| Auteur |
Bericht |
|
SONJA008
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 14:50
|
|
|
|
| SILVER916 schreef: | wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
moet ff kijken voor een leuk restaurantje |
Leuk, hiermee aangemeld en een vriendin van mij gaat ook mee!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 14:52
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Ik geloof dat iedereen de laatste tijd last heeft van een super traag internet. |
't Valt bij mij wel mee hoor, Mariska. Je woont denk ik aan de verkeerde kant van de Veluwe.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 6 maart 2011, 14:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 14:54
|
|
|
|
Dat zal apart zijn, vanavond geen BZV.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 14:55
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Dat zal apart zijn, vanavond geen BZV.  |
dat wordt afkicken voor je
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 14:58
|
|
|
|
| DANIEL777 schreef: | dat wordt afkicken voor je  |
'k Wou het niet zo hardop zeggen, maar......
'k Krijg vanavond wel koffiedrinkers na kerktijd, dus dan zal het gat nog niet zo voelbaar zijn.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 6 maart 2011, 16:14
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 16:26
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Dat zal apart zijn, vanavond geen BZV.  |
Geen mededelingen dus vanavond.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 16:30
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Tjonge wat een super dag, om met zo'n leuke vrouw te mogen daten...of beter nog ......haar beter te leren kennen...
Ze kan trouwens, ook heel goed varen in de Rotterdamse Havens ....nam direct het stuur over van het bootje en gaf vol gas.  |
Nou...'t is wel heerlijk rustig gisteren en vandaag op het forum.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 16:36
|
|
|
|
| TRIJNIE671 schreef: | Hey Sjaak , van harte gefeliciteerd , wens jou samen met Grace en kids fijne dag toe , en nog vele gelukkige en gezonde jaren
Groetn uut Grunn  |
'k Ben een dag te laat, maar Sjaak, alsnog van harte !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 16:42
|
|
|
|
Zondag 6 maart, Joz. 24: 14-24; Kiezen.
Kiezen – dat is moeilijk. Kiezen tussen twee boeken, twee programma’s, twee verjaardagen, twee clubs. Soms weet je niet wat je kiezen moet. Alles heeft een voordeel en een nadeel. Soms aarzel je net zo lang als die ezel die tussen twee hooibergen stond maar niet kiezen kon en eindelijk van honger stierf. Kiezen. Je ontkomt er niet aan. Je kunt in het leven niet alles tegelijk. Je kunt bijv. niet de God van Israël dienen en tegelijkertijd ook nog andere goden. Het lijkt soms wel alsof dat best kan. Maar wie dat werkelijk denkt, vergist zich. De God van Israël vraagt een keus. Hij is, zou je kunnen zeggen, jaloers op de andere goden. Hij kan het niet hebben dat we er ook nog andere goden op nahouden. Hij vraagt onze liefde, Hij vraagt ons helemaal. Jozua stelt het volk voor de keus. Kies maar, zegt hij. Wat willen jullie nu eigenlijk? Kiezen jullie de goden van vroeger of de goden die je nu in dit land hebt leren kennen? Welke goden willen jullie? Als je het mijn vraagt: ik kies niet één van die goden. Niet de goden van toen. En niet de goden van nu. Ik kies Jahwe, de Here God, de God van Abraham, Isaak en Jakob! Oude goden. Nieuwe goden. Elke tijd en elk land heeft zijn eigen god. Maar het zijn allemaal goden die ons van God afhouden. Af-goden. Goden die de vrede en de gerechtigheid, de hoop van de liefde in de weg staan. Wat mij aangaat: ik kies de God van Israël, die in Jezus Christus voor ons gekozen heeft!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 16:43
|
|
|
|
|
Dan ga ik daar ook maar wonen. Koninginnen hebben immers hulp nodig , toch?????????????
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 16:44
|
|
|
|
|
En toch ondertussen dit topic omhoog blijven houden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 16:45
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nou...'t is wel heerlijk rustig gisteren en vandaag op het forum.  |
Iedereen heeft traag internet, behalve die op de Veluwe wonen, die hadden het rijk voor zichzelf.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 16:46
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Vannacht om half twee ging de telefoon, een gezin in crisis. Ben er naar toe gegaan en heb er tot half vijf gezeten...pff |
Ik mag het dan op sommige punten echt niet eens zijn met je.... ik zie dit staan en er is maar 1 ding wat ik denk... Respect Chat !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SIEM720
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 17:00
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | De Mandarijn in Zwolle is door mij aangedragen (aangezien het een van mijn favoriete restaurantjes is). Omdat het wel goed is om met een dergelijke groep tijdig te informeren naar de (on)mogelijkheden, is al even contact gezocht met de eigenaar. Er kan op 9 april wel gegeten worden met 15-20 personen (meteen halve restaurant gevuld ). Dan zullen we gebruik moeten maken van het 4-gangendiner, met wel mogelijkheid ivm diëten en keuze tussen vis/vlees in het hoofdgerecht. De vraag is nu: is 4-gangenmenu niet te uitgebreid voor onze magen; vinden jullie het prettig om niet geheel zelf te kunnen kiezen wat je eet?
Wat vinden jullie????? |
persoonlijk heb ik geen problemen met een 4-gangenmenu, keurig als ik ben eet ik mn bordje doorgaans wel leeg. Laat me graag culinair verrassen met een blije kip of schotse zalm op z'n Mandarrijns
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 17:08
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | De Mandarijn in Zwolle is door mij aangedragen (aangezien het een van mijn favoriete restaurantjes is). Omdat het wel goed is om met een dergelijke groep tijdig te informeren naar de (on)mogelijkheden, is al even contact gezocht met de eigenaar. Er kan op 9 april wel gegeten worden met 15-20 personen (meteen halve restaurant gevuld ). Dan zullen we gebruik moeten maken van het 4-gangendiner, met wel mogelijkheid ivm diëten en keuze tussen vis/vlees in het hoofdgerecht. De vraag is nu: is 4-gangenmenu niet te uitgebreid voor onze magen; vinden jullie het prettig om niet geheel zelf te kunnen kiezen wat je eet?
Wat vinden jullie????? |
Ik denk toch niet dat ik erbij zal zijn dus voor mij maakt het dan niet uit, ik denk wel dat je beter eerst kan informeren of dit voor degenen die wel gaan te doen is... lijkt me wel zo eerlijk... Het zou jammer zijn als je hierdoor afhakers krijgt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 17:17
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Iedereen heeft traag internet, behalve die op de Veluwe wonen, die hadden het rijk voor zichzelf. |
Ik had gisteren enkele uren totaal geen internet, en de momenten dat ik even internet had, was internet zeer traag.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAATJES468
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 17:53
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Ik denk toch niet dat ik erbij zal zijn dus voor mij maakt het dan niet uit, ik denk wel dat je beter eerst kan informeren of dit voor degenen die wel gaan te doen is... lijkt me wel zo eerlijk... Het zou jammer zijn als je hierdoor afhakers krijgt.  |
Waarschijnlijk staat het daarom nu ook op het forum er staat niet voor niets wat vinden jullie ervan...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 18:08
|
|
|
|
de lijst: Pieter en Annette Henk 710 en Robbedoes Willemijn Chatuliem Siem Britte Rellok/WMG marianne en henduk maria576 en partner Sonja008+vriendin
Er zijn nu 15 aanmeldingen. Om het karakter van de avond toch intiem te houden stel ik voor dit tot hooguit 20 man te laten groeien... Wat betreft vier gangen vind ik het geen probleem, je schranst toch niet achter elkaar door Henk????
http://www.demandarijn.nl/
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 6 maart 2011, 18:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JOS689
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 18:12
|
|
|
|
Zit je hier voor een echte relatie of alleen om internetcontact op te doen. Wat is jouw intentie hier ? Durf je de echte wereld aan om een echte relatie aan te gaan of zoek je alleen een vriend(in) om tegen aan te kletsen ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 18:20
|
|
|
|
| MAATJES468 schreef: | | Waarschijnlijk staat het daarom nu ook op het forum er staat niet voor niets wat vinden jullie ervan... |
Dat is ook zo...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 18:49
|
|
|
|
| DREMPEL163 schreef: | Dat is ook wat ik in dit stukje probeerde aan te geven... Elke situatie staat opzich, Waar elke ouder voor moet waken en dat in alle gevallen voor elke ouder...Laat je kind niet de dupe worden, Maak het niet een pion tussen jou en je ex... Want een kind is zo wie zo al het "slachtoffer"bij een scheiding. | Wat ik mis in bijdragen van mensen, is het feit dat kinderen best wel een scheiding kunnen verwerken. Vooral als de ouders er zich voor inzetten, is er voor de kinderen goed mee om te gaan. Kinderen zijn immers veel flexiber dan volwassenen. Ga maar eens verhuizen, wie heeft zich het snelst aangepast? Meestal duurt het een maand voordat ze weer nieuwe vriendjes hebben. Waar kinderen absoluut niet tegen kunnen, is partij te moeten kiezen, want ze kiezen niet alleen voor, ze kiezen ook tegen. En dat kan heel zwaar zijn. Waar ze ook niet tegen kunnen is onduidelijkheid. Een ouder die zijn belofte niet nakomt, een ouder die alles maar uitstelt. kinderen kunnen ook wel tegen verschil in regels. Wat bij de ene ouder mag, hoeft bij de ander niet te mogen. Immers ze worden altijd geconfronteerd met dat de omgeving de regels stelt. bv. school of voetbalvereniging...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SIEM720
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 18:56
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | de lijst: Pieter en Annette Henk 710 en Robbedoes Willemijn Chatuliem Siem Britte Rellok/WMG marianne en henduk maria576 en partner Sonja008+vriendin
Er zijn nu 15 aanmeldingen. Om het karakter van de avond toch intiem te houden stel ik voor dit tot hooguit 20 man te laten groeien... Wat betreft vier gangen vind ik het geen probleem, je schranst toch niet achter elkaar door Henk????
http://www.demandarijn.nl/ |
Er zijn zo'n 35 plaatsen, een 'besloten' CM-diner [de Mandarijn in zn geheel afhuren!?] is wat mij betreft ook intiem.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 19:30
|
|
|
|
mijn mooiste moment was gisteren toen mijn kanjer die ik hier op cm heb leren kennen jarig was en hij mij ten huwelijk gevraagdheeft. natuurlijk heb ik JA gezegd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAATJES468
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 19:31
|
|
|
|
| JOS689 schreef: | Zit je hier voor een echte relatie of alleen om internetcontact op te doen. Wat is jouw intentie hier ? Durf je de echte wereld aan om een echte relatie aan te gaan of zoek je alleen een vriend(in) om tegen aan te kletsen ? |
Zal ik dan maar eens reageren Ik zit hier NIET om een relatie te zoeken, Ik heb een geweldige relatie en ben dus niet opzoek naar een ander. Wat ik hier wel zoek? Contact met andere christenen, gezelligheid en vriendschappen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAATJES468
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 19:32
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | mijn mooiste moment was gisteren toen mijn kanjer die ik hier op cm heb leren kennen jarig was en hij mij ten huwelijk gevraagdheeft. natuurlijk heb ik JA gezegd  |
Wow van harte gefeliciteerd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 19:36
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | mijn mooiste moment was gisteren toen mijn kanjer die ik hier op cm heb leren kennen jarig was en hij mij ten huwelijk gevraagdheeft. natuurlijk heb ik JA gezegd  |
Gefeliciteerd . en Gods zegen toegewenst .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 19:39
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Wat betreft vier gangen vind ik het geen probleem, je schranst toch niet achter elkaar door Henk???? |
Robbedoes zegt: FF voor mezelf sprekend ( ik ben dus Does) Ik zou niet weten waar ik 4 gangen zou moeten laten... En ik wil toch eigenlijk wel heel graag zelf uitzoeken wat er op men bord komt te liggen... Ben nu eenmaal een kieskauwer Kunnen we niet lekker gaan wokken in bv (ik roep maar wat) Kampen?
Henk zegt: Wie heeft het over doorschransen, Chatuliem? Zoals Robbedoes al aangeeft is 4 gangen ook zonder schransen al een behoorlijk maak voor een aantal mensen. Dan is het jammer als je voor 4 gangen opdraait, terwijl je er misschien maar hooguit 2 weet weg te werken.
Ik ben overigens ook al even wat verder aan het informeren naar mogelijkheden waar je wel meer vrijheid hebt om te kiezen. Al kan ik me best voorstellen dat voor de wat kleinere restaurants het met zo'n groep makkelijker is om een zo vast mogelijk menu te hebben, het is wellicht toch prettiger voor mensen om zelf nog wat meer inbreng te hebben. Let wel, ik ben zelf wel iemand die best in is voor een verrassing met zo'n diner, maar ik ben dan ook een alleseter
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op zondag 6 maart 2011, 19:48
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SWEETLADY943
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 19:43
|
|
|
|
Grace dat is zeker een heel mooi moment van geluk en blijdschap. En wat een mooi kado heeft Sjaak toch gekregen Ik wens jullie samen met kinderen heel veel geluk en liefde toe. Dat God jullie in alles mag bijstaan.
Heel veel liefs, Sweet
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAATJES468
|
|