| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 23:20
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Heerlijk, Thomas! 'k Zie er ook naar uit, weer een dagje naar een Waddeneiland ofzo.  |
Ik zou (bijna) zeggen, regel het maar .... kijken wie er allemaal mee willen .... 
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op woensdag 23 februari 2011, 23:20
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
KATHY142
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 23:33
|
|
|
|
MARIAN519 schreef:
| Quote: | Hebr. 8 ver 7 tm 10 Want indien dat eerste verbond onberispelijk geweest ware, zo zou voor het tweede geen plaats gezocht zijn geweest. 8 Want hen berispende, zegt Hij tot hen: Ziet, de dagen komen, spreekt de Heere, en Ik zal over het huis Israëls, en over het huis van Juda een nieuw verbond oprichten; 9 Niet naar het verbond, dat Ik met hun vaderen gemaakt heb, ten dage, als Ik hen bij de hand nam, om hen uit Egypteland te leiden; want zij zijn in dit Mijn verbond niet gebleven, en Ik heb op hen niet geacht, zegt de Heere. 10 Want dit is het verbond, dat Ik met het huis Israëls maken zal na die dagen, zegt de Heere: Ik zal Mijn wetten in hun verstand geven, en in hun harten zal Ik die inschrijven; en Ik zal hun tot een God zijn, en zij zullen Mij tot een volk zijn. |
Als ik de tekst hierboven lees dan gaat het naar mijn idee toch over Israël en niet over de kerk. Zou het kunnen zijn dat waar er over verbond wordt gesproken in de brief aan de Hebreeën (en sowieso in Gods Woord), het over het verbond gaat wat Gods met Israël sloot? En niet onbelangrijk zoals beschreven staat in vers 10, wat er nog te gebeuren staat t.a.v Gods belofte aan Israël?
Ja, diegene die geloven dat Jezus voor hun zonden aan het kruis is gestorven zijn mede-erfgenamen van Israël. Maar dat is toch niet hetzelfde als dat het verbond over zou gegaan naar de "kerk". Ik kan het fout zien, maar toch niet een verbond geeft behoudenis en genade. Dat kan toch alleen maar door het geloof in Jezus? Romeinen 10:9 "Want indien gij met uw mond belijdt, dat Jezus Heer is, en met uw hart gelooft, dat God Hem uit de doden heeft opgewekt, zult gij behouden worden; 10 want met het hart gelooft men tot gerechtigheid en met de mond belijdt men tot behoudenis."
Laatst aangepast door
|
KATHY142
|
op woensdag 23 februari 2011, 23:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DENNISS669
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 23:35
|
|
|
|
[quote=HENK710]Ben benieuwd naar de verdere uitleg van deze bewering. Want staat het verbond van genade werkelijk niet centraal? Wellicht is de bewering vooral gevoed vanuit een andere kijk op bepaalde begrippen, waardoor de beleving ervan ook anders wordt...[/.]
Beste Henk, afgelopen zondag nog was ik in een kerkdienst die begon met het lezen van "de woorden zoals die door de Here aan zijn volk gegeven zijn", de 10 Geboden. Die werden gelezen voor de kerkgangers,vanuit de overtuiging dat ze ook voor ons nog tot zegen zijn, ipv de sluier die ons zicht op Jezus bedekt zoals in de brief aan de Korintiers staat! De macht der zonde is de wet, en deze wet werd "doodleuk" gepredikt. Verderop in de preek ging het over hoe Jezus liefde Zacheus deed omkeren van zijn slechte gedrag tot dan toe. De strekking van de preek was dat alleen Jezus liefde voor ons verandering te weeg kan brengen.. waarmee ik het geheel eens ben, maar wat in schril contrast staat met wat diezelfde predikant aan het begin nog verkondigde, namelijk onder andere dat God de zonden van de mensen tot in het zoveelste geslacht vergeld. Het is of het één of het ander, maar deze predikant heeft de brief aan de Hebreeën over dat het oude verbond heeft afgedaan voor het nieuwe gewoon links laten liggen. Hij hield aan het begin de wet op, en later de genade van Jezus ernaast, alsof we beiden nodig hebben omdat Jezus alleen niet genoeg zou zijn.. en ja dat laatste is mijn interpretatie. Wordt Christus dus centraal gesteld in elke dienst? Zeker niet, elke dienst die nog enige waarde toekent aan onze werken onder de wet, ontkrachtigd Jezus verbond van genade. Zie hiervoor de brief aan de Galaten. En vergis je niet, de wet is niet alleen cermoniele wetten of offerwetten, het hele systeem van de wet is één,namelijk een die Gods zegen of vloek afhankelijk maakt van jou ipv het werk dat Jezus aan het kruis heeft volbracht. Dennis
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 23:43
|
|
|
|
"als je genoeg van me houdt vind je die zoveelduizend euro schuld die ik heb geen probleem,of ben je niet zo christelijk?"
Heeft niet zozeer met Christelijk te maken, maar als de hulpvraag er is en de situatie niet door eigen schuld is onstaan is het anders natuurlijk
ja Leonard, maar zoiets bespreek je toch niet op een eerste date????
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op woensdag 23 februari 2011, 23:43
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: woensdag 23 februari 2011, 23:49
|
|
|
|
@Willemijn
spreuken denk ik, weet ook niet vanbuiten waar of welke,
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op woensdag 23 februari 2011, 23:50
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 00:04
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | naar de middelbare school knipknip... voor t eerst op stap knip (gelukkig mag ik ze wel gewoon brengen en halen, dus maar één knipje...)..  |
afgestudeerd en beginnen werken knipknip.........serieuze verkering knipknip...........huisje kopen en weldra thuis uit knipknip en sniksnik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 00:22
|
|
|
|
| REBECCA667 schreef: | is nu op dit moment.
ik hou niet van ruzie of een ruzie achtige sfeer. helaas zijn er sommige onderwerpen als die er op cm staan al meerdere ruzies onstaan en zelfs kerkscheuringen.
voel me op het moment niet zo top. dus ga maar even wat nuttigers doen. strijken bv.  |
hé Rebecca, kop op meid, denk dat je veel te gevoelig bent (ik ook som hoor) ik moet ook soms wennen aan een vrij radicale (maar wel eerlijke) uitspraak op het forum, maar ik begin stilaan te leren dat gewoon eerlijk voor je mening en waarvoor je staat uitkomen, OK is, en een discussie krijg je door verschillende meningen, dit betekent niet dat er "ruzie" is, dus niet te zwaar aan tillen, zo leer je elkander gewoon kennen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 01:11
|
|
|
|
Grappig, om dat weer te lezen.......en dat je dat nog weet....... Maar het boek over die sterke vrouwen is ook erg mooi hoor......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 01:12
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | | Tussen je gevoelens verbergen en je fatsoenlijk gedragen, zit volgens mij nog wel een heel groot grijs gebied. Ik vond het niet een beetje lomp, maar verschrikkelijk lomp. 'k Denk dus niet dat dit met nuchterheid te maken heeft. |
Helemaal met je eens Marijan......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 01:37
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Hoezo tegen een blauwtje oplopen ?? Van mij had ze hem een knietje mogen geven, dan had tie echt een blauwtje (op)gelopen ....  |
Geweldige reactie Cross, zal haar er hoogstpersoonlijk op wijzen!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 08:30
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | haha Imke... weer over dat bestek ? Volgens mij was de keer ervoor vast een vooruitblik... dus dat was maar 1-malig dacht ik... |
je hebt helemaal gelijk Suus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 08:34
|
|
|
|
| MARIAN519 schreef: | In Galaten 3 staat iets over het verbond..
vers 17: 'En dit zeg ik: Het verbond, dat te voren van God bevestigd is op Christus, wordt door de wet, die na vierhonderd en dertig jaren gekomen is, niet krachteloos gemaakt, om de beloftenis te niet te doen." | . Het is opvallend dat het stukje öp Christus" niet in de nieuwe vertalingen voorkomt. Ik wil gaan onderzoeken waarom niet, maar mijn indruk is, dat het er later bij geschreven is. In de Textus Receptus stond het waarschijnlijk wel, maar verder onderzoek heeft ervoor gezorgd, dat deze toevoeging er uit verdwenen is. Het heeft ook geen enkele meerwaarde, omdat het in dit gedeelte niet zozeer gaat over Jezus, maar over het verbond dat God had gesloten met Abraham.
| MARIAN519 schreef: | Luc. 1:72 en 73 : Opdat Hij barmhartigheid deed aan onze vaderen, en gedachtig ware aan Zijn heilig verbond; En aan den eed, dien Hij Abraham, onzen vader, gezworen heeft, om ons te geven. | verbond dat God sloot met Abraham.
| MARIAN519 schreef: | Hebr. 8 ver 7 tm 10 Want indien dat eerste verbond onberispelijk geweest ware, zo zou voor het tweede geen plaats gezocht zijn geweest. 8 Want hen berispende, zegt Hij tot hen: Ziet, de dagen komen, spreekt de Heere, en Ik zal over het huis Israëls, en over het huis van Juda een nieuw verbond oprichten; 9 Niet naar het verbond, dat Ik met hun vaderen gemaakt heb, ten dage, als Ik hen bij de hand nam, om hen uit Egypteland te leiden; want zij zijn in dit Mijn verbond niet gebleven, en Ik heb op hen niet geacht, zegt de Heere. 10 Want dit is het verbond, dat Ik met het huis Israëls maken zal na die dagen, zegt de Heere: Ik zal Mijn wetten in hun verstand geven, en in hun harten zal Ik die inschrijven; en Ik zal hun tot een God zijn, en zij zullen Mij tot een volk zijn. | Voor het volk Israel was dit een nieuw verbond, omdat zij al in Abraham een verbond hadden met God.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 08:36
|
|
|
|
| DENNISS669 schreef: | Beste Chat, het lijkt me dat je alleen het oude verbond kent zoals jij je hier uit. Marian geeft mijns inziens een zeer goed antwoord op je vraag m.b.t verbond en genade. Lees de brief aan de Hebreeën nog eens, ben benieuwd of je bovenstaande quote dan nog steeds zo ziet? Dennis | Nee Dennis, ik weiger alleen het verlossingswerk van Jezus te vertalen in oud-testamentische termen.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op donderdag 24 februari 2011, 09:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 09:23
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Ik zou (bijna) zeggen, regel het maar .... kijken wie er allemaal mee willen .... 
.. |
Een dagje naar een waddeneiland kan met een paar mensen ook superleuk zijn, dus dat is snel(ler) geregeld. Je zoekt een mooie dag uit, op naar de boot en genieten maar......
Marijan, in haar vrije tijd niet zo organiseerderig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 09:24
|
|
|
|
| XABIA794 schreef: | gek is wel dat bijna alle reacties komen van bomen, beesjes, bloemekes en meer van dat soort "plaatjes"  |
Misschien ook vlinders Xabia
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 09:25
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Grappig, om dat weer te lezen.......en dat je dat nog weet....... Maar het boek over die sterke vrouwen is ook erg mooi hoor......  |
Is 't ook leerzaam, Willemijn? Dan wil ik 't wel een keer lenen. 
Het gedeelte in Spreuken vind ik ook nogal heftig.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op donderdag 24 februari 2011, 09:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 09:27
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | "als je genoeg van me houdt vind je die zoveelduizend euro schuld die ik heb geen probleem,of ben je niet zo christelijk?"
Heeft niet zozeer met Christelijk te maken, maar als de hulpvraag er is en de situatie niet door eigen schuld is onstaan is het anders natuurlijk
ja Leonard, maar zoiets bespreek je toch niet op een eerste date???? |
Helemaal gelijk Marylien, want anders ben je ergens op uit.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 09:29
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | | Helemaal gelijk Marylien, want anders ben je ergens op uit. |
Sowieso een zin 'als je genoeg van me houdt,....' tijdens een eerste date Dat bestaat volgens mij niet. Nee, lijkt mij duidelijk dat zo iemand ergens op uit is. Hoe dom kun je zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 09:39
|
|
|
|
| XABIA794 schreef: | JP Gaultier ???? echt niet te pruimen... vallen vliegen van uit de lucht een imperioke daarentegen is veel fijner van geur  |
Verschil van smaak denk ik Xabia, dit merk is heel geliefd bij de jongere dames.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 09:47
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Sowieso een zin 'als je genoeg van me houdt,....' tijdens een eerste date Dat bestaat volgens mij niet. Nee, lijkt mij duidelijk dat zo iemand ergens op uit is. Hoe dom kun je zijn.  |
Ja inderdaad dan zit je verstand op nul met zulke gedachten en uitspraken
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 09:47
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Sowieso een zin 'als je genoeg van me houdt,....' tijdens een eerste date Dat bestaat volgens mij niet. Nee, lijkt mij duidelijk dat zo iemand ergens op uit is. Hoe dom kun je zijn.  |
Ja maar zo wordt de datingwereld ook neergezet in reclames,als een grote snoeppot waar je uit kunt kiezen waar je zin in hebt.........ik denk dat de meeste mensen die er in terecht komen totaal geen ervaring hebben met daten en alles dat er bij komt kijken en dan ga je al snel mee met de stroom.Ik vind het een wereldvreemde wereld,een plek waarin je absurde eisen schijnt te mogen stellen aan je nieuwe partner en ze mag kwetsen als oppervlakkige dingetjes je niet aanstaan.........alsof we wanhopig zijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 09:50
|
|
|
|
Een week geleden kreeg ik de nieuwste cd van Hillsong United. Wat een prachtige nummers staan er weer op, dat is puur genieten.
Een mooi en ontroerend nummer, vind ik Father
http://www.youtube.com/watch?v=-rLHjXd4kc4&feature=related
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op vrijdag 25 februari 2011, 00:30
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 09:53
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Weet je Rebecca dat ik hier eigenlijk een hartgrondige hekel aan heb wat je nu doet? Wat voor zin heeft zoiets eigenlijk? Je hebt je eigen mening gegeven, meer niet. Het is onzin een forum te vergelijken met het dagelijkse leven, je ziet geen non verbale communicatie en je hoort geen intonatie. Dus het is heel moeilijk te constateren dat je iemand grieft. En wie gegriefd is, nou laat hem toch..het is toch niet je buurman. Grote kans dat ie 200 km bij je vandaan woont. En waar maak je je dan druk om. Als we voortdurend gaan lopen nadenken of lopen te zeuren over de toon die aangeslagen wordt, kunnen we nergens meer over praten. Jouw bijdragen zijn per definitie zinvol, omdat je schrijft vanuit je eigen beleving en mening. Wees daar trots op, dat je daar tenminste voor uit durft te komen...Niet dat angsthazengedrag en geen geslijm meer aub.... |
Aan de ene kant heb je gelijk Chatuliem en aan de andere kant voel ik dat Rebecca er mee zat blijkbaar en is aan haar om te bepalen uiteindelijk of ze sorry wil zeggen. Neemt niet weg dat je de standpunt niet hoeft te veranderen maar de woordkeuze zodanig aan te passen dat mensen, daar een ander gevoel bij krijgen. Niets mis mee lijkt me.
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op donderdag 24 februari 2011, 09:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 09:57
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ja maar zo wordt de datingwereld ook neergezet in reclames,als een grote snoeppot waar je uit kunt kiezen waar je zin in hebt.........ik denk dat de meeste mensen die er in terecht komen totaal geen ervaring hebben met daten en alles dat er bij komt kijken en dan ga je al snel mee met de stroom.Ik vind het een wereldvreemde wereld,een plek waarin je absurde eisen schijnt te mogen stellen aan je nieuwe partner en ze mag kwetsen als oppervlakkige dingetjes je niet aanstaan.........alsof we wanhopig zijn  |
Wat omschrijf je dit duidelijk, hier ben ik het dus helemaal mee eens. Er worden heel erg hoge verwachtingen geschapen. 'k Moet je zeggen dat ik mensen, die me dierbaar zijn en net alleen zijn komen te staan, hier ook voor waarschuw. Dit om ze al te hoge verwachtingen en verdriet, te besparen. Zo hoorde ik laatst ook van iemand, net gescheiden, dat ze wel weer heel gauw een man wilde hebben. Misschien heeft ze geluk, maar het kan ook anders gaan.
Marijan, is hier ook door schade en schande wijs (ahum....) geworden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 09:58
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Ja maar zo wordt de datingwereld ook neergezet in reclames,als een grote snoeppot waar je uit kunt kiezen waar je zin in hebt.........ik denk dat de meeste mensen die er in terecht komen totaal geen ervaring hebben met daten en alles dat er bij komt kijken en dan ga je al snel mee met de stroom.Ik vind het een wereldvreemde wereld,een plek waarin je absurde eisen schijnt te mogen stellen aan je nieuwe partner en ze mag kwetsen als oppervlakkige dingetjes je niet aanstaan.........alsof we wanhopig zijn  |
O ja de snoeppot of winkel ehh Inderdaad zijn er genoeg valkuilen en blijft het opletten natuurlijk, maar aan de andere kant kun je niet alles over 1 kam scheren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 10:01
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Nou Jasmijn, je moet toch toegeven dat ik tegen de openbaarheid van het forum behoorlijk heb geageerd
Ik denk dus ook dat het commercieel helemaal niet goed is als je de nadelen voor de leden daartegen afzet. Het lijkt me lastig voor cm om aan te tonen dat het geld oplevert en het is overduidelijk dat de meeste leden zich in hun vrijheid aangetast voelen. In een dorp moet je altijd wat rekening met de gemeenschap houden. In Leeuwarden of in andere wat grotere plaatsen ligt dat wat makkelijker.
Thomas |
Ook in grote plaatsen is het oppassen geblazen ehh Thomas...men weet je aardig te vinden.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 10:06
|
|
|
|
Ik ben aan mijn laatste dagen bezig op CM.......het is goed zo.Ik wil jullie bedanken voor alle fijne contacten,gesprekken,luisterende oren,voor alles.......ook het gekibbel Ik kom nog wel eens om het hoekje kijken(big sister is watching you ) Bedankt!
http://www.youtube.com/watch?v=qtivSTZrezc
Wanneer ik alleen ben, droom ik van de horizon en ik slaag er niet in om de woorden te vinden. Aangezien ik weet dat er geen licht is, op een plaats waar geen zon is. Als je hier niet bij me bent. Voor het raam Laat iedereen mijn hart zien dat jij in brand stak. Jij sloot je binnen in me op. Het licht, jij Korte ontmoeting op straat
Tijd om afscheid te nemen Van landen die ik nooit Heb gezien en nooit met jou deelde Nu, ja, zal ik ze ervaren Ik zal vertrekken samen met jou Op schepen over de zee Die, ik weet, Nee, nee, niet langer bestaan Ik zal ze samen met jou ervaren
Als je ver weg bent Droom ik van de horizon En woorden schieten te kort En ja, ik weet Dat je bij me bent Jij, mijn maan, bent bij me Mijn zon, je bent bij me Bij me, bij me, bij me
Tijd om afscheid te nemen Van landen die ik nooit Heb gezien en nooit met jou deelde Nu, ja, zal ik ze ervaren Ik zal vertrekken samen met jou Op schepen over de zee Die, ik weet, Nee, nee, niet langer bestaan Ik zal ze samen met jou herervaren Ik zal met je meegaan Op schepen over de zee Waarvan ik weet dat ze nee, nee, niet langer bestaan Met jou zal ik ze herervaren Ik zal met je meegaan Ik en jij [url]
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 10:11
|
|
|
|
Leanne, dat is best een beetje schrikken. 'k Zal je zeker missen, maar wens je ook alle goeds en Gods zegen toe in je leven! Jij ook bedankt voor alles, je gezelligheid en je mooie stukjes op het forum.
Lieve groeten, Marijan
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 10:11
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Hoezo tegen een blauwtje oplopen ?? Van mij had ze hem een knietje mogen geven, dan had tie echt een blauwtje (op)gelopen ....  |
om te onthouden !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: donderdag 24 februari 2011, 10:15
|
|
|
|
had ooit een date maar ook een echte afknapper, die stond gans de avond te pochen over zijn carrière hoe men hem ontdekt had............. was gewoon vertegenwoordiger, ik had geen nood meer aan een tweede contact! goede raad : gewoon zijn wie je bent!
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |