| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 april 2011, 21:54
|
|
|
|
|
Toch een goed idee dus van Kamp. Al verbaasde het mij wel hoor dat hij met een dergelijk idee kwam. Had het eerder uit andere hoek verwacht. Maar vind het prima om iets te doen aan de arbeidsmotivatie van (langdurig) werkzoekenden in Nederland. Veel te lang wordt een aantal mensen al ergens weggerangeerd ten faveure van beter bemiddelbaren, terwijl anderzijds mensen eerst ook te kennen wordt gegeven dat ze pas na een jaar of zo hulp mogen en kunnen verwachten van CWI....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 april 2011, 22:01
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Het zou handig zijn als je eerst gekeken had of we er niet eerder over gehad hebben....
Maarre wat heeft dit met gebed te maken???? Vind je dat iedereen gebed nodig heeft, omdat het zo moeilijk is je hier aan te houden??? |
Chatuliem, wat betreft het reeds erg naar onder geschoven eerdere topic: wat is het probleem als iemand die nog vrij nieuw is niet eerste de hele waslijst met topics doorspit maar een nieuw topic opent? Zet dan bijvoorbeeld een link naar het andere topic en kijk met elkaar of je hier verder gaat of onder het eerdere draadje. Dat lijkt me constructiever dan jouw manier van reageren.
En gebed vragen voor een dergelijke moeite is toch prima????
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op vrijdag 29 april 2011, 23:00
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 april 2011, 22:12
|
|
|
|
knappe hut, Pierre.
wel een bietje dicht aan de straat.
(ik heb altijd wat te zeiken )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 april 2011, 22:14
|
|
|
|
Alleen
Alleen zijn betekent niet eenzaam. Alleen zijn geldt niet als een straf. Alleen zijn met mooie gedachten. Gedachten neemt niemand je af. Alleen zijn met dierbare doden. Alleen zijn met de herinnering. Aan tijden die lang reeds vervlogen. Aan alles wat kwam en wat ging. Alleen ongestoord in je kamer. De dingen vertrouwd om je heen. Een rustig en zuiver geweten. Dan ben je gelukkig alleen. Wie zo het alleen zijn kan dragen. Wie zo zich verzoend met zijn lot. Die spreekt niet van eenzame dagen. Die leeft in vertrouwen op God!
Overgenomen uit HHZ.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 april 2011, 22:35
|
|
|
|
|
Vanmorgen om 9.00 uur, mn zoon vertrokken naar Bangladesh.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 april 2011, 22:39
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | | Vanmorgen om 9.00 uur, mn zoon vertrokken naar Bangladesh. |
Spannend!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 april 2011, 22:40
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | het dondert en regent hard hier in Hoeven en Floshke is nog steeds buiten... |
Nu regent en soms een bliksempje. (Ten oosten van Rotterdam)
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 april 2011, 22:44
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | Nu regent en soms een bliksempje. (Ten oosten van Rotterdam) |
Hier in Zeeland ook met soms hevige rukwinden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 april 2011, 22:56
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | De link legt toch duidelijk het verband tussen masturbatie en zonde. |
De link legt verband tussen de verslaving aan...en zonde.. Zo lees ik het in ieder geval..
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 april 2011, 23:00
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Hier in Zeeland ook met soms hevige rukwinden.  |
dat hoort toch in een ander topic thuis.....?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 april 2011, 23:03
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | dat hoort toch in een ander topic thuis.....?  |
er is nog geen meteo-topic...
hier heeft het gedonderd, gebliksemd en geregend...al enkele uren zelfs...lekker gezellig...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MAUREEN217
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 april 2011, 23:13
|
|
|
|
|
Hoi Marian, ik begrijp het woord verslaving niet zo goed, zou je me dat willen uitleggen?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 april 2011, 23:26
|
|
|
|
| MAUREEN217 schreef: | | Hoi Marian, ik begrijp het woord verslaving niet zo goed, zou je me dat willen uitleggen? |
Hoi Maureen,
Ik geloof dat het betekent dat je niet zonder iets kunt of het met regelmaat doet/gebruikt..het dan een verslaving is...eigenlijk je hart op iets zetten, het zo in je gedachten hebben dat je er per se mee bezig moet. Het beheerst je als het ware.
Wikipedia... Verslaving is een toestand waarin een persoon fysiek en/of mentaal van een gewoonte of stof afhankelijk is, zodanig dat hij/zij deze gewoonte of stof niet, of heel moeilijk los kan laten. Het gedrag van de persoon is voornamelijk gericht op het verkrijgen en innemen van het middel, of het handelen naar de gewoonte, ten koste van de meeste andere activiteiten. Als het lichaam deze stof of gewoonte dan moet loslaten kunnen er ernstige ontwenningsverschijnselen optreden bij deze persoon.
Laatst aangepast door
|
MARIAN519
|
op vrijdag 29 april 2011, 23:40
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 april 2011, 23:51
|
|
|
|
Heeeeeeeeeeeee Pietertjuuuuuuuuuuuuuuuh
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 april 2011, 03:19
|
|
|
|
Mooiste moment ? Dat ik onderweg een patatje wilde eten... deze zaak net gesloten was, ik de buurtkroeg inging haha en daar bleef hangen tot zonet (ongeveer 3:00 uur) hahaha... lekker gedanst ook nog in het dorp... Ik kom tot de ontdekking dat mensen ontmoeten in je buurt veel leuker is, grote kans dat dat mijn stamkroeg gaat worden haha... Lieve mensen ontmoet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 april 2011, 03:36
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | dat hoop ik voor haar want zij mag via mijn account niet op cm komen!!  |
Hee Pieter, kon je toch niet zonder jongen... Maar eh, welkom terug
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 april 2011, 03:42
|
|
|
|
Mijn slechtste moment... ? dat ik fietsend naar een muziekwinkel reed om daar vervolgens een snaar voor mijn gitaar te kopen (die was dus geknapt), ik die wilde afrekenen en tot de ontdekking kwam dat ik m'n geld thuis had laten liggen (en dus vergeten was)... moest ik weer terug dus... ach ja, uiteindelijk valt het wel mee, want het was gelukkig mooi weer... (ook al had ik op dat moment ff geen zin om weer terug te gaan). Maar uiteindelijk was ik daardoor overal later waar ik wilde zijn en wilde ik daarom onderweg een patatje halen, wat weer mijn mooiste moment werd vandaag...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 april 2011, 06:45
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | FRANKT627 schreef: Zij die de duisternis niet bemerken, zullen het licht nooit zoeken.
(Burkle)
Nu ga ik iets heel anders naar voren brengen
De veiligheid van de duisternis:
Exodus 19:9 waarop de HEER tegen hem zei: ‘Ik kom naar je toe in een donkere wolk, dan kan iedereen het horen wanneer Ik met je spreek en zullen ze voor altijd vertrouwen in je hebben.’ .....
Exodus 20:19-21 .... Maar laat God niet met ons spreken, want dan sterven we.’ 20 Maar Mozes antwoordde: ‘Wees niet bang, God is gekomen om u op de proef te stellen en u met ontzag voor hem te vervullen, zodat u niet meer zondigt.’ 21 En terwijl het volk op een afstand bleef staan, ging Mozes naar de donkere wolk waarin God aanwezig was.
2Kronieken 6:1-2 Toen sprak Salomo: ‘HEER, U hebt gezegd dat U in een donkere wolk wilde wonen. 2 Welnu, ik heb voor U een vorstelijk huis gebouwd, dat voor altijd Uw woning kan zijn.’ 1Koningen 8:10-13 Zodra de priesters uit het heiligdom naar buiten kwamen, vulde een wolk de tempel van de HEER. 11 De priesters konden hun dienst niet meer verrichten, want de majesteit van de HEER vulde de hele tempel. 12 Toen sprak Salomo: ‘HEER, U hebt gezegd dat U in een donkere wolk wilde wonen. 13 Welnu, ik heb voor U een vorstelijk huis gebouwd, dat voor altijd Uw woning kan zijn.’
Matteüs 27:45 Rond het middaguur viel er duisternis over het hele land, die drie uur aanhield.
Jesaja 45:15a En: ‘Voorwaar, u bent een God die zich verborgen houdt,
Psalmen 18:12 Hij maakte van het donker Zijn schuilplaats, trok een tent om Zich heen van duister water, dichte wolken.
Psalmen 97:1-2 De HEER is koning – laat de aarde juichen, laat vreugde heersen van kust tot kust. 2 In wolk en duisternis is Hij gehuld, Zijn troon stoelt op recht en gerechtigheid.
God is dus ook in de duisternis, hoe zien jullie dit ??
.. |
Zou het niet kunnen zijn, Cross, dat men bedoelde dat God zixh in het verborgene bevind? In de duisternis zie je immers niets. Zelfs al heb je lampen. Niemand heeft God immers ooit gezien als een persoon. De duisternis in de teksten wijzen dan ook niet op de negatieve betekenis van de duisternis maar wel van het verborgene. Althans zo denk ik het toch.
Frank
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 april 2011, 07:14
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | | Mario, je maakt mooie foto's !! Super !! |
De foto's zijn inderdaad prachtig. Ik dacht dat ze van het internet kwamen.
Die ene vogel is een Fuut, denk ik. Futen laten hun kleintjes op hun rug mee zwemmen...
maar hoe plaats je een foto in een topic? Mij lukt dat weeral niet.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 april 2011, 07:21
|
|
|
|
Ik hoop dat vandaag op Kwiensdee de zon goed gaat schijnen...want mijn strijkplank moet drogen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 april 2011, 08:46
|
|
|
|
Schitterend Griffin, jammer dat dit tweetal niet meer op TV is.
Thomas
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 april 2011, 08:49
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | De foto's zijn inderdaad prachtig. Ik dacht dat ze van het internet kwamen.
Die ene vogel is een Fuut, denk ik. Futen laten hun kleintjes op hun rug mee zwemmen...
maar hoe plaats je een foto in een topic? Mij lukt dat weeral niet. |
Ga naar die link imga....us waar je foto's kunt uploaden. Daar kun je eerst via browse en uploaden de foto uploaden. Als ie klaar is wordt er onderaan die pagina een forum link geplaatst (doet ie zelf). Deze kopier je op cm waar je je reacktie zet. Dan op ok drukken. Hij maakt er zelf een foto van.
Het is een fuut ja.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 april 2011, 08:53
|
|
|
|
Wie verlangt, zingt met zijn hart, ook al zwijgt hij met de mond; wie niet verlangt, is stom voor God, hoe hard zijn stem ook klinkt voor mensenoren. Augustinus
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 april 2011, 09:03
|
|
|
|
het lukt niet
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 30 april 2011, 09:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 april 2011, 09:04
|
|
|
|
pfff, ik doe iets verkeerd. Maar wat?
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 30 april 2011, 09:06
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 april 2011, 09:12
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | pfff, ik doe iets verkeerd. Maar wat? |
Eerst browsen en dan uploaden..... dan wachten en onderaan komt de forum code te staan. Die kopieren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 april 2011, 09:21
|
|
|
|
Hoi Lisa , gefeliciteerd met je zoon zijn 10 de verjaardag wens jullie een hele fijne en zonnige dag toe .
Groetn uut Grunn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 april 2011, 09:44
|
|
|
|
Laten we de Arbeitseinsatz maar invoeren he. Misschien is het ook handig er een stelletje werkkampen bij te doen en de mensen opsluiten als ze geen zin hebben in werken. Sorry, dit gaat me allemaal veel te ver. Niet iedere werkloze is lui, niet iedere werkloze is langdurig werkloos. Waarom zou je andere rechten gaan invoeren voor mensen omdat ze toevallig geen baan hebben? In de meeste gevallen gaat dit om een paar maanden, dat ze geen baan hebben. Het idee dat alle werklozen bewust werkloos zijn is een onjuist idee. En wat betreft Wajong of WAO. Tegenwoordig zijn de eisen zo streng om daarin toegelaten te worden, dat je nu met een gerust hart kunt zeggen dat men hier niet voor niks in zit. Wat echter de laatste jaren te veel gebeurd is, is dat men mensen te weinig gestimuleerd heeft voor de arbeidsmarkt. En dat mag best wel vind ik. Maar het moet wel kunnen en dat is moeilijker dan het in theorie lijkt.
|
|
| Naar boven |
|
|