ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2429 2430 2431 2432 2433 2434 2435 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 09:53

GRACE585 schreef:
nog meer zooi ruimen onvoorstelbaar dacht dat ik er vandaag doorheen was
NIET DUS Zieke smiley
morgen weer slecht moment;al het overige naar de stort brengen is een rotklus

Je moet gewoon wat vaker verhuizen, dan verzamel je niet zoveel Knipoog smiley
Over drie en halve week verhuis ik, in dit huis hebben we twee en half jaar gewoond en de verzameling troep is best te overzien. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 09:59

GRACE585 schreef:
nog meer zooi ruimen onvoorstelbaar dacht dat ik er vandaag doorheen was
NIET DUS Zieke smiley
morgen weer slecht moment;al het overige naar de stort brengen is een rotklus

Je kunt dit ook bij het beste moment zetten Grace!
Alles wat je naar de stort brengt heb je niet meer nodig,. Je bent er dus op vooruit gegaan! Daar mag je heel blij en dankbaar voor zijn, zeker als je weet hoe gelukkig je bent met jouw S, en hoeveel je loeven is veranderd ten goede.
Alles wat je weggooit heeft te maken met het afsluiten van het oude, en ik hoop dat je vol goede moed je mooie toekomst in mag gaan.\

Alleen zo jammer dat die rotklusjes er altijd bij horen

Veel succes!!
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 10:01

Het weerbericht voor vandaag voorspelde weinig goeds, Maar schelden op het weer, is schelden op de Heer.

Hoe is het daar?
Hier: Regio Dordrecht- Onweer en een spatje regen
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 10:04

Het is nog buiten worteltjes zweten...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

ANNETTE050 schreef:
k Moet ook eerlijk bekennen dat ik alles wat ik hier lees meer en meer niet echt vermakelijk vind (understatement).
Chatuliem geeft aan ter discussie te willen stellen dat er geen interessante discussies zijn op dit moment en áls ze al ontstaan ze in de kiem gesmoord worden door opmerkingen die kant nog wal raken.
Er zijn topics zat waar je kunt geinen wat je maar wil, en daar hou ik zelf ook wel van, maar dit is niet de bedoeling van dit topic. Om nu juist in dit topic constant te gaan geinen vind ik respectloos.
Annette, het wordt idd als respectloos ervaren. Alleen ben ik bang dat als ik dat opschrijf mensen dat als een uitdaging zien om verder te gaan.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

JOLAN931 schreef:
Het weerbericht voor vandaag voorspelde weinig goeds, Maar schelden op het weer, is schelden op de Heer.

Hoe is het daar?

Hier: Duitsland, vlak bij Gennep, 25 graden en stralend weer, geen regenwolkje te zien (maar die schijnen er eind van de middag wel te komen)
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 10:06

CROSSROAD317 schreef:
Oei, dan moet je die mensen maar redden Chat, voordat ze nog dieper zinken ....

Maar waar ik FRUSTY van word zijn die koeienletters die je gebruikt om je frustratie weer te geven.

Je vindt het niet passend dat mensen de hele tijd lopen te geinen, dat noem je frusty, maar alleen maar serieus moeten zijn is weer het andere uiterste. Probeer eens de gulden middenweg te zien, en met het geinen in dit topic valt het best mee, van alle reacties is nog geen kwart als off-topic te bestempelen ...
Je bent inconsequent, Cross. Aan de ene kant geef je aan dat je zelfs niet eens meer durft te reageren, aan de andere kant laat je me met deze bijdrage vallen als een baksteen. De reden dat ik dit topic begonnen ben is juist om dit soort dingen aan de kaak te stellen, en ook omdat ik weet dat er meerdere mensen zijn die niet meer mee willen doen op het forum.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 10:08

JOLAN931 schreef:

Hoe is het daar?

Grens Friesland/drenthe/groningen calling Lachende smiley
Zonnig,witte sluierbewolking in de verte,beetje wind,26 graden in de schaduw,benauwd

Ik heb lekkage in een goot dus ben al voorbereid,handdoeken in de aanslag......want waar is er een loodgieter beschikbaar als je hem nodig hebt?? Boze smiley

Maar ach,we hebben genoten van het zonnige weer en nu komt er nog een opfrissertje aan ook.

*al het goede komt van boven*Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 10:34

T gaat hier betrekken....k wil niet schelden, maar ben een beetje bang voor de groottte van de grote hagelstenen.....10 cm..... Zieke smiley ....
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 10:38

ANNETTE050 schreef:
T gaat hier betrekken....k wil niet schelden, maar ben een beetje bang voor de groottte van de grote hagelstenen.....10 cm..... Zieke smiley ....

ik heb dat een keer meegemaakt.
De auto veranderde binnen 10 minuten in een poffertjespan...heel beangstigend
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 10:57

JOLAN931 schreef:
ik heb dat een keer meegemaakt.
De auto veranderde binnen 10 minuten in een poffertjespan...heel beangstigend

vandaar dat ik gisteren vast ruimte in de garage heb gemaakt zodat mn auto erin kan, bij de laastste hagelbui hier was ik daar ook bang voor.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 11:17

JOLAN931 schreef:
Misschien denken wij wel veel te moeilijk.
Voor doop en avondmaal is inderdaad een Goddelijke opdracht. In de hele bijbel lees ik nergens de opdracht van Jezus om te trouwen.
Het Huwelijk, zij het een beetje anders als nu, was er al vanaf het begin van de wereld toen God Adam zijn eigen vrouw gaf.

Daar tegen de doop en het avondmaal als sacrament, als ik me niet vergis is dat iets wat gekomen is tijdens of na de jaren die Jezus op aarde was.
Okee, Johannes doopte al in die tijd, ( naar mijn idee in opdracht van Zijn God, gezien de beloften bij zijn geboorte) maar van voor die tijd kan ik uit de bijbel geen doop en avondmaal halen.

Daarom denk ik dat doop en avondmaal sacramenten zijn omdat God, door Jezus daarvoor de opdracht gaf, Maar niemand ooit de opdracht van God heeft gekregen om te trouwen

Eerder werd eens de opmerking geplaatst dat er wel degelijk zoiets als een trouwen was in het O.T. zoals wij dat nu kennen...maar meer en meer raak ik ervan overtuigd dat dat niet zo was.
Een meisje woonde standaard thuis, tot de dag dat zij trouwde. Dan ging zij dacht ik bij haar schoonfamilie wonen....en was er (een reden om) te feest(en). Pas in 1811 meen ik heeft Napoleon de Burgelijke stand ingevoerd en werd het trouwen voor de gemeente verplicht.
In het Oude testamnet kan ik zo gauw niet eens een voorbeeld vinden dat een priester bij een huwelijk betrokken is, wel dat het kind getoond moest worden en besneden op de achtse dag. Daar was m.i. wel een priester bij betrokken want het gebeurde in de tempel en er werd een offerande gebracht. Misschien was het kind de bezegeling van het huwelijk???
Toen Hannah onvbruchtbaar bleek trouwde Elkana met Penina, maar Hannah bleef zijn grote liefde. Zo ook de oplossing bedacht door Sara met de slavin Hagar..........
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 11:24

Pfffffffffffff weer thuis gekomen na 6 weken!
Maar met dit weer je koffer uitpakken is peultjes zweten!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 11:25

ERIKA129 schreef:
Pfffffffffffff weer thuis gekomen na 6 weken!
Maar met dit weer je koffer uitpakken is peultjes zweten!!

peultjes.. worteltjes...
het gaat op een groententuin lijken..

welkom thuis en sterkte met uitpakken.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 11:31

ANNETTE050 schreef:
Eerder werd eens de opmerking geplaatst dat er wel degelijk zoiets als een trouwen was in het O.T. zoals wij dat nu kennen...maar meer en meer raak ik ervan overtuigd dat dat niet zo was.
Een meisje woonde standaard thuis, tot de dag dat zij trouwde. Dan ging zij dacht ik bij haar schoonfamilie wonen....en was er (een reden om) te feest(en). Pas in 1811 meen ik heeft Napoleon de Burgelijke stand ingevoerd en werd het trouwen voor de gemeente verplicht.
In het Oude testamnet kan ik zo gauw niet eens een voorbeeld vinden dat een priester bij een huwelijk betrokken is, wel dat het kind getoond moest worden en besneden op de achtse dag. Daar was m.i. wel een priester bij betrokken want het gebeurde in de tempel en er werd een offerande gebracht. Misschien was het kind de bezegeling van het huwelijk???
Toen Hannah onvbruchtbaar bleek trouwde Elkana met Penina, maar Hannah bleef zijn grote liefde. Zo ook de oplossing bedacht door Sara met de slavin Hagar..........

Je moet een verschil maken tussen de huwelijksvoltrekking en het huwelijk. De huwelijksvoltrekking was anders in die tijd, maar het principe van het huwelijk is door de jaren heen hetzelfde gebleven.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 12:03

JOLAN931 schreef:

Hoe is het daar?

Hier in Hoeven, en niet zo ver van Dordrecht, hebben we best wel veel regen gekregen. Op dit moment is de bui over en straalt de zon erg. Het blijft rommelen boven onze hoofden en af en toe zijn de donderklappen erg hevig.
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 12:13

Hier, Twente, zonnig met af en toe bewolking, weinig wind. Warm, in de schaduw op het noorden, 30 graden.
Ik ga gauw weer naar buiten Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 12:16

Hier Kampen, Overijssel: 30 graden en in de flat nog een paar graden méér. Zon op de huiskamer..tot ie ondergaat. heb medelij alstublieft Geschokte, onthutste smiley
Ik ga voor een siësta, vanmiddag....!
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 12:35

CHATULIEM619 schreef:
Je bent inconsequent, Cross. Aan de ene kant geef je aan dat je zelfs niet eens meer durft te reageren, aan de andere kant laat je me met deze bijdrage vallen als een baksteen. De reden dat ik dit topic begonnen ben is juist om dit soort dingen aan de kaak te stellen, en ook omdat ik weet dat er meerdere mensen zijn die niet meer mee willen doen op het forum.

Het klopt dat ik aangaf dat ik "soms" zelfs niet eens meer durf te reageren op topics, en daarbij gaf ik aan wat de reden is dat ik minder schrijf of reageer.
Waarom zou ik je laten vallen met mijn reactie op dit topic??
Ik zeg alleen hoe ik er tegen aan kijk, alleen maar serieus moeten zijn is net zo erg als alleen maar willen geinen, en als je dat wilt classificeren als "laten vallen als een baksteen", zegt dat meer over jou dan over mij!!
En ja ik word FRUSTY van die opmerking van je die in je in grote vetgedrukte letters plaatst, op het forum en in de chatbox staat dat nog steeds gelijk aan SCHREEUWEN!!
Ik ging met mijn bijdrage in elk geval niet off-topic ....
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 12:38

GRIFFIN748 schreef:
Duiveltje smiley tegen die tijd praten we verder...

Hee Griffin ...je tweede jeugd is begonnen (misschien ook nu weer de puberteit)

en trouw niet voor je veertig bent Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 12:42

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Kijk je al uit naar de kerst? Zo dat is wel erg vlug. De goede Sint het sinterklaasjournaal moet nog komen. Waar zou de goede man nu aan wal stappen? Is dat al bekend? Of zou hij het dorp van W-tje weer uitkiezen? Knipoog smiley

Nou ik ook hoor Frank, Stel je voor weer op de lange latten .... Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 12:44

MARISKA601 schreef:
... het bij mij binnen aangenamer is te vertoeven dan buiten...

maar het regent nog geen worteltjes hier....

Konijn ziet er behoorlijk frusty uit mariska ...enig idee Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 12:45

Rotterdam in de schaduw 25 graden....

Onweer is nu weer voorbij
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 13:03

"Een kus is een mooie truc van de natuur om het praten te stoppen als woorden overbodig zijn."

Ingrid Bergman
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA695

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 13:06

JOLAN931 schreef:
Hier ben ik het helemaal mee eens. Soms wordt je juist gelukkiger door je leven niet te plannen, of door je planning los te laten.

Dat iemand een criteria steld waaraan de ander moet voldoen, is volkomen normaal. Je zou met 2400 mannen/vrouwen moeten daten vooordat je wist of er een voor je tussen zat???
Dat lijkt me niet te doen.

Op kerkelijk gebied, of het hebben van kinderen etc, de voorkeur voor woonplaats etc kun je makkelijk selecteren omdat dit voor veel mensen belangrijke punten zijn.
Toch moet je jezelf er niet aan ophangen, aangezien je je lief weleens voorbij zou kunnen gaan zonder het te beseffen.

Zelf heb ik mijn vriend anderhalf jaar geleden van CM geplukt(of hij mij)
Binnen een week wisten we al dat het tussen ons niet zou worden, aangezien we totaal niet aan elkaars criteria voldeden.
Toch hielden we contact op de een of andere manier, en toen we elkaar na enkele maanden ontmoeten was het gelijk raak.
Ieder puzzelstukje viel op zijn plaats en ondanks dat hij nooit meer een vriendin met kinderen wilde, zijn mijn kinderen dol op hem, en hij op hen.

Je kunt dus nooit met zekerheid zeggen dat je geen vrouw met kinderen wilt, want als je van de vrouw gaat houden, en het klikt met de kinderen, gaat de rest vanzelf

Dit neemt niet weg dat kinderen je relatie kunnen maken en breken, en dat er geen ex als vader van de kinderen meespeelt, maar wat ik wil aangeven, is dat er wel degelijk iets moois kan komen uit een samengesteld gezin. En in mijn geval, mooier als het ooit is geweest.

Mooi jolan dit te lezen ik hoop dat God de zegen geeft aan jullie en je kinderen

Lieve groet anita
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 13:34

SUSANNAH475 schreef:
Ach, je hebt je leven gedeeld met een ander, of dat nu voor vriendschap was of een relatie, als daar (abrupt) een einde aan komt, moet je weer alleen verder en dat betekent ook een einde aan de plannen die je voorheen maakte (samen) en weer een nieuwe toekomst moet creëren (alleen). En of dat nu bedrog is of niet... in die tijd zag je dat door een andere bril...
Het lijkt mij heel menselijk dat je het verwerkt en er verdrietig over bent... dat mag en is denk ik ook nodig om er weer van los te komen, maar dan, hoe moeilijk dat eerst ook is, je moet ook weer verder...
Pijn moet (soms) een plek krijgen om daarna weer verder te kunnen, denk ik.

Als er zo een abrupt einde aan een voor jou zo waardevolle vriendschap komt, dan kan dat erg veel pijn doen.
Troost kun je putten uit de gedachte dat dan die ander misschien erge onverwachte tegenslag heeft gehad, en uit de gedachte dat die 'vriend' een hele goede vriendin kwijt is....zijn verlies!!
Wel rot voor je.... Als het echte vriendschap is, komt hij wel terug.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op dinsdag 28 juni 2011, 13:38
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 13:43

't Lijkt mee te vallen hier.....op de buienradar is te zien dat Zuid-Engeland de volle laag krijgt...
alleen knap benauwd hier.....
Naar boven

Auteur Bericht
KNOTJEVEE106

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 14:17

HANNAH810 schreef:
personen die mee hopen te gaan;

hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kids; 5, 5 en 6)(eens per 6 weken)
Thirza120, 30 jaar, regio 0318 bbq (misschien met kinderen) OV
nicolette592, 55 jaar, regio 0342
sandra206, .. jaar, regio....
mariek286, 45 jaar regio 070 bbq
els310, 55 jaar, regio 0317
de drie "schone gezusters";
ellen... 27 jaar, regio 0318?, bbq, (voormalig lid)
eveline... 25 jaar, regio 0180, bbq (voormalig lid)
marties... 24 jaar, regio 0180. bbq (voormalig lid)

maded321, 46 jaar, regio 0182 bbq, (2 kids, 7 en 9 jaar)
visser278, 44 jaar regio 0113 bbq OV
arend003 41 jaar, regio 0318
bas917, 53 jaar, regio 0166
marc149. 39 jaar, regio 0318
kwispel011, 65 jaar, regio 0172
griffin748, 40 jaar, regio 035, bbq?
leonard480, 43 jaar, regio 0180, bbq? zoekt eerst pijl en boog .... Knipoog smiley
vera v/d wilde
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 14:24

Hier in het noorden nog steeds erg warm en nog geen spoor te zien van regen of onweer....we wachten af. In de schaduw, dat wel.

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 14:25

MARISKA601 schreef:
... het bij mij binnen aangenamer is te vertoeven dan buiten...

maar het regent nog geen worteltjes hier....

Wat heb jij toch met die worteltjse???

Mary
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2429 2430 2431 2432 2433 2434 2435 ... 6194 Volgende
Pagina 2432 van 6194