| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 20:59
|
|
|
|
http://www.shownieuws.tv/video/sonja-heeft-boer-toch-gevonden/
Jaja, wat was iedereen verdrietig toen SONJA haar liefde verklaarde aan BOER MARCEL en die haar als eerste WEGSTUURDE. Jaja, die slijmerige, immer sociaal wenselijke BOER MARCEL had al POOLSE DROMEN. Toen die arme huilende en vreselijk verdrietige SONJA thuiskwam, lagen er allemaal brieven van LIEVE BOEREN en zij vond BOER FRENS een stuk. En ze lieten er geen GRAS over groeien want ze hebben samen al een kalfje en die heet SONJA.
Thomas, jaja dit wisten de dames nog niet!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 21:03
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | http://www.shownieuws.tv/video/sonja-heeft-boer-toch-gevonden/
Jaja, wat was iedereen verdrietig toen SONJA haar liefde verklaarde aan BOER MARCEL en die haar als eerste WEGSTUURDE. Jaja, die slijmerige, immer sociaal wenselijke BOER MARCEL had al POOLSE DROMEN. Toen die arme huilende en vreselijk verdrietige SONJA thuiskwam, lagen er allemaal brieven van LIEVE BOEREN en zij vond BOER FRENS een stuk. En ze lieten er geen GRAS over groeien want ze hebben samen al een kalfje en die heet SONJA.
Thomas, jaja dit wisten de dames nog niet!!! |
Dus haar verdriet was maar betrekkelijk..............en ik vond het nog wel zo zielig...... Maarre......kijk jij shownieuws?????? Dat kijk ik inderdaad nooit naar....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 21:05
|
|
|
|
Hallo Allemaal
Dat ik vanmiddag met mn dochter en man en zoontje de andere auto opgehaald heb uit Breda en dat ze dat helemaal vanuit Leeuwarden gedaan hebben omdat ik met het hondje zat want mn vorige auto kwam niet meer door de apk heen hahaha. en daar hadden ze 600 kilometer voor over . Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 21:06
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | http://www.shownieuws.tv/video/sonja-heeft-boer-toch-gevonden/
Thomas, jaja dit wisten de dames nog niet!!! |
Jaja, dat wist deze dame wel hoor....
Alleen niet aan gedacht om dat ff te delen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 21:08
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Jaja, dat wist deze dame wel hoor....
Alleen niet aan gedacht om dat ff te delen  |
Jammer Imke, was wel even belangrijk nieuws.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 21:09
|
|
|
|
[quote=VISSER278]
Ach Visser, hij heeft vast slecht geslapen en een beetje uit zijn hum denk je niet?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 21:15
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Jammer Imke, was wel even belangrijk nieuws.....  |
Dat nu een man ons dit door moet geven he ..........
best wel een beetje dom van me
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 21:17
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Katwijk, richting het zuiden tot aan Vlissingen , dan de A 58 volgen tot aan de Vlaketunnel en dan bel je maar even . Pik ik jullie wel even op bij de carpoolplaats. En als er nog liefhebbers zijn voor wat anders dan koffie, thee of rosé , laat het maar weten. bolusje erbij? |
Hallo Visser Als je die tunnel er nog bij moet rekekenen dan komen er nog weer 7 kilometers bij want ik ga regelmatig naar nummer èèn op zeeuw vlaanderen hahaha. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 21:22
|
|
|
|
| MARTIN695 schreef: | Hallo Visser Als je die tunnel er nog bij moet rekekenen dan komen er nog weer 7 kilometers bij want ik ga regelmatig naar nummer èèn op zeeuw vlaanderen hahaha. Sjalom. Martin |
Nee hoor Martin, die tunnel is op loopafstand van mijn huis. Dat kan zelfs jij nog te voet. Wacht even , jij bedoelt de westerscheldetunnel, nee ik heb het over de vlaketunnel.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 21:26
|
|
|
|
| BEUN656 schreef: | Nou, ik hoorde een keer, Joe Biden, een Amerikaanse politicus het volgende zeggen: God doesn't give what you can't bear! En zo is het ook hoor weet ik uit eigen ervaring. |
Ja idd, zo staat het ook in de Bijbel.
1 Korintiërs 10:13 13 U hebt geen beproevingen te doorstaan die niet voor mensen te dragen zijn. God is trouw en zal niet toestaan dat u boven uw krachten wordt beproefd: hij geeft u mét de beproeving ook de uitweg, zodat u haar kunt doorstaan.
Ook al voelen we dat misschien niet altijd zo, hier mogen we aan vast houden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 21:27
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | Dat nu een man ons dit door moet geven he ..........
best wel een beetje dom van me |
Tja, dat zijn jouw woorden, niet de mijne...... , maar ik dacht het wel........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 21:33
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Tja, dat zijn jouw woorden, niet de mijne...... , maar ik dacht het wel........  |
I know......daarom dacht ik....ik zeg het maar ff
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 22:15
|
|
|
|
Fijn Martin dat ze dit voor jou wilden doen!
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 22:23
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | Het was gisteravond weer een bijzondere avond met veel genezingen en dus wonderen!! GOD is zo groot en wij denken veel te klein over HEM. Of ik denk in elk geval te klein over HEM.
Mary |
Geweldig om te horen Mary. Inderdaad God is ongelofelijk groot en het is heerlijk om daarmee geconfronteerd te worden
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 22:28
|
|
|
|
IMKE:
Jaja, dat wist deze dame wel hoor.... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Alleen niet aan gedacht om dat ff te delen Knipoog smiley
Jaja.
Thomas, waarom heet ik zo
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 22:33
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | IMKE:
Jaja.
Thomas, waarom heet ik zo  |
Wel, omdat je gelooft wat Imke hier zegt?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 22:34
|
|
|
|
| BEUN656 schreef: | | Nou, boos worden op God denk vind ik persoonlijk te ver gaan. Maar je mag wel je waarom-vragen hebben... Sommige mensen zeggen dat je alleen waartoe-vragen mag hebben maar dit is niet juist. |
Ben ik niet met je eens Beun. Als je daadwerkelijk een levende relatie met God hebt, mag je ook je boosheid met hem delen. En ja, er gebeuren nu eenmaal in ieders leven dingen die niet leuk zijn, die we niet begrijpen.. soms komt dat door keuzes die we zelf maken, maar het komt ook vaak genoeg voor dat er dingen gebeuren waar degene die het treft niet verantwoordelijk voor gesteld kan worden, noch voor gekozen heeft. En ja.. dan is teleurstelling, verdriet, onbegrip maar ook boosheid een hele normale menselijke emotie. God vraagt niet van je dat je die emoties wegdrukt, maar juist dat je ze met Hem deelt. En nee.. dat wil niet zeggen dat de situatie veranderd, maar Hij wil er wel voor jou zijn, jou steunen en jou kracht geven om ook die situatie aan te kunnen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 22:54
|
|
|
|
Ik ga dan echt een potje zitten janken.. hou niet zo van ruzie...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 23:03
|
|
|
|
|
Bob heeft het weer gedaan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 23:24
|
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Nou, in concreto: iets meer niveau als deze topic zou wel wenselijk zijn. En volgens mij heeft dat niks met humeur te maken. Dank u.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 23:36
|
|
|
|
[quote=BEUN656]
Bedoel je nu te zeggen dat je altijd zo kort door de bocht bent? Dat kan ook natuurlijk, had ik nog niet aan gedacht.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 23:47
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Bob heeft het weer gedaan. |
en weer.......wat een kanjer, hè?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 23:51
|
|
|
|
| MIEKE364 schreef: | | en weer.......wat een kanjer, hè? |
Het is hem gegunt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BOLBUYK962
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 23:51
|
|
|
|
|
En andersom: een vrouw van 30 met een man van 19?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zaterdag 12 maart 2011, 23:53
|
|
|
|
| BOLBUYK962 schreef: | | En andersom: een vrouw van 30 met een man van 19? |
Ben geen 30 meer en heb een zoon van bijna 16 ha ha ha.. Maar zou er ook niet voor kiezen om een relatie te beginnen met een man van 31 of een man van 53.. ;
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op zaterdag 12 maart 2011, 23:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: zondag 13 maart 2011, 00:14
|
|
|
|
[quote=BEUN656] Nou Beun er zijn een hele boel topics op het forum, dus als het niveau van dit topic je niet bevalt, reageer je toch lekker op een topic wat je wel bevalt... en dan laat je dit topic gewoon over aan de mensen die het wel leuk vinden om erop te reageren. Is ook een manier van de ander in zijn waarde laten
Maar als je het niveau zo beneden peil vind, waarom haal je t topic dan uberhaupt omhoog?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 13 maart 2011, 00:21
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Inderdaad een zegen Lisa en persoonlijk ga ik er vanuit dat je ze krijgt en zo niet is je leven niet zinloos. Ook de rol van niet biologische ouder is er toch ook door God bestuurt en daardoor niet per definitie minder. Ha ha zeg maar de rol van suikeroom of tante... |
| LEONARD480 schreef: | Belangrijkste is in deze dat je ze liefde kan geven en dan is er niks te moeilijk toch...  |
Jij denkt er wel heel simpel over zeg. Klinkt wel heel theoretisch.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 13 maart 2011, 00:31
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zondag 13 maart 2011, 00:46
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Jij denkt er wel heel simpel over zeg. Klinkt wel heel theoretisch. |
Vaak is het de kunst het simpel te houden Marijan en natuurlijk heb die ervaring nog niet ....en praktijk is anders dan theorie...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zondag 13 maart 2011, 00:57
|
|
|
|
[quote=BEUN656]
Mag ik vragen in wat voor niveau denk jij dan aan Beun ....je kunt van alles roepen, maar merk in deze niet dat jouw bijdrage het niveau dratisch omhoog krikt....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 13 maart 2011, 09:26
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | IMKE:
Jaja.
Thomas, waarom heet ik zo  |
Tsja......het is aan jou je naam eer aan te doen of niet .......
|
|
| Naar boven |
|
|