| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 19:09
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Dat vind ik ook wordt er wel een kribbelig van dat er te pas en te onpas word gezegd Jezus houd van jouw. |
Ik heb daar gisteren ook lang over nagedacht toen ik het las maar of je er nu iemand moet voor ontslaan vind ik wel een beetje overdreven.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 19:10
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | De dames hebben elkaar blijkbaar gevonden. De plagerijen kunnen dus verder gezet worden net zoals op de picknick. Doe maar rustig verder zonder rekening te houden met mijn gevoelige aard...
Baai de wee: mijn pantoffels heb ik op een nacht gevonden. Ze stonden op de droogmachine...  |
weet je wat Frank, dan ga jij mij plagen over mijn sjaaltje (waarmee ik mijn haar op een staart wilde doen), want die ben ik al dagen kwijt... Het domme is dat ik vergeten ben hoe dat heet als je niet meer weet wat je vergeet... ik g'loof dat ik ook ouder wordt... haha. 't verschil is misschien dat ik ook om mezelf kan lachen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 19:11
|
|
|
|
| XABIA794 schreef: | ge denkt toch niet dat vrouwen ne briquet gebruiken om haar te laten verdwijnen  |
Nou ja, de vrouw die ik gisteren zag zie ik er anders toe in staat
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 19:12
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | weet je wat Frank, dan ga jij mij plagen over mijn sjaaltje (waarmee ik mijn haar op een staart wilde doen), want die ben ik al dagen kwijt... Het domme is dat ik vergeten ben hoe dat heet als je niet meer weet wat je vergeet... ik g'loof dat ik ook ouder wordt... haha. 't verschil is misschien dat ik ook om mezelf kan lachen...  |
Volgens mij bedoel je het D-woord... Zoek dan iets anders om een staartje te doen want dat vind ik wel mooi Ik ben geen plager...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 19:13
|
|
|
|
| ERIKA129 schreef: | Ze is gistermiddag bij de huisarts geweest samen met mijn zus. A.s woensdag wordt ze in het ziekenhuis verwacht dan maken ze eerst een echo aan de hand daarvan als er een tumor te zien is wordt er direct een biopsie gedaan en weten we dezelfde dag nog waar ze aan toe is. Voor mijn moeder m'n zus , broer en hun gezinnen en voor mij een spannende en zware dag. Ik zelf ga mee naar het ziekenhuis, mijn moeder is moedig en sterk en kan het over geven in God's hand. Dat is mooi en rijk. ik zelf vecht er nog mee dat heeft natuurlijk mede te maken met mijn eigen psychische toestand. Maar ook ik weet ons in Gods hand geborgen.
Gr Erika. |
Geweldig dat je dat kunt zeggen Erika, "in Gods hand geborgen mogen weten"
Sons of Korah -- Psalm 121
http://www.youtube.com/watch?v=h5W-XKHwS-A
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 19:15
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Nou ja, de vrouw die ik gisteren zag zie ik er anders toe in staat  |
wat kom jij toch allemaal tegen van rariteiten echte afknappers ... nou, als je eens met de benen langs de uitlaat van men motor schuurt ben je gelijk onthaard EN gevild
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 19:16
|
|
|
|
nou, frank, dan ben je er NU dus uit hoe de belgische lady's zich ontharen....... nu de gentleman nog.......goed voorbeeld doet goed volgen...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 19:17
|
|
|
|
Dan is er de ‘evangelisch-reformatorische' visie. In deze opvatting worden gezag en inspiratie met elkaar verbonden. Het laatste gezag rust in de Bijbel zelf. De Heilige Schrift is het Woord van God. Dit gezag wordt bevestigd door het getuigenis van de Heilige Geest in ons hart en niet door het gezag van de kerk of van het verstand. Verder is de openbaring van God in de Bijbel volledig en behoeft niet aangevuld te worden door de kerkelijke traditie. Deze openbaring is ook begrijpelijk en er mag geen onafhankelijk gezag toegekend worden aan het verstand. De traditie, de kerk en de individuele christen kunnen dwalen en doen dat ook, maar de Bijbel, het Woord van God, moet hen corrigeren.
Voor alle duidelijkheid, ondergetekende onderschrijft van harte deze derde visie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 19:18
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | nou, frank, dan ben je er NU dus uit hoe de belgische lady's zich ontharen....... nu de gentleman nog.......goed voorbeeld doet goed volgen...  |
moet hij wel eerst achterop mee willen op een motor en dat ziet hij nu net niet zitten... maare hannah???? mannen die zich ontharen is dat bedoeld voor de nieuwe man? want daar knap ik dan weer zelf op af
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 19:21
|
|
|
|
frank had het over heren met overmatige haargroei...... vraag het hem, xabia......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DAVID923
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 19:21
|
|
|
|
gevallen engelen gingen hun regio te buiten. hun straf:
2pet 2: 4 Immers, God heeft zelfs engelen die gezondigd hadden niet gespaard maar hen in de Tartarus geworpen. Daar, in de diepste duisternis, blijven ze opgesloten om hun vonnis af te wachten.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 19:42
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | haja, dikkoppekes moeten niet in een jampotje maarja, ons Imke wilde weer eigenwijs doen... Het is lekker weer nu om in de vijver op zoek te gaan naar dikkoppekes.  |
Nee, Imke wilde niet eigenwijs doen...........ze wilde educatief doen......weet je nog...?? 
Nou, ik ben niet de vijver in gegaan, brrrr....toch net ff ietsje te koud. Maar heb wel met en scherp oog gekeken, maar zag echt niets. Morgen wil ik eens proberen of nog iets op kan vissen wie weet......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 20:15
|
|
|
|
|
vraag de wielrenners maar wat ze altijd scheren....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 20:20
|
|
|
|
| ANNETTE050 schreef: | ........en de Friese identiteit....  |
Daar mogen mensen zich best aan aanpassen, geen probleem! Buter, brea en griene tsiis....
En als je dat niet goed kon uitspreken, hakte Greate Pier je hoofd er af, vooral als je er een beetje rijk uitzag. Maar dat was in de Middeleeuwen.
Thomas, toch wat subtieler dan Greate Pier.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 22 april 2011, 20:37
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 20:24
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | frank had het over heren met overmatige haargroei...... vraag het hem, xabia......  |
ahum...ik had het wel degelijk over behaarde vrouwen hoor Hannah
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIMPERNEL883
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 20:27
|
|
|
|
natuurlijk gaat het door.
DUS KOM OP VROUWELIJKE EN MANNELIJKE STRANDWANDELAARS
GEEF JE OP EN KOM MEE WANDELEN.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 20:27
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | weet je wat Frank, dan ga jij mij plagen over mijn sjaaltje (waarmee ik mijn haar op een staart wilde doen), want die ben ik al dagen kwijt... Het domme is dat ik vergeten ben hoe dat heet als je niet meer weet wat je vergeet... ik g'loof dat ik ook ouder wordt... haha. 't verschil is misschien dat ik ook om mezelf kan lachen...  |
Met die ziekte heb je elke dag nieuwe vrienden maar of je er echt blij mee moet zijn, weet ik niet. 
Thomas, soms komt vergeetachtigheid hem ook wel goed uit....
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 22 april 2011, 20:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BEREND888
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 21:07
|
|
|
|
"Adam en Eva hebben voor de zondeval kinderen gehad. Hoeveel? Dat weten we niet, maar het moeten er genoeg zijn geweest om Kain later in de gelegenheid te stellen een vrouw te vinden en om bang te zijn door die “anderen” te worden vermoord. Adam was voor de zondeval een zoon van God. Zijn kinderen van voor de zondeval zijn dan ook zonen van God!" Ik ben met het bovenstaande eens en wel om de volgende reden.
Lukas 20 :34 En Jezus, antwoordende, zeide tot hen: De kinderen dezer eeuw trouwen, en worden ten huwelijk uitgegeven; 35 Maar die waardig zullen geacht zijn die eeuw te verwerven en de opstanding uit de doden, zullen noch trouwen, noch ten huwelijk uitgegeven worden; 36 Want zij kunnen niet meer sterven, want zij zijn den engelen gelijk; en zij zijn kinderen Gods, dewijl zij kinderen der opstanding zijn.
Het kunnen dus geen engelen (en ook geen demonen, gevallen engelen) geweest zijn, want daarvan zegt de Heer Jezus in luk 20, dat zij niet huwen en niet ten huwelijk worden genomen. Engelen zijn geschapen wezens die zich niet voortplanten. En aan de opdracht dat Adam en Eva geslachtsgemeenschap met elkaar hadden en om kinderen te krijgen hebben zij gehoor gegeven. Dat is NIET pas begonnen toen zijn ontdekten dat zij naakt waren. Alles was in volmaakte harmonie, en dat is verstoort door de zondeval. Kain kon vluchten naar een andere stad, omdat er al heel veel mensen zijn. Wel is door de zondeval de hele schepping meegesleurd, de hele natuur is daaraan onderworpen. Dus ook de mensen die voor de zondeval geboren zijn. Wij weten niet op welke leeftijd Adam en Eva ongehoorzaam werden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 21:09
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | Daar mogen mensen zich best aan aanpassen, geen probleem! Buter, brea en griene tsiis....
En als je dat niet goed kon uitspreken, hakte Greate Pier je hoofd er af, vooral als je er een beetje rijk uitzag. Maar dat was in de Middeleeuwen.
Thomas, toch wat subtieler dan Greate Pier. |
Boter, brood en groene thee(wel gezond trouwens....)?? Waarom praten en schrijven die Friezen toch zo raar????
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 22 april 2011, 21:13
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 21:20
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Boter, brood en groene thee(wel gezond trouwens....)?? Waarom praten en schrijven die Friezen toch zo raar????  |
Groene thee???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 21:20
|
|
|
|
[quote=LISA610]
Hallo Lisa Dit is een prachtig mooi bericht de HEER zij gelooft Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 21:30
|
|
|
|
| THOMAS968 schreef: | | Groene thee??? |
Klopt dat niet? Leek me wel een goede vertaling als niet Fries.......  Of groen gras? ook nog een optie.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 22 april 2011, 21:35
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 21:35
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Klopt dat niet? Leek me wel een goede vertaling als niet Fries.......  |
't Is groene kaas....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 21:42
|
|
|
|
[quote=SUSANNAH475
Hallo Susannah. Helemaal gelijk ik zal beter op letten. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 21:46
|
|
|
|
| MARYLIEN613 schreef: | haha Martin, ja heb ze ook nog niet horen praten  |
Hallo Marylien Bij mij is het probleem dat ik altijd het geluid van de speakers uit heb staan omdat mijn radio dag en nacht aan staat dus daarom ik ook nog niet hahaha. Sjalom
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 21:50
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ik heb daar gisteren ook lang over nagedacht toen ik het las maar of je er nu iemand moet voor ontslaan vind ik wel een beetje overdreven. |
Ik zou er geloof ik wel wat van zeggen Frank......., maar ik vind het bij AH ook irritant als ze : prettige dag nog zeggen......en dan vooral dat toontje.........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 21:51
|
|
|
|
[quote=ERIKA129]
Hallo Erika Ook van mij heel veel sterkte en wijsheid en zeker GODs zegen gewenst en ik zal bidden voor jullie. Sjalom. Martin
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 21:53
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Ik zou er geloof ik wel wat van zeggen Frank......., maar ik vind het bij AH ook irritant als ze : prettige dag nog zeggen......en dan vooral dat toontje......... |
Prettige dag W-tje
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 21:56
|
|
|
|
Mijn slechtste moment was vanavond toen ik heel hard de bocht omfietste terwijl er een jongeman ook hard de bocht om fietste.......Wij botsten tegen elkaar...... Zegt hij: U moet ook niet zo hard meer fietsen, u bent ook niet meer zo piep
|
|
| Naar boven |
|
|