Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 3 april 2011, 19:23
|
|
|
VISSER278 schreef: | En ik doe mee. M'n zoon kreeg gisteren sliptongetjes mee van z'n werk, en die gaan straks dus lekker in de pan. 't is iets anders dan hondshaai , maar ik denk wel net zo lekker.  |
Mag ik niet bij je eten Visser????? En wat heb je trouwens een mooie foto......wat is Nederland toch mooi he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 3 april 2011, 19:35
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mag ik niet bij je eten Visser????? En wat heb je trouwens een mooie foto......wat is Nederland toch mooi he? |
Als je je haast mag je de afwas nog doen...die foto is van de Belgische kust...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zondag 3 april 2011, 19:35
|
|
|
Deze is geweldig gelukt, voor één persoon, half uur werk. krieltjes met schil ruim tien minuutjes laten koken;
krieltjes halveren en in bakpannetje met olijfolie en een uitje laten sputteren stukjes kip met zout en peper, een sjalotje in vieren en een handje champignons in vieren en een teentje knoflook in een ander bakpannetje met olijfolie laten sputteren rode kool met appeltjes uit een zakje van ah in een pannetje op een klein pitje langzaam warm laten worden
klodder mayonaise op je bord en de inhoud van je pannetjes er om heen draperen en spitten maar!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 3 april 2011, 19:39
|
|
|
MIEKE364 schreef: | Deze is geweldig gelukt, voor één persoon, half uur werk. krieltjes met schil ruim tien minuutjes laten koken;
krieltjes halveren en in bakpannetje met olijfolie en een uitje laten sputteren stukjes kip met zout en peper, een sjalotje in vieren en een handje champignons in vieren en een teentje knoflook in een ander bakpannetje met olijfolie laten sputteren rode kool met appeltjes uit een zakje van ah in een pannetje op een klein pitje langzaam warm laten worden
klodder mayonaise op je bord en de inhoud van je pannetjes er om heen draperen en spitten maar!!!!!  |
Dat zijn 2 gerechten die je hebt klaargemaakt. Ik ben al aangekomen door het lezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zondag 3 april 2011, 19:46
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dat zijn 2 gerechten die je hebt klaargemaakt. Ik ben al aangekomen door het lezen  |
Je kunt er ook twee dagen eten maar dat raad ik niet aan; zó uit de pannetjes op je bord kieperen is 't lekkerst en niet meer dan van een diep bordje de bodem goed bedekken, njah kan je wel hebben, hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: zondag 3 april 2011, 19:48
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dat zijn 2 gerechten die je hebt klaargemaakt. Ik ben al aangekomen door het lezen  |
....stukje kip voor Floshke...stukje kip voor Frank....stukje kip voor Floshke...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 3 april 2011, 21:22
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als je je haast mag je de afwas nog doen...die foto is van de Belgische kust...  |
No.....de ZEEUWSE kust en om precies te zijn , bij Domburg.
http://www.youtube.com/watch?v=kzKOYUhPjOg
Maar ja, wat dat te maken heeft met lekker eten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 3 april 2011, 21:28
|
|
|
Dat het niet ver is van België en daar vind je lekker eten... ik ga toch eens kijken of ik hondshaai kan kopen en dan het recept maken dat ik eerder op de topic heb gezet...ik eet heel graag vis Dat is veel lekkerder dan zo'n rond ding van de Italiaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 17:42
|
|
|
Ik eet niet meer. Het minste wat ik eet, neen, geen snoep of chips of frit, maakt me dik. Een boterham of een beetje aardappelen of wat dan ook zorgt voor heel ongemakkelijk en niet toonbare toestanden ...cola, bier of andere dikmakende dranken zijn hier ook niet te vinden...een depressie is nabij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: woensdag 6 april 2011, 19:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik eet niet meer. Het minste wat ik eet, neen, geen snoep of chips of frit, maakt me dik. Een boterham of een beetje aardappelen of wat dan ook zorgt voor heel ongemakkelijk en niet toonbare toestanden ...cola, bier of andere dikmakende dranken zijn hier ook niet te vinden...een depressie is nabij...  |
Huil maar eens lekker uit hoor water maakt niet dik...........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
AARTJE289
|
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 17:24
|
|
|
Ik hoef vandaag niet te koken .
mn vriend verrast ons op " chinees " met alles wat daarbij hoort
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 18:20
|
|
|
AARTJE289 schreef: | Ik hoef vandaag niet te koken .
mn vriend verrast ons op " chinees " met alles wat daarbij hoort  |
Dat is kanabalisme...nouja, het kan maar smaken...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op donderdag 7 april 2011, 22:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 19:05
|
|
|
Ik ga een broodje eten dat ik gekocht heb. Ik vroeg aan de winkeljuf een broodje zonder ham. Ze zei dat de broodjes zonder ham op waren maar ze had nog broodjes zonder kaas.
Zodoende...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 21:37
|
|
|

beschuit met muisje
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op donderdag 7 april 2011, 21:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 22:10
|
|
|
MARISKA601 schreef: | 
beschuit met muisje |
Blauwe muisjes voor een zoontje en roze voor een meisje...en welk geslacht vertegenwoordigde dit muisje dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 22:13
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Blauwe muisjes voor een zoontje en roze voor een meisje...en welk geslacht vertegenwoordigde dit muisje dan  |
Goeie vraag....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 13:39
|
|
|
Muischje Muisch was heel druk bezig in de keuken met haar potten en pannen. Ja ze wilt haar gasten vanavond verwennen. Dus het eten moet wel gaar zijn. Haar huisje ruikt nu helemaal naar...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 april 2011, 23:45
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Muischje Muisch was heel druk bezig in de keuken met haar potten en pannen. Ja ze wilt haar gasten vanavond verwennen. Dus het eten moet wel gaar zijn. Haar huisje ruikt nu helemaal naar... |
Gezellige dag gehad Maris ? En... hebben jullie mijn gitaarspel nog gehoord ? hihihi...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 00:10
|
|
|
Tijd om de frietpan aan te zetten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 17:39
|
|
|
spaghetti met scampi's
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 17:59
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | spaghetti met scampi's  |
Bij nader inzien is Oost Vlaanderen ook weer niet zo ver van Hoeven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 18:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Bij nader inzien is Oost Vlaanderen ook weer niet zo ver van Hoeven...  |
Hoeven..........zal eens mijn atlas boven halen altijd welkom zou ik zeggen Frank!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 18:22
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | Hoeven..........zal eens mijn atlas boven halen altijd welkom zou ik zeggen Frank! |
... ik kan nu niet antwoorden omdat ik al onderweg ben. Leg de scampi's nog niet in de pan want anders eten we rubber...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LAURENS611
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 19:58
|
|
|
GRACE585 schreef: | benieuwd wat voor lekkkers er gekookt wordt. zet hier je maaltijd en/of evt. recepten neer: Andijvie stamppot met spekjes en kaas en rookworstje .
Vandaag eten we heelijke spinaziestmpot met Italiaanse gehaktstaafjes en vla toe  |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: maandag 11 april 2011, 13:12
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ... ik kan nu niet antwoorden omdat ik al onderweg ben. Leg de scampi's nog niet in de pan want anders eten we rubber...  |
heb niet gewacht hé Frank, maar het was hier super lekker gisteren!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 11 april 2011, 14:48
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | heb niet gewacht hé Frank, maar het was hier super lekker gisteren! |
mooi is dat...ik zal nog eens mijn best doen om mezelf uit te nodigen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 11:54
|
|
|
vandaag wordt het ; mie met kip in zoetzuur en roerbakgroente waarschijnlijk een ijsje toe  [url=http://www.animaatjes.nl/plaatjes/] [/url [url=http://www.animaatjes.nl/plaatjes/] [/url
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op woensdag 13 april 2011, 11:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MADELIEF469
|
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 16:57
|
|
|
Woensdag..pizzadag! De kids hun pizza..en zelf mag ik genieten van een visschotel Als toetje een vlaflip of een appel.
Eet smakelijk iedereen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 19:00
|
|
|
Provençaals gemarineerde filetlapjes, gebakken krieltjes, haricots verts en een lekkere frisse salade erbij....
Eet smakelijk allemaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 13 april 2011, 19:11
|
|
|
LISA610 schreef: | Provençaals gemarineerde filetlapjes, gebakken krieltjes, haricots verts en een lekkere frisse salade erbij....
Eet smakelijk allemaal  |
ik vind dat sommige gerechten hier niet mogen gepubliceerd worden... ...hier is het alweer een boterham...
|
|
Naar boven |
|
|