ChristianMatch

Forum

Wat was je mooiste moment vandaag ?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2322 2323 2324 2325 2326 2327 2328 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 19:05

Toen mn zoon net vertelde dat ie morgen bij Omroep Zeeland is uitgenodigd en live verslag mag doen over z'n reis naar Bangladesh.
Helaas kan ik zelf niet luisteren , is nl. onder werktijd. Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RONNY104

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 19:07

ik denk dat ik christenmatch maar ga mailen of ze deze topic aub willen sluiten.
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 19:09

lijkt me een heeeeeeel goed idee, voor het helemaal smakeloos word, bah
Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAUREEN217

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 19:14

Waar hou ik van?

Van gezellig babbelen, een goed serieus gesprek, maar ook van grappen, samen met de. Kids singstarren doen. Of en euk spel doen, van alles verzinnen om een verjaardag fleur te geven, ik hou van kinderen, hun praat. O onschuldig, nog niet vernielt door problemen, zo onschuldig, kan ik van genieten, ik hou van mensen om ze te observeren en hun te helpen, daar waar zij mijn hulp willen aannemen, ik hou van afgekeurde afgedankte matrialen een nieuw leven in te blazen en dan daar can te genieten. Ik hou van muziek, vanlopen wandelen, genieten van de natuur endan praten met mijn Vader te danken voor al de mooie dingen om ons heen. Ik ben dankbaar voor al dingen omme heen. En nog veel meer. Ik hou van het leven en wil daar optimaal van geniten
Naar boven

Auteur Bericht
RONNY104

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 19:15

als je het tever vind gaan,hoef je er niet verder o in tegaan anders voed je het alleen maar.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 19:19

K liep eens in een winkel en hoorde dit liedje, een keer later nog eens en nog eens.....toen ben k het maar 'es op gaan zoeken...best wel mooi lied eigenlijk.....al ken ik de zanger niet....

http://youtu.be/iNcYueU-X38
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 19:20

DAVID923 schreef:
@ LISA, reacties over de vorm negeer ik gewoonlijk, maar chat moet naruurlijk cross zijn. denkt dat iedereen die deze tread volgt dat wel snapt. gelijk hameren op een type foutje, classy.... Twijfelende smiley

@cross, ik heb al antwoord gegeven op de gemeente-variant. zou die nog eens lezen. dat is dus appels met peren vergelijken.
Verder heb je zeker wel een conclusie getrokken die onjuist was, omdat ik dat rioolwater, de punten en redenen die ik weergaf voorstelde, niet op de mensen persoonlijk gericht was, leek mij duidelijk, en NERGENS noem ik mede christenen zo.

excuses zou wel op zn plaats zijn.

Hm, wil je wel excuses hebben van iemand die je een paar postings eerder vuillak noemde Smiley die vol vragen zit

Ik heb al mijn postings nog eens na gelezen en ik kan me er nergens op betrappen dat ik jou woorden in de mond gelegd zou hebben.
Ik heb alleen een aantal keer je eigen woorden geciteerd, en als je dat wilt zien als "woorden in de mond leggen" ...

quote David: Als je begrijpend lezen toepast, zie je dat ik duidelijk de on-Bijbelse en contra-Bijbelse elementen fout noem en vergelijk met rioolwater in schoon water als metafoor.

Het gaat je dus duidelijk om de uitvoering van de doelstelling zoals die door de EO is neergezet. Dit wordt gedaan door christenen, die vanuit een persoonlijke band met Jezus Christus deze doelstelling willen verwezenlijken. In jouw ogen is dat dus niet goed genoeg, de mensen, de christenen falen dus in jouw ogen, en dat noem jij letterlijk, ik citeer: “als er ook maar 1 druppel rioolwater in mijn glas water zit gooi ik het hele glas weg. en in dit geval is het zo erg geworden, dat het goede niet opweegt tegen de schade van de slechte elementen.
Dus in dit geval gooi ik wel het kind met het badwater weg.”

De "fouten", zoals jij dat ziet, worden gemaakt door mensen, en deze mensen zijn, zie de doelstelling van de EO, christenen.

Nogmaals de missie van de EO

Missie Evangelische Omroep

Mediabedrijf

De EO is een mediabedrijf. Dit betekent dat de EO in de samenleving cross-mediaal zichtbaar wil zijn via Televisie, Radio, Internet, Bladen en Evenementen.

Vereniging
De EO is een zelfstandige omroepvereniging binnen het publieke bestel. Betrokken leden dragen de EO. Een groot ledental zorgt voor verankering in de samenleving.

Publieke Omroep
De EO is onderdeel van de Nederlandse Publieke Omroep. De verantwoordelijkheden van het publieke bestel om te zorgen voor een brede programmering in de samenleving, is dus ook voor de EO-missie van belang.

Evangelie
De EO onderscheidt zich duidelijk van alle andere verenigingen binnen de Publieke Omroep. De medewerkers hebben het verlangen om vanuit een persoonlijke relatie met Jezus Christus het Goede Nieuws van Gods Koninkrijk vorm te geven en door te geven. Vanuit dit verlangen wil de EO zoveel mogelijk mensen bereiken en bouwen aan de samenleving.
Naar boven

Auteur Bericht
JOKE849

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 19:21

LISA610 schreef:
Hoezo is een hoer een tweede optie Maureen? Volgens mij is de Bijbel heel duidelijk over hoererij, dus ik denk dat dit helemaal geen optie is.

Dan kom je dus toch weer op het punt, als het volgens jou in de bijbel genoemd staat als het mag niet dan mag het niet. Zo kun je nog uren hieraan besteden.

Misschien is het voor de één moedig om zijn/haar verhaal te doen, en de ander vind het niet kunnen. Toch denk ik zelf dat het wel een risico heeft.
Dat heet je kwetsbaar opstellen en dat heeft altijd risico s ook dat er behoorlijk misbruik van gemaakt kan worden (let op KAN) en je kan ook behoorlijk in de problemen komen doordat je naief, iets uit.

De meeste christenen of gelovigen plaatsen zichzelf toch in een hokje dat ze beschermd zijn, want God zorgt voor hun, wat kan een mens mij doen?
Een mens kan je maken en breken.

Bepaalde onderwerpen of vragen kun je niet met een simpel ja of nee beantwoorden als dat zo was zou het heel saai zijn op een forum met alleen ja's of nee's.
Naar boven

Auteur Bericht
DAVID923

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 19:23

zie? kan gebeuren Lachende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(chat of cross bijv)
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 19:26

CHATULIEM619 schreef:
Leg mij eens uit waarom dit nu in jouw ogen te ver gaat. Een vrouw die hier openlijk beschrijft dat en hoe ze masturbeert vind ik veel te ver gaan. En die voordurende zinspelingen naar persoonlijke verhalen vind ik grof en niet door de beugel kunnen. Maar daar reageer je niet op. Bovendien betitel jij hun bekentenissen als moedig, ik vind ze dom. En ik vind dat het totaal niet bijdraagt aan deze discussie. Het geeft me eerlijk gezegd een gevoel van misselijkheid.
Waarom dan deze vragen? Om aan te geven, dat het veel te ver gaat met deze bijdrages. Ik verwacht dan ook geen antwoord, ik hoef het niet te weten, maar ik hoop dat ze door mijn opmerkingen tenminste een beetje wijzer worden in hun uitingen.

Nou Chat, ik vind inderdaad dat het van lef getuigt als mensen zo open durven te zijn. Als jij dat dom vind, mag dat natuurlijk ook, it's a free country. Dat van die vrouw heb ik blijkbaar gemist, kan het ook niet terug vinden. Ik vind het absoluut niet nodig dat er allemaal details naar boven komen in een discussie als deze en dat weet je best. Wat ik steeds heb gedaan is uitsluitend een discussie voeren over hetgeen je wel of niet kunt lezen in de Bijbel aangaande dit onderwerp. Maar blijkbaar is het niet mogelijk om op een volwassen manier hierover te praten. Wat ik van jou echter niet begrijp is waarom jij je nu verlaagd tot een niveau waar jij je eerder afwijzend over hebt uitgesproken. Maar goed, wat mij betreft gaat dit topic nu op slot.
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 19:27

RONNY104 schreef:
als je het tever vind gaan,hoef je er niet verder o in tegaan anders voed je het alleen maar.

Te laat gezien, maar eigenlijk heb je gelijk. Ik laat het hier dan nu ook maar bij. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 19:30

DAVID923 schreef:
zie? kan gebeuren Lachende smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

(chat of cross bijv)

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt terug ha ha ha
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 19:35

VISSER278 schreef:
Toen mn zoon net vertelde dat ie morgen bij Omroep Zeeland is uitgenodigd en live verslag mag doen over z'n reis naar Bangladesh.
Helaas kan ik zelf niet luisteren , is nl. onder werktijd. Verraste, verbaasde smiley

Lachende smiley Hé Visser om hoe laat is die uitzending dan? Dat wil ik wel eens horen...als ik het weer niet vergeet natuurlijk.
Naar boven

Auteur Bericht
DAVID923

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 19:46

@lisa; over die naamfout zie reactie bij opendoors topic Knipoog smiley

over die mail, ja zie idd die mailadressen, gelijk gewist, te snel gecopy-paste. tnx voor de tip. trouwens was zijn werkmail, niet prive. verder sta ik achter het laten staan van de rest. omdat het een algemeen antwoord is, zonder prive gevevens of persoonlijke info. en het gaat ons allemaal aan. laat CM het maar weg halen als het niet kan (whatever).

De rest van je reactie is ad hominem, en komt eerlijk gezegd denigrerend en betuttelend over.

die tekst gaat over kennis ZONDER liefde. dat is niet het geval, als het me niet aan het hart ging zou ik niet eens waarschuwen.
*

@ Annette;

nee, ook jij vult het voor jezelf in. en calvinisme heeft er NIKS mee te maken. Ik ken de context beter als jou, maar ik haal er een tijdloos algemeen Bijbels principe uit, dat dus een valse leer veel kan verzieken.
Dat het in deze contex joods christenen waren die de thora wilde opleggen is maar een variant, en klopt ook niet met handelingen 15(maar dat is een heel ander onderwerp)

Paulus probeerde bruggen te bouwen, KLOPT! zie zijn rede in athene, mooi voorbeeld. Hij wou ook geen aanstoot geven, om zo het evangelie te hinderen, MAAR HIJ VERKONDIGDE WEL HET ZUIVER EN HELE EVANGELIE! vertelde titus, timotheus en andere werkers dat ze de leer zoals door hem overgedragen moesten verdedigen, in galaten 1 trok hij vel van leer over het belang van de juiste doctrines.

@ cross

nu doe je het weer, je legt woorden in mijn mond, ik noemde wat je deed, waar je me bezig was, namelijk mij woorden in de mond leggen en verdraaien. nu weer hetzelfde, heb je nooit vuilak genoemd....

over die mooie doelstellingen van de EO, wat word er in de praktijk gebracht?

zie:

http://www.toetsalles.nl/belond3.htm (eo staat ergen onder in het rijtje)
Naar boven

Auteur Bericht
MAUREEN217

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 20:02

Ik krijg het gevoel, dat dit allemaal draait om hetgeen ik eerder heb geschreven, jammer want zo was het niet bedoelt, ik wilde alleen wat uitleggen, maar er word anders mee omgegaan, en Chat wat jou betreft, ben ik heel teleurgesteld, om iemand dom te noemen, jij kan niet weten noch voelen waarom iemand iets bloot geeft van zichzelf. Jij oordeelt en veroordeelt maar, je weet niet wat je aanricht door die harde woorden van je. Voor mij ben je erg gevoelloos, tenminste zo kom je bij mij over, zeker geen dominee. Jammer, ik had een hoge dunk van je, maar die heb je bij mij de grond ingeboord, ik moet gewoon huilen van je woorden, ieman ag over zichzelf praten, soms helpt dat de persoon. Daarom hoef je niet dom te zijn. En ja, over hoeren gesproken, ik geloof best dat er mensen zijn die daar gebruik van maken, so what, watik ook weet, is dat mensen zo heftig reageren, zelf boter op hun hoofd hebben, wat jij chat, ben jij er ook zo een, hoe staat het met jou? Wees eens eerlijk, al was het alleen naar jezelf, je hoeft het van mij hier niet op te schrijve, maar a bij jezelf na, waarom je zo heftig op alles en iedereen reageer.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 20:16

MAUREEN217 schreef:
Waauw Chat, die is raak. Ik denk dat je daargeen of weinig respons op zal krijgen, ligt bij de meeste mensen zeer gevoelig.

Ja, je hebt wel gelijk, wil je thuis tussen je vie muren je jezelf niet bevredigen, is een hoer een tweede optie. Ik geloof dat vele deze optie gebruiken, masr nooit openlijk over zullen praten, mannen noch vrouwen, gezien decaanbiedingen die mij aangeboden werden. Zelfs via de telefoon, men gaat heel ver. Ik ben benieuwd, Chat, wie durft met de billen blooot.haha

Nee Maureen, ik vind dat naar een hoer gaan geen optie is... de discussie was hier "Mag masturberen als vrijgezelle christen". Die discussie is juist interessant omdat er in de bijbel geen verhaal of opmerking te vinden is die dit verbiedt.

Naar de hoeren gaan is duidelijk (althans voor mij) dat dit niet onder Gods wil valt (lijkt mij althans). Dus is het m.i. geen 2e optie en ik vind het jammer dat je dit vergelijkt met waar we het over hebben in dit topic.
Ik vind persoonlijk dat je om je naaste moet geven, niet je naaste gebruiken en ook een hoer is een mens, meestal zit daar een heel verhaal achter...

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op donderdag 19 mei 2011, 20:16
Naar boven

Auteur Bericht
GERARD658

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 20:25

http://www.youtube.com/watch?v=tmp6JR984fw
Naar boven

Auteur Bericht
JOKE849

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 20:35

MAUREEN217 schreef:
Ik krijg het gevoel, dat dit allemaal draait om hetgeen ik eerder heb geschreven, jammer want zo was het niet bedoelt, ik wilde alleen wat uitleggen, maar er word anders mee omgegaan, en Chat wat jou betreft, ben ik heel teleurgesteld, om iemand dom te noemen, jij kan niet weten noch voelen waarom iemand iets bloot geeft van zichzelf. Jij oordeelt en veroordeelt maar, je weet niet wat je aanricht door die harde woorden van je. Voor mij ben je erg gevoelloos, tenminste zo kom je bij mij over, zeker geen dominee. Jammer, ik had een hoge dunk van je, maar die heb je bij mij de grond ingeboord, ik moet gewoon huilen van je woorden, ieman ag over zichzelf praten, soms helpt dat de persoon. Daarom hoef je niet dom te zijn. En ja, over hoeren gesproken, ik geloof best dat er mensen zijn die daar gebruik van maken, so what, watik ook weet, is dat mensen zo heftig reageren, zelf boter op hun hoofd hebben, wat jij chat, ben jij er ook zo een, hoe staat het met jou? Wees eens eerlijk, al was het alleen naar jezelf, je hoeft het van mij hier niet op te schrijve, maar a bij jezelf na, waarom je zo heftig op alles en iedereen reageer.

Lieve maureen zoals ik het lees, en gezien de functie van chat, als dominee/Herder. Hij heeft een beschermende taak/functie dat zie je ook in zijn woorden terug, dat hij waarschuwd over de openheid van mensen en het gevaar wat erin (zou kunnen) liggen. Misschien is zijn woordkeus niet altijd even gallant, maar hebben wij daar allemaal wel eens geen last van? Ook jou woorden komen best raak aan, mijn vraag is kan het ook wat milder? (dat geldt voor een ieder!) Kom op een hoge dunk kan niet door een paar woorden de grond ingeboord worden want dan was de dunk ook niet zooo hoog, lijkt mij. Als ik respect voor iemand heb dan heb ik dat om wie hij is, en dat kan niet door een paar verkeerde woorden verdwenen zijn. Iedereen schaatst wel eens op een scheve schaats.

Een onderwerp als deze ligt gevoelig, Dat geldt voor een ieder, want een ieder heeft zijn/haar eigen mening en gevoelens omtrent dit punt.
De één reageerd omdat deze behoefte heeft een ander vind het onzinnig.
Wie ook reageerd en wie niet, laten we in ieder geval trachten op een site als deze om elkaar in zijn/haar waarde te laten.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 20:42

CROSSROAD317 schreef:
Mijn slechtste moment ligt al een paar dagen achter me ....

Ik heb mijn gitaarversterker uitgeleend, maar heb die a.s. zondag nodig omdat ik moet spelen bij kidscorner.
Ik bel naar degene die hem heeft geleend en zeg dat ik de versterker zondag a.s. nodig heb, en hem woensdag wil komen ophalen voor het oefenen ..... na enkele diepe zuchten zegt hij dat hij de gitaarversterker heeft opgeblazen .... al een paar weken geleden, maar het niet goed durfde te vertellen .... Twijfelende smiley
Dat vond ik nog niet zo erg, maar nu blijkt dat hij een nw gitaarversterker heeft gekocht, voor zichzelf, en DUS geen geld heeft om mij de schade te vergoeden .... Boze smiley
Maar ook daar kan ik mee leven, tot ik hem vroeg, kan ik dan zondag a.s. jouw gitaarversterker lenen en hij zei "nee want ik ben bang dat er wat mee gebeurt ...." Woedende smiley GRRRR

Nou ja zeg, 't moet niet gekker worden...
Ik hoop voor je Cross dat er toch nog een oplossing komt... in elk geval vreemd van diegene die blijkbaar aan zijn eigen belang denkt en niet aan wat jij allemaal van plan was... ?
Sterkte !
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 20:44

Wat lief...wat mooi ...dat jullie aan die mensen denken in de examentyd!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 20:44

slechtste moment is dat ik amper een stem heb (door de verkoudheid vermoed ik)... kon amper om een half brood vragen in de supermarkt en ik mis m'n stem gewoon, snik... Twijfelende smiley
Ik hoop maar dat ik met de picknick kan spreken, heb namelijk heel geen zin om te zwijgen... pfff... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 20:47

DAVID923 schreef:
@ Annette;

... maar ik haal er een tijdloos algemeen Bijbels principe uit, dat dus een valse leer veel kan verzieken

Ja, mee eens, David...wetticisme kan veel verzieken....
Naar boven

Auteur Bericht
VISJE125

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 20:54

CROSSROAD317 schreef:
Ja, en halverwege ga je weer terug naar het eindpunt of beginpunt .... Smiley die vol vragen zit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Gaat lekker hierow.
Die lange route moet wel een hele mooie route zijn.
Ik weet helemaal niet welke route ze willen gaan doen btw Smiley die vol vragen zit
Je kunt halverwege bij het speeltuintje en het grasveld waar de tamme kastanje bomen staan ook heel mooi wandelen, maar bij de parkeerplaats aan de kant van Nijverdal ook.
Wat is nu preciezzz de bedoeling dan.
Laten we met zn allen ff niet zo vaag zijn ja Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 20:57

SUSANNAH475 schreef:
slechtste moment is dat ik amper een stem heb (door de verkoudheid vermoed ik)... kon amper om een half brood vragen in de supermarkt en ik mis m'n stem gewoon, snik... Twijfelende smiley
Ik hoop maar dat ik met de picknick kan spreken, heb namelijk heel geen zin om te zwijgen... pfff... Smiley met dichtgeplakte mond

Als je niet kan praten breng je toch gewoon je lappie mee...en dan tokkel je maar...we lezen het wel. Of zijn je vingers ook verkouden Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 21:00

FRANKT627 schreef:
Als je niet kan praten breng je toch gewoon je lappie mee...en dan tokkel je maar...we lezen het wel. Of zijn je vingers ook verkouden Smiley die vol vragen zit

Dat zal moeilijk gaan Frank, hoewel ik draadloos internet heb... ben ik toch afhankelijk van een snoer en stopcontact... Verraste, verbaasde smiley Knipoog smiley
Tja, dat komt omdat iets in mijn computer het niet meer doet... vandaar...

Lijkt me ook niet handig 'praten' trouwens...

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op donderdag 19 mei 2011, 21:03
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 21:07

VISSER278 schreef:

Is er geen radio gemist Visser ? Knipoog smiley
Maar jammer voor je dat je het niet zelf kan horen... Voor je zoon wel leuk dat ie live verslag mag doen zeg...
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 21:18

LEONARD480 schreef:
Je kunt het misschien raar vinden..mijn bedoeling was hiermee niet om iemand te kwetsen, integendeel ...persoonlijk gun ik de noordelingen een leuk uitje. Het is natuurlijk wel zo dat de afstand relatief groot is om even langs te gaan.

Waarom je dan Smiley die vol vragen zit gebruikte is mij niet geheel duidelijk...

En zoals Lisa altijd zegt... back on topic Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 21:24

FRANKT627 schreef:
Ik was vandaag in de Emté en daar kom men proeven van een soort koek. Wat ik ook deed natuurlijk, na eerst een stukje kaas en een stuk vlees te hebben geproefd, anders werd het toch maar slecht. Bleek dat die koek een Zeeuwse bolus was. Ik heb dan maar zo'n pakje bolussen gekocht. Het is inderdaad erg zoet...en kleverig. Ik ben nu volop bezig mijn onderkaak los te krijgen van mijn bovenkaak Boze smiley
Floshke kwam ook eens snuffelen maar draaide zich vlug om zodat hij zijn dutje kon verder zetten.

Het is of ik jou nu hoor spreken Frank... Clown smiley
In je linkerhand een stukje kaas, in je rechterhand een stuk vlees en op je schoot een Zeeuwse bolus...
En dan leg je de link met al het eten van de picknick bij mij ? Verraste, verbaasde smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LIAANTJE026

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 21:25

Bij deze meld ik dat ik onder voorbehoud mee ga....als ik geen vervoer/lift heb kom ik er dus niet en met openbaar vervoer is het geen optie, want dat rijd niet of nauwelijks.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 19 mei 2011, 21:26

VISSER278 schreef:

Als je de uitzendtijden weet zal je het wellicht ook terug kunnen luisteren via het internet.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2322 2323 2324 2325 2326 2327 2328 ... 6194 Volgende
Pagina 2325 van 6194