ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2364 2365 2366 2367 2368 2369 2370 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 12:24

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley dus die onweersbuien worden geen CM-setje?

weet k niet..... Lachende smiley met blinkend witte tanden ....

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 5 juni 2011, 16:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 12:27

WILLEMIJN232 schreef:
Heb je wel wat gevangen Visser, je bent zo stil over je vangst?
Of ben je daarna nog even naar de visboer gegaan om toch maar een visje te hebben Knipoog smiley

Jij vist toch ook altijd naast het net Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 12:31

MARIO216 schreef:

Aha, vertel eens Mario Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THIRZA120

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 12:33

Oslo gospel choir:

- In Your arms
http://www.youtube.com/watch?v=2Flwk9tLD8k&feature=BFa&list=AVGxdCwVVULXezjoxh8QqwcitgBhRU6Gdd&index=6

- My tribute (to God be the glory)
http://www.youtube.com/watch?v=LswSDn7q3xQ&feature=related
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 12:35

MARIO216 schreef:

Verklaar je nader..... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 13:28

WILLEMIJN232 schreef:
Of ben je daarna nog even naar de visboer gegaan om toch maar een visje te hebben Knipoog smiley

Clown smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 14:42

VISSER278 schreef:
Clown smiley Clown smiley

Naar de visboer dus. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 16:05

Zondag 5 juni, Obadja 15-21; De boemerang.

Eerlijk gezegd heb ik er nooit één gezien, maar ze bestaan werkelijk: stukken hout, zo gevormd dat ze terugkomen wanneer je ze wegwerpt. Een boemerang, zo heet zo’n ding. Je denkt dat je ervan af bent, als je zo’n stuk hout een eind van je af kunt gooien, maar je vergist je – even later krijg je het weer terug en als je niet uitkijkt wordt het zelfs een pijnlijke ontdekking…
Zo is het nu ook met het kwaad, zegt Obadja. Endomieten, jullie moeten niet denken dat jullie zo maar ongestraft een stuk van Juda kunnen afpakken. ‘Zoals gij gedaan hebt, zal u gedaan worden, uw daad zal op uw eigen hoofd terugvallen.’ Het kwaad is net een boemerang. Je denkt dat het geen kwaad kan, maar let op – voor je het weet keert het kwaad op je eigen hoofd terug.
Zou dat altijd zo gaan? Ik geloof er niets van. Als ik om me heen kijk zie ik mensen die nog nooit een ander kwaad gedaan hebben maar bedrogen worden tot en met. En denk maar niet dat die bedriegers ooit bekend worden! Hoeveel dieven, hoeveel moordenaars, hoeveel beulen lopen er op deze aarde niet ongestraft rond? Het kwaad: een boemerang? Ik geloof er niets van…
Of – moet je wat langer wachten? Duurt het misschien tot het laatste oordeel? Worden dan de boeken geopend? Komt dan het kwaad aan het licht? Blijft de boemerang weg tot die dag? Ja en nee. Als God Koning zal zijn, dan zal er recht en gerechtigheid zijn! Ja zeker! Maar God dank – ik ken Iemand die de boemerang tegenhoudt…!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 16:07

http://www.youtube.com/watch?v=ftJZomwDhxQ
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 16:11

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Woon je nu in Engeland? Rabbit en brother rabbit... Smiley met dichtgeplakte mond neen ik wil er niet meer over nadenken Boze smiley

het regent konijnen? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 16:18

MARISKA601 schreef:
het regent konijnen? Knipoog smiley

Wij hebben hier al een hele namiddag een stralende zon. Konijnen regenen doet het niet maar ik zie er wel enkele lopen. Ook eekhoorntjes met nootjes in hun handen. Is erg schattig om te zien. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 16:40

AREND003 schreef:
Bedankt, en je moet de hartelijke groeten terughebben!

Knipoog smiley

tnx !
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 16:43

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Woon je nu in Engeland? Rabbit en brother rabbit... Smiley met dichtgeplakte mond neen ik wil er niet meer over nadenken Boze smiley

Mocht je het niet weten... het is de letterlijke vertaling in het Engels als je zegt: "Het regent pijpestelen"... de vertaling naar het Engels is dan: "It's raining cats and dogs".

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zondag 5 juni 2011, 16:43
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 16:43

JASMYN704 schreef:
Wie heeft er zin om mee te gaan op vrijdag 17 juni? Gezellig samen eten en daarna wat drinken in de mooie stad Groningen!
Om 19 uur eten bij Spring's aan de Grote Markt 30-33 en daarna zien we wel waar we terecht komen...

Let op! De datum is anders dan in het topic aangegeven. Er was op de 3e al iets anders gepland...

Hieronder de lijst van aanwezigen (vul maar aan!):
Lisa
Jasmyn
Billy701
Chatuliem619
Crossroad317
Gonda065
Mary052 (o.v.)
Mar -- oud lid
Winter912

Helaas moet ik afzeggen!
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 16:57

Het kan natuurlijk ook wortels regenen.
Naar boven

Auteur Bericht
HENDUK927

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 16:58

SUSANNAH475 schreef:
Mocht je het niet weten... het is de letterlijke vertaling in het Engels als je zegt: "Het regent pijpestelen"... de vertaling naar het Engels is dan: "It's raining cats and dogs".

cats was toch een popgroep suus Clown smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EGGIE989

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 17:06

Zoals al vaker is gemeld maar helaas ik verder niks van hoor of wordt aangepast is dat je zomaar kan chtaten met iemand. Ik kan die chat wel uitschakelen maar sommige mensen wil je wel mee chatten.

Kan er gewoon heel simpel (zoals op de meeste sites) even een pop up komen of je wel niet met die persoon wil chatten?

Lijkt mij wel zo gepast en is het voor de andere kant ook direct duidelijk of iemand zin en tijd heeft.
Naar boven

Auteur Bericht
HENDUK927

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 17:13

is makelijk optelossen
ff in je menu en alleen met vrienden chatten op je vrienden lijst klar is klara Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
EGGIE989

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 17:25

Ok bedankt
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 17:28

SUSANNAH475 schreef:

Nogal goed dat we een educatieve Sus hebben hier op de site Knipoog smiley
Maris brengt het ons toch alleen maar in de war met haar knaagdieren Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIMPERNEL883

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 18:19

PIMPERNEL883 schreef:
wij het groepje deelnemers: henk, jan ,hilda ov en pimpernel,
willen graag een strandwandeling maken op 25 juni op het strand
bij katwijk, alleen we zijn nog op zoek naar meer deelnemers.
na de wandeling is er ook gelegenheid om iets te gaan drinken
met z''n allen. dus hoe meer zielen hoe meer vreugd.

DUS KOM OP MENSEN GEEF JE OP.

groet pimpernel.

helaas nog niet veel aanmeldingen, als er nog mensen zijn die mee
willen wandelen , we horen het graag. geef jullie maar op.
een wandelende groet pimpernel.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 19:19

WILLEMIJN232 schreef:

Nou ik vang op vrijdag daar regelmatig lekkerbek, garnalen, vissalade en gebakken mosselen, dus ik heb alle begrip voor Visser. Het is een goede katholieke gewoonte! Als ik een katholieke kannibaal was, at ik op vrijdag alleen Vissers. Verlegen lachende smiley

Smulsmurf, garnalencocktail , Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 5 juni 2011, 19:25
Naar boven

Auteur Bericht
JASMYN704

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 19:25

Jammer dat je niet meekunt Mary!
Bij deze de nieuwe lijst.

Wie heeft er zin om mee te gaan op vrijdag 17 juni? Gezellig samen eten en daarna wat drinken in de mooie stad Groningen!
Om 19 uur eten bij Spring's aan de Grote Markt 30-33 en daarna zien we wel waar we terecht komen...

Let op! De datum is anders dan in het topic aangegeven. Er was op de 3e al iets anders gepland...

Hieronder de lijst van aanwezigen (vul maar aan!):
Lisa
Jasmyn
Billy701
Chatuliem619
Crossroad317
Gonda065
Mar -- oud lid
Winter912
Naar boven

Auteur Bericht
MVV749

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 19:32

HENK710 schreef:
Jij stelde dat er een gelukkig zijn in het leven is naast een gelukkig zijn in het geloof. En daar zet ik vraagtekens bij of je dit zo uiteen moet trekken. Je geloof is immers ergens gewoon je leven. Knipoog smiley

Het is inderdaad maar een stelling, niet perse mijn mening. Knipoog smiley

Ik denk idd ook dat we Het Geloof moeten mengen met het leven. We moeten bepaalde aardse dingen laten en we moeten ons zelf overgeven aan God. Dan kunnen we gelukkig zijn in Het Geloof en daarmee gelukkig zijn in het leven.

Natuurlijk is er ook wel onderscheid tussen de twee. Want ongeacht ons geluk in Het Geloof, kan het leven ons zéér ongelukkig maken. Op dat moment moet ons vertrouwen op God ons sterk maken. En als we ons zelf helemaal kunnen overgeven aan God, dan mogen we erop vertrouwen dat Hij het aardse ongeluk een stuk draaglijker maakt denk ik. Als we niet geloven zou het ongeluk mogenlijk groter zijn. Dus in dat opzicht vraag ik me af hoe mensen hier tegen aan kijken.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 19:46

THOMAS968 schreef:
Nou ik vang op vrijdag daar regelmatig lekkerbek, garnalen, vissalade en gebakken mosselen, dus ik heb alle begrip voor Visser. Het is een goede katholieke gewoonte! Als ik een katholieke kannibaal was, at ik op vrijdag alleen Vissers. Verlegen lachende smiley

Smulsmurf, garnalencocktail , Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley Kwijlende smiley

Visser en ik komen uit echte vissersplaatsen he? Daar heb je geen import maar nog de vers gevangen vissen.......en die zijn niet te versmaden en gezond zegt men........ Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 19:50

WILLEMIJN232 schreef:
Visser en ik komen uit echte vissersplaatsen he? Daar heb je geen import maar nog de vers gevangen vissen.......en die zijn niet te versmaden en gezond zegt men........ Engeltje smiley

Hoezo echte vissersplaats? Jouw woonplaats ligt aan een zoetwaterrandmeer en ik woon maar 30 km van Harlingen en iets meer dan 40 km van Lauwersoog, een grote vissershaven...Echte vis is zoutwatervis. Het lekkerste zoute voedsel op Aarde.

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 19:54

THOMAS968 schreef:
Hoezo echte vissersplaats? Jouw woonplaats ligt aan een zoetwaterrandmeer en ik woon maar 30 km van Harlingen en iets meer dan 40 km van Lauwersoog, een grote vissershaven...Echte vis is zoutwatervis. Het lekkerste zoute voedsel op Aarde.

Thomas

Ik proef toch wat jalouzie over de woonplaatsen van Visser en mij...... Coole smiley met zonnebril Je kan beter de vis uit onze vissersplaatsjes proeven dan uit plaatsen van wel 30 of 40 km verder op..... maar dat even terzijde.......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op zondag 5 juni 2011, 19:58
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 20:05

WILLEMIJN232 schreef:
Ik proef toch wat jalouzie over de woonplaatsen van Visser en mij...... Coole smiley met zonnebril Je kan beter de vis uit onze vissersplaatsjes proeven dan uit plaatsen van wel 30 of 40 km verder op..... maar dat even terzijde.......

Het ligt veel te ver van een vissershaven voor zoutwatervis. Geen Harderwijker die zoutwatervis in de eigen stad aanvoert. Maar het is wel een heel gezellig stadje met een mooie jachthaven en veel restaurantjes voor Smulsmurf. De enige zoutwatervissen daar zijn dolfijnen, denk ik.

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 21:32

WILLEMIJN232 schreef:

En St. Klaas is daar aangekomen. De echte wel te verstaan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 21:32

FRANKT627 schreef:
Wij hebben hier al een hele namiddag een stralende zon. Konijnen regenen doet het niet maar ik zie er wel enkele lopen. Ook eekhoorntjes met nootjes in hun handen. Is erg schattig om te zien. Lachende smiley

En hier is het al de hele dag mooi weer .
Alleen vanochtend een klein buitje van 2 mm. Maar toen lag visser toch nog op één oor.
Zeeland, niet voor niets de provincie met de meeste zonuren. Verliefde smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2364 2365 2366 2367 2368 2369 2370 ... 6194 Volgende
Pagina 2367 van 6194