| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 08:34
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Ja idd en heb een afspraak met een dame wie als eerste de.............1000 bereikt  |
En de prijs?.........Een gesponsorde voetreis naar Rome? Ik weet niet of je dat al weet, maar dat is meestal de hoofdprijs die op CM wordt uitgedeeld.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 10:25
|
|
|
|
| MARTIEN579 schreef: | reactie op de laatste alinia van lisa;
Hagar. Betekenis: ‘vlucht’. De betekenis van Hagar wordt in Galaten 4: 25 & 26 verklaart als: De berg Sinaï in Arabië. Die wordt daar op één lijn geplaatst met het tegenwoordige Jeruzalem.
Sara en Hagar vertegenwoordigen daar de twee beginselen van genade en eigen werken. Hagar staat voor de geestelijke doe het zelf beweging. Sara staat voor het blijde nieuws van genade alleen. Bij de doe het zelf beweging staat God stil om te zien wat de mens kan verrichten. Bij de genade staat de mens stil om te zien wat God kan doen.
overgenomen van; http://www.overvloeiendegenade.nl/debijbeldoor/genesis1614.html
reactie van hannah op geleend acount | Deze uitleg ben ik het niet mee eens. Hagar staat niet voor eigen werken. Het staat voor wet, oude verbond. Paulus noemt het Oude Verbond het verbond van de Wet en het Nieuwe Verbond het verbond van de genade. Het Oude Verbond, dat gesymboliseerd is in besnijdenis en het Nieuw Verbond dat gesymboliseerd is in de doop.
Achtergrond info: nadat de Galaten het geloof hadden aanvaard, was een aantal joden de mening toegedaan, dat niet-joden zich moesten laten besnijden en zich aan de wetten van Mozes moesten houden. Maar deze besnijdenis was het symbool van het Oude Verbond, en voor Paulus was het een stap terug, leven volgens het Oude Verbond. Want de wet veroordeelt alleen maar, de Geest maakt de mensen waarlijk vrij...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 11:14
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Deze uitleg ben ik het niet mee eens. Hagar staat niet voor eigen werken. Het staat voor wet, oude verbond. Paulus noemt het Oude Verbond het verbond van de Wet en het Nieuwe Verbond het verbond van de genade. Het Oude Verbond, dat gesymboliseerd is in besnijdenis en het Nieuw Verbond dat gesymboliseerd is in de doop.
Achtergrond info: nadat de Galaten het geloof hadden aanvaard, was een aantal joden de mening toegedaan, dat niet-joden zich moesten laten besnijden en zich aan de wetten van Mozes moesten houden. Maar deze besnijdenis was het symbool van het Oude Verbond, en voor Paulus was het een stap terug, leven volgens het Oude Verbond. Want de wet veroordeelt alleen maar, de Geest maakt de mensen waarlijk vrij... |
Helemaal mee eens Chat... enne ben nog steeds benieuwd naar zijn reactie op mijn vraag....
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op maandag 4 april 2011, 23:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 11:28
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Iedere maand een andere provincie. Iedere maand een ander soort kerk. |
Kerktoerisme?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 13:19
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Kerktoerisme?  | hoezo kerktoerisme? Vind het eigenlijk wel een goed idee van mariska. Zo kan je tenminste van elkaar leren ipv altijd elkaars beleving de hersens in te slaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 15:16
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | En de prijs?.........Een gesponsorde voetreis naar Rome? Tis een watersporter .... laat hem lekker zwemmen Ik weet niet of je dat al weet, maar dat is meestal de hoofdprijs die op CM wordt uitgedeeld.  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 15:34
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | sluit misschien niet aan op het voorgaande, maar het gaat toch ook over de kracht van de Levende God,
en persoonlijk bedoel ik dan dat God aanwezig is waar twee of meer biddenden samen zijn, (dit vindt je wel terug in de Bijbel uiteraard)
Ik maakte het persoonlijk mee, een hele strijd, en na een samenkomst heeft dit mij volledig losgelaten, heb dus het gevoel : dat de satan van mij wegging door de kracht van de Levende God in een biddende gemeenschap.
Nergens vind ik een tekst of vers in de Bijbel waarnaar ik hiervoor zou kunnen verwijzen, weten jullie of er hiernaar kan verwezen worden? (vooral dat de satan van je wegvliedt) |
Hoi Marylien,
In Handelingen 4 gaat het over het "gebed van de gelovigen". Petrus en Johannes waren gevangen gezet en later weer vrijgelaten, daarna vertelden ze van hun bevindingen aan de leerlingen en eindigden met gebed. Het was dus waarschijnlijk een vrij grote groep christenen die gezamelijk aan het bidden waren. De kracht van het gezamelijke gebed vind je hieronder. Ik citeer maar vanaf vers 29: 29 Welnu, Heer, sla ook nu acht op hun dreigementen en stel ons, uw dienaren, in staat om vrijmoedig over uw boodschap te spreken 30 door ons bij te staan, zodat zieken genezing vinden en er tekenen en wonderen gebeuren in de naam van Jezus, uw heilige dienaar.’ 31 Toen ze hun gebed beëindigd hadden, begon de plaats waar ze bijeen waren te beven, en allen werden vervuld van de heilige Geest en spraken vrijmoedig over de boodschap van God. (gebruikte vertaling: NBV)
..
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op donderdag 10 maart 2011, 15:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 15:47
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | | Sorry, maar ik begrijp je niet. Het is overigens een historische roman, wat zich in Nederland afspeelt. Jammer dat ik de titel niet meer weet, maar misschien komt het nog boven. |
Misschien het boek "38 nachten" van Janne IJmker ?? (als je hebt over de gevolgen van een "verstandshuwelijk")
http://www.vergadering.nu/boekijmker38nachten.htm
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 16:15
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | | Sorry, maar ik begrijp je niet. Het is overigens een historische roman, wat zich in Nederland afspeelt. Jammer dat ik de titel niet meer weet, maar misschien komt het nog boven. |
Ergens begrijp ik dat stukje van Mar ook niet. Het is zowel aan de man als de vrouw om te investeren in het huwelijk en het huwelijk te laten slagen. En als dat dan uiteindelijk niet gelukt is, is dat natuurlijk vreselijk jammer, maar ik denk dat het een hele troost is dat je m.i. ook als (gescheiden) alleenstaande weer verder mag en samen met God daarin weer opnieuw mag beginnen.
M.i. is het niet gezond (en ook niet Gods bedoeling) om een 'oorlogshuwelijk' kost wat kost te laten standhouden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 16:18
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | sluit misschien niet aan op het voorgaande, maar het gaat toch ook over de kracht van de Levende God,
en persoonlijk bedoel ik dan dat God aanwezig is waar twee of meer biddenden samen zijn, (dit vindt je wel terug in de Bijbel uiteraard)
Ik maakte het persoonlijk mee, een hele strijd, en na een samenkomst heeft dit mij volledig losgelaten, heb dus het gevoel : dat de satan van mij wegging door de kracht van de Levende God in een biddende gemeenschap.
Nergens vind ik een tekst of vers in de Bijbel waarnaar ik hiervoor zou kunnen verwijzen, weten jullie of er hiernaar kan verwezen worden? (vooral dat de satan van je wegvliedt) |
Komt dit misschien een beetje in de richting Marylien?
Jacobus 4: Waar komt al die strijd, waar komen al die conflicten bij u toch uit voort? Is het niet uit de hartstochten die strijd leveren in uw binnenste? 2 U verlangt naar iets, maar krijgt het niet. U bent jaloers en moordlustig, maar bereikt uw doel niet. U bekvecht en twist met elkaar. U krijgt niets omdat u niet bidt. 3 En als u bidt ontvangt u niets, omdat u verkeerd bidt: u wilt alleen uw eigen hartstochten bevredigen. 4 Trouwelozen! Beseft u dan niet dat vriendschap met de wereld vijandschap jegens God betekent? Wie bevriend wil zijn met de wereld, maakt zich tot vijand van God. 5 Denk toch niet dat dit loze woorden zijn in de Schrift: ‘Hij die ons het leven gaf, maakt er vurig aanspraak op; 6 maar de genade die hij schenkt is nog groter.’ Daarom staat er: ‘God keert zich tegen hoogmoedigen, maar aan nederigen schenkt hij zijn genade.’ 7 Onderwerp u dus aan God, en verzet u tegen de duivel, dan zal die van u wegvluchten. 8 Nader tot God, dan zal hij tot u naderen. Reinig uw handen, zondaars; zuiver uw hart, weifelaars. 9 Weeklaag, wees treurig en laat uw tranen vloeien. Laat uw lachen veranderen in droefheid en uw vreugde in somberheid. 10 Verneder u voor de Heer, dan zal hij u verheffen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 16:30
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Is onze last té zwaar om te dragen? Nee! Hoewel...? Als IK het voor het zeggen zou hebben gehad, zou ik gezegd hebben: 'Heer, het is genoeg geweest, dit is téveel, ik kan dit niet meer aan!!!' En het vóélde zo...die momenten van eenzaamheid en pijn en moeite. IK kon niet meer verder, ik zág het niet meer, die toekomst, en ik hád het niet meer..die energie om door te gaan. Toch zit ik nu hier en schrijf ik...en durf ik uit vol geloof en uit volle overtuiging te zeggen: wanneer wij niet meer kunnen...is HIJ er. Zelfs éérder dan het moment dat wij de bodem van ons kunnen bereiken. HIJ is er. Ik zou kunnen gaan vertellen over álles wat ik heb meegemaakt...maar dat zijn maar de verhalen van één persoon en een ieder heeft weer zijn of haar eigen verhalen. Het is, op het grote geheel gezien, ook niet relevant of interessant. Wat belangrijk voor een ieder is om te weten is dat God je draagt, ook al voelt het niet zo. Gelukkig is GOD's aanwezigheid, kracht of macht niet afhankelijk van ónze gevoelens/emoties. En dát te weten? Is mijn kracht. Ik hóéf het niet te voelen om zéker te weten..dat HIJ er is. No matter whát. En als ik het tóch even niet meer weet? Dan hoef ik alleen maar terug te kijken...om te weten dat HIJ me altijd gedragen heeft en dat dus ook in de toekomst zal doen. |
Hoe kijk jij dan aan bijv. tegen mensen die niet in dit rijke Westen wonen en waarvan vrouwen hun kinderen met hun eigen ogen zien sterven omdat ze voedsel- of (zuiver) watertekort hebben ? Of meisjes (soms heel jong) die in de hoop op een betere toekomst verkocht worden door hun ouders en in de toeristenprostitutie terecht komen ?
Ik noem wat extreme voorbeelden, daar ben ik me van bewust... en ik wil echt niks af doen aan hoe jij of anderen het beleven... ik ben alleen bang dat we ons niet half bewust zijn van de dingen die zich in deze wereld afspelen... ik kan me goed voorstellen dat de last van sommigen toch wel erg ver gaat...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op donderdag 10 maart 2011, 16:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 16:35
|
|
|
|
Voor mij is het eigenlijk alleen maar lachwekkend.
Ik las op een internetsite het volgende:
Mensen die een dierenverzekering om de tuin leiden horen sowieso niet op een "Christelijke" site thuis! Die zouden bij álle verkeringen voor altijd moeten worden geband!
Is gericht naar mij toe.
Afzender is een oud cmlid
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 16:55
|
|
|
|
Oké Cross, zullen we hem dan laten kiezen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 16:55
|
|
|
|
Even tussendoor: de picknick is inderdaad geen dategebeuren (als ik dat zo lees), maar dat forummers zulke opmerkingen maken lijkt me niet heel vreemd op ChristianMatch. We zijn nou eenmaal ook een datingsite.
Lijkt me dus niet nodig dat we hierover gaan bekvechten, succes met organiseren verder!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 16:58
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Luie handen maken arm, ijverige handen brengen rijkdom. |
Soms is het net andersom... Wat ik zo enorm mooi vind in het verhaal van Maria en Martha... de hele wereld zou verwachten dat Martha (die druk in de weer was) goed bezig was... maar Maria -die oog had voor de dingen waar het hier werkelijk omgaat- was juist een voorbeeld voor velen. verrassend soms... die Jezus !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 17:08
|
|
|
|
| CHRISTIANMATCH schreef: | Even tussendoor: de picknick is inderdaad geen dategebeuren (als ik dat zo lees), maar dat forummers zulke opmerkingen maken lijkt me niet heel vreemd op ChristianMatch. We zijn nou eenmaal ook een datingsite.
Lijkt me dus niet nodig dat we hierover gaan bekvechten, succes met organiseren verder! |
De opzet was anders... Ik kan me dat eerlijk gezegd ook wel voorstellen. Zeker omdat er (kleine) kinderen bij aanwezig zullen zijn, lijkt het me niet een evenement waar mensen openbaar gaan zitten zoenen, net zoals we bijv. afgesproken hebben dat er geen alcohol wordt geschonken en er behalve als er toestemming voor wordt gegeven, geen foto's worden gepubliceerd (op C.M.) Dus datingsite of niet... met kinderen erbij zijn er bepaalde regels, waarvan verwacht wordt dat je je daaraan kunt houden.
Hopelijk Judith vind je het geen probleem, dat ik hier toch nog op wilde reageren.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op donderdag 10 maart 2011, 17:10
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 17:18
|
|
|
|
KLopt! Dat boek bedoel ik dus.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 17:28
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Hoe kijk jij dan aan bijv. tegen mensen die niet in dit rijke Westen wonen en waarvan vrouwen hun kinderen met hun eigen ogen zien sterven omdat ze voedsel- of (zuiver) watertekort hebben ? Of meisjes (soms heel jong) die in de hoop op een betere toekomst verkocht worden door hun ouders en in de toeristenprostitutie terecht komen ?
Ik noem wat extreme voorbeelden, daar ben ik me van bewust... en ik wil echt niks af doen aan hoe jij of anderen het beleven... ik ben alleen bang dat we ons niet half bewust zijn van de dingen die zich in deze wereld afspelen... ik kan me goed voorstellen dat de last van sommigen toch wel erg ver gaat... |
Goede vraag Susannah! Om je de waarheid te zeggen? Ik weet het niet, ik weet het niet écht. Ja, ik kan me proberen een voostelling te maken van hun leven en dat doe ik ook geregeld, maar het écht weten? Nee, dat doe ik niet. Soms denk ik aan bijvoorbeeld die kleine, jonge meisjes...die in Thailand van huis worden meegenomen..onder het mom van een beter leven in de grote stad om dan vervolgens in de prostitutie terecht te komen..hoe voelen zij zich? Waar halen zij de kracht vandaan om door te gaan? Of die jongen die gedwongen wordt om te moorden en te verminken en wiens familie is uitgemoord? Hoe komt hij zijn dagen door? Wat ik wél ken is mijn eigen leven. Zo heb ik bijvoorbeeld al jaren pijn. Élke dag, 24 uur per dag. Er zijn periodes geweest dat de pijn zó hevig was, dat het menselijkerwijs niet meer te dragen was, zelfs niet met morfine. Wat doet een lichaam dan? Het schakelt zichzelf uit...en je valt flauw van de pijn. Zo hoef je even niets meer te voelen en heb je een momentje rust. Begrijp je wat ik bedoel te zeggen? Wij als mensen zien het leed van een ander vaak als 'ondragelijk leed'. Toch, als we er zélf in zouden zitten, vindt onze geest of ons lichaam vaak een manier om met die ellende om te gaan. Zo zal een jong meisje dat in de prostitutie moet werken, waarschijnlijk 'een knop omzetten in haar hoofd' en als verdoofd doen wat ze móét doen', zo kan ze het volhouden...omdat ze hoopt dat dit ooit eens voorbij zal zijn. Voor mij zijn deze dingen niet te bevatten en lijkt het mij óók ondragelijk maar wanneer je het aan hen zou vragen? Zouden zij je kunnen vertellen hóé ze dat gedaan hebben. Maar wanneer een mens ook álle hoop verliest...lijkt het of de moeite en de pijn gewonnen hebben. Ik weet dat er veel mensen leven zonder hoop! Ik héb de antwoorden niet Susannah...alleen het gebed...dat God al deze mensen zonder hoop zal antwoorden, en dat ze Ergens..nwe kracht en nwe. hoop mogen ontvangen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 17:38
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | | KLopt! Dat boek bedoel ik dus. |
Ik zat even de recensie te lezen en inderdaad het lijkt me wel een indrukwekkend boek.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 17:41
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Hoe kijk jij dan aan bijv. tegen mensen die niet in dit rijke Westen wonen en waarvan vrouwen hun kinderen met hun eigen ogen zien sterven omdat ze voedsel- of (zuiver) watertekort hebben ? Of meisjes (soms heel jong) die in de hoop op een betere toekomst verkocht worden door hun ouders en in de toeristenprostitutie terecht komen ?
Ik noem wat extreme voorbeelden, daar ben ik me van bewust... en ik wil echt niks af doen aan hoe jij of anderen het beleven... ik ben alleen bang dat we ons niet half bewust zijn van de dingen die zich in deze wereld afspelen... ik kan me goed voorstellen dat de last van sommigen toch wel erg ver gaat... | Een voormalig klasgenootje van mn dochter uitte haar medelijden en licht afgrijzen over de mensen die in een rijtjeshuis woonden. Ze kon zich niet voorstellen, dat ze zo konden leven. Onbewust moest ik hieraan denken. De mens is in staat zich aan te passen in wat voor omstandigheid hij bevindt. En ook nog gelukkig te zijn.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 17:43
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | | Ik zat even de recensie te lezen en inderdaad het lijkt me wel een indrukwekkend boek......... |
Dat is het zeker, Willemijn! De impact die dit boek op me had, is vergelijkbaar met dat van 'Duizend schitterende zonnen' van Khaled Hosseini.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 17:48
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | mar is van slag lisa ziet het verschil blijkbaar niet meer |
Komt vast door zijn vertrek van CM, denken jullie niet Maar een beetje mild naar kijken dus....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 17:51
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Bij deze weer een bijgewerkte actuele versie:
De lijst van mensen die meegaan naar de themadienst in de Bethel groeit gestaag...
Zondag 10 april 2011
1. Chatuliem 2. Lisa610 3. Leanne 4. Leonard 5. Pien 6. Billy 701 7. Trijnie671 8. Dini968 (o.v. afhankelijk van vervoer vanaf Wolvega)
Als je mee wilt, vul de lijst dan aan...  | [/quote]
Even voor de duidelijkheid, ik heb wel een auto tot mijn beschikking maar heb er een vreselijke hekel aan om ergens naar toe te rijden waar ik de weg niet ken...............daar ga ik met mijn zelfstandigheid en grote mond................ Dus als iemand mij ergens op een handige plek p kan pikken, heel graag.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 18:53
|
|
|
|
| MAR907 schreef: | Vandaag voor het laatst... Ik wens een ieder die ik ontmoet heb....."God bless you..."
doei doei zwaai zwaai... |
oeps, nu ben ik te laat... gelukkig heb ik nog een reserve adres... Succes met afkicken...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 19:15
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Belanden we hier nu in een discussie over naastenliefde? Is het dan niet beter om die discussie in een apart topic (of een reeds bestaand topic) te voeren en hier weer verder te gaan met waar we op afknappen bij een man of vrouw?  |
Dat topic was er Lisa, net nadat ik een reactie heb geplaatst daar is het weggehaald... niet vanwege mij vermoed ik, maar ik denk vanwege een ex-CM-er die de hele nacht bezig is geweest met niet erg zinvolle bijdrages... waarom dat topic is verwijderd toen is mij een raadsel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 19:29
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Ach weet je Chat, het is natuurlijk maar de vraag of dezelfde mensen steeds mee gaan. Ik ben echter helemaal met je eens dat dit er niet toe moet leiden dat mensen vaker in een andere gemeente zitten dan in hun eigen gemeente. Dus wellicht kan Inez of die "Kom in" diensten ook nog op een ander moment plaats vinden? Voor de andere diensten staat sowieso nog geen datum, dus dat laat alle mogelijkheden open...  |
Die 'Kom in diensten' zijn het hele jaar door op de 3e zondag van de maand behalve in juli en augustus.. dus ja.. altijd welkom!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 19:30
|
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op donderdag 10 maart 2011, 19:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 19:32
|
|
|
|
| AARTJE289 schreef: | Mijn oudste dochter, 21 jaar geworden  |
Gefeliciteerd
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 10 maart 2011, 20:01
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Voor mij is het eigenlijk alleen maar lachwekkend.
Ik las op een internetsite het volgende:
Mensen die een dierenverzekering om de tuin leiden horen sowieso niet op een "Christelijke" site thuis! Die zouden bij álle verkeringen voor altijd moeten worden geband!
Is gericht naar mij toe.
Afzender is een oud cmlid |
hilarisch mag je geen verkering maris
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601