| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 17:56
|
|
|
|
Morgen mooi weer, lenteweer dus en vijftien graden, kijk nu schiet het eindelijk op. Nog twee weken en de zomertijd begint weer. Tot acht uur licht, heerlijk is dat. Thomasiaans Nieuwjaar wat mij betreft. Ok, ok het is nog te koud voor de zeilboot maar ook dat komt steeds dichter bij. Genieten mensen, als je morgen buiten bent! Sneeuwklokjes en krokusjes waren er al - de natuur komt langzaam weer tot leven.
Thomas, geen winter- en donkerheidsmens.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 18:33
|
|
|
|
|
vandaag soep uitgedeeld aan de daklozen in Antwerpen met stichting "de vrijheid"... de zon was er ook en dat schept gelijk toch een sfeer van blijdschap. leuke gesprekken gehad
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 18:38
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Morgen mooi weer, lenteweer dus en vijftien graden, kijk nu schiet het eindelijk op. Nog twee weken en de zomertijd begint weer. Tot acht uur licht, heerlijk is dat. Thomasiaans Nieuwjaar wat mij betreft. Ok, ok het is nog te koud voor de zeilboot maar ook dat komt steeds dichter bij. Genieten mensen, als je morgen buiten bent! Sneeuwklokjes en krokusjes waren er al - de natuur komt langzaam weer tot leven.
Thomas, geen winter- en donkerheidsmens. |
Wat gaaf dat je er zo bewust van geniet en je hebt je toch maar weer door de donkere winter heen geworsteld! En je beloning is licht, prachtig licht en overal nieuw leven, nog aarzelend maar vastberaden. Zeilen......verheug je er maar vast op. Je lentekriebels zijn aanstekelijk...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 18:40
|
|
|
|
quote 1 = David923 ok is dit gebeurd en mag ik een ziekenhuis/dokters verklaring zien?
quote 2 = David923 dat weet ik..maar er is vandaag de dag zoveel suggestie en zoveel nepheid, dat ik wel eens een ziekhuis of dokters verklaring wil zien dat de doden opstaan en dat de verlamde uit de rolstoel opstaat en de blinde zien.
twijvel er niet aan dat het echt was bij jezus bediening en Zijn apostelen.
[quote 3 =DAVID923]ik weet dat God nog steeds kan en wil genezen, maar heb veel moeite met sommige onpastorale en vooral onbijbelse leren die achter die theologie hangen, bijv dat alle ziekte van satan komt per defenitie, dat als imand niet geneest het komt ongeloof ( pastorale ramp!) en hoe zit het met de nazorg van de 90 van de 100 die er komen en niet genezen? Jezus genas ze allemaal geen uitzondering.
vaak ligt de nadruk bij die bijeenkomsten op wat de mensen bij God kunnen halen, en weinig over het evangelie, zonde, berouw,bloed en het kruis.
Wil nog wel eens echt een verlamde zien opstaan anno 2011, een dode of echte blinde zien genezen.....[/quote]
David, eerst stel je vraagtekens bij de wonderen die nog steeds gebeuren. In je tweede posting (zie quote 2) zeg je dat je het weet, maar tegelijk trek je alles weer in twijfel -- gelijk als Thomas dat deed..... In je derde posting (zie quote 3) weet je zelfs dat God nog steeds kan en wil genezen, maar nu trek je weer iets anders in twijfel.....
Wat bedoel je nu precies te zeggen, of moeten alle postings, van jou, over dit onderwerp als op zichzelf staand gelezen worden ?? Want nu is er geen touw meer aan vast te knopen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 18:45
|
|
|
|
het is heel eenvoudig, lees het nog eens rustig door in de context op wie ik antwoord.
in het kort, ik geloof natuurlijk wat er in de Bijbel staat, en dat God vandaag de dag kan genezen, maar dat er bij die kerken en die bijeenkomsten Bijbels en theologisch/pastoraal gezien veel misgaat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 18:48
|
|
|
|
[quote=MARIA576] hey Cross, dank voor de link en de info, het lijkt me een léúk boek om te lezen! Misschien was ik onduidelijk in mijn manier van uitdrukken...maar ik denk wél te weten wat geluk is. Juist in het kleine, het ogenschijnlijk onbeduidende...vind ik geluk en rust. Ik wil alleen maar zeggen dat je gelukkig kan zijn, zelfs als de 'hele wereld' vindt dat jou enorm veel leed is aangedaan/overkomen en dat 'gelukkig zijn'' vaak meer een moment is, in een normaal óf moeilijk leven, dan een heel leven op zich.
Daar gaat het boek dus over, geluk valt niet te vangen in een definitie.
gewoon lezen dus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 18:52
|
|
|
|
Picknick 16 april 2011

Let op: de picknick is tegenover het restaurant op de hei!! Zie routebeschrijving hier onder.
verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant \"juffrouw Tok\" rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.
je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.
Ieder neemt zijn/haar eigen eten en drinken mee, een kleedje of stoel is handig (denk aan de koude grond het is pas april!)
Een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google \"christianmatch picknicken ede\", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto\'s worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
juffrouw tok heet het restaurant. tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
Vanuit Utrecht:
• Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. • Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. • Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. • Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
• Volg de A50 richting Nijmegen. • Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. • Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. • Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. • Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. • Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. • Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. • Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. • Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. • Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810, 38 jaar met pleegdochter van 5 simone 40 jaar en kind 11 jaar* arjanne 40 jaar?* gerda 51 jaar* marianne129, 49 jaar evt met kinderen angelique327, 50 jaar susannah475, 45 jaar jomali106, 43 jaar met kinderen van 11 en 13 jaar Joëlle246, 52 jaar Sweetlady, sweets 40er Miekjes285 42 jaar Erika129 36 jaar trijnie671 49 jaar annette965 50 jaar irene200 57 jaar Sofie807 Imke917, 54 jaar (onder voorbehoud) esther279 32 jaar met kind lydia739 dinie968 52 jaar loretta033 54 jaar kersje453 49 jaar xabia794 met dochter van 11 en belgische smiley* dayspring826 caarolien... 52 jaar brecht936 63 jaar met introducees ingrid800 39 jaar met drie kinderen gerlyn320 37 jaar marieke897 met kids (onder voorbehoud) Marian096 48 jaar jasmyn704 met zoon (leeftijd?) Lisa610 42 jaar carien982 31 jaar wilma729 45 jaar Aatje057 47 jaar Christina 50 jaar Cornelia889 54 jaar
mar907, 48 jaar waarschijnlijk met dochter van 17 crossroad317 henduk729, 40 jaar met intro* pimpernel883, 44 jaar benny340 45 jaar jozua159 48 jaar Billy701 48 jaar eggie949 34 jaar gert182 42 jaar, met zoon van 15 herman388, 48 jaar marcowaal200 40 jaar bob582 32 jaar searching 40 jaar bartje734 51 jaar johannes774 49 jaar roseve569 50 jaar timo194 25 jaar joelbax 24 jaar mydestany349 32 jaar, evt met dochter gibby159 65 jaar winnetou276 35 jaar hannes469 42 jaar willem591 64 jaar maded321 46 jaar robert118 43 jaar arjo182 49 jaar dirkie395 39 jaar met twee kinderen (16 en 18 jaar?) marsjg370 jves252 35 jaar Portio 57 jaar Eloy997 45 jaar
Er kan nog meer bij!! Han en Lief hebben er zin an!
Laatst aangepast door
|
LEONARD480
|
op maandag 14 maart 2011, 04:12
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 18:54
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Ik wil echt niet zeggen dat ik de volledige waarheid bezit, maar ik vind wel dat mensen misbruik maken van een tekst. In plaats van dat men de naaste liefheeft,, zoals de Bijbel het bedoelt, gaat het nu werken als excuus om ze niet lief te hebben. Immers, omdat ik niet van mezelf hou, hoef ik ook niet van mn naaste te houden... |
weeral zo een reactie waar ik niets mee kan, lijkt wel dat deze vlaming een andere taal spreekt? waarom verdraai je altijd de tekst en ga je de schrijver dan verwijten met een totale andere interpretatie? jezelf leren accepteren waaronder liefhebben is geen excuus om de ander niet lief te hebben als ik bijvoorbeeld alpha in de gevangenis geef, kan ik met hen "onvoorwaardelijk" liefhebbend praten, omdat ik heb leren accepteren dat God zelf me ook liefheeft "onvoorwaardelijk" Hij heeft me zo lief gehad dat Hij Zijn Zoon gaf voor me. Zijn genade kan je niet te volle vatten als je Zijn schepping (incl jezelf) niet leert zien als uniek...
liefhebben van een ander heb je ook Hem voor nodig, uit Zijn liefde voor jou vat je pas hoe je een ander kan liefhebben... zoniet wordt het een egocentrische liefde. vergeving werkt dus ook zo. Je kan een ander niet vergeven als je niet vat wat vergeving voor jezelf heeft betekent.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 19:08
|
|
|
|
[quote=CROSSROAD317]
doe ik!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 19:31
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | zal voor je bidden.
ben je wedergeboren marylien? |
Zoals Cross al aangeeft, is het handiger om dergelijke vragen persoonlijk te stellen en niet op het forum.
Daarnaast ben ik wel nieuwsgierig waarom een dergelijke vraag van urgent belang is volgens jou, want bidden kun je toch voor iedereen, ongeacht zijn/haar levensbeschouwing/geloofsstaat?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 19:34
|
|
|
|
|
Is het zo verwonderlijk dat het christelijke geloof op humanisme lijkt? Het gaat in beide gevallen toch om een overtuiging van waaruit een mens probeert invulling te geven aan het begrip mensen temidden van andere mensen? Alleen vinden wij als christenen een verbinding met Degene die volgens ons dé Bron van het leven is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 19:55
|
|
|
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 19:56
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | | Is het zo verwonderlijk dat het christelijke geloof op humanisme lijkt? Het gaat in beide gevallen toch om een overtuiging van waaruit een mens probeert invulling te geven aan het begrip mensen temidden van andere mensen? Alleen vinden wij als christenen een verbinding met Degene die volgens ons dé Bron van het leven is. |
Historisch gezien is het Humanisme in West-Europa niet los te zien van het Christendom. Het is er uit ontstaan Wat kort door de bocht heeft men de waarden en normen van het Christendom grotendeels overgenomen, echter zonder dat er sprake zou zijn van God en theologie. De Nederlandse samenleving is gebouwd op de Joods-Christelijke traditie en de liberale stadscultuur. De Joods-christelijke traditie maakt door de secularisatie sterk plaats voor een humanistische opvatting. De term Humanisme wordt echter vaak misbruikt in de kerken, met name aan de rechterflank. Een afwijking van de rechtzinnige leer waarbij men bijvoorbeeld meer aandacht wil schenken aan sociaal onrecht en minder aan het persoonlijk heil, wordt vaak als een opschuiven richting Humanisme afgedaan. De vormen van Humanisme in niet-westerse culturen blijft in dit verhaal uiteraard buiten beschouwing.
Thomas, toch meer van het Christendom
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 11 maart 2011, 20:01
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 20:15
|
|
|
|
zou het fijn vinden als naar de preek word geluisterd IPV schoten uit de losse heup.
Laatst aangepast door
|
DAVID923
|
op vrijdag 11 maart 2011, 20:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 20:19
|
|
|
|
tuurlijk kan ik bidden, maar als iemand niet wedergeboren is dan is die persoon iet gered, en kan het het 1 van of de oorzaak zijn voor de twijfel en ziele strijd. de denominatie of theologische inslag staat er los van. maar ken je God, beter nog kent Hij jou? heb je de Geest?
en snap je 2 cor 5:17 en het gesprek tussen Jezus en nicodemiues in joh 3? etc etc..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 20:30
|
|
|
|
|
Wat een huiveringwekkende beelden uit Japan. 'k Had het nieuws vandaag wel gehoord, maar 'k zie net de beelden pas.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 20:30
|
|
|
|
Vrijdag 11 maart, Ruth. 1: 11-17; Uw god is mijn god.
Ergens op een kerkhof in Moab: drie graven. Een vader en twee zoons: Elimelech, Machlon en Chiljon. Alle drie goede moed op weg gegaan. In Bethlehem (brood-huis, betekent die naam) was geen brood meer te krijgen. In Moab wel. Maar dit brood hield hen niet in leven. Hun vrouwen bleven alleen achter: Naomi en haar schoondochters, vrouwen uit het land Moab, Orpa en Ruth. Halverwege de weg naar Bethlehem moeten ze kiezen. Orpa gaat terug. Ruth gaat mee. Orpa gaat terug naar haar familie, naar haar goden en naar haar doden. Ruth gaat verder, naar Bethlehem, naar de God van Israël, de Levende! Orpa zit vast aan het verleden. Ruth kiest voor de toekomst. Orpa ziet geen brood in Bethlehem. Ruth proeft Gods beloften. Uw volk is mijn volk! Uw God is mijn God! Blijkbaar heeft het geloof van Naomi Ruth nieuwsgierig gemaakt naar de God van Bethlehem. Ondanks het diepe verdriet van Naomi, blijft zijn vertrouwen op de beloften van de levende God! Geen wonder dat mensen jaloers worden op zo’n geloof, op zo’n volk, op zo’n God! Boven de goden en boven de doden staat Hij: de God van de Joden!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 20:31
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | | Wat een huiveringwekkende beelden uit Japan. 'k Had het nieuws vandaag wel gehoord, maar 'k zie net de beelden pas. |
Heel erg ja.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 20:32
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Heel erg ja. |
Ik vrees dat er duizenden doden zijn. En de tsunami is nu op weg naar andere (ei)landen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 20:39
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Morgen mooi weer, lenteweer dus en vijftien graden, kijk nu schiet het eindelijk op. Nog twee weken en de zomertijd begint weer. Tot acht uur licht, heerlijk is dat. Thomasiaans Nieuwjaar wat mij betreft. Ok, ok het is nog te koud voor de zeilboot maar ook dat komt steeds dichter bij. Genieten mensen, als je morgen buiten bent! Sneeuwklokjes en krokusjes waren er al - de natuur komt langzaam weer tot leven.
Thomas, geen winter- en donkerheidsmens. |
Laten we inderdaad ook maar naar de mooie dingen van de natuur kijken........Vandaag hebben we de grilligheid ook weer gezien in Japan........vreselijke beelden..... Maar wij zijn in de goede omstandigheid dat we kunnen genieten van de komende lente........wat een voorrecht......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 21:12
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | Yes.. eindelijk maar toch.. drie weken in een leenauto gereden, maar vandaag wordt ie eindelijk afgeleverd. Mag om 16:00 uur mijn nieuwe auto op gaan halen.. rest van de middag neem ik lekker vrij....  |
fijn voor jou Lisa, hoop dat je veel plezier beleeft aan je wagen, en dat God je veilig bewaart op de weg!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 21:15
|
|
|
|
| XABIA794 schreef: | | vandaag soep uitgedeeld aan de daklozen in Antwerpen met stichting "de vrijheid"... de zon was er ook en dat schept gelijk toch een sfeer van blijdschap. leuke gesprekken gehad |
Werk je hierbij als vrijwilligster Xabia? Ken je zulke organisaties in Oost-Vlaanderen ook?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 21:17
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Laten we inderdaad ook maar naar de mooie dingen van de natuur kijken........Vandaag hebben we de grilligheid ook weer gezien in Japan........vreselijke beelden..... Maar wij zijn in de goede omstandigheid dat we kunnen genieten van de komende lente........wat een voorrecht...... |
amaai nog nie! hier is het inderdaad genieten van de krokusjes, van het zonnetje, je houdt het niet voor werkelijkheid als je die beelden bekijkt, voor wie dit meemaakt is dit toch een apocalyps denk ik!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 21:19
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | | tuurlijk kan ik bidden, maar als iemand niet wedergeboren is dan is die persoon iet gered, en kan het het 1 van of de oorzaak zijn voor de twijfel en ziele strijd. |
Ik mis in deze gedachtengang de ook bij wedergeborenen aanwezige twijfel/strijd. Want wedergeboorte is geen garantie voor een behouden reis, wel voor een behouden aankomst!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 21:21
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | | zou het fijn vinden als naar de preek word geluisterd IPV schoten uit de losse heup. |
Er wordt niet uit de losse heup geschoten. Er wordt enkel ingegaan op een verband dat er is tussen humanisme en christendom. Daar lijkt me juist dit topic voor bedoelt, aangezien de link informatie bevat waarin ook dit onderwerp centraal staat.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 21:28
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | zal voor je bidden.
ben je wedergeboren marylien? |
Ja David, ik ben wedergeboren,
moet wel zeggen dat ik het raar vind dat je dit vraagt ? om niet te zeggen dat je vraag overkomt alsof je je nogal verheven voelt over anderen sorry, maar zo is het wel.
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op vrijdag 11 maart 2011, 21:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 22:02
|
|
|
|
| DAVID923 schreef: | | Als vertaler en uitgever van dit boek wil ik graag aangeven dat dit een boek is voor stabiele christenen. Het is hoofdzakelijk voor geestelijk leiders geschreven, zoals voorgangers en pastoraal werkers. Pasbekeerde christenen kunnen het boek beter even laten liggen omdat ze er door in de problemen kunnen komen. Dat doet natuurlijk niets af aan de goede inhoud, maar het is speciaal voor een bepaalde doelgroep geschreven. |
Het is dus meer een aanbeveling voor je eigen boek? En aangezien ik geen pastoraal medewerker ben of geestelijk leider en ook liever niet door een boek in de problemen wil komen , lijkt het me het beste om dat soort lectuur niet te gaan nuttigen.
Visser , die het dán maar liever bij een kinderbijbel houdt .
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 22:22
|
|
|
|
ik vraag dat omdat er vaak een valse veiligheid bij mensen is. zie:
[url] http://www.youtube.com/watch?v=uuabITeO4l8[/url]
http://www.youtube.com/watch?v=uuabITeO4l8
euuh hoe doe je dat?
Laatst aangepast door
|
DAVID923
|
op vrijdag 11 maart 2011, 22:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 22:25
|
|
|
|
De link in je bericht plakken.. selecteren en dan op URL klikken bedoel je....
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op vrijdag 11 maart 2011, 22:32
|
|
| Naar boven |
|
|