| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 15:20
|
|
|
|
Ik draag altijd het masker van een muisje.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op woensdag 16 februari 2011, 15:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 15:36
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | He he, ga je eindelijk mee doen aan de Friese invasie  |
Met een beetje Friese vlag, wordt het fris en fruitig....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AARTJE289
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 15:53
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Let op: dit forum is openbaar. Niet-leden kunnen meelezen. Om je privacy te waarborgen kun je bij profielinstellingen instellen dat je foto afgeschermd wordt voor niet-leden.
Dat staat bovenin als je wilt reageren. |
Een foto van mij is hier niet aanwezig,geen enkele behoefte aan.
Dat staat mij dus tegen om oprecht te reageren. Weet dus al al heel lang van deze site. Jammer!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
AARTJE289
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 15:53
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Let op: dit forum is openbaar. Niet-leden kunnen meelezen. Om je privacy te waarborgen kun je bij profielinstellingen instellen dat je foto afgeschermd wordt voor niet-leden.
Dat staat bovenin als je wilt reageren. |
dubbel geplaatst
Laatst aangepast door
|
AARTJE289
|
op donderdag 17 februari 2011, 06:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 16:02
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Die moet dagelijks uitgelaten worden door weer en wind.
 |
Dat moet het prinsje dat er bij hoort dan maar doen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 16:17
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | He he, ga je eindelijk mee doen aan de Friese invasie  |
hahahahaha houd ik me maar bij brabant als evenwichtige tegenhanger,lol
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 16:19
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Dat moet het prinsje dat er bij hoort dan maar doen  | waarom alles in het verkleind leanne dacht dat je een hele grote prins hebt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 16:27
|
|
|
|
|
mijn broer ligt terug op intensieve zorgen..........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 16:30
|
|
|
|
momenteel lees ik een studieboek van praktisch en pastoraal titel echtscheiding,een onmogenlijke werkenlijkheid geschreven door een dominee,christelijke psygoloog en christelijke jurist. heb 3/4 deel gelezen tot nu toe,best een eye opener.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 16:32
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | | mijn broer ligt terug op intensieve zorgen.......... |
ow marylien dat is dan even een terugslag wens je sterkte
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
REBECCA667
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 16:36
|
|
|
|
| DENNISS669 schreef: | Ik ben sinds kort begonnen in het boek: Onverdiende Gunst van Joseph Prince. Zijn er anderen die het gelezen hebben over meer van Joseph Prince kennen? Op de achterkant staat (o.a.): Onverdiende Gunst staat bol van waarheden over Gods genade, waar jij door Jezus' volbrachte werk al toegang toe hebt gekregen. Onverdiende Gunst is een aanrader voor iedereen die het goede leven wil leiden - op Gods manier. Het is tijd om niet langer op je eigen streven naar succes te vertrouwen, maar je voor al jouw succes afhankelijk op te gaan stellen van Jezus. Begin vandaag nog met het realiseren van de dromen die God in je hart heeft gelegd! |
en heb je het uit? leest het makkelijk en heb je ook wat aan de inhoud?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 16:38
|
|
|
|
Met een beetje Friese vlag, wordt het fris en fruitig....
| GRACE585 schreef: | hahahahaha houd ik me maar bij brabant als evenwichtige tegenhanger,lol  |
Zo hoor ik het graag! Toppie Grace, dit topic! We hebben een cluppie opgericht van mensen met een blij gezicht. En je mag dr bij, je mag dr bij!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 16:39
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | | ben ik met je eens. maar zoals we gemerkt hebben zitten hier nog wel eens 'simpele zielen' als proeflid...en volgens mij scheelt het een boel werk of je nou van 3 dagen iemands 'rommel' moet opruimen of van 2 weken... |
Misschien moeten ze dan alleen de betalende leden laten schrijven op t forum. Is natuurlijk niet echt aardig tegenover de proefleden, maar t voorkomt wel dat iemand ff twee weken de kans grijpt om een hoop onenigheid te veroorzaken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 16:42
|
|
|
|
| JASMYN704 schreef: | Met een beetje Friese vlag, wordt het fris en fruitig....
Zo hoor ik het graag! Toppie Grace, dit topic! We hebben een cluppie opgericht van mensen met een blij gezicht. En je mag dr bij, je mag dr bij! |
Kijk dat fleurt dit forum op ... al die blijde mensen uit Friesland (en natuurlijk Brabant he Grace )
En nu weer back on topic mensen: Opwekking tot liefde was het thema
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 16:47
|
|
|
|
"De fascinerende vrouw, het mysterie van haar ziel ontsluierd" van John & Stasi Eldredge:
Beschrijving Een vrouw is fascinerend. De diepte van haar wezen is onpeilbaar. Haar schoonheid is betoverend. Haar verlangen naar romantiek is onuitwisbaar, evenals haar droom om een onvervangbare rol te spelen in een groot avontuur. Hoewel ze haar schoonheid graag wil ontsluieren, schrikt ze er ook voor terug. omdat ze al zo vaak gekwetst is. En om samen met de prins van haar dromen het kwaad te bestrijden Ach, dat blijft meestal een droom. Maar haar hart hunkert naar het leven waarvoor zij geschapen is en waarin schoonheid een hoofdrol speelt. En het gaat natuurlijk niet allen om de buitenkant. Schoonheid is het wezen van de vrouw, zeggen John en Stasi Eldredge in dit boek. En deze schoonheid komt van God, die daarmee een belangrijk aspect van Zichzelf laat zien. Een vrouw wil mooi maken en mooi zijn, van binnen en van buiten. En ze is nooit mooier dan wanneer zij haar rust gevonden heeft bij God. Hij is de grote Minnaar die zijn vreugde daarin vindt dat zijn beminde tot haar volle recht komt: mooi, moedig en meeslepend
Dezelfde schrijvers hebben ook "de ongetemde man" geschreven... Dus heren...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 16:48
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | | mijn broer ligt terug op intensieve zorgen.......... |
Hé meid, vervelend om te horen. Sterkte, we zullen voor jullie bidden.
Liefs,
Lisa
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SJONNIE945
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 16:50
|
|
|
|
Mijn Masker,
Hello I'm Johnny Cash
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 16:52
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Door andere inzichten gekregen te hebben, wil ik de term overdoop even laten voor wat het is.  |
ha ha ha, goed zo..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 16:55
|
|
|
|
| JASMYN704 schreef: | | Super madelief! |
idd maar dit etentje wordt geen friese invasie (tenzij er zich nog een paar andere friezen aanmelden natuurlijk )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
REBECCA667
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 17:05
|
|
|
|
mijn mooiste moment van vandaag was: toen ik vanmorgen bij mijn werkgever de deur uit liep in de wetenschap dat ik vanaf vandaag 9 dagen vrij ben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 17:09
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | | and up !! |
2 Corinthiërs 13: 5 Onderzoek u zelf om na te gaan of u wel gehoorzame volgelingen van Christus bent. Weet u of Jezus Christus in u woont? Mocht dat niet zo zijn, dan staat u er helemaal buiten.
1 Johannes 5: 11-13 En wat heeft God dan wel gezegd? Dat Hij ons eeuwig leven heeft gegeven en dat dit leven in Zijn Zoon is. Wie dus de Zoon van God heeft, heeft het leven; maar wie de Zoon van God niet heeft, heeft het leven niet.
Romeinen 10: 8b-10U Moet op God vertrouwen! Dat vertellen wij hier en overal. Want als u zegt dat Jezus Christus uw Heer is en als u met uw hele hart gelooft dat God Hem uit de dood heeft opgewekt, zult u gered worden. Door met uw hele hart op Christus te vertrouwen, wordt u rechtvaardig verklaard. En door daarvoor uit te komen wordt u gered.
Kortom: Het is wel degelijk van belang om tot het geloof te komen. Iedereen moet die kans krijgen. Persoonlijk denk ik dat degenenen die in omstandigheden zitten, waardoor zij die kans niet hebben gekregen niet veroordeeld zullen worden. Ook voor hen zal God liefdevol en genadig zijn. Maar voor een ieder die de kans heeft gehad om het evangelie te horen en het niet kon of wilde geloven, geldt dat de Bijbel heel duidelijk is...
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op woensdag 16 februari 2011, 17:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 17:32
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | hahahahaha houd ik me maar bij brabant als evenwichtige tegenhanger,lol  |
hé Grace ben jij nu nederlandse of belgische?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 18:05
|
|
|
|
| SJONNIE945 schreef: | Mijn Masker,
Hello I'm Johnny Cash  |
De mijne is Richard Geere....aangenaam kennis te maken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 18:09
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | "De fascinerende vrouw, het mysterie van haar ziel ontsluierd" van John & Stasi Eldredge:
Beschrijving Een vrouw is fascinerend. De diepte van haar wezen is onpeilbaar. Haar schoonheid is betoverend. Haar verlangen naar romantiek is onuitwisbaar, evenals haar droom om een onvervangbare rol te spelen in een groot avontuur. Hoewel ze haar schoonheid graag wil ontsluieren, schrikt ze er ook voor terug. omdat ze al zo vaak gekwetst is. En om samen met de prins van haar dromen het kwaad te bestrijden Ach, dat blijft meestal een droom. Maar haar hart hunkert naar het leven waarvoor zij geschapen is en waarin schoonheid een hoofdrol speelt. En het gaat natuurlijk niet allen om de buitenkant. Schoonheid is het wezen van de vrouw, zeggen John en Stasi Eldredge in dit boek. En deze schoonheid komt van God, die daarmee een belangrijk aspect van Zichzelf laat zien. Een vrouw wil mooi maken en mooi zijn, van binnen en van buiten. En ze is nooit mooier dan wanneer zij haar rust gevonden heeft bij God. Hij is de grote Minnaar die zijn vreugde daarin vindt dat zijn beminde tot haar volle recht komt: mooi, moedig en meeslepend
Dezelfde schrijvers hebben ook "de ongetemde man" geschreven... Dus heren...  |
Ok Lisa "de ongetemde man" zal het aan de sinterklaas vragen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 18:19
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Tips voor een eerste date??? Wat moet ik ervan zeggen als er al een "perfecte date" is geweest....  Dat uiteindelijk op niks uitloopt.
 |
Daten is kenismaken en het belangrijkste is Mar ontspannen erin staan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 18:19
|
|
|
|
Ik ben toch wel even erg nieuwgierig wat hier aan de hand was/is
Is Sinterklaas langs geweest of zo afgelopen nacht??? Waar hebben jullie het over?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 18:36
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik ben toch wel even erg nieuwgierig wat hier aan de hand was/is
Is Sinterklaas langs geweest of zo afgelopen nacht??? Waar hebben jullie het over?  |
Je hebt alleen maar ong. 500 postings van ene Hans gemist .... waren wel leuke surprises voor Judith ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 18:37
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik ben het gedeeltelijk met je eens, dat je ze naast elkaar kunt leggen. De theologische invulling van het ritueel zorgt ervoor dat ze mijlenver uit elkaar liggen: a. de erfzonde, b. het verbond, c. predestinatie. Er is niks op tegen een zegen te vragen voor het kind en voor de ouders. Zelf vind ik het opdragen ook niet de waarde hebben die sommige mensen eraan geven. Het is in mijn ogen geen verplichting en hoeft ook niet in een aparte dienst plaats te vinden. Het zou nl. heel natuurlijk zijn als de baby voor het eerst in de dienst komt, je er een zegen over zou moeten vragen. Want dan heet je ze welkom in het gezin van God... |
Die laatste twee zinnen vormen eigenlijk wel een mooie gedachte....
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 16 februari 2011, 18:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 18:39
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | idd maar dit etentje wordt geen friese invasie (tenzij er zich nog een paar andere friezen aanmelden natuurlijk ) |
Wat er in anderhalve maand kan gebeuren .... gelukkig deze keer geen "tolk" nodig om dat dialect wat verstaanbaar te maken ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 16 februari 2011, 18:43