ChristianMatch

Forum

koffieshop
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2138 2139 2140 2141 2142 2143 2144 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 09:37

MARISKA601 schreef:
Hoe zit het met het rookverbod hier?

Verraste, verbaasde smiley ...mag je op CM niet roken??? Ik wilde net beginne met roken... Kotsende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 10:03

Back on-topic. Dit soort vragen kunnen gesteld en besproken worden via de mail, chat, of in de kletstopics.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 10:51

Een fijne dag Annemarie

Laatst aangepast door
MARISKA601
op donderdag 31 maart 2011, 10:52
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 11:05

VISSER278 schreef:
Hoezo verward?

DE MOEDER VAN 63

Door gebruik te maken van alle nieuwe technologieën met betrekking tot de vruchtbaarheid lukte het een 62 - jarige vrouw zwanger te raken en een gezonde baby te baren.
Toen ze thuis kwam uit het ziekenhuis kwamen natuurlijk haar vriendinnen supernieuwsgierig op bezoek.
Mag ik de baby zien? vroeg één van hen.
Nog niet, antwoorde de kersverse moeder, straks.
Na een half uur vroeg de andere vriendin :"Mogen we nu de baby zien?"
Nog niet , zei de moeder.
Nadat opnieuw een paar minuten waren verstreken vroegen ze weer "mogen we nu de baby zien"?
Nee antwoorde de moeder.
De vriendinnen werden erg ongeduldig en ze zeiden : "Zeg, we zijn moe van het wachten , wanneer kunnen we nu eindelijk eens de baby bewonderen"?
ZODRA HIJ HUILT was het antwoord. Zodra hij huilt????vroegen de vriendinnen, waarom moeten we wachten tot da manneke begint te huilen?
Zegt de moeder: OMDAT IK VERGETEN BEN WAAR IK HEM GELEGD HEB.

SUPER !!! Clown smiley

Toch vegeten vaders / moeders wel eens hun kinderen, met gevolgen die heel ernstig kunnen zijn. Aan de leeftijd zal het bij deze ouders niet gelegen hebben ....

http://zwanger.blog.nl/bizar/2009/06/22/vader-vergeet-baby-gestorven-uitdroging-kessel-lo-onderweg-naar-creche

http://zwanger.blog.nl/bizar/2010/06/18/baby-bezweken-in-snikhete-auto-dood-overleden-warmte-zon
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 11:19

Toch vind ik dat iedereen voorkeur mag hebben in of bij het kiezen van een partner, en volgens mij doen we dat ook allemaal.

Ik ga ook voor een blanke vrouw, omdat het mijn voorkeur heeft.
Ik ga ook voor een bepaalde leeftijdsgroep, + 0 - 8, omdat het mijn voorkeur heeft.
Ik ga ook voor een vrouw die oprecht Jezus kent als haar Verlosser en Zaligmaker, omdat het mijn voorkeur heeft. (dit is trouwens voor mij een must!!)
Ik ga voor een vrouw die ..... enz enz.

Dit heeft allemaal niets te maken met discriminatie, maar met voorkeuren, wat voelt voor mij "goed", in een (mogelijke) relatie. Alleen in de situatie dat ze Jezus moet kennen als haar Verlosser en Zaligmaker zou je kunnen zeggen dat ik discrimineer.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 11:26

LISA610 schreef:
Ik weet niet wie je wat wijs probeerd te maken met jou insinuerende opmerking: jezelf of anderen.. Maar nog maar eens een keertje voor alle duidelijkheid: er is geen sprake van een weddenschap tussen jou en mij. Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Dat heb ik al eerder geschreven, dus dat is voor Visser geen vraag en voor jou een weet. Blijkbaar is Visser iets beter in staat om begrijpend te lezen. Gefrustreerde smiley

Zand erover, onderwerp weddenschap gesloten !!! Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 11:32

Ik heb maar eens bij Wikipedia gekeken wat men daar schrijft over discriminatie.

Onder discriminatie verstaat men het benadelen van mensen of groepen (meestal minderheden) op basis van uiteenlopende kenmerken zoals afkomst, ras, geboorteland, geloof, politieke of religieuze overtuigingen, sociale gewoonten, sekse, seksuele geaardheid, taal, handicap, leeftijd, enzovoort. Discriminatie staat het grondbeginsel dat zegt dat alle mensen gelijk zijn, in de weg. Discriminatie veronderstelt echter niet alleen een afzonderlijke behandeling, maar ook het ontbreken van rechtvaardiging voor deze aparte behandeling.
Discriminatie kan men zien als een uiting van onverdraagzaamheid en als het in daden omzetten van vooroordelen. Dit kan als persoonlijke of als geïnstitutionaliseerde discriminatie voorkomen.

Op deze topic wordt er vooral over voorkeuren geschreven wat op zich niets mis mee is. Ieder van ons krijgt op CM een aantal vragenlijsten waarmee we onze wensen (lees:voorkeuren) kunnen weergeven. Iets kiezen voor het ene betekend niet dat we het andere discrimineren. Onze voorkeur motiveren of datgene wat we niet wensen motiveren hoeft geen vorm van discriminatie te zijn. Toch?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 11:36

CROSSROAD317 schreef:
Zand erover, onderwerp weddenschap gesloten !!! Engeltje smiley

Zo zie ik het ook. Even geen plaagjes meer om enige wrevel te voorkomen. Het zou zonde zijn indien er iemand verdriet wordt aangedaan en dat hij of zij zou besluiten om niet te verlengen. Zeker niet als het leden zijn die mooie en interessante bijdragen op de topics plaatste.

Frank (In Pace et Charitate Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 12:01

In gewoon Nederlands, "een bord voor zijn (haar) hoofd hebben"

Als je tegen iemand zegt, "ik wil niet verder met je", ben je dan duidelijk genoeg geweest??

Na een date of afspraakje kan het gelijk duidelijk zijn, voor jou hoeft het niet verder, je voelt of hebt geen klik met de ander. Wat doe je dan, zeg je het gelijk, denk je er nog even over na en laat je het hem/haar dan weten.
Ben je duidelijk als je zegt, eventueel met reden, "ik wil niet verder met je"??
Je hebt misschien al een tijdje een relatie gehad met iemand, maar voelt steeds meer dat het niet "de ware" is, je komt tot het besluit dat je niet verder met hem/haar wilt.
Ben je duidelijk als je zegt, met reden, "ik wil niet verder met je"??

Ik hoor/lees regelmatig, ook hier op CM, dat men m/v niet accepteert dat de ander niet verder wil. Men gaat gewoon door met het benaderen van de persoon, alsof er niets aan de hand is ..... Boze smiley
Voor de persoon die niet verder wil kan het gedrag van de ander als ergerlijk of zelfs zeer bedreigend overkomen.
Dan vraag ik me af, heeft die persoon een "bord voor zijn hoofd" dat hij/zij het niet begrijpt of wil hij/zij het niet begrijpen.
Tuurlijk mag je om een reden vragen, maar, "ik wil niet verder met je" is toch echt duidelijk genoeg lijkt me om dat te accepteren en te respecteren.

Wanneer is iemand duidelijk genoeg??

Blijven doorgaan, alsof er niets aan de hand is, is een vorm van stalken??

Hoe te reageren op een openbaar forum (bij vorm van stalken)??
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 12:05

FRANKT627 schreef:
Zo zie ik het ook. Even geen plaagjes meer om enige wrevel te voorkomen. Het zou zonde zijn indien er iemand verdriet wordt aangedaan en dat hij of zij zou besluiten om niet te verlengen. Zeker niet als het leden zijn die mooie en interessante bijdragen op de topics plaatste.

Frank (In Pace et Charitate Knipoog smiley )

Zo zie je maar Frank, dat niet alles wat uit mijn hand komt, verandert in een ongeleid projectiel Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DINI968

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 12:10

VISSER278 schreef:
Vervolg:

Gisteren heeft ie de inentingen gehad. Was er vandaag behoorlijk ziek van.
Verder is nu alles rond. Visum etc.
Het benodigde geld heeft ie door sponsoring ook helemaal binnen.
29 april is de datum van vertrek.

Sterkte met afscheid nemen visser, je guppy zo ver weg laten zwemmen valt niet mee is mijn ervaring.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 12:17

LEONARD480 schreef:
Even een off-topic bericht Chat ....Feyenoord is de volksclub en daardoor leeft het in de harten van de mensen ...mede daardoor ..misschien wel de grootste club van Nederland ...en ja in de historie zie je een enorme prijzenkast...zelfs de Wereldbeker!
De reden dat ik dit als voorbeeld genomen heb, is dat je ziet dat er veel meer dingen een rol spelen, bij het bepalen van een voorkeur. Ik begrijp eerlijk gezegd niet, dat als iemand zegt van voetbal te houden, ze voor Feyenoord zijn. Niet een ploeg dat uitblinkt in oogstrelend voetbal. Bij voorkeur spelen dus argumenten mee, die meer met emotie te maken hebben dan met objectiviteit. ( of waarom vindt men een Saab mooier dan een Mercedes....)
Zo ook in de voorkeur voor een relatie. Vaak kun je niet eens verklaren waarom de ene vrouw je wel aanspreekt en de ander niet. Maar het is wel een gegeven. Als een vrouw zich dan gediscrimineerd voelt, heeft dat volgens mij meer te maken, dat men zichzelf afgewezen voelt.
Huidskleur is slechts een van de aspecten die je voorkeur bepalen. Vaak is het een onderdeel van je voorkeuren. En voor de een is het bepalender dan voor de ander..
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 12:19

CROSSROAD317 schreef:
Zo zie je maar Frank, dat niet alles wat uit mijn hand komt, verandert in een ongeleid projectiel Knipoog smiley

...hummm, dat valt nog te bezien binnen enkele weken in Ede... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 12:25

Wat ik hier zie op cm is dat het voor enkelen een relatie moeten hebben een must is.
Er kan op een bepaalde manier een soort klik zijn tussen 2 personen.
Voor de een kan het beteken : wauw, dies verliefd op mij.
Dus die persoon gaat aan daten zitten zitten denken, terwijl die andere er totaal geen zin in heeft.

Wees van te voren duidelijk naar elkaar.
Soms wil de een weten waarom de ander een verdere relatie niet ziet zitten.
Die wilt weten, wat doe ik fout, en hoe kan ik het anders doen.
Die dwingt als het ware een relatie af.

Gewoon zeggen waar het op staat:
Ik wil niet verder met je, er is geen liefde van mijn kant.
Als de afgewezene persoon doorgaat met zijn liefdesverklaringen naar de ander toe, kan je het een vorm van stalken noemen.

Gebeurt dit op een forum, niet op het forum terug reageren maar die persoon mailen.
Die persoon blokkeren.
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 12:49

THOMAS968 schreef:
It wetter stiet my oan 'e knibbels ta
It moat er út, as sil 't in daelder kosje
lalalalalalalalalala

Thomas. skamje dy, smoarriche jonge, soe Mem sizze. Verlegen lachende smiley

Lisa was erbij:

http://www.youtube.com/watch?v=EJynv_IO6is&NR=1

Nou of ik daar ook echt was weet ik niet meer, maar hier was ik wel
http://www.youtube.com/watch?v=DIVwu7NlAM4

(niet t friese volkslied, maar even goed knap gedaan voor een brabander)
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 13:19

als het nu nog bij "zien" bleef, frankt; dan viel het nog mee.....
ik ben echter bang dat het met die projectielen meer op "voelen" aan zal komen.

wat cross in t verleden in handen kreeg, was wel "redelijk ongeleid" te noemen ........

hannah.............deelt je grote zorgen......... Engeltje smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 13:24

CROSSROAD317 schreef:
Alleen in de situatie dat ze Jezus moet kennen als haar Verlosser en Zaligmaker zou je kunnen zeggen dat ik discrimineer.

is dat zo?
ik denk dat God dan ook discrimineert in de bijbel als er staat dat je vrij bent om te trouwen wie je maar wilt, "alleenlijk ín de HEERE"
met andere woorden;
degene waarmee je samen verder gaat, is ook ín Christus;
(een werkelijk gelovige, wedergeboren christen, of hoe je het maar noemen wilt.)
Naar boven

Auteur Bericht
MAUREEN217

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 15:42

Hoi Mary

mag je boos zijn op God? Dat was je vraag toch?
Ik weet het niet om je eerlijk te zeggen, ik kan wel vertellen wat mij was overkomen, toen mij man net was overleden, was ik heel boos op God, omdat ik vond dat God bij machte was mijn man te genezen, Hij is immers onze geneesheer, ik heb het uitgeschreeuwd naar God, dat ik hem helemaal nier rechtvaardig vond en datHij wel andere mensen genas, maar mijn man niet heeft genezen.terecht? Nee, ik had ater heel veel spijt van hetgeen ik had gedaan, en heb God ook om vergeving gevraag. Ik moet zeggen ik ben het niet vaak eens met Chat, maar in dit geval wel, we hebben gevoelens in ons, dat hebben wij meegekregen, en die kunnen behoorlijk te keer gaan in ons, nukunnen wij twee dingen doen, of we blijven in zak en as zitten, of we gaan tegen die gevoelens in. Ik zie het als een bokswedstrijd, de ene keer krijg ik harde klappen en l ikop de grond, blijf ik daar liggen, dan heeft de tegenpartij sowieso gewonnen, en even liggen mag, maar dan sta je op en je gaat de strijd aan.je bent overwinnaar, want de Here Jezus heeft voor jou de strijd al gestreden, numag jij in actie komen, en weet een kind van de Allerhoogste staat nooit alleen, je grote Broer staat bij je. Sterktein je strijd en strijd de goede strijd des geloofs, wij ( althans ik) sta geestelijk bij je.groetjes Maureen,
Naar boven

Auteur Bericht
MAUREEN217

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 15:58

Reactie op Jermaine,

Volgens mij, is Jezus Christus op aarde gekomen om geslacht te worden, om het grof te zeggen voor onze zonden, Zijn kostbare bloed voor ons vergoten.
Wij kunnen dus alleen behouden worden indien wij geloven dat Jezus Chritus Zoon van God voor ons op aarde is gekomen is gedood en weer opgestaan, uit de doden, Hij heeft nu de sleutel van het dodenrijk, en Hij zit nu aan de rechterhand naast de Vader. Niemand kan tot de Vader komen dan door de Zoon, dat is wat de bijbel ons leer. Ik hoop dat ik het goed heb geformuleer indien iemand anders het beter Jan formuleren, graag. Of ik moet jouJemaine verkeert hebben begrepen, in dat geval mijn excuses. Groetjes Maureen
Naar boven

Auteur Bericht
MAUREEN217

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 16:22

Reactie, ik vind om te beginnen het gedicht van Mar( zeg ik het goed?) prachtig.
En Lisa wat jij zei over de liefde vanuit de bijbel, ik kan niet anders zeggen à amen, het zij zo. Mooi.
Zelf ben ik een tijdje bezig geweest met dit onderwerp, het boeit mij enorm. Ik weet dat dit het grootste gebod van de Here is.ik geloof zelfs dat Liefde de grootste sleutel en wapen is, die wij hebben. Maar HO is die liefde, en wat bedoeld de Here ermee. Ik kan alleen mij ervaring vertellen. Eigenlijkheeft ieder wel gelijk, heb een ander lief, gelijk jezelf, is zeer terecht, weet je als je faat zoeken kom je erachter dat Liefde heel diep gaat, heel diep, wij moeten streven naar de Goddelijke liefde, die staat in corinthebrieven, al ik het goed heb. Als iemand je vraagt voor een mijl, ga er twee, als iemand je een klap geeft in het gezicht, geefhem ook de andere kant.ik heb hetmeegemaakt in deker, dtje niets te doen datmensen lelijkover je praten, meestal hebben zij een probleem en fixeren dat op jou, blijf je in die Goddelijke liefde, dan kan je dit overwinnen. liefde overwint alles, zelfs de vijand vlugt hiervoor, hij kan er niet tegen.Liefde is mooi en zuiver.liefde is durven zeggen, ik hou van jou, ongacht hetgeen jij hebt gedaan. Wij moeten leren niet der persoon aan te zien, maar hetgeen wat de mens beweegt zo te doen, en die aan te spreken, niet de mens, die is zwak, de dingen meer geestelijk aan te pakken.
Naar boven

Auteur Bericht
DINI968

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 16:55

HANNAH810 schreef:
als het nu nog bij "zien" bleef, frankt; dan viel het nog mee.....
ik ben echter bang dat het met die projectielen meer op "voelen" aan zal komen.

wat cross in t verleden in handen kreeg, was wel "redelijk ongeleid" te noemen ........

hannah.............deelt je grote zorgen......... Engeltje smiley Clown smiley

Misschien wordt het tijd dat de dames zich eens gaan wapenen voor die gevaarlijke heren??????????????Kietelen tijdens het opzetten van de tent,spinnetjes meenemen of slangetjes ik noem maar wat. Er zijn toch ook potjedrie nog wel stoere vrouwen bij cm????????????????
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 17:11

Heeft God verkeerd gedaan dat de zonde in de wereld gekomen is?
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 17:17

Hoi CM-strandwandelaars,

Missen jullie zeelucht en strand?
Zullen we weer gaan doen dit jaar?
Lijkt me wel goed idee.
Vorig jaar liepen we met zo'n 30 personen in Noorwijk en dit jaar gaan we naar Katwijk aan Zee. Speciaal voor christelijke wandelaars in "christelijke" badplaats.
Daar is ruim parkeerplaats bij Boulevard tegenover de vuurtoren, Nu gaan we in voorjaar en wel op zaterdag 14 mei.
We verzamelen bij de parkeerplaats rond half 12.30 uur
Of jullie mee willen, hoor ik graag van jullie

Groetjes

Herman388
===============================================
Deelnemers:

Angelique327
Alous961
Miekjes285
Lisa610 o.v.

Herman388
Leonard480 o.v.
Benny340
Pimpernel883
Henk546
Martin965

Nog meer aanmelders graag

Morgen is mijn laatste dag op de CM en de vervanger neemt mijn organisatie over
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 17:25

we zullen vanavond eens smoezen via de prive-chat, dini!! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 18:20

ANNETTE050 schreef:
Het gaat hier niet om mij, dit was ook maar het topje van de ijsberg, om zo maar 'es te zeggen, maar k wil graag aan de hand van een persoonlijk voorbeeld duidelijk maken, dat angstgeloof niet gelukkig maakt....maar een hel is.
Het is op het sterfbed helemaal goed gekomen tussen mijn vader en mij, meer wil ik er niet over delen, maar voor diegenen die een angstgeloof bagataliseren....verkijk je niet op het calvinisme.

Ik bagataliseer absoluut het angstgeloof niet, weet er uit eigen ervaring net iets teveel van.........
Maar ik heb in de loop der jaren wel geleerd (voordeel van ouder worden) om er wat milder en met liefde na te kijken omdat het een beleving van een ander is en gelukkig niet mijn beleving.....Het zegt wat over de ander, niet over jou......
En om er even een persoonlijke noot aan toe te voegen:
Het angstgeloof van familie loopt als een rode draad door mijn leven, ook nu nog....
Recent heeft de oma van mijn zoon het (zeer goede) contact verbroken omdat hij ging samenwonen en oma dat iets van de duivel vind......Triest, maar haar keuze.......
En dan laat ik de meer traumatische ervaringen dan nog maar voor wat ze zijn...........dit is een erg mild voorbeeld......
Dus Annette, ik begrijp je juist heel goed maar ik laat het geen invloed meer op mijn leven hebben........Het is zoals het is.....en gelukkig heb ik dat ook over kunnen brengen op mijn zoon.......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 18:25

MARTIN695 schreef:
Hallo Willemijn

Ik las vanmorgen op internet dat ze misbruikt is door haar stiefvader .
Vreselijk.
Sjalom.
Martin

In en intriest Martin, en als ze nu niet op schoolreis was geweest hadden we het dan ook gehoord? Dat vraag ik me dan af.......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 18:30

ANNETTE050 schreef:
In mijn stukje heb ik het over passieve euthenasie in de context, dat het niet toegestaan werd, met de reden dat God het hele stervensproces tot op de laatste minuut zou willen inzetten voor loutering.
Ik stel helemaal niet de passieve euthenasie ter discussie, maar alleen het Godsbeeld vanwaaruit deze gedachte voortkwam.

K Wil liever niet dat je mijn reacties uit de context haalt... Engeltje smiley

Je trapt daarmee een beetje op mijn gezondheidszorg hart, want ik ken nu werkelijk geen enkele kerk die tegen palliatieve zorg is, ook geen dominees.......Het was vroeger misschien zo, ik weet natuurlijk niet of je over twintig jaar geleden praat, maar tegenwoordig is het juist zo goed geregeld, dus omdan maar even neer te zetten passieve authanasie zijn ze tegen? Wat bedoel je dan eigenlijk te zeggen??????

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op donderdag 31 maart 2011, 18:33
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 18:44

VISSER278 schreef:
Ja hallo, wat heeft dat er nou mee te maken.
Ten eerste heb ik geen moeder van 63 ( en ook geen dochter)
Ten tweede , ik heb ook geen dochter van 12
Ten derde......ik heb helemaaal geen dochters. Knipoog smiley
maar al wel een as. schoondochter Lachende smiley

Ben jij nu zo'n jonge vader of heeft jouw zoon zo vroeg een vriendin??? Verraste, verbaasde smiley (ben verder niet nieuwsgierig hoor.... Knipoog smiley )
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 18:55

WILLEMIJN232 schreef:
In en intriest Martin, en als ze nu niet op schoolreis was geweest hadden we het dan ook gehoord? Dat vraag ik me dan af.......

had haar moeder dat dan niet gezien? of zou het ook zo'n moeder zijn die alles toeliet om haar vriend niet te verliezen?
niet te geloven gewoon dat arme meisje!
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 19:16

HERMAN388 schreef:
Heeft God verkeerd gedaan dat de zonde in de wereld gekomen is?

Sorry Herman, maar ik kan deze vraag niet goed plaatsen. God heeft de zonde immers niet in de wereld gebracht. Adam en Eva hebben willens en wetens iets gedaan waarvan ze wisten dat het niet mocht van God en op die manier is de zonde in de wereld gekomen. Maar eeeeeh.. dat weet je zelf ook wel, dus wat bedoel je nu eigenlijk?

Laatst aangepast door
LISA610
op donderdag 31 maart 2011, 19:28
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2138 2139 2140 2141 2142 2143 2144 ... 6194 Volgende
Pagina 2141 van 6194