krijgen, dan die ze wel hebben gebaard. En ik denk dat ik jou dat vers niet hoef uit te leggen, dat je zeer wel weet wat ze betekend. |
Zeker!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 23:51
|
|
|
|
| HANS764 schreef: | | Dat vers gaat over de WET! |
letterlijk: ja... maar:
Jezus zei: (HSV) Matt 15:7 Huichelaars, wat is Jesaja’s profetie toch toepasselijk op u: 8 “Dit volk eert mij met de lippen, maar hun hart is ver van mij; 9 tevergeefs vereren ze mij, want ze onderwijzen hun eigen leer, voorschriften van mensen.”’ 10 Nadat hij de mensen bij zich geroepen had, zei hij tegen hen: ‘Luister en kom tot inzicht. 11 Niet wat de mond in gaat maakt een mens onrein, maar wat de mond uit komt, dat maakt een mens onrein.’ 12 Daarop kwamen de leerlingen bij hem en zeiden: ‘Weet u dat de farizeeën uw uitspraak gehoord hebben en dat ze die stuitend vinden?’ 13 Hij antwoordde: ‘Elke plant die niet door mijn hemelse Vader is geplant, zal met wortel en al worden uitgerukt. 14 Laat ze toch, die blinde blindengeleiders! Als de ene blinde de andere leidt, vallen ze samen in een kuil.’ 15 Toen stelde Petrus de vraag: ‘Wilt u ons die uitspraak uitleggen?’ 16 Jezus zei: ‘Begrijpen ook jullie het dan nog steeds niet? 17 Zien jullie dan niet in dat alles wat de mond in gaat in de maag terechtkomt en in de beerput weer verdwijnt? 18 Wat daarentegen de mond uit gaat komt uit het hart, en die dingen maken een mens onrein. 19 Want uit het hart komen boze gedachten, moord, overspel, ontucht, diefstal, valse getuigenissen en laster. 20 Dat maakt een mens onrein, niet eten met ongewassen handen.’
oordeel zelf wat hier uit de wet geschreven is, en wat Jezus leerde met dit voorbeeld, en werkelijk bedoeld tegenover deze mensen die volledig vanuit de wet leefden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 23:54
|
|
|
|
| HANS764 schreef: | | Nee, de Mara is verandert in zoet water, immers God doet alles medewerken ten goede. Ik kan mij meer dan ooit inzetten voor Zijn werk, en het opmerkelijke is dat ik juist goed kan opschieten met kinderen, juist omdat ik geen vader ben! |
persoonlijk: herkenbaar
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: maandag 14 februari 2011, 23:59
|
|
|
|
| HANS764 schreef: | Oh hellup, ik ben nog nooit getrouwd geweest naar de begrippen wat men vindt van een huwelijk en heb met tal van meiden sex gehad. Maar mijn oude lichaam heb ik afgelegd en ben een nieuwe schepping, hoewel ik moet bekennen nadat ik tot geloof kwam toch nog met twee vrouwen sex heb gehad. Oh wat een schande roept de goegemeente!
Dat boekje wat of je gelezen hebt, worden daar ook verzen uit de Bijbel geciteerd, of is het van één of andere dominee (hetgeen van domineren komt).
Wat staat er van zelfbevrediging geschreven? Dat je het niet mag doen omdat je er doof van wordt? |
wie oren heeft die hore... (das iets heel anders)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BART817
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 00:01
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DENNISS669
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 00:05
|
|
|
|
| BART817 schreef: | letterlijk: ja... maar:
Jezus zei: (HSV) 19 Want uit het hart komen boze gedachten, moord, overspel, ontucht, diefstal, valse getuigenissen en laster. 20 Dat maakt een mens onrein, niet eten met ongewassen handen.’
oordeel zelf wat hier uit de wet geschreven is, en wat Jezus leerde met dit voorbeeld, en werkelijk bedoeld tegenover deze mensen die volledig vanuit de wet leefden. |
Als ik de bijbekltekst goed lees gaat het hier niet over woorden die gesproken worden maar over leeringen die verkondigd worden door "wetsgeleerden" die zelf de wet niet begrepen, zelf blind zijn. Tegen de wet in gaan maakt je onrein, niet tegen de wet ingaan houdt je rein. Vanuit een boos hart komen onreine dingen, vanuit een geheiligd hart goede dingen. Als ik aanstoot neem aan iemands taalgebruik, geeft mij dat nog lang niet het recht om zijn hart daarom onrein te verklaren. Ik pas wel op, als ik anderen de wet ga voorhouden zo zal ik zelf aan diezelfde wet moeten voldoen. En we weten dat de wet een eenheid is, wie een wet breekt, heeft ze allemaal gebroken. Waarmee ik trouwens niet wil zeggen dat ik geen voorstander ben voor respectvol en fatsoenlijk taalgebruik, even ter zijde.
Laatst aangepast door
|
DENNISS669
|
op dinsdag 15 februari 2011, 00:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DENNISS669
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 00:16
|
|
|
|
| HANS764 schreef: | De Here Jezus heeft voor ons de wet volbracht en Hij is naar de ordening van Melech Sedek als het volkomen lam, onschuldig vervloekt, want die aan hout hangt zij vervloekt. Want als wij schuldloos moesten vluchten naar een vrijstad opdat de bloedwreker ons niet zou doden, en de hogepriester zou sterven, dan zouden we weer vogelvrij zijn, en staat het de bloedwreker alsnog om ons te doden. Maar omdat de Hogepriester, de Here Jezus Christus uit de dood op de derde dag is verrezen, hoeven wij nooit meer te vluchten, en omdat bij Zijn sterven het voorhangsel scheurde, werd de weg tot het Heilige der Heilige geopend voor een ieder die door de Zoon tot de vader wil gaan. Want anders moest de hogepriester van het Oude Verbond elk jaar met bloed naar binnen besprengende het verzoendeksel, en dat hoeft nu niet meer door de Hogepriester van het Nieuwe Verbond.
De wet geeft geen eeuwig leven, dat is enkel door de Zoon Die zegt: Ik ben de Weg, de Waarheid, en het Leven. niemand komt tot de vader dan door Mij.
Laat je dan met een priem door je oor aan de Deur prikken!! |
De laatste zin snap ik niet, en maakt me ook niet veel uit, met al het bovenstaande ben ik het eens, je hoeft niet in de wet te geloven om vanuit de wet en de bijbel te kunnen argumenteren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANS764
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 00:18
|
|
|
|
|
Exo 21:6
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 00:20
|
|
|
|
| ROBBEDOES873 schreef: | 
Een mega dikke laatste knuffel voor alle lieverds hier.... Morgen ben ik weggies  |
heeeeeeeeeeel jammer Does, maar toch wens ik jullie alle geluk en goeds toe, maar het zal een gemis zijn!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DENNISS669
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 00:24
|
|
|
|
Dank je, vers opgezocht, aandachtig gelezen en de samenhang ontgaat me nog steeds, maar das verder niet erg, voor mij iig, behalve als je een belangrijk punt wilde maken wat mij tot nu toe dus ontgaat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DENNISS669
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 00:39
|
|
|
|
| DENNISS669 schreef: | Hey Henk, leuke column! Liefdevol advies is van onschatbare waarde, in alles, maar misschien wel bovenal in het kiezen voor een partner! Ikzelf ben wel van mening ben dat geen van beide partners perfekt hoeft te zijn om een relatie te kunnen doen slagen, maar sommige verschillen zijn gewoon te groot om te kunnen spreken van een match. Hoewel je zeker van iemand kunt houden om wie hij/zij kan zijn i.p.v. op dit moment nog is, denk ik wel dat beiden de bereidwilligheid tot verandering in zich moeten hebben, anders kan de relatie alleen slagen als iemand tegen zijn eigen wil in veranderd ten behoeve van die ander, en daar komt geen geluk uit voort denk ik... Nogmaals, bedankt voor het plaatsten, leuk stukje! |
Aangezien ik wat reacties kreeg op het bovenstaande, hier nog even wat verduidelijking van wat ik bedoelde: Dat beide partners de bereidwilligheid moeten hebben om te veranderen,daarmee bedoelde ik niks anders dan dat zolang je nog niet perfect bent er altijd ruimte is om te verbeteren. Als iemand zegt: "je accepteert me maar zoals ik ben" dan vind ik dat een dwaze uitspraak, behalve als je echt perfect bent. Ik heb het dan ook niet over veranderd worden door de ander maar voor de ander, ten betere. Hoop dat dit het duidelijker maakt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 01:16
|
|
|
|
| DENNISS669 schreef: | Aangezien ik wat reacties kreeg op het bovenstaande, hier nog even wat verduidelijking van wat ik bedoelde: Dat beide partners de bereidwilligheid moeten hebben om te veranderen,daarmee bedoelde ik niks anders dan dat zolang je nog niet perfect bent er altijd ruimte is om te verbeteren. Als iemand zegt: "je accepteert me maar zoals ik ben" dan vind ik dat een dwaze uitspraak, behalve als je echt perfect bent. Ik heb het dan ook niet over veranderd worden door de ander maar voor de ander, ten betere. Hoop dat dit het duidelijker maakt? |
De mantel der liefde bedekt veel Dennis en begrijp wel wat je bedoelt, want ook luisteren naar die ander draagt ertoe bij aan een goede en gezonde relatie.....voor de rest een prima stukje Dennis..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANS764
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 01:24
|
|
|
|
| DENNISS669 schreef: | | Dank je, vers opgezocht, aandachtig gelezen en de samenhang ontgaat me nog steeds, maar das verder niet erg, voor mij iig, behalve als je een belangrijk punt wilde maken wat mij tot nu toe dus ontgaat. | Christus is de Deur, geloof is uit het gehoor... daagt er nu iets?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANS764
|
|
Geplaatst: dinsdag 15 februari 2011, 01:29
|
|
|
|
| XABIA794 schreef: | | ..maar toch zou ik liever die steen niet als vooruitzicht willen zien... |
Wat als die steen, een Rots, Petra zou zijn, Die niet wankelt? Hij kent je verlangen, dus wees niet bezorgt, Hij brengt jou waar je wezen moet en veelal boven verwachting!
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |