| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 20:53
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Nu zet ik dus zeker geen handtekening meer onder een contract .....  |
nou, dini; dat scheelt je weer een kikker om te kussen. cross is in elk geval de "ware prins" niet......
en dat bij al jouw nieuw verworven vaardigheden!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 20:57
|
|
|
|
|
Uiterste inzenddatum verlengd tot palmzondag.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 21:09
|
|
|
|
Visser wenst alvast alle picknickgangers een hele fijne dag met veel zon, geen regen, goede temperatuur maar vooral heeeeel veel gezelligheid.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 21:11
|
|
|
|
Ik zal morgen hier der oute beschrijving neerzetten. En het weerbericht.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ELISABETH227
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 21:13
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | wat een prachtig mooi gedicht, elisabeth!!
. |
Dank je Hannah. Dit was n.a.v. een preek. De voorganger voelde zelf ook zo het verdriet van God dat hij huilde op een gegeven moment. Dat maakt veel indruk hoor! Maar je moet er daarna ook echt wel wat mee doen, anders is het nog voor niks he? Bedankt voor je reactie!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 21:15
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | gewoon even op reageren klikken, visser;kun je je vergrootglas weer wegleggen en soms sta je ervan te kijken wat je dan aan berichtjes nog tegenkomt!!.  |
Inderdaad zeg, dat ik daar nog niet aan gedacht heb.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 21:16
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Wat een rotgedoe iedere keer zeg om met een vergrootglas de boel te lezen.  |
haha Visser, ik weet iets beters... Toets eens ctrl en dan tegelijk de + Als het goed is krijg je dan de vergrootglas op je computer... ow ja en als je dat grote beeld weer klein wil hebben hetzelfde doen maar dan met de - (Dus ctrl en - tegelijk intoetsen).
Ben benieuwd of het lukt bij je... succes !
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op donderdag 14 april 2011, 21:16
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 21:19
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | haha Visser, ik weet iets beters... Toets eens ctrl en dan tegelijk de + Als het goed is krijg je dan de vergrootglas op je computer... ow ja en als je dat grote beeld weer klein wil hebben hetzelfde doen maar dan met de - (Dus ctrl en - tegelijk intoetsen).
Ben benieuwd of het lukt bij je... succes ! |
'k ga het niet eens probéren . Beeeeeeeeetje dwars is ie wel he? visser gaat wel sparen voor een leesbril.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
|
|
|
|
Inez, van harte! Met jouw Groningse nuchterheid verdubbel je het vast!
Thomas, nog niet jarig.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | haha Visser, ik weet iets beters... Toets eens ctrl en dan tegelijk de + Als het goed is krijg je dan de vergrootglas op je computer... ow ja en als je dat grote beeld weer klein wil hebben hetzelfde doen maar dan met de - (Dus ctrl en - tegelijk intoetsen).
Ondanks dat het bericht aan Visser is gericht heb ik het toch ook eens geprobeerd. Het werkt hier dus. Dank je wel voor de tip. Of het bij Visser zal lukken is nog maar de vraag...je weet hoe de Zeeuwen zijn, hé?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 21:23
|
|
|
|
| ELISABETH227 schreef: | Dank je Hannah. Dit was n.a.v. een preek. De voorganger voelde zelf ook zo het verdriet van God dat hij huilde op een gegeven moment. Dat maakt veel indruk hoor! Maar je moet er daarna ook echt wel wat mee doen, anders is het nog voor niks he? Bedankt voor je reactie! |
Hoi Elisabeth, het is inderdaad een mooi gedicht en het is wel bijzonder dat de voorganger zo gepakt werd door de tekst. Is die preek soms ergens opgeslagen? Ergens te lezen of te horen misschien op het internet?
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
INEZ910
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 21:29
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Inez, van harte! Met jouw Groningse nuchterheid verdubbel je het vast!
Thomas, nog niet jarig. |
Tel je de nachtjes al?? Het past al bijna op 2 handen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 21:34
|
|
|
|
| INEZ910 schreef: | Tel je de nachtjes al?? Het past al bijna op 2 handen  |
Hm, ik word wel weer een jaar ouder, hoewel eigenlijk maar een dag. Het is ook wel weer gezellig toch? Fijne verjaardag. Blijf maar weg uit Paflo!
Thomas, nog dertien dagen inderdaad.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 14 april 2011, 22:18
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 21:50
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | 'k ga het niet eens probéren . Beeeeeeeeetje dwars is ie wel he? visser gaat wel sparen voor een leesbril.  |
eh, dwars ? nee hoor, vooral eh... MAN !!!!!!! hahaha....
zelfoplossers...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 21:52
|
|
|
|
| LISA610 schreef: | | Nou dat de Bijbel in alle talen vertaald is rond 2025 wil natuurlijk niet zeggen dat dan alle volken het evangelie gehoord hebben he.. Maar als je bedenkt hoe snel nieuws zich tegenwoordig verspreid dankzij alle moderne media, kan het natuurlijk wel heel snel gaan. En toch, het blijft giswerk he.. Er is niemand die het precies weet, alleen God zelf. |
Dat laatste beweer ik steeds en ik ben het met Chat dus ook eens. Geruchten van oorlogen zijn er altijd geweest, natuurrampen zijn er nu eenmaal altijd, aardbevingen altijd op breukvlakken en overstromingen altijd waar geen bescherming is. Nederland is meer zendingsland dan Brazilië, ondanks alle moderne mogelijkheden. Het Evangelie bereikt de mensen in Nederland helemaal niet zo goed.
Thomas, het zal wel noordelijke nuchterheid zijn.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 14 april 2011, 22:36
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 21:56
|
|
|
|
He Susannah bedankt voor de tip!!! Niet voor mij maar wel voor mij zus die maar beschikt over 1 oog, en dus altijd moeite heeft met het lezen op de computer. hierdoor wordt het een stuk gemakkelijkerl. Dus namens mijn zus: thanks!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 21:59
|
|
|
|
| MARY052 schreef: | He Susannah bedankt voor de tip!!! Niet voor mij maar wel voor mij zus die maar beschikt over 1 oog, en dus altijd moeite heeft met het lezen op de computer. hierdoor wordt het een stuk gemakkelijkerl. Dus namens mijn zus: thanks!!! |
Graag gedaan hoor... (Je moet het net ff weten he'...)
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op donderdag 14 april 2011, 21:59
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 22:03
|
|
|
|
| INEZ910 schreef: | Tel je de nachtjes al?? Het past al bijna op 2 handen  |
Ook van mij gefeliciteerd Inez !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 22:04
|
|
|
|
| TRIJNIE671 schreef: | | Dat ik wakker werd , en hoorde van dat de schietpartij in het groningse Baflo , men het komt al dichterbij , we leven echt een hele rare wereld . |
Vreselijk he Trijnie! Wat is het een eigenlijk een zieke wereld.
Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 22:06
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | *denkt even diep na*....nee, niemand die daaraan voldoet...
't zij zo. |
Wat dacht je van Jezus ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAUREEN217
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 22:36
|
|
|
|
|
Ja, Martin, je hebt gelijk, maar we mogen elkaar ook vermanen in de liefde, want we zijn wel verantwoordelijk voor elkaar. En dat staat ook in het Woord van God. Mooier nog, ik zeg het nu met eigen woorden, spreek eerst de persoon aan enaltijd met een derde erbij. Wilt hij / zij niet luisteren, aal dan een oudste der gemeente bij, wordt er nog geen gehoor aan gegeven, ga dan naar je pastor.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 22:37
|
|
|
|
[quote=LEONARD480]
Hallo Leonard. Ik vind dat je dit heel goed beschreven hebt. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CORNELIA889
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 22:58
|
|
|
|
Helaas, helaas, Christina en ik melde ons af voor de picknick. Mijn zoon heeft een huisje toegewezen gekregen en daar wil ik gaan helpen klussen. Prioriteit nr. one. Ik wens iedereen een goede ontmoeting met elkaar enne............ mooi weer. xxx
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 23:02
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Graag gedaan hoor... (Je moet het net ff weten he'...) |
bij mij gaat het nog simpeler rechts onder staat 100% 2x op klikken en het word 150% dus de helft groter
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 23:03
|
|
|
|
| CORNELIA889 schreef: | Helaas, helaas, Christina en ik melde ons af voor de picknick. Mijn zoon heeft een huisje toegewezen gekregen en daar wil ik gaan helpen klussen. Prioriteit nr. one. Ik wens iedereen een goede ontmoeting met elkaar enne............ mooi weer. xxx |
Jammer dat je niet kan Cornelia, was nou echt benieuwd naar je... misschien bij een andere picknick ? Maar goed, wel begrijpelijk hoor... klus ze !
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 23:25
|
|
|
|
| GRACE585 schreef: | bij mij gaat het nog simpeler rechts onder staat 100% 2x op klikken en het word 150% dus de helft groter |
Het kan nog gemakkelijker. Als iedereen nou eens de boel in HOOFDLETTERS schrijft......maar ja , helaas, dat mag niet van Judith
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CORNELIA889
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 23:26
|
|
|
|
wat lief van je, nou, wie weet susan.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 23:28
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Speciaal voor jou zal ik rond de klok van enen een slaapliedje zingen (om je vervolgens met een flinke plens water weer wakker te kunnen maken) |
Water?????????? Hahaha.....ja ik snap het Cross. Niet vergeten he?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 23:32
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | 'k ga het niet eens probéren . Beeeeeeeeetje dwars is ie wel he? visser gaat wel sparen voor een leesbril.  |
Gewoon even naar het kruitvat, de hema of de dirk gaan. maar ik ben zooooooooo trots op mezelf
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: donderdag 14 april 2011, 23:45
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | stttt, maak geen slapende Cross' wakker...misschien vergeet hij zijn water-dreigement wel... |
Ach Frank, als jij maar een klein beetje op Floshke lijkt dan slaap jij de hele dag en kunnen wij vrouwen mooi je sokken en jeans controleren voordat we besluiten wie jou wakker mag kussen..............
|
|
| Naar boven |
|
|