| Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 19:39
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Volgens mij is Rotterdams de verzamelnaam voor onder andere de drie bevolkingsgroepen die je opnoemde...  |
Jammer voor diegene die niet tegen een wereldstad van formaat wonen, waarin de multiculturele aspecten van de samenleving naar voren komen. Ook of je het nou wend of keert, zonder deze stad zouden we leven onder het minimum niveau ...het is toch de motor waaruit we onze welvaart te danken hebben. Nergens in Nederland is er op mondiaal niveau zoveel gepresteerd als in Rotterdam. Een kompleet nieuwe binnenstad, de kop van Zuid, en één van de grootste havens ter wereld.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 19:40
|
|
|
|
|
We want Marijan072 back, please !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 19:44
|
|
|
|
| LEONARD480 schreef: | Ach Suus ...volgende maand is hij er weer ... Komt allemaal wel goed. Kreeg toch echt wel het idee dat Griffin er niet zou zijn en toch was hij er.  |
Never trust a bus driver...
Ik zeg wel vaak 'nee', maar 't loopt nog wel eens anders.
(voilà, nummer 1000!)
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op maandag 18 april 2011, 19:54
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 19:45
|
|
|
|
Ik heb geen honger...
Vraag me eigenlijk wel af wat Suus allemaal eet op een doorsnee dag...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 20:00
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | Never trust a bus driver...
(voilà, nummer 1000!) |
Gefeliciteerd met je 1000 ste posting
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MADELIEF469
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 20:04
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | Never trust a bus driver...
(voilà, nummer 1000!) |
Op naar de 2000 Grif!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 20:05
|
|
|
|
Eerlijk gezegd ben ik de laatste tijd door een aantal mensen lastiggevallen. Ik heb me bewust afzijdig gehouden van dit topic, maar dat betekent niet dat ik van mening veranderd ben. Het is bijzonder irritant, dat ze je haast willen dwingen om daar te komen. Ik verzoek dus, dat ze me met rust laten op dit gebied en me niet iedere keer hierover lastigvallen. Anders zie ik mij genoodzaakt mijn bezwaren hier nog uitgebreid naar voren te brengen....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 20:09
|
|
|
|
oeps ik ga al hard naar de 3000.....
word tijd dat die piep een keer zwijgt.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MADELIEF469
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 20:41
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | oeps ik ga al hard naar de 3000.....
word tijd dat die piep een keer zwijgt. |
Nee muischje muis daar zeg je echt te zinnige dingen voor, zoals je hebt gemerkt
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 20:41
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | We want Marijan072 back, please !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Ik hoop dat ze aan deze noodkreten gehoor geeft.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 20:48
|
|
|
|
| MADELIEF469 schreef: | Nee muischje muis daar zeg je echt te zinnige dingen voor, zoals je hebt gemerkt  |
Ja, vooral haar droge opmerkingen vind ik heel goed... Dus, piep maar lekker door...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 20:55
|
|
|
|
chatuliem; je weet dat je welkom bent; en het is aan jou om te komen of niet; feel free......... (to come or to stay home.....but I still like it to see you there some day. )
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 18 april 2011, 21:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 20:58
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | chatuliem; je weet dat je welkom bent; en het is aan jou om te komen of niet; feel free......... (to stay home..... ) |
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op dinsdag 19 april 2011, 04:52
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 21:21
|
|
|
|
Ik ben geen stadse dame ,ik ben een dorpskind maar door mijn vele verhuizingen binnen nederland en buitenland kan ik zeggen dat ik beter ABN spreek dan dialect m.u.v. mijn zachte G
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 21:24
|
|
|
|
vandaag kozen de kinderen spontaan voor pizza dus ma streek over haar hart en bakte in de oven pizza wel fff extra beleg erbij want die pizza's uit de diepvries daar zit echt niks op als enkel een sausje en verdwaalde kaas 
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op maandag 18 april 2011, 21:26
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 21:27
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | We want Marijan072 back, please !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Ik zou het ook leuk vinden als Marijan weer op C.M. zou zijn... Maar ook al mis ik haar, vind toch dat ze zelf die afweging moet maken... Liefs, Sus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 21:29
|
|
|
|
Het is zo stil en koud aan top.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 21:30
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | Het is zo stil en koud aan top.  |
fff een sjaaltje breien muischje en troostje ook op de bergtoppen schijnt de zon
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 21:34
|
|
|
|
Maandag 18 april, 2 Kon. 20: 1-7; Extra’s.
Soms begrijp je van heel de bijbel niets. Van God niets, van de profeten niets, van heel het geloof: niets. Neem nu deze geschiedenis van koning Hizkia. Hij wordt ziek. Doodziek. En de profeet Jesaja komt hem vertellen dat hij er maar op moet rekenen dat dit het einde van zijn leven zal zijn. Dan lees je dat Hizkia zijn gelaat naar de wand toedraait en huilt. Nu, dat kun je je voorstellen. Zo’n bericht moet je wel verwerken! En het is ook geen wonder dat Hizkia zich niet zomaar kan neerleggen bij dit bericht. Hij is er nog niet aan toe, te sterven. Wat ik nu niet begrijp? Ik begrijp niets van het gebed van Hizkia. Nu zou je denken: zo’n vrome koning, die zal toch wel zijn leven overgeven aan God! Maar nee, geen sprake van. Hizkia komt in opstand. Hij is het niet eens met God. En dan zegt hij nota bene: Here God denk er toch eens aan dat ik U altijd gediend heb en dat ik gedaan heb wat goed is in Uw ogen! Wij zouden zeggen: wat een grootspraak! Wat een hoogmoed! Maar God reageert anders. Hij weet dat er situaties zijn waarin mensen niet anders kunnen dan schreeuwen, roepen, huilen, protesteren en zeggen: Here God, zo kan het toch niet! En dan? Dan komt God terug op Zijn plan. Weer zoiets onbegrijpelijks! God komt tot andere gedachten! Hizkia mag verder leven. Nog vijftien jaar erbij! Extra. Misschien begrijp ik er toch een heel klein beetje van: God is ánders dan wij denken…
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 21:36
|
|
|
|
Nee ik wil HET vest van Imre.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 21:49
|
|
|
|
Hallo Allemaal
Ik ga er toch van uit dat het doorgaat zolang je geen tegen bericht hebt dus gaan we gewoon. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 22:00
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | | IK MIS JE, MARIJAN072!!!! |
Snif, ik mis der ook wel een beetje ....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 22:04
|
|
|
|
[quote=FRANKT627]
Hallo Frank
Natuurlijk heb je een keuze want we hebben toch een eigen vrije wil eant we worden nergens toe gedwongen in mijn optiek. Dus kunnen we de keuze wel maken om de HEER aante nemen als onze verlosser. En volgens mij kunnen wij nooit zeggen dat we het niet geweten hebben want we hebben allemaal een radio om het te horen. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 22:08
|
|
|
|
Ik zal haar de groeten doen Mario als ik haar spreek....speciaal van jou ok?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 22:10
|
|
|
|
..
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op maandag 18 april 2011, 23:15
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 22:55
|
|
|
|
Lief hoor...al die mailtjes... Misschien kunnen we niet zonder... Eerst lekker zomer houden....enne misschien toch die Picknick de 21ste.......
338 en 040
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 22:56
|
|
|
|
| MARIANNE338 schreef: | Lief hoor...al die mailtjes... Misschien kunnen we niet zonder... Eerst lekker zomer houden....enne misschien toch die Picknick de 21ste.......
338 en 040 |
Het ga jullie goed.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 23:07
|
|
|
|
|
jullie leren het geloof ik niet he....ik wens op geen enkele manier uitgenodigd te worden of ter verantwoording geroepen te worden voor de picknick. Dat jullie dat zo willen, is jullie zaak. Ik ga ervan uit dat jullie mijn standpunt in deze ook respecteren. Anders zie ik mij toch genoodzaakt te klagen over enkelen van jullie...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: maandag 18 april 2011, 23:22
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | Maandag 18 april, 2 Kon. 20: 1-7; Extra’s.
Soms begrijp je van heel de bijbel niets. Van God niets, van de profeten niets, van heel het geloof: niets. Neem nu deze geschiedenis van koning Hizkia. Hij wordt ziek. Doodziek. En de profeet Jesaja komt hem vertellen dat hij er maar op moet rekenen dat dit het einde van zijn leven zal zijn. Dan lees je dat Hizkia zijn gelaat naar de wand toedraait en huilt. Nu, dat kun je je voorstellen. Zo’n bericht moet je wel verwerken! En het is ook geen wonder dat Hizkia zich niet zomaar kan neerleggen bij dit bericht. Hij is er nog niet aan toe, te sterven. Wat ik nu niet begrijp? Ik begrijp niets van het gebed van Hizkia. Nu zou je denken: zo’n vrome koning, die zal toch wel zijn leven overgeven aan God! Maar nee, geen sprake van. Hizkia komt in opstand. Hij is het niet eens met God. En dan zegt hij nota bene: Here God denk er toch eens aan dat ik U altijd gediend heb en dat ik gedaan heb wat goed is in Uw ogen! Wij zouden zeggen: wat een grootspraak! Wat een hoogmoed! Maar God reageert anders. Hij weet dat er situaties zijn waarin mensen niet anders kunnen dan schreeuwen, roepen, huilen, protesteren en zeggen: Here God, zo kan het toch niet! En dan? Dan komt God terug op Zijn plan. Weer zoiets onbegrijpelijks! God komt tot andere gedachten! Hizkia mag verder leven. Nog vijftien jaar erbij! Extra. Misschien begrijp ik er toch een heel klein beetje van: God is ánders dan wij denken… |
doet mij denken aan de vele ongeneeslijke patiënten die in hun opstandigheid en boosheid naar God schreeuwen : als JIJ bestaat waarom laat je dit toe.........??? en af en toe mag er ook iemand genezen....
doet mij ook denken aan een ander topic : we mogen heus wel eens boos zijn op God, Hij begrijpt onze menselijkheid met onze emoties wel!
|
|
| Naar boven |
|
|