ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2242 2243 2244 2245 2246 2247 2248 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 17:49

MAJARO438 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley die vol vragen zit

zo iets? Clown smiley

Heeft iets mysterieus, niet te begrijpen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 17:55

PIMPERNEL883 schreef:
Lieve chatters,
Onze geplande strandwandeling is wat naar beneden gezakt door de gezellige picknick die we hadden...maarreh...

Nu vraag ik me toch echt af, wat de gezellige picknick, te maken heeft met het "het naar beneden zakken van de strandwandeling". Drijfzand of veen zou nog kunnen, anders had je ook gewoon "and Up" kunnen zetten .... Smiley die vol vragen zit

ZIJN ER OOK NOG SPORTIEVELINGEN ONDER ONS DIE ....wel es wat anders willen als op hun platte bips de maag vullen?

Vorig jaar waren we in Noordwijk....hebben heerlijk gewandeld, daarna gezellig gegeten en ook nog prachtig vuurwerk gezien, zekers voor herhaling vatbaar toch? Nu dus Katwijk, verzamelen om 12 uur onder de vuurtoren, wat er verder gebeurt laten we aan de romantiek over....
Komt allen en geniet!
Pimpernel883 en Angelique327 (oud lid...maar ach...wat is oud?) Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op maandag 25 april 2011, 17:55
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 17:58

Met zoveel kritiek op van alles en nog wat, vind ik het een wonder dat er überhaupt nog mensen tot geloof komen. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 18:00

MVV749 schreef:
Jaja, positief zijn is belangrijk in dit leven. Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Wie weet, als jij een aanzoek krijgt hier op het forum, dan ga ik ook een aanzoek doen aan een hele lieve leuke vrouw .... Clown smiley

PS: mijn abo verloopt over 4 dagen .... Verraste, verbaasde smiley

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op maandag 25 april 2011, 18:02
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 18:11

MAJARO438 schreef:
Nou pfffff, kom ik vanmorgen van bed, loop naar beneden en toen rook ik een bijzondere geur, kruidig, beetje zuur( nee ik had me gisteravond wel gedouched). Sta ik in de deuropening naar de keuken is het 1 ravage Zieke smiley Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

De plank van de muur waar zoete soja saus, knoflookolie, tandorie saus, azijn, olijf olie en kookboeken op stonden is naar beneden gestort. Overal glas, olie, sausen en boeken in de smurrie, het zat bij de muren omhoog Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Dus een uur aan het soppen, glibberen, heb vinyl vloer (leuk idee om een glijbaan te maken)

pfff nou ja, heeft de keuken haar beurt ook weer gehad, Lachende smiley
Heb je er een foto van gemaakt? En kon de hond ervan afblijven???
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 18:12

MVV749 schreef:
Ik vraag me af waarom er zo weinig mensen op CM naar hardrock luisteren?
Je kent al zoveel mensen hier?
Naar boven

Auteur Bericht
DAVID923

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 18:14

@hannah, die teksten die te geeft zijn allemaal onlosmakelijk verbonden en het gevolg van de plaatvervangende kruis-dood. dat is de kern, er is geen Jezus verkrijgbaar zonder de basis elementen van het evangelie.
Wel een ingebeelde Jezus, een projectie van de menselijke wensen en noden.

En ja de wil van de Vader was natuurlijk redding via het kruis.
Hij vroeg of de beker voorbij kon gaan, maar niet ten koste van de wil van de Vader, en dus moest die kruisiging doorgaan. Voor jou en mij.

@annette, dat evangelie was wel het evangelie wat werd verkondigd, niet een valse of foute versie, net als Jezus en de andere apostelen was hij zeer fel tegen een verkeerd of gebrekkig evangelie.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 18:15

LISA610 schreef:
Ik ben met je eens dat de kruisiging en alles wat zich daarna heeft afgespeeld cruciaal is voor het lijden en sterven van Jezus Mario. Het stopte overigens niet bij Pilatos. Er werd wel degelijk verteld over de kruisiging en daarna kwam Syb nog weer ten tonele en zong hij dat lied van "Geef mij nu je angst". Wat gek dat dit juist bij christenen niet blijkt te blijven hangen... kijk dat zet mij dan weer tot denken.

Heb de tv toen maar uitgezet, juist omdat lied, dat naar mijn idee nergens op sloeg.
Ach, zo gaan we verder he Engeltje smiley
Even een vraagje, waarom hebben ze geen Ned. gospel zangers gevraagd. Zeker niet populair genoeg Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
DAVID923

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 18:15

mooi dat sofie berouw en ook bij zet, dat word samen met bekering , navolging en het kruis opnemen wel eens vergeten.
Naar boven

Auteur Bericht
MVV749

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 18:20

LISA610 schreef:
Het probleem is denk ik dat je teveel bezig bent met wat jij denkt dat er mis aan is en dat je straks weer je vrienden daarvan moet zien te overtuigen. Maar MVV, misschien moet je het eens over een andere boeg proberen te gooien: als je probeert mensen te overtuigen, beland je al snel in een discussie waarin mensen hun gelijk proberen te halen. Daarom is het beter om te getuigen in plaats van te proberen om te overtuigen.

Ik heb ook vrienden en vriendinnen die niet geloven. Maar in de gesprekken die ik met hen voer over het geloof heb ik niet het idee dat zij proberen om mijn geloof onderuit te halen. Zouden zij dat wel proberen, dan zou ik me gaan afvragen of dit wel echte vrienden en vriendinnen zijn. Mensen die ik vrienden en vriendinnen noem, zijn mensen die mij respecteren zoals ik ben en proberen zeker niet mijn geloof onderuit te halen. Misschien is dat voor jou ook iets om eens over na te denken.... Knipoog smiley

Het gaat er niet om wat ik vind dat er mis aan is. Het gaat erom wat ik in De Bijbel lees en dat leert mij om te kunnen bepalen dat deze uitvoering niet goed te keuren is. Ik kan heel vroom met Bijbelpassages gaan voordoen alsof ik gelijk heb, maar ik wil hier helemaal geen persoonlijk punt maken. We lezen allemaal dezelfde Bijbel en kunnen daaruit dezelfde conclusies trekken. Daarom ben ik ook totaal niet bezig om mensen te overtuigen van mijn mening. Zoals je ook heel goed zegt, ontlokt dat alleen maar discussies en strijd. Maar ik vind het erg jammer dat gelovige mensen ook steeds luchtiger doen over Gods wetten en dat alles onder de noemer modernisatie wordt goedgekeurd. En daar vind ik dit een voorbeeld van, hoe mooi de uitvoering ook was.

De 'vrienden' welke ik als voorbeeld gaf, zie ik eerlijk gezegd niet als echte vrienden. Mede door de voorbeelden die jij geeft. Maar uiteindelijk zijn mijn 'vrienden' net zoals andere niet-gelovigen. Dus de reactie van mijn vrienden zijn heus niet anders dan andere mensen die hierover een mening vormen. Niet-gelovigen zullen altijd proberen om Het Geloof te ondermijnen, daar kunnen we niet voor weglopen. Maar het is inderdaad iets waarover ik vaak nadenk. Dat is ook de reden waarom ik me hier heb ingeschreven. Hopelijk zijn hier wel mensen die mij en mijn geloof wel respecteren. En die zou ik wel als echte vrienden bestempelen. Ongeacht eventuele meningsverschillen over Het Geloof. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MVV749

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 18:23

MARIO216 schreef:
Even een vraagje, waarom hebben ze geen Ned. gospel zangers gevraagd. Zeker niet populair genoeg Smiley met dichtgeplakte mond

Dat is nu precies mijn punt. Waarom is deze keuze gemaakt? Alleen maar om een breed publiek aan te spreken? Hoe het publiek wordt aangesproken is blijkbaar van ondergeschikt belang. Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MVV749

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 18:26

CHATULIEM619 schreef:
Je kent al zoveel mensen hier?

Daar is een zoekfunctie voor. En ik ga er vanuit dat mensen hun daadwerkelijke muzieksmaak invullen.
Naar boven

Auteur Bericht
MVV749

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 18:28

LISA610 schreef:
Misschien omdat niet iedereen die muziek weet te waarderen? Persoonlijk vind ik er namelijk geen bal aan en dat heeft voor mij niets met het geloof te maken. Het is gewoon niet mijn ding.

Haha, ja dat is duidelijk. Ieder zijn/haar ding. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MVV749

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 18:35

CROSSROAD317 schreef:
Wie weet, als jij een aanzoek krijgt hier op het forum, dan ga ik ook een aanzoek doen aan een hele lieve leuke vrouw .... Clown smileyPS: mijn abo verloopt over 4 dagen .... Verraste, verbaasde smiley

..

Hmm, dan zou mijn positiviteit eindelijk eens vruchten afwerpen. Maar ik hoop er niet al te veel op hoor. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Had je al iemand op het oog Crossroad? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIMPERNEL883

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 18:57

CROSSROAD317 schreef:
..
Crossy, wat wij, Pimp en Ang daarmee bedoelden te zeggen, is dat men nog erg vol is van de picknick, waar wij beiden helaas niet bij konden zijn. En dat we daarom hopen dat de animo voor de strandwandeling ook weer gaat steigen, gezien de resultaten van vorig jaar in Noordwijk zou dat zeker moeten lukken! Snappie Cross? Chatters, meld je aan, je gaat wat missen als je niet komt! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 19:08

Ga je niet voorbij aan het feit dat er twee mensen op de lijst staan, die geband zijn door CM? En dat er bij een aantal mensen kwaad bloed is gezet door hun gedrag?

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op maandag 25 april 2011, 19:20
Naar boven

Auteur Bericht
PIMPERNEL883

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 19:26

CHATULIEM619 schreef:
Ga je niet voorbij aan het feit dat er twee mensen op de lijst staan, die geband zijn door CM? En dat er bij een aantal mensen kwaad bloed is gezet door hun gedrag?

Ach Chat, wie zijn wij mensen om te oordelen? Laat God dat maar doen he....enneh....wie van u zonder zonden is, werpe de eerste steen!
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 19:44

PIMPERNEL883 schreef:
Ach Chat, wie zijn wij mensen om te oordelen? Laat God dat maar doen he....enneh....wie van u zonder zonden is, werpe de eerste steen!
Je vraagt je af waarom er zo weinig animo is bij de mensen, daar geef ik een verklaring voor...
Naar boven

Auteur Bericht
PIMPERNEL883

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 19:56

CHATULIEM619 schreef:
Je vraagt je af waarom er zo weinig animo is bij de mensen, daar geef ik een verklaring voor...

Soms, Chat, is spreken zilver....maar zwijgen goud!
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 20:11

PIMPERNEL883 schreef:
Soms, Chat, is spreken zilver....maar zwijgen goud!
en in sommige gevallen geeft spreken een antwoord, ook al bevalt je dat antwoord niet.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 20:21

CHATULIEM619 schreef:
en in sommige gevallen geeft spreken een antwoord, ook al bevalt je dat antwoord niet.

je antwoord voor anderen chat...
dat is niet leuk.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 20:22

Vrij weinig actief....

Ik sta in mijn uppie op no 1 met ruim 2700 postings, en dat vind jij weinig?
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 20:23

MARISKA601 schreef:
je antwoord voor anderen chat...
dat is niet leuk.
Het antwoord is niet leuk, Mariska. Helaas valt daar weinig aan te doen.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 20:30

Soms kan een mens beter zwijgen.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 20:31

jullie zijn aardig aan het slow chatten...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SWEETLADY943

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 20:34

FRANKT627 schreef:
Ik kom tot de ontdekking dat ik toch niet mee kan op 21 mei.

Frank

FrankY, wat zeg je me nu Huilende smiley, smiley in tranen n picknick zonder jouw flapperdinges???
moet zodoende nog allemaal elastiek in mn rokken maken.Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Vandaag vroeg n leuk zangeresje me om haar naar X-factor te brengen, en ik wil dat met genoegen gaan doen Clown smiley ik zie t al helemaal zitten. Misschien toch maar goed oefenen volgend picknick , Knipoog smiley

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 20:34

Na al die discussie vandaag effe ontstressen:

http://www.youtube.com/watch?v=26jKtELitQE
Naar boven

Auteur Bericht
SWEETLADY943

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 20:43

Lieve mensen,

Laten we Grace, graceful laten gaan en niet over haar eigen mening nog eens n onnodige discussie gaan voeren, dat vind ik eigenlijk ongepast!

Ze is hier met plezier geweest, en dankzij CM haar partner gevonden.
Zo mooi, en om zo dankbaar voor te zijn, dus laten we t met dank zien.

Liefs, Sweets.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 20:55

MARIAN519 schreef:
Ben ik helemaal met je eens...Hoe gaat het trouwens met je rug? al een beetje beter nu?

Gaan we gewoon mee door dan, he?
Dank voor je belangstelling; de rug verbetert langzaam, lekker gefietst, dat lukt tenminste weer!
Naar boven

Auteur Bericht
MAJARO438

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 20:59

Ja ze is echt geweldig, heeft geen poot in de keuken gezet, ongelooflijk he? Nou deze geur is niet echt het 1e wat ik 'smorgens wil ruiken hoor, dan heb ik maar 1 doel:

KOFFIE

nou als je dan eerst nog puin moet ruimen.................
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2242 2243 2244 2245 2246 2247 2248 ... 6194 Volgende
Pagina 2245 van 6194