ChristianMatch

Forum

Frusty
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2434 2435 2436 2437 2438 2439 2440 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 14:46

ANNETTE050 schreef:
Ik ben het ook wel met je eens, Cross....maar het gaat er m.i. niet om dat je niet mag geinen! Maar geinen mag nooit gaan over de rug van een persoon....en daar wringt de schoen m.i. een beetje....
Goedmoedig plagen is heel wat anders dan een geintje waar een vervelende ondertoon in zit bijvoorbeeld...dat kan dan gaan lijken op 'uitlokken' en dan krijg je bijvoorbeeld een tegenreactie, zoals deze nu hier gebeurd is...het uiting geven aan frustraties door iets neer te zetten in grote letters...!
Om dáár dan ook weer over te gaan 'geinen' in uitgerekend dit topic...is dat wel aardig???

Nu wil k afsluiten met een geintje, maar als het moet lukt het natuurlijk weer even niet.....komt misschien nog..... Knipoog smiley

Volgens mij is het probleem niet het geinen, maar de uitleg die de mensen geven aan geinen ... wil je het lezen als gein of wil je er meer achter zoeken dan er staat ...

Als ik woorden lees als "in de maling genomen", "laten vallen als een baksteen", "inconsequent", "zo diep gezonken", "waarom moet élke serieuze discussie 'overgenomen' worden door oppervlakkigheid" en nog een aantal opmerkingen van deze strekking, dan krijg ik de indruk dat het sterk overtrokken is. Ja sterker nog, een opmerking in dit topic geeft al aan, hoe verschillend mensen denken over humor (geinen), ik citeer letterlijk "En wat humor betreft, ik vind dat er voldoende onzinnige bijdrages bij zitten, die veronderstellen grappig te zijn".

Dus de topics die niet serieus zijn, vallen onder de categorie "te weinig inhoud" of "onzin topics", de topics die serieus zijn (of behoren te zijn) vallen of tegen qua inhoud of worden verziekt door "onzinnige bijdrages". Dan is er dus maar 1 topic op het hele forum dat aan de doelstelling van sommige mensen voldoet "het off-topic" topic ... LOL

Het is me al eens opgevallen op het forum, dat er werd gezegd "zeg dan niets", met topics als deze zijn we hard op weg om mensen de mond te snoeren .... Engeltje smiley

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op woensdag 29 juni 2011, 14:47
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 15:20

FRANKT627 schreef:
Ik heb Floshke zijn blunder maar zelf rechtgezet... Lachende smiley
in het kader van de sensibilisering Smiley die vol vragen zit Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 15:43

FRANKT627 schreef:
Ik heb Floshke zijn blunder maar zelf rechtgezet... Lachende smiley

Ge zijt grandioos zo met uwen groten glimlach,krijgt gij van mij een kado voor,gratis vulling voor je luchtbed!
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 16:16

Na terugkeer uit Kenia van 3 maanden is mijn dochter Anita geslaagd voor haar hogeschoolopleiding lichamelijk opvoeding.
Vanaf heden mag ze les geven bij voortgezet onderwijs als gymjuf. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 16:26

Ik ben zo moe van allerlei bezuinigingen en staken.
En ook over crisis van geldzaken.
Wanneer komen we weer op rustig vaarwater?
De prijzen rijzen de pannen uit.
Ho maar hoor
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 16:28

Huilende smiley, smiley in tranen blubber in de HoekscheWaard
Vannacht 10 mm geregend
Is dat nou zomer? De zon schijnt vrolijk
maar voor hoe lang?
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 16:40

MARY052 schreef:
Fijn Erika dat het zo goed is geweest voor jou!
Waar is dat overigens??

Mary

In Oosterbeek bij Arnhem Mary, heerlijk bij de bossen.

Gr Erika.
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 17:16

ERIKA129 schreef:
In Oosterbeek bij Arnhem Mary, heerlijk bij de bossen.

Gr Erika.

Oke Thanks!!!!

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
ROBERT614

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 17:55

Dag Savanti,

Ik denk je situatie en vooral je behoefte te begrijpen. Je bent single en je hebt behoefte aan die arm om je heen, kus op je wang, een omhelzing en dergelijke uitingen van liefde.
Ik weet niet hoe fysiek jij bent ingesteld en of je vrienden/vriendinnen hebt die fysiek zijn ingesteld. Ik heb beiden. Een bepaalde vriendin zie en spreek ik af en toe en we vinden het heerlijk om elkaaraf en toe even vast te houden of een kus op de wang te geven. Vereiste is dat de verhouding tussen de betrokkenen duidelijk moet zijn. Zo'n situatie kan je verlangen wat temperen.
Heb jij alleen vriendinnen (vrouwelijke vrienden zeg maar) met wie je dat niet deelt. Misschien kun je er eens concreet om vragen? Wellicht eng, dat snap ik. Als je maar duidelijk bent in je bedoelingen.

Als we het over lust hebben. Ik interpreteer dat als de behoefte naar sex. En ja dat ken ik ook, maar ik denk dat je dat moet controleren. Ik ben van mening dat dat binnen een liefdesrelatie hoort.

Ik hoop dat ik je met dit antwoord een beetje heb kunnen helpen.

Groet,
Robert
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 18:25

CROSSROAD317 schreef:
Volgens mij is het probleem niet het geinen, maar de uitleg die de mensen geven aan geinen ... wil je het lezen als gein of wil je er meer achter zoeken dan er staat ...

Als ik woorden lees als "in de maling genomen", "laten vallen als een baksteen", "inconsequent", "zo diep gezonken", "waarom moet élke serieuze discussie 'overgenomen' worden door oppervlakkigheid" en nog een aantal opmerkingen van deze strekking, dan krijg ik de indruk dat het sterk overtrokken is. Ja sterker nog, een opmerking in dit topic geeft al aan, hoe verschillend mensen denken over humor (geinen), ik citeer letterlijk "En wat humor betreft, ik vind dat er voldoende onzinnige bijdrages bij zitten, die veronderstellen grappig te zijn".

Dus de topics die niet serieus zijn, vallen onder de categorie "te weinig inhoud" of "onzin topics", de topics die serieus zijn (of behoren te zijn) vallen of tegen qua inhoud of worden verziekt door "onzinnige bijdrages". Dan is er dus maar 1 topic op het hele forum dat aan de doelstelling van sommige mensen voldoet "het off-topic" topic ... LOL

Het is me al eens opgevallen op het forum, dat er werd gezegd "zeg dan niets", met topics als deze zijn we hard op weg om mensen de mond te snoeren .... Engeltje smiley

..

Welnee, dat maak jij er nu van.......Het gaat er gewoon om om mensen in hun waarde te laten en iedereen hier houdt wel van een geintje en een lolletje........
Je kan nu natuurlijk gaan muggeziften over iedere zin maar ik denk dat de meeste mensen best wel weten waar het omgaat.........dus eigenlijk is het bovenstaande stukje een beetje overtrokken........... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 18:31

HERMAN388 schreef:
Huilende smiley, smiley in tranen blubber in de HoekscheWaard
Vannacht 10 mm geregend
Is dat nou zomer? De zon schijnt vrolijk
maar voor hoe lang?

Toch maar weer Zeeland he. Heb het al vaker gezegd: De provincie met de meeste zonuren.
gisteravond een paar druppels , stoep was amper nat ondanks dat het om 19.00 zo donker werd dat de lamp aan moest . Wat er vannacht gebeurd is weet ik niet. Er zat iig. bijna niks in de regenmeter maar dat kan ondertussen ook verdampt zijn. En vandaag: Volgens mij heeft heel de dag de zon geschenen.
En als ie nou zo weg gaat.... geen probleem, dan kijk ik wel even in de spiegel . Tenslotte moet er toch één zijn die het zonnetje in huis is, nietwaar? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 18:34

ANNETTE792 schreef:
Ik heb nu een vies blauwe, met beuken (lees spaanplaat) zijkanten en beuken blad en loshangende kastdeurtjes Clown smiley
Dus nee, je krijgt mn nieuwe bordeaurode landhuiskeuken met kookeiland niet, maar je mag gerust een keer komen kwijlen hoor Engeltje smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Coole smiley met zonnebril

ik heb zo een flauw vermoeden (ik suggereer verder niks, doe ook geen ideëen aan de hand...Engeltje smiley ) dat er tzt wel een CM-BBQ, danwel house-warming party voor een selecte groep CM-ers zal worden georganiseerd...
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 18:46

en toen voerde men op een "frusty-topic" een gefrustreerde discussie over hoe men zou moeten discuseren over het onderwerp discussies op de juiste manier voeren. is dat deze hele gefrustreerde discussie waard?

zucht...........
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 19:25

HANNAH810 schreef:
en toen voerde men op een "frusty-topic" een gefrustreerde discussie over hoe men zou moeten discuseren over het onderwerp discussies op de juiste manier voeren. is dat deze hele gefrustreerde discussie waard?

zucht...........

Is wel een hele goeie on-frusty uitlegging van deze frusty topic............................................................. Lachende smiley behalve die zucht dan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 19:32

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley euh...heb ik iets gemist???

Ja, ik ga geloof ik maar de assistent van Mario worden, die gaat naar Toscane binnenkort..... Knipoog smiley Need I say more? Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 19:35

HANNAH810 schreef:

Het is maar hoe je het beleefd........en ik zie het positief.....discussies gefrustreerd of niet kunnen hier net zo goed als hele topics over picnicks........ Knipoog smiley Dat is het leuke van CM he?

zucht...........
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 19:51

[quote=SUSANNAH475][color=8B0000]Iedereen ervaart een gebeurtenis op z'n eigen manier ??? Sorry hoor, maar bij sommige dingen kun je gewoon niet om een God heen... neem nu de geboorte van een kind, elke dag worden er weet ik hoeveel kinderen geboren, kun je wel zeggen dat het nou eenmaal zo hoort, feit is dat het een creatie van God is... maar ja, als je dat niet wilt zien sta je dan nog wel open voor een wonder ???
QOUTE

Of iemand open staat voor een wonder is een persoonlijke zaak Sus. Ook of iemand al dan niet "om God heen" kan. Er is nu eenmaal een verwijdering tussen God en "de mens". Nou zal jij, en meerdere leden van cm het idee hebben dat je dicht bij God leeft. Er zijn er echter miljarden op aard die dat idee niet hebben.
Ik schreef mijn opmerking in het algemeen, dus niet specifiek op christenen gericht.

In het genoemde geval, waarbij een gezwel verdwenen schijnt te zijn, heb ik geen mening, het zou kunnen hoor, God is groot, heel groot!!
Overigens ben ik een scepticus betreffende gebedsgenezingsdiensten.
Daarvan heb ik er wel n paar bezocht en ik durf het aan om het woord oplichting te gebruiken.
Iedereen moet zelf maar weten wat ze geloven en waarin ze geloven, maar laat mij OOK in mn waarde als feitelijk ongelovige op dit gebied.

Laatst aangepast door
PIETER649
op woensdag 29 juni 2011, 19:54
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 19:54

WILLEMIJN232 schreef:
Ja, ik ga geloof ik maar de assistent van Mario worden, die gaat naar Toscane binnenkort..... Knipoog smiley Need I say more? Engeltje smiley

Ik wens jullie een hele leuke verpleegkundige vakantie toe Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 19:57

VISSER278 schreef:
Toch maar weer Zeeland he. Heb het al vaker gezegd: De provincie met de meeste zonuren.
gisteravond een paar druppels , stoep was amper nat ondanks dat het om 19.00 zo donker werd dat de lamp aan moest . Wat er vannacht gebeurd is weet ik niet. Er zat iig. bijna niks in de regenmeter maar dat kan ondertussen ook verdampt zijn. En vandaag: Volgens mij heeft heel de dag de zon geschenen.
En als ie nou zo weg gaat.... geen probleem, dan kijk ik wel even in de spiegel . Tenslotte moet er toch één zijn die het zonnetje in huis is, nietwaar? Lachende smiley

Dennis zal zeker blij zijn met dat compliment... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 20:38

In sommige kringen komt het voor dat gemeenteleden het op hun hart krijgen een Woord door te geven aan iemand.

Vaak is dat troostend of opwekkend bedoeld.
De goede bedoeling word dus niet in twijfel getrokken door mij.

Waar ik wel aan twijfel is aan de bedoeling van de mededeling die dan gedaan word.
Als tegen iemand gezegd word: Ik heb van God op mn hart gekregen om je dit of dat te zeggen ( veelal over iets waarmee de aangesprokene worstelt of moeite heeft) dan gaat de spreker er van uit dat dit de aandacht van de aangesprokene trekt.

Maar wat als het niet gebeurd wat aangekondigd word???
Wat als de aangesprokene door deze medeling moed vat om door te gaan met zijn streven of verlangen?
Maak je dan niet meer kapot dan je lief is?

Benieuwd of jullie positieve ervaringen met dit soort "profetieen" hebben, of, net als ik, alleen slechte ervaringen.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 20:40

[quote=WILLEMIJN232]

[Het is maar hoe je het beleefd........en ik zie het positief.....discussies gefrustreerd of niet kunnen hier net zo goed als hele topics over picnicks........ Dat is het leuke van CM he?
zucht.........../quote]

Met dat verschil dat de topics over de picknicks leuk zijn en niet dreigen een verdeeldheid te zaaien...
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 20:42

[quote=FRANKT627]Vind je? Engeltje smiley
Ik denk dan ook weleens waar gaat het over maar sla dan maar even het topic picknick over........dus je hoeft niet in te vullen voor iedereen dat dat leuk is.......jij vindt het leuk dat is heel wat anders.......en nogmaals.....het is niet verplicht om een topic te lezen toch? Sla het gewoon over als je er niets aan vindt of als het je frustreert.......

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op woensdag 29 juni 2011, 20:48
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 20:50

Heb daar ook wel ervaringen mee en ook met iemand helpen gebruik ik het soms. Maar niet al te vaak, je moet er een beetje voorzichtig mee zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 20:51

Dat mijn lieve dochter weer heelhuids thuis is gekomen van kamp Verliefde smiley Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 20:51

Woensdag 29 juni, Prediker 3: 9-15; Alles op zijn tijd.

Ik ken een boekhandel waarin je boven de boekenkasten met prachtige sierletters een tekst uit het boek Prediker kunt lezen. Het is een woord uit het slot van het boek, bedoeld als een waarschuwing. Dit staat er: ‘Er is geen einde aan het maken van veel boeken en veel doorvorsen is afmatting van het lichaam.’
Dat klinkt nu niet bepaald als een reclamezin! Je zou verwachten dat de klanten op den duur wegbleven, denkend aan deze woorden van Prediker. Toch is dat niet het geval. Elke dag weer zijn er mensen die boeken maken en boeken kopen en boeken lezen. Dat gaat maar door…
Prediker heeft zelf óók een boekje geschreven. Zijn boek is het eigenlijk een hartekreet. Wat is de zin van alle dingen? Is het leven eigenlijk wel de moeite waard?
Zo’n vraag zou je niet direct in de bijbel verwachten. Het is eigenlijk een zeer moderne vraag! Als er ooit een tijd geweest is waarin mensen zich afvragen of het leven wel zin heeft, dan is het wel ónze tijd.
En het antwoord van Prediker? ‘Alles heeft God voortreffelijk gemaakt op zijn tijd.’En daarom: verwacht niet alles van het leven. Er is geen eind aan lezen en schrijven, reizen en trekken. Vergeet niet: alles heeft zijn tijd!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 20:52

Naar aanleiding van het dag. bemoediging van vandaag:

http://www.youtube.com/watch?v=fHvf20Y6eoM
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 20:55

[quote=WILLEMIJN232]

Ik denk dan ook weleens waar gaat het over maar sla dan maar even het topic picknick over........dus je hoeft niet in te vullen voor iedereen dat dat leuk is.......jij vindt het leuk dat is heel wat anders.......en nogmaals.....het is niet verplicht om een topic te lezen toch? Sla het gewoon over als je er niets aan vindt of als het je frustreert.......

Wijs me eens aan in dat ene zinnetje van 18 woorden waar ik zogezegd voor iedereen invul dat de pn-topic leuk is???

Hier wordt weer eens een duidelijk beeld geschetst van iets dat onbestaande is. Zo ontstaan dus misverstanden, ruzie, verdeelheid...je zou verdorie voor minder het forum gaan negeren...
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 20:57

HERMAN388 schreef:
Ik ben zo moe van allerlei bezuinigingen en staken.
En ook over crisis van geldzaken.
Wanneer komen we weer op rustig vaarwater?
De prijzen rijzen de pannen uit.
Ho maar hoor

Wees blij dat je niet in Griekenland woont!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 20:59

"If you have to live in a crowd, you don't have to look like it!"

-unknown
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: woensdag 29 juni 2011, 21:00

pech, pech, pech... ik had vanmiddag een afscheidsreceptie van een collega, nou had ik beloofd om er een uur vantevoren te zijn om te helpen, kan ik de spoorweg niet over... pfff, met de fiets dus een heel eind om moeten rijden... en dat allemaal vanwege het slechte weer vannacht... Boze smiley

In "de Gelderlander" (site) stond het volgende in de krant op internet:

"Spoorwegovergangen Ede halve dag dicht
woensdag 29 juni 2011 | 11:10 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 29 juni 2011 | 15:28

1/2 EDE - De overwegen aan de Kerkweg en de Hakselseweg in Ede zijn woensdag tot halverwege de middag door de politie met hekken afgesloten uit veiligheidsoverwegingen. Woensdagochtend werkten de spoorbomen urenlang niet door een stroomstoring op het traject Utrecht - Arnhem. De bomen van de overgangen werkten vanaf het begin van de middag weer, de hekken zijn na twee uur verwijderd."

Ik moest dus omrijden en 1 van de 2 tunnels door...

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op woensdag 29 juni 2011, 21:05
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2434 2435 2436 2437 2438 2439 2440 ... 6194 Volgende
Pagina 2437 van 6194