| Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 23:43
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nu zijn we 22 reacties verder en nu heeft Frysian nóg niemand om mee te gaan naar de sauna  | nou wat let je he maar eerst herstellen en dan sauna-en
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 23:43
|
|
|
|
| HANNEKE421 schreef: | en er zijn ook nog sauna's die badpak dagen hebben. Hanneke |
mm...de badpakken dag lijkt mij wel wat eingelijk... ga je dan gezellig mee chat,dan doen wij ook een badpak aan! dan hoeven we ook niet naakt,goed idee?
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op vrijdag 8 juli 2011, 23:44
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 23:59
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Kan jij niet gewoon Frank voor de rest van de dag koest houden  |
En morgen ook
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 00:08
|
|
|
|
| SUSANNAH475 schreef: | Hee Chat, het is toch niet gezegd dat je er met die intentie en met dat idee heengaat ? Dat ik zelf liever in bikini erheen zou willen is mijn persoonlijke voorkeur, ik ben er echter nog nooit geweest en daarom kan ik er ook niet echt over meepraten, behalve dan dat ik vermoed dat ik me er zelf ongemakkelijk bij zou voelen, vandaar die bikini... | Ik denk, dat er hier op de site idd mensen met verkeerde intenties daar naar toe gaan. Gezien de verhalen die je in de wandelgangen hoort. Los van het principiële, vind ik dit geen veilige plaats om mensen uit te nodigen voor een saunabezoek.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zaterdag 9 juli 2011, 00:09
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 00:11
|
|
|
|
|
When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return. ~ Leonardo Da Vinci
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 00:14
|
|
|
|
| FRYSIAN133 schreef: | Zijn der ook mensen die leuk vinden op gezellig uitje te doen om een sauna bezoekje?  |
Ik vind de sauna veel te warm maar ik zag op je profiel een heel interessant stukje(het laatste gedeelte),misschien wil je daar wat meer over vertellen in een nieuw topic?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 00:15
|
|
|
|
Mooi Visser. Thanks.
Groet Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 00:20
|
|
|
|
| PIETER649 schreef: | En die wanhopigen hebben maar 1 mogelijkheid om in de sauna te komen chat?? Als er via cm geen saunabezoek georganiseerd word, kunnen ze daar niet binnenkomen?? En chat, jij komt toch niet uit een ei of zo? Er zijn meer mogelijkheden om aan je trekken te komen, als wanhopige zijnde.
Ik wou dat ik een tientje kreeg voor iedere keer dat een cm-lid een euh prostitu-dinges heeft bezocht  | Sorry, insinueer je nu dat ik naar de hoeren ga??? Je vindt me wel wanhopig in elk geval...vreemd hoor. Dus, als ik een uitgesproken mening heb, ben ik meteen gefrustreerd? Ik vind dat man en vrouw een bepaalde intimiteit hebben, die niet voor anderen bestemd is. Je mag me dan gek vinden of preuts, maar ik vind dat dit alleen bestemd is voor elkaar, niet voor een vreemde.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zaterdag 9 juli 2011, 00:24
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSAN198
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 01:34
|
|
|
|
Sorry, stomme reactie, uit irritatie.
Laatst aangepast door
|
SUSAN198
|
op zaterdag 9 juli 2011, 13:07
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 02:16
|
|
|
|
Ja...heel mooi...
Denk dat er soms vaak....een pootje gebroken...MOET..worden ja
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 04:50
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | | When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return. ~ Leonardo Da Vinci |
Aangezien ons W-tje niet zo'n voorstander is van Engelse woorden kan ik me voorstellen dat ze er een beetje zo uitziet bij het lezen van je kreet, Mario.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 04:53
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Ja....Floshke , je weet wel , die kat van Frank, die heeft gejongd. De eerste die ter wereld kwam was toevallig een vrouwtje en Frank heeft die poes vernoemd naar je raadt het al......W-tje.
Ik mocht het eigenlijk niet doorvertellen maar als je het goed begrijpt......eigenlijk is het best verheugend nieuws.  |
Ik heb Floshke nog eens onderworpen aan een grondige controle en hij blijkt toch echt een kater te zijn. Ook al mist hij 'iets'.
Eigenlijk zijn jullie wel een beetje off-topic...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 04:55
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Nou .. ik weet niet . Alles wat nieuw is moet naar W-tje vernoemd worden, heb ik het idee.  |
Enne, wat heb jij onlangs gekregen ?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 05:31
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Kan jij niet gewoon Frank voor de rest van de dag koest houden  |
ik ben blijkbaar niet gewenst...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 05:31
|
|
|
|
| MARIO216 schreef: | En morgen ook  |
ik heb het heel duidelijk begrepen hoor...ik verdwijn wel...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 05:56
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | ik zou hem eerst met (voldoende water...... ) en een flinke schep soda laten doorkoken, maria; grote kans dat je het meeste vuil dan al kwijt bent; dan een brillo schuursponsje erdoor en voila........
(zoiets zou mij nou nóóóóit gebeuren; hier brand nooit niets aan!) |
Tja, als je elke dag boterhammen eet kan er weinig aanbranden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 05:59
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | | Ik heb van alles aan laten branden, van aardappel tot pannelap, maar gekookte eieren aan laten branden is me nog nooit gelukt. |
Een pannelap Krijgt Pieter ook pannelappen te eten? Is dat een Duits gerecht? Ik leer elke dag wat anders bij. Ik ga thee drinken...hopelijk brandt het water niet aan...
Pffff, aangebakken gekookte eieren en pannelappen... Moeten wij mannen, het zwakke geslacht dan echt voor alles zorgen???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 07:00
|
|
|
|
en (h)up!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 07:03
|
|
|
|
|
bovendien hebben we tijdens de picknicks geen kind aan de kinderen gehad...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 08:13
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | De enige reden dat ik dit stukje plaatste is dat Crossroad er naar vroeg, niet om voor de 100ste keer de discussie op te starten.  |
zullen we doen wie het langst zijn/haar mond kan houden, annet? doe ik hier met de kinderen ook nog al eensll 
smakelijke en gezellige barbeque gewenst voor vanavond!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 9 juli 2011, 08:22
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 08:35
|
|
|
|
| SUSAN198 schreef: | | Mieke schreef?? Wie is Mieke dan weer? Goed idee dus om met het forum te stoppen? |
susan; als je iets hoger op de pagina kijkt, kom je de reactie van mieke364 tegen, waarin zij zo vriendelijk is, je uitleg te geven. waarschijnlijk heb je haar bijdrage gemist?
daaronder; wanneer er iemand reageert op de bijdrage van mieke, staat er; mieke schreef;.........met daaronder de bijdrage van degene die de reactie plaatst. (dit effect krijg je als je in de reactie klikt op [reageren]) soms is het nodig een paar pagina's terug te lezen om de bijdrage te vinden waarop gereageerd is.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zaterdag 9 juli 2011, 08:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 09:04
|
|
|
|
Forum openbaar of niet?
Is het echt belangrijk?
Waar is een forum voor bedoeld: Om informatie uit te wisselen tussen een groep mensen onderling.
Moet dit geheim zijn? Neuh van mij niet. Als je niet wilt dat anderen jouw tekst lezen, schrijf het dan niet. Of deel het in een chat oid.
En zorg er dan in elk geval voor dat je profielfoto niet jouzelf laat zien, maar bijvoorbeeld een mooie 'hoog aan de wind varende' valk ofzo 
Zowieso verstandig om niet teveel persoonlijke sporen op het internet achter te laten.
En CM is toch een christelijke site? Moet die afgeschermd zijn? Net zoiets als een kerk die slechts voor insiders toegankelijk is.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 09:05
|
|
|
|
Forum openbaar of niet?
Is het echt belangrijk?
Waar is een forum voor bedoeld: Om informatie uit te wisselen tussen een groep mensen onderling.
Moet dit geheim zijn? Neuh van mij niet. Als je niet wilt dat anderen jouw tekst lezen, schrijf het dan niet. Of deel het in een chat oid.
En zorg er dan in elk geval voor dat je profielfoto niet jouzelf laat zien, maar bijvoorbeeld een mooie 'hoog aan de wind varende' valk ofzo 
Zowieso verstandig om niet teveel persoonlijke sporen op het internet achter te laten.
En CM is toch een christelijke site? Moet die afgeschermd zijn? Net zoiets als een kerk die slechts voor insiders toegankelijk is.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 09:24
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Sorry, insinueer je nu dat ik naar de hoeren ga??? Je vindt me wel wanhopig in elk geval...vreemd hoor. Dus, als ik een uitgesproken mening heb, ben ik meteen gefrustreerd? Ik vind dat man en vrouw een bepaalde intimiteit hebben, die niet voor anderen bestemd is. Je mag me dan gek vinden of preuts, maar ik vind dat dit alleen bestemd is voor elkaar, niet voor een vreemde. |
Chat, voel jij je aangesproken dan?? Volgens mij heeft Pieter het hier over cm-leden in het algemeen!
en ik denk ook niet dat je die bepaalde intimiteit in een openbare sauna moet verwachten....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
|
|
|
|
|
| HENKWAL969 schreef: | Het feit dat onze wetenschap (ook theologen) hier geen verklaring voor hebben zal mij echt een worst wezen. Als God in staat is door te spreken een hele schepping neer te zetten. Dan geloof dat het doen splijten van een zee slechts een peule schilletje zal zijn. Hij maakte de zee, de bergen, de maan, de zon, etc., etc. Hij sprak en het was er.
|
Och, wetenschappers zullen altijd proberen te bewijzen (....) dat de bijbel onjuist is. En hoevelen zijn juist daardoor tot geloof gekomen?
Misschien ligt het bewijs van Gods almacht wel in de mens zelf? Immers, als God ons gemaakt heeft, zijn wij Zijn schepselen die in alles op Hem lijken. God kan denken, en als Hij spreekt ontstaat er blijkbaar iets. Wij kunnen ook denken, alles wat ooit door mensen is gemaakt, is ook begonnen met een gedachte, een ingeving... Creatie-viteit dus  Elk mens is dus een schepper.... en als die mens zich laat inspireren door de Schepper....
Een prachtig boek ben ik ooit tegengekomen: "Er klopt niets van" van David Sorensen (www.real-life.nl).
Bij het lezen van dit boek, heb ik behoorlijk wat definitieve steunpilaren onder m'n geloof kunnen zetten. En was het voor mij crystal clear dat de aarde geschapen moet zijn, en niet geevolueerd is. Dat kan ook niet. Een hogere levensvorm kan nooit evolueren uit een lagere levensvorm. Daar is ontzaglijk veel informatie voor nodig.
En als ik me al DURF te verdiepen in de structuren, chemische processen, organen en weet ik wat allemaal, waaruit een organisme bestaat, dan ga ik me ontzettend dom voelen, en kan ik slechts een ontzag voor de Schepper ervaren die blijkbaar in staat is om dergelijke organismen met een briljante precisie tot stand te laten komen....
En moet ik me dan nog druk maken of het Hem zou lukken de Rode Zee te laten splijten? Hij die het hele heelal in Zijn Handpalm heeft.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
|
|
|
|
|
| HENKWAL969 schreef: | Het feit dat onze wetenschap (ook theologen) hier geen verklaring voor hebben zal mij echt een worst wezen. Als God in staat is door te spreken een hele schepping neer te zetten. Dan geloof dat het doen splijten van een zee slechts een peule schilletje zal zijn. Hij maakte de zee, de bergen, de maan, de zon, etc., etc. Hij sprak en het was er.
|
Och, wetenschappers zullen altijd proberen te bewijzen (....) dat de bijbel onjuist is. En hoevelen zijn juist daardoor tot geloof gekomen?
Misschien ligt het bewijs van Gods almacht wel in de mens zelf? Immers, als God ons gemaakt heeft, zijn wij Zijn schepselen die in alles op Hem lijken. God kan denken, en als Hij spreekt ontstaat er blijkbaar iets. Wij kunnen ook denken, alles wat ooit door mensen is gemaakt, is ook begonnen met een gedachte, een ingeving... Creatie-viteit dus  Elk mens is dus een schepper.... en als die mens zich laat inspireren door de Schepper....
Een prachtig boek ben ik ooit tegengekomen: "Er klopt niets van" van David Sorensen (www.real-life.nl).
Bij het lezen van dit boek, heb ik behoorlijk wat definitieve steunpilaren onder m'n geloof kunnen zetten. En was het voor mij crystal clear dat de aarde geschapen moet zijn, en niet geevolueerd is. Dat kan ook niet. Een hogere levensvorm kan nooit evolueren uit een lagere levensvorm. Daar is ontzaglijk veel informatie voor nodig.
En als ik me al DURF te verdiepen in de structuren, chemische processen, organen en weet ik wat allemaal, waaruit een organisme bestaat, dan ga ik me ontzettend dom voelen, en kan ik slechts een ontzag voor de Schepper ervaren die blijkbaar in staat is om dergelijke organismen met een briljante precisie tot stand te laten komen....
En moet ik me dan nog druk maken of het Hem zou lukken de Rode Zee te laten splijten? Hij die het hele heelal in Zijn Handpalm heeft.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 09:26
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | | Sorry, insinueer je nu dat ik naar de hoeren ga??? Je vindt me wel wanhopig in elk geval...vreemd hoor. Dus, als ik een uitgesproken mening heb, ben ik meteen gefrustreerd? Ik vind dat man en vrouw een bepaalde intimiteit hebben, die niet voor anderen bestemd is. Je mag me dan gek vinden of preuts, maar ik vind dat dit alleen bestemd is voor elkaar, niet voor een vreemde. |
wie zegt dat het om gemengde sauna gaat?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 09:27
|
|
|
|
...... bij alle uitjes die door cm leden georganisserd worden, gedacht wordt dat iedereen op een date uit is...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 09:30
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | je hebt gelijk, roady; de tekst die ik bedoelde staat in jesaja 58;
dan zal uw licht voortbreken als de dageraad, en uw genezing zal snellijk uitspruiten en de HEERE zal u gedurig leiden.
een mooie zegen, maar toch wel heel wat anders! |
Een hele mooie belofte die de Here God ons hier aanrijkt.
Thanx Hannah
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ESTHNA266
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 09:50
|
|
|
|
Natuurlijk afhankelijk van de datum wil ik wel mee!
Vorige week zijn we met mannen en vrouwen van de andere christelijke dating site naar de Zwaluwhoeve geweest (een arregement van Vakantie veilingen) Niks geen andere gedachtes of wat dan ook... Het kan dus wel. Je zou ook daar mensen toevallig tegen kunnen komen. Dat je zonder het van elkaar te weten er naar toe gaat...
Het was iig reuze gezellig!
|
|
| Naar boven |
|
|