ChristianMatch

Forum

wie gaat er 21 mei weer mee picknicken in ede op de heide?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2315 2316 2317 2318 2319 2320 2321 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 13:20

FRANKT627 schreef:
...ik weet ook niet waar onze Zeeuw het over heeft Hannah.
Misschien tast het zeewater hier en daar iets aan bij Visser... Knipoog smiley

t is meer de terpentine die de hersencellen aantasten . Maar....WD40 doet wonderen. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 13:21

VISSER278 schreef:
Ik weet dat je heel graag zou willen dat W-tje ook komt , maar ze woont op de Veluwe hoor, Lachende smiley Frank!

Pfff, Boze smiley ik doe geen moeite meer om W-tje te overtuigen. Ze wilde zelfs vorige pn ook al niet komen toen Mario er was. Nu jij er ook bent wil ze nog niet komen. Ik kan al beter proberen die vervelende boom in mijn tuintje te overtuigen om naar de pn te komen...en daar te laten.

Wat Drente betreft: er is iemand die daar gaat kamperen Gefrustreerde smiley
Volgende week lezen we dan in het topic van de slechtse momenten dat ze reuma en een longontsteking heeft...
Naar boven

Auteur Bericht
MAUREEN217

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 13:55

Weet je wat zo mooi is, wij zijn allen zo verschillend, denken anders, de een durft ervoor uit te komen, de ander niet, maar God weetven ziet alles. Ik bewonder Dini enorm dat zij zo open en bloot zich durft te geven. Zelf heb ik daar wel wat moeite mee. Ook ik heb een huwelijk van 25 jaar achter mij liggen, da t is ook in een keer weg. Ja, na verloop vannacht tijd, komen toch die behoeftes opzetten, misschien heb ik het geluk, dat ik al heel jong sexueel ben misbruikt, dat maakt dat je anders kijkt en omgaat met sex. Die behoeftes zijn opgewekt, dat is een ding dat is zeker, als die bij mij opkomen, doe ik wat ik vroeger al deed, ik ga douchen, want ik vind mijzelf dan vies ( is niet zo, maar voelt zo) en ik blijf net zolang onder de douche tot ik zekerheid heb, dat het gevoel weer weg is. En dat gebeurt ook. Dan ga ik bidden en al biddend val ik in slaap. Iedereen, die sexueel contact heeft gehad heeft deze gevoelens, maar hoe ga je er mee om. Dus zo ga ik ermee om, en jij?
Naar boven

Auteur Bericht
MAUREEN217

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 14:09

God is liefde
God heeft de mens gemaakt naar Zijn beeld eb gelijkenis
Wij zijn allemaal uniek
Laten wij proberen onze medemens te zien door de ogen van God.
Als je iets maakt ben je er trots op, jij vind je ontwerp mooi, en geeft het de beste plaats in huis, want iedereen moet zien hoe mooi het is. Zo is het ook met God, Hij heeft iets moois gemaakt, en is trots op wat Hij heeft gemaakt.
De mens. Aar de mens maakt het kapot, door de verkeerde dingen aan te hangen. Door teveel te roken, teveel alcohol. Ik heb bij mensen gezien dat deze dingen ook invloed hebben op je huid, wat dacht je van medicijnen, je ontkomt er soms niet aan, maar echt bevordelijk zijnde niet, verdriet en ga zo maar door, je karakter wordt medegevormd door de omgeving waar jij je vertoeft. En als je gevoelig bent voor negatieve prikkels, is het zo gebeurd.
Ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar ik heb gemerkt dat wij veel dingen ook zelf in de hand hebben. God heeft vreuge en blijdschap gestopt in ons, alleen dat maakt dat je al anders overkomt, een vriendelijke lach doet heel veel. Maar de mens gaat gebukt onder zorg en pijn. Zo heeft God her niet bedoelt.
Naar boven

Auteur Bericht
RONNY104

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 14:09

Geplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 13:00
Er hoeven immers geen fantasie-details bij vermeld te worden.

*Moest dat dan of is dat gedaan.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 14:11

RONNY104 schreef:
Geplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 13:00
Er hoeven immers geen fantasie-details bij vermeld te worden.

*Moest dat dan of is dat gedaan.

Zeg Ronny, moet elke woord of elke zin nu echt ontleed worden of uitgelegd worden? Kan je nu echt niet begrijpen wat er staat?
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 14:14

FRANKT627 schreef:
Volgens de Belgische weerberichten zou het zaterdag zo'n 24 graden worden. Of dat het in Ede ook zo zal is andere koek of bolus. Het ziet er in elk geval goed uit.

Ik hoorde wel dat het in Drente hard zou regenen en erg waaien. Misschien zijn er mensen die daar plannen hadden...en die deze dan weer opbergen om toch naar de pn te komen. Knipoog smiley

......hahha dacht het niet hé Knipoog smiley
in drente wordt het ook mooi weer hoor !!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 14:17

FRANKT627 schreef:
...ik weet ook niet waar onze Zeeuw het over heeft Hannah.
Misschien tast het zeewater hier en daar iets aan bij Visser... Knipoog smiley

Jaja..... Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DINI968

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 15:04

IMKE917 schreef:
......hahha dacht het niet hé Knipoog smiley
in drente wordt het ook mooi weer hoor !!! Lachende smiley

Genieten kan je toch ook in de regen???????????
Maar we zullen een glas thee heffen om te laten merken
dat we je missen zaterdag

Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 15:13

FRANKT627 schreef:
Pfff, Boze smiley ik doe geen moeite meer om W-tje te overtuigen. Ze wilde zelfs vorige pn ook al niet komen toen Mario er was. Nu jij er ook bent wil ze nog niet komen. Ik kan al beter proberen die vervelende boom in mijn tuintje te overtuigen om naar de pn te komen...en daar te laten.

Wat Drente betreft: er is iemand die daar gaat kamperen Gefrustreerde smiley
Volgende week lezen we dan in het topic van de slechtse momenten dat ze reuma en een longontsteking heeft...

We'l wait and see........ Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 15:16

DINI968 schreef:
Genieten kan je toch ook in de regen???????????
Maar we zullen een glas thee heffen om te laten merken
dat we je missen zaterdag

Coole smiley met zonnebril

Ga ik 's avonds proosten op het feit dat ik nog niet naar huis hoef en nog een dag kan 'picknicken' Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 15:23

Als iemand in staat is zijn tong in bedwang te houden, bewijst hij daarmee dat hij zichzelf in alle opzichten goed in de hand heeft.
3 Een paard gehoorzaamt door het bit dat het in de mond heeft; wij houden het paard daarmee in bedwang en kunnen het laten gaan waar wij willen.
4 Met het roer dat toch maar een klein onderdeel van het schip is, kan de stuurman zijn grote schip sturen in de richting die hij wil, ook al staat er een sterke wind.
5 Net als het bit van een paard en het roer van een schip, is ook de tong een klein ding, maar wat kan het veel kwaad doen! Eén vonkje is genoeg om een heel bos in brand te zetten.
(....) geen mens heeft ooit de tong kunnen temmen. Zij kan elk ogenblik haar dodelijk vergif uitspuwen.
9 De ene keer prijst ze onze Here en Vader en de andere keer vervloekt zij mensen, die naar het beeld van God gemaakt zijn.
10 Wij prijzen en vervloeken met dezelfde mond. Maar dat is niet goed, broeders!
11 Er komt uit een en dezelfde bron toch ook niet afwisselend schoon en vuil water!
12 En van een vijgeboom plukt u toch ook geen olijven of vijgen van een wijnstok? En uit een zoutwaterbron komt toch ook geen zoet water? Nou dan!
13 ¶ Wie van u is wijs en verstandig? Dat kan alleen maar blijken uit iemands goede daden en liefdevolle wijsheid.

Jakobus 3.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 17 mei 2011, 15:29
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 15:31

FRANKT627 schreef:
Chat kaartte inderdaad terecht het roddel-probleem aan. Het leidt tot niets en het is zelfs heel frappant dat mensen van achter de schermen (lees: oud CM-leden) nog wat olie op het vuur gooien. Daarvoor hebben die oud-leden dan een insider nodig die de 'boodschap' overbrengen op de site. Nou ja, waar gaat dit eindigen.

Eigenlijk zouden we de roddels moeten negeren. Doen alsof ze niet bestaan. Uiteindelijk merkt de roddelaar en zijn of haar marionetten wel dat hun gezwets niets uithaalt. Ik moet echter toegeven dat het negeren van roddels niet zo eenvoudig is. Dit dan naar aanleiding van wat ik vorige week ondervond.

http://www.youtube.com/watch?v=mP0UWpVBQrA&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
DAVID923

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 16:21

nee tuurlijk cross, ze willen schapen die blind volgen zonder toetsen. Mij niet gezien.
En ja ik zie de gevaren en waarchuw, wimpel het maar af als onzin.

Jammer dat je niet met argumenten komt over de inhoudelijke punten en redenen waarom ik stop met de EO.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 16:23

LEONARD480 schreef:
O echt wel hoor Dini...wacht maar af ..enne dan is de heide te klein geworden ...ha ha ha Knipoog smiley

dat hebben we volgens mij al eens eerder gehoord.........?
(al paar keer eigenlijk?)
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 16:51

CROSSROAD317 schreef:
Die verstijven eerst en weten dan niet hoe snel ze de benen moeten nemen zeker .... Huilende smiley, smiley in tranen

Ik denk eerder dat je onderstaand liedje zingt trouwens .... de tekst wel te verstaan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

http://www.youtube.com/watch?v=NA77zCZutiE&feature=related

Of ze verstijven van spontane totale bewondering voor de enorme charismatische uitstraling. Verlegen lachende smiley
Is maar goed dat de Drentse vrouwen nog niet weten, dat er hele interessante mannen zitten in Zuid-Holland Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 17:11

Geschokte, onthutste smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DINI968

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 17:23

THOMAS968 schreef:
Als iemand in staat is zijn tong in bedwang te houden, bewijst hij daarmee dat hij zichzelf in alle opzichten goed in de hand heeft.
3 Een paard gehoorzaamt door het bit dat het in de mond heeft; wij houden het paard daarmee in bedwang en kunnen het laten gaan waar wij willen.
4 Met het roer dat toch maar een klein onderdeel van het schip is, kan de stuurman zijn grote schip sturen in de richting die hij wil, ook al staat er een sterke wind.
5 Net als het bit van een paard en het roer van een schip, is ook de tong een klein ding, maar wat kan het veel kwaad doen! Eén vonkje is genoeg om een heel bos in brand te zetten.
(....) geen mens heeft ooit de tong kunnen temmen. Zij kan elk ogenblik haar dodelijk vergif uitspuwen.
9 De ene keer prijst ze onze Here en Vader en de andere keer vervloekt zij mensen, die naar het beeld van God gemaakt zijn.
10 Wij prijzen en vervloeken met dezelfde mond. Maar dat is niet goed, broeders!
11 Er komt uit een en dezelfde bron toch ook niet afwisselend schoon en vuil water!
12 En van een vijgeboom plukt u toch ook geen olijven of vijgen van een wijnstok? En uit een zoutwaterbron komt toch ook geen zoet water? Nou dan!
13 ¶ Wie van u is wijs en verstandig? Dat kan alleen maar blijken uit iemands goede daden en liefdevolle wijsheid.

Jakobus 3.

Zo is het precies Thomas. Het is alleen zo jammer dat er vaak een kloof is tussen weten en in praktijk brengen.
niet dat ik heiligverklaard kan worden
Naar boven

Auteur Bericht
DINI968

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 17:25

HANNAH810 schreef:
dat hebben we volgens mij al eens eerder gehoord.........?
(al paar keer eigenlijk?)

Heb ik dat al niet eerder gelezen in de Da Vinci Code? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 17:54

VISSER278 schreef:
Chat, ik kreeg het idee alsof je vond dat ik je wilde terechtwijzen ofzo , omdat je dit topic ben gestart. Dat is dus helemaal niet zo.
Waar het bij mij om gaat is dat ik weet dat er over een bepaald persoon zeer misselijkmakende geruchten rondgaan die nergens op zijn gebaseerd. En mijn wens was /is dat dit zo snel mogelijk over is.

Met geruchten en roddels kan je niets en moet je ook niets willen.......
En jij suggereert nu ook dat er bepaalde roddels in omloop zijn. Is dat dan ook geen roddelen wat je nu doet? Je gaat er in mee anders schreef je dit stukje niet en dan gaat het van kwaad tot erger lijkt mij.....(ik neem jouw stukje even als voorbeeld, zou ook zo een ander stukje kunnen zijn)
Roddelen is iets wat in deze maatschappij blijkbaar hoort, en ja, soms hoor je dan minder leuke tot nare dingen.......
Het kan mensen kwetsen maar aan de andere kant laat je je ook kwetsen als je weet dat het niet zo is en je laat het je toch raken....Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat je je onzeker laat maken door iemand die over je roddelt???????? En dan roddelen we weer dat het zo vervelend is dat er geroddeld wordt en zo is de kring weer rond.....En waarom trek j ehet je aan als jij weet dat het anders zit? Zijn die mensen dan zo de moeite waard voor je? Die over je roddelen bedoel ik?
Is het dan zo belangrijk wat die ander over je roddelt dat je er zelf van slag van raakt?
Ik zou zo zeggen, hou het bij jezelf en negeer dat geroddel en sta er boven.......of spreek diegene er persoonlijk op aan....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op dinsdag 17 mei 2011, 18:08
Naar boven

Auteur Bericht
JOKE849

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 17:54

FRANKT627 schreef:
Zeg Ronny, moet elke woord of elke zin nu echt ontleed worden of uitgelegd worden? Kan je nu echt niet begrijpen wat er staat?

Kort gezegd je wil gewoon horen van een ieder doet die het of doet die het niet Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 17:59

JOKE849 schreef:
Kort gezegd je wil gewoon horen van een ieder doet die het of doet die het niet Gefrustreerde smiley

Ach, laat maar...ik geef het op.
Wie is trouwens op het idee gekomen om deze topic te starten? Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 18:03

MARYLIEN613 schreef:
Beste Erika,
Ik wens je veel sterkte toe,
het is dapper dat je je laat helpen hoor,
en weet je staat er niet alleen voor!
Ik bid je Gods Zegen toe.
en tot later hé!

Dank je wel Marylien.

Morgen spring ik dus op grijs! Hoop met een week of zes weer terug te zijn.
Wees lief voor elkaar mensen Knipoog smiley

Liefs Erika.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 18:10

citaat van ds. van der Veer:

Als achterom kijken pijn doet
Als vooruit kijken onzeker maakt: Hoe nu verder?
Kijk dan naast je: Jezus zegt: Ik ben met je
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 18:19

MAUREEN217 schreef:
Weet je wat zo mooi is, wij zijn allen zo verschillend, denken anders, de een durft ervoor uit te komen, de ander niet, maar God weetven ziet alles. Ik bewonder Dini enorm dat zij zo open en bloot zich durft te geven. Zelf heb ik daar wel wat moeite mee. Ook ik heb een huwelijk van 25 jaar achter mij liggen, da t is ook in een keer weg. Ja, na verloop vannacht tijd, komen toch die behoeftes opzetten, misschien heb ik het geluk, dat ik al heel jong sexueel ben misbruikt, dat maakt dat je anders kijkt en omgaat met sex. Die behoeftes zijn opgewekt, dat is een ding dat is zeker, als die bij mij opkomen, doe ik wat ik vroeger al deed, ik ga douchen, want ik vind mijzelf dan vies ( is niet zo, maar voelt zo) en ik blijf net zolang onder de douche tot ik zekerheid heb, dat het gevoel weer weg is. En dat gebeurt ook. Dan ga ik bidden en al biddend val ik in slaap. Iedereen, die sexueel contact heeft gehad heeft deze gevoelens, maar hoe ga je er mee om. Dus zo ga ik ermee om, en jij?

Nou Maureen, ik schrik een beetje van jouw reactie, al vind ik het tegelijkertijd moedig dat je zulke persoonlijke dingen durft neer te zetten.
Als ik dit zo lees, hoop ik echt dat je niet alleen je binnenkant maar ook je buitenkant gaat waarderen... God heeft je gemaakt, ook je lichaam en ook al denk ik dat het innerlijk belangrijker is, ik denk dat het in jouw geval heel belangrijk is dat je je lichaam leert te waarderen. Ook het lichaam is door God geschapen en gegeven...!!

Je schrijft dat je seksueel misbruikt bent, dat is nooit een geluk Maureen, ik hoop dat je gaat leren dat sommige dingen echt niet kunnen en dat je goed leert om te gaan, allereerst met jezelf.

P.S. voor de redactie, ik ben nu offtopic, maar hoop dat jullie de reden ervan kunnen begrijpen.

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op dinsdag 17 mei 2011, 18:22
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 18:22

Zou het niet kunnen zijn Susannah dat ze bedoelde dat ze al jong sex had en dat een geluk vond?????
Misschien een wat foute formulering??
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 18:26

Mensen mensen, we gaan veel te ver hier met onze bijdragen. Waar ik al bang voor was, is toch gebeurd: sommigen hebben hun eigen persoonlijke verhaal verteld. Hier is niet de plaats om zulke verhalen te vertellen. Dit is een openbaar forum. Stel je eens voor, dames. Je eigen kinderen kunnen lezen wat je schrijft.....
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 19:12

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley die geraspte worteltjes en sushi waren wel voor Hannah bedoelt hoor.
Als je graag een bolus eet staat je dat helemaal vrij...om er enkele te kopen en mee te brengen Kwijlende smiley

Ik heb hier in de AH of de Emté nog geen bolussen gezien. Is dat dan iets typisch Zeeuws?

Ja Frank, bolussen is een typisch Zeeuwse lekkernij, maar als je goed oplet, hebben ze zo nu en dan ook een Zeeuwse bolus liggen bij de bakkerijafdeling van AH... al weet ik niet of die zo lekker zijn als bij de Zeeuwse bakkers, ze zijn in elk geval wel kleverig.... Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SOFIE807

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 19:15

Tja , roddelen .... mijn inziens heeft dit altijd al bestaan ... kan idd erg kwetsend zijn , maar ik stoor me er meestal niet aan tenzij ik er de mensen persoonlijk kan over aanspreken ... ( lucht me dan ( meestal ) op )
Ik denk wel eens vaker " waren al die roddels over mij maar waar ... " Knipoog smiley
en verder denk ik nog steeds ( zoals moeder zaliger me van jongsaf leerde ) " wie me kent weet wie ik ben en wie me niet kent heeft er totaal geen zaken mee " Verlegen lachende smiley
En ... over anderen praten vind ik persoonlijk niet eens altijd roddelen .... het gaat er ( denk ik ) over wat je verteld ... maar ( ik denk ) meestal zijn het degenen die niks over iemand weten die het meeste weten te vertellen ... en verder ben ik nogal objectief als ik wat hoor .... want hoe zegt men het ook weer " men moet twee klokken horen luiden " of " Het woord van één Is 't woord van géén " dus mijn vrienden of kennissen stelt men niet in een slecht daglicht door een roddel Boze smiley en vreemden ... tja , dan heb ik het zelf onderzoeken ook wel een beetje in mij ... Clown smiley
Nog een aangename avond aan allen ....

Laatst aangepast door
SOFIE807
op dinsdag 17 mei 2011, 19:18
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 19:28

DINI968 schreef:
Zo is het precies Thomas. Het is alleen zo jammer dat er vaak een kloof is tussen weten en in praktijk brengen.
niet dat ik heiligverklaard kan worden

Is maar al te waar, Dini. Dat is ook de reden dat ik op CM zelden Bijbelteksten gebruik. Op zich moet dat wel goed kunnen op een christelijk forum maar het is helaas vaak zo dat bijbelteksten ook misbruikt kunnen worden door mensen om zichzelf autoriteit te geven bij het poneren van een mening. Het moet het gelijk dan onderstrepen en dat kom je helaas bij een deel van CM tegen. Dat riekt naar het ijdel gebruik maken van Gods Woord. Kennelijk werkt het zo in de kringen waarin ze verkeren. Om die reden vind ik ook dat we terughoudend moeten zijn met bijbelteksten. Gebruik ze alleen als je ze begrijpt, denk ik wel eens. Ik wijs het gebruik van bijbelteksten niet af maar vind dus de manier waarop belangrijk. En je stelt terecht dat de tekst goed is maar dat we niet altijd aan de norm kunnen voldoen. We zijn nu eenmaal onvolkomen naar God: we proberen het wel maar falen steeds. Maar goed dat vergeving een grote rol speelt in ons geloof. Een kerkdienst begint terecht met een Kyrie.

Toch is roddel geen kleine zonde, de tong doet ongelooflijk veel kwaad. Schelden doet wel degelijk zeer en een kwalijk beeld scheppen van mensen - valse getuigenis dus - doet onnodig pijn. Uitsluiting is vaak het gevolg en altijd fout. Christenen zouden inclusief moeten denken (Boerwinkel). Als we willen dat mensen erbij horen dan doen we daar ook ons best voor en laten we dingen na om de ander voor onze kring te bewaren.

Ik denk wel dat het goed is dat op CM eens wat minder persoonlijke details over (nieuw-gevormde) relaties naar buiten komen. Ik heb er ook wat moeite mee als er bij een topic in algemene termen gesproken wordt maar het wel over een concreet onderwerp gaat, dan wel over concrete mensen. Dat geeft onrust en speculaties, verpest de vertrouwenssfeer en dient geen enkel doel.

Thomas, maakt er geen gewoonte van.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 17 mei 2011, 20:37
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2315 2316 2317 2318 2319 2320 2321 ... 6194 Volgende
Pagina 2318 van 6194