ChristianMatch

Forum

Rol vader na echtscheiding
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2041 2042 2043 2044 2045 2046 2047 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 17:37

CHATULIEM619 schreef:
Ik ben blij met je toevoeging, maar je eigen verhaal is natuurlijk nooit de norm. Het is mij gewoon te mooi om waar te zijn, en helaas blijkt dat er teveel mensen zijn die een vechstcheiding doormaken of waarbij de ene ouder bewust of niet niet meer omkijkt naar de kinderen. Om dan niet te spreken over vrouwen die zich als borderliners gedragen en de mannen als autisten...

Maar Chatuliem, mooie verhalen schrijf je makkelijk op het forum.
Vechtscheidingen en ellendes schrijf je hier niet op het forum lijkt mij......
Daar zit ik in ieder geval niet op te wachten........Maar om dan te zeggen dat alles wat je leest te mooi is om waar te zijn???????
Het is fijn als het goed gaat en dat gun je iedereen. Maar realiseer je wel dat dit een openbaar forum is en dat je veel verhalen daarom juist niet hoort.........

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op dinsdag 8 maart 2011, 17:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 17:39

CHATULIEM619 schreef:
Ik ben blij met je toevoeging, maar je eigen verhaal is natuurlijk nooit de norm. Het is mij gewoon te mooi om waar te zijn, en helaas blijkt dat er teveel mensen zijn die een vechstcheiding doormaken of waarbij de ene ouder bewust of niet niet meer omkijkt naar de kinderen. Om dan niet te spreken over vrouwen die zich als borderliners gedragen en de mannen als autisten...

Ieder heeft zijn/haar eigen verhaal Chat en niet iedereen vertelt dit op dit forum. Je zoekt volgens mij naar iets wat er niet is danwel wat nu niet gedeeld wordt..

En waarom er nu met allerlei psychiatrische termen gegooid moet worden begrijp ik niet.
Het zijn allebei ingrijpende stoornissen die je niet even aan en uit doet.. dus je gedragen als borderliner /autist vind ik een niet passende opmerking.

Laatst aangepast door
INEZ910
op dinsdag 8 maart 2011, 17:40
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 17:46

LEONARD480 schreef:
Mieke en Thomas helemaal mee eens en laten we ook eerlijk zijn bij sommige staat nou eenmaal beter kort haar en de ander weer lang.

Kijk kijk, dat wilde ik horen.... Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 17:47

INEZ910 schreef:
Ieder heeft zijn/haar eigen verhaal Chat en niet iedereen vertelt dit op dit forum. Je zoekt volgens mij naar iets wat er niet is danwel wat nu niet gedeeld wordt..

En waarom er nu met allerlei psychiatrische termen gegooid moet worden begrijp ik niet.
Het zijn allebei ingrijpende stoornissen die je niet even aan en uit doet.. dus je gedragen als borderliner /autist vind ik een niet passende opmerking.

Naar mate je zelf de ervaring mee heb gekregen, te leven met een borderliner is al heftig genoeg toch Inez en is niet per direct typisch vrouwelijk, al is het wel een groot probleem na een scheiding en dan nog steeds geconfronteerd te worden met een borderliner.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 17:47

MARIJAN072 schreef:
Kijk kijk, dat wilde ik horen.... Knipoog smiley Lachende smiley

Jouw dag (en de mijne Knipoog smiley ) ook weer goed....... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 17:53

INEZ910 schreef:
Mijn dochter: 16 is ze nu.. een geweldige leeftijd Coole smiley met zonnebril

Van harte gefeliciteerd met je dochter Inez en dat het nog een mooie avond voor haar en jou mag worden Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 17:55

HENK710 schreef:
Die 4 kleine gangen valt best mee (of tegen, net hoe je het bekijkt). 4 Gangen blijft voor sommige mensen een behoorlijke hap...

Gewoon rustig eten Henk ..komt alles wel goed Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 17:57

HERMINA461 schreef:
Ik begreep ook wel dat het niet serieus is,maar ja,moet toch een binnenkomer hebben hè. Clown smiley

Alle begin is moeilijk Hermina ...
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 18:21

LEONARD480 schreef:
Volgens mij gaat iedereen naar Drachten Clown smiley

Kun je moeilijk het slechtste moment van de dag noemen Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 18:29

CHATULIEM619 schreef:
Dat is een vreemde uitleg van die tekst Henk..

Eigenlijk toch ook weer niet. Jezus zei immers:
34 Ik geef jullie een nieuw gebod: heb elkaar lief. Zoals ik jullie heb liefgehad, zo moeten jullie elkaar liefhebben. (Johannes 13).
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 18:33

INEZ910 schreef:

Het NL heeft een rijke traditie aan stijlvormen en dit is de stijlvorm genaamd cynisme. Het verwijst nl. naar een opmerking van iemand die zomaar terloops vermeldde dat iedere man autistisch was.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 18:42

LISA610 schreef:
Kun je moeilijk het slechtste moment van de dag noemen Clown smiley

Ha als iedereen vertrekt naar het Noorden wel Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 18:47

17.00 uur : Weekend!!!!!!!!!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 18:48

VISSER278 schreef:
17.00 uur : Weekend!!!!!!!!!! Lachende smiley

Nu al? De week is nog maar net begonnen... Clown smiley Clown smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INEZ910

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 19:16

CHATULIEM619 schreef:
Het NL heeft een rijke traditie aan stijlvormen en dit is de stijlvorm genaamd cynisme. Het verwijst nl. naar een opmerking van iemand die zomaar terloops vermeldde dat iedere man autistisch was.

dus dacht jij: dan gooi ik er nog ééntje tegen aan.. Gefrustreerde smiley tsja
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 19:20

LISA610 schreef:
Nu al? De week is nog maar net begonnen... Clown smiley Clown smiley Clown smiley

Sja, er zijn van die mensen.........die verdienen het gewoon. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 19:40

VISSER278 schreef:
Sja, er zijn van die mensen.........die verdienen het gewoon. Lachende smiley

Ach wat is verdienen Visser ...we nemen het er gewoon van ..maar het is je gegunt hoor ...ehh of de vissen er zo blij mee zijn is een ander verhaal Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 19:52

Fijn dat je terug bent Marylien.

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 20:17

CHATULIEM619 schreef:

Dat cynisme is met kale letters niet te lezen, Chatuliem. Beter om dan even een emoticon te gebruiken of even erbij te zetten dat je het cynisch bedoeld. Dit voorkomt misverstaan op een forum Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 20:21

CHATULIEM619 schreef:

Een hyperbool kan het ook zijn. Knipoog smiley Maar het kwam mij ook wat cynisch over. Omdat het niet serieus te nemen valt en naar ik hoop ook niet zo bedoeld is, hou ik het maar op het eerste.

Thomas, houdt meer van ironie. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 20:24

LEONARD480 schreef:
Gewoon rustig eten Henk ..komt alles wel goed Knipoog smiley

Zelfs dan zijn sommige magen nog snel vol, Leonard Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
HENK710

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 20:35

CHATULIEM619 schreef:
Beste Henk. Volgens mij kun jij het beste initiatief nemen in deze. Ik hou van Zwolle, maar ken niet alle leuke restaurantjes. Toen ik er woonde hadden we net kleine kinderen (twee blauwvingertjes, vruchtbare stad) en dan ga je niet zo snel uit he. Dus als jullie een leuk idee hebben doe ik er graag aan mee.

Ben al wel weer tijdje weg uit Zwollywood, maar ken de weg er nog wel een beetje. Zeker met wat hulptroepen gaat het helemaal lukken.

Vanuit de reacties ben ik al even afgestapt van mijn geliefde Mandarijn om nu eerst de pijlen te richten op een Italiaan...

...wordt vervolgd...
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 20:56

CHATULIEM619 schreef:
de lijst:
Pieter en Annette
Henk 710 en Robbedoes
Willemijn
Chatuliem
Siem
Britte
Rellok/WMG
marianne en henduk
maria576 en partner
Sonja008+vriendin
Crossroad (ov)
Marian...

Ik heb dus ook de lijst maar weer aangevuld..
En ik eet graag Italiaans..alles wel eigenlijk, zelfs spruitjes Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 21:00

CHATULIEM619 schreef:

Vanzelfsprekend is mijn verhaal niet de norm. Het is er slechts één van velen. Dan schrijf je vervolgens dat 'het jou te mooi om waar te zijn is'? Dus ik lieg? Het lijkt wel of je maar één bepaald verhaal wilt horen en voor andere verhalen niet openstaat. Maakt mij verder niet uit hoor. Maar ik kan me ook herinneren dat je in het verleden je juist negatief hebt uitgelaten over ál die verhalen op CM van slechte huwelijken, onverwerkte verledens, etc!? Smiley die vol vragen zit Misschien dat dit allemaal onder het hoofdstuk cynisme hoort, maar ik vind het vervelend en wil dat even gezegd hebben.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 21:13

HENK710 schreef:
Ben al wel weer tijdje weg uit Zwollywood, maar ken de weg er nog wel een beetje. Zeker met wat hulptroepen gaat het helemaal lukken.

Vanuit de reacties ben ik al even afgestapt van mijn geliefde Mandarijn om nu eerst de pijlen te richten op een Italiaan...

...wordt vervolgd...

'k Heb even gezocht op internet en kwam bij een volgens mij leuke italiaan uit: Michelangelo. Ruimte genoeg voor een gezelschap van ong. 20 personen en 't ziet er goed uit. Idee?
bekijk anders even de site:
http://www.ristorantemichelangelo.nl/
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 21:29

Dinsdag 8 maart, Richt. 6: 27-32; Eert uw vader en uw moeder.

Gideon, wat doe je nu? Midden in de nacht ga jij op pad met je knechten om het altaar van je vader stuk te maken! Dat kan toch niet? Je kent toch het gebod: Eer uw vader en uw moeder… Dat betekent toch dat je ze volstrekt gehoorzaam moet zijn! Hoe haal je het in je hoofd om het altaar van je vader omver te halen…?
Ik denk dat er situaties in het leven zijn, waarin een ander gebod het wint van dit gebod. Ik bedoel het eerste gebod: Gij zult geen andere geboden voor mijn aangezicht hebben!
Je ouders eren – dat kan betekenen: weigeren mee te doen aan de dienst aan de afgoden. Je ouders eren – dat kan betekenen: ongehoorzaam zijn als je ze vragen andere goden te dienen. Want als je daaraan mee zou doen, zou je de Vader in de hemel ont-eren!
In de loop van de geschiedenis is dat maar al te vaak gebeurd. Mensen gehoorzaamden, zonder zich af te vragen of ze daarmee misschien God onteerden. In de oorlog bij voorbeeld. Befehl ist Befehl, zeiden de Duuitsers. Bevel is bevel! Opdracht is duidelijk! Als de regering iets zegt, de koning, de keizer, de Führer, de president, dan moet je dat gewoon doen! Zonder markeren. Gehoorzaam zijn. Altijd!
Gideon weet beter. De gemeente van Christus weet beter. Wij hebben maar één keizer, één koning: Jezus, onze Heer! Wie ja zegt tegen Hem, zegt nee tegen de goden!
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 21:31

LISA610 schreef:
Het zal niet altijd even gemakkelijk zijn, daarom wens ik alle vaders veel wijsheid hierin...

En de moeders toch ook he Suus? Knipoog smiley[/quote]

haha, ja hoor, de moeders ook Knipoog smiley
(Maar het ging hier over "Rol vader na echtscheiding" hè Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley )

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op dinsdag 8 maart 2011, 21:32
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 21:35

http://www.youtube.com/watch?v=QVh6aOwY08g
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 21:49

LISA610 schreef:
Hier maar even dezelfde actie als bij de andere topics die helemaal zijn verwaterd door de discussie met Jeramaine. Het gaat hier om de vraag of onze last te zwaar is en waarom wij dit dan zo ervaren. So back on topic. Knipoog smiley

Nou, ik had vroeger bijv. een overbuurvrouw die elke dag pijn heeft... je zult daar maar mee moeten leven... en nog niet zo heel lang terug zag ik in "Hoedoejijdat.nu" (TV) een aflevering van ook een vrouw met constante pijn...
Dat soort dingen maken het leven wel zwaar lijkt me.
Ik heb zelf ook regelmatig last van pijn, maar dan ben ik dankbaar dat ik dat niet elke dag heb en van pijnloze dagen kan genieten.
Je geloof in God biedt natuurlijk perspectief, maar zolang je nog met die dagelijkse pijn bijv. leven moet vind ik het toch echt een last.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 maart 2011, 22:02

LISA610 schreef:
Welkom terug Leonard, zelfs al ben je dan maar één dagje weg geweest... ha ha ha

En Gibby ken ik niet, but also welcome back.. per slot van rekening kom je ook uit t Noorden he.. Knipoog smiley

Welkom terug Marylien Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2041 2042 2043 2044 2045 2046 2047 ... 6194 Volgende
Pagina 2044 van 6194