| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 17:01
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | | Ja Sus...Mozes heeft inderdaad niet de zee gespleten. Ik weet niet of de studieboeken bij mijn ouders liggen of nog ergens in de abdij. Ik zal eens moeten zoeken. Ik wil niet zomaar een verhaal neerschrijven met daarin veel fouten. Maar ik wil jou of de andere hun geloof niet ontnemen hoor. De werkelijkheid is toch wel anders. |
Als je dan toch gaat zoeken Frank, kijk dan ook even of je iets over de doortocht door de Jordaan kunt vinden, misschien dat de studieboeken daar ook een wetenschappelijke verklaring voor hebben ...
Jozua 3:5 En Jozua zei tegen het volk: ‘Reinig u, want morgen zal de HEER in uw midden wonderen verrichten.’ 6 De volgende dag gaf hij de priesters de opdracht: ‘Ga met de ark van het verbond voor het volk uit.’ De priesters namen toen de ark van het verbond op en gingen voor het volk uit, 7 en de HEER zei tegen Jozua: ‘Vandaag zal ik ervoor zorgen dat je bij alle Israëlieten hoog in aanzien komt te staan, zodat ze weten dat ik je zal bijstaan, zoals ik Mozes heb bijgestaan. 8 Zeg tegen de priesters die de ark van het verbond dragen dat ze, zodra ze bij de oever van de Jordaan zijn gekomen, in het water moeten blijven staan.’ 9 Jozua riep toen het volk bij elkaar en zei: ‘Luister naar de woorden van de HEER, uw God.’ En hij vervolgde: 10 ‘U zult merken dat de levende God in uw midden is en beseffen dat hij het is die de Kanaänieten en de Hethieten, de Chiwwieten en de Perizzieten, de Girgasieten, de Amorieten en de Jebusieten voor u op de vlucht zal jagen. 11 De ark van het verbond met de Heer van de hele aarde gaat immers voor u uit de Jordaan in. 12 Kies nu twaalf mannen, één uit elke stam van Israël. 13 Op het moment dat de priesters die de ark van de HEER dragen, de Heer van de hele aarde, de Jordaan in gaan, zal de stroom tot stilstand komen en zal het water oprijzen als een dam.’ 14 Toen het volk het kamp had opgebroken om de Jordaan over te trekken, gingen de priesters die de ark van het verbond droegen voor het volk uit. 15 Zodra de priesters bij de Jordaan waren gekomen en hun voeten door het water werden omspoeld – de Jordaan stond de hele oogsttijd buiten zijn oevers –, 16 kwam het water tot stilstand en vormde het een dam, heel in de verte bij de stad Adam, die vlak bij Saretan ligt. Het water dat naar de Zoutzee ging, ofwel de Dode Zee, stroomde helemaal weg. Het volk trok over ter hoogte van Jericho. 17 De priesters die de ark van het verbond met de HEER droegen, bleven precies in het midden van de bedding van de Jordaan staan, terwijl heel Israël overtrok, tot de laatste man.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 17:16
|
|
|
|
|
De tour organisatie heeft nu botswagens op de weg rijden.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARK811
|
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 17:21
|
|
|
|
| KATHY142 schreef: | Hé Mark, als je goed leest wat ik geschreven heb dan zul je zien dat er staat dat ik de BIJBEL geloof van kaft tot kaft. Ik heb niets geschreven over een Catechismus of iets dergelijks of dat ik die zie als Gods woord of op gelijk niveau met de Bijbel zet. Alleen de Bijbel beschouw ik als absoluut waar!! Van Genesis tot Openbaring = van kaft tot kaft.... |
Het was niet persoonlijk bedoeld. Het was meer een vraag waar ik nog mee bezig was na een kerkbezoek aan de gereformeerde gemeente. Bedankt voor jullie antwoorden in ieder geval. De HC werd ook meer gebruikt als handleiding, waar het natuurlijk ook voor bedoeld is. Vanuit mijn eigen kerk ben ik niet gewend om met de HC te werken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 17:36
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | De tour organisatie heeft nu botswagens op de weg rijden. |
En wie is er weer de pineut?.........de Zeeuw
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 17:40
|
|
|
|
| ANNETTE792 schreef: | Regelmatig vallen we hier over elkaar heen over wat de opzet van een door leden georganiseerd uitje is. Vaak breekt dan de discussie los: is het een datingsuitje?
Maar wat is nou een datingsuitje?
In mijn ogen organiseerd cm zelf uitjes die op daten gericht zijn. De leden organiseren zelf regelmatig wandelingen, picknicks , etentjes, volgens mij allemaal enkel bedoelt zijn als gezellig uitstapje, zonder dat er bijbedoeling zijn.
Wel vind ik dat als je zoiets bezoekt, je vooraf kan weten dat anderen het misschien wel gebruiken om mensen te ontmoeten die ze anders nooit in het echt te zien zouden krijgen.We zitten tenslotte wel op een datingsite. |
Annette, ik ben het gewoon met je eens, zelfs op het andere topic ben ik het met je eens ... Maar de picknick vind ik anders dan de andere uitjes die door cm leden georganiseerd worden.
De picknicks worden georganiseerd met en voor kinderen. Je weet dus als je naar de picknick gaat dat er kinderen bij (kunnen) zijn. Vandaar ook dat de afspraak is gemaakt om het gezellig te houden en er bewust geen dating picknick van te maken. Als je dan als volwassene wel naar de picknick gaat om te daten dan vind ik dat je de spelregels bewust overtreedt.
Als mensen niet heen willen omdat er kinderen bij zijn, dan willen ze dus eigenlijk wel gaan ... maar omdat er kinderen bij zijn en het niet is toegestaan om te daten (wat stiekum wel werd gedaan) vinden ze het maar niets en is het per definitie een dating picknick ...
Ik kan me heel goed indenken waarom mensen met kinderen, de kinderen niet meenemen, dan kom ik uit op jouw stellingname. Ik kan me ook heel goed indenken, dat mensen met kinderen, de kinderen wel meenemen, en dan kom ik uit bij de mensen voor wie het een leuk middagje uit is, waarbij ze eens geen oppas hoeven te regelen. Zelf ga ik naar de picknick omdat ik het leuk vind om nieuwe mensen of goede bekenden weer te ontmoeten ...
Daarom zie ik de picknick niet als een datingsuitje ... Ik zie trouwens geen enkel uitje, door cm leden georganiseerd, als datingsuitje ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 17:56
|
|
|
|
Ik begrijp de veronderstellingen niet zo goed hoor. Ofwel ben ik wereldvreemd of anders ben ik heel ruimdenkend of wat dan ook. Het is net alsof er bedoeld wordt dat een uitje iets heeft van een liefje aan de haak te slagen en dan al direct te gaan rollebollen of elkaar af te likken in het bijzijn van iedereen. Een pn, ik heb er 2 meegemaakt, is verre van een Woodstock-festival. Het is inderdaad zo dat je eens iemand live kan spreken en ervaren, terwijl dat anders via de chat, mail of forum gebeurde ,en dat zo'n live ontmoeting een aanzet kan zijn tot iets meer.
Als je echt wilt daten zijn er inderdaad die speciale uitjes van CM (kan effe niet op de naam komen) waarbij je om de zoveel minuten je zelf moet gaan verkopen...Ja, sorry, maar dat is in mijn ogen zichzelf gaan verkopen...wat ook de essentie is van zo'n date-avond.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 18:02
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: |  |
Wat nou Visser?? beetje boos??
Laatst aangepast door
|
IMKE917
|
op zondag 10 juli 2011, 18:02
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 18:25
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Annette, ik ben het gewoon met je eens, zelfs op het andere topic ben ik het met je eens ... Maar de picknick vind ik anders dan de andere uitjes die door cm leden georganiseerd worden.
De picknicks worden georganiseerd met en voor kinderen. Je weet dus als je naar de picknick gaat dat er kinderen bij (kunnen) zijn. Vandaar ook dat de afspraak is gemaakt om het gezellig te houden en er bewust geen dating picknick van te maken. Als je dan als volwassene wel naar de picknick gaat om te daten dan vind ik dat je de spelregels bewust overtreedt.
Als mensen niet heen willen omdat er kinderen bij zijn, dan willen ze dus eigenlijk wel gaan ... maar omdat er kinderen bij zijn en het niet is toegestaan om te daten (wat stiekum wel werd gedaan) vinden ze het maar niets en is het per definitie een dating picknick ...
Ik kan me heel goed indenken waarom mensen met kinderen, de kinderen niet meenemen, dan kom ik uit op jouw stellingname. Ik kan me ook heel goed indenken, dat mensen met kinderen, de kinderen wel meenemen, en dan kom ik uit bij de mensen voor wie het een leuk middagje uit is, waarbij ze eens geen oppas hoeven te regelen. Zelf ga ik naar de picknick omdat ik het leuk vind om nieuwe mensen of goede bekenden weer te ontmoeten ...
Daarom zie ik de picknick niet als een datingsuitje ... Ik zie trouwens geen enkel uitje, door cm leden georganiseerd, als datingsuitje ... |
Dus als je op een picknick je kinderen meeneemt en je ontmoet een man/vrouw die je leuk vindt mag je daar niet mee praten want dan lijkt het op een date? Of bedoelen ze dat je op een picknick niet moet gaan zoenen met een man/vrouw en bedoelen ze dat met een date? En als ik bij Visser en kopje koffie ga drinken als ik in Zeeland ben en die ik gewoon aardig vind heb ik een date? En dan heb ik het er nog maar niet over als je met Cmmers naar de sauna gaat.........dan is het weer meer dan een date....... Het gaat mijn pet te boven allemaal!
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 10 juli 2011, 18:38
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 18:27
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: |  |
Visser! Wat nu! Je hebt nog wel een jarige zoon.......of had hij een date of ontmoeting of whatever ook met iemand die jij niet kende
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 18:27
|
|
|
|
roep je even als je van het krukje komt? we willen wel resultaat zien, he?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 18:28
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | roep je even als je van het krukje komt? we willen wel resultaat zien, he? |
Ook al zit ze nog op het krukje, we mogen toch hopen dat de pan nu wel van het vuur is
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 18:31
|
|
|
|
misschien is ze in slaap gevallen, willemijn? en t zou zomaar kunnen dat er nu soda met waspoeder aan staat te branden.
uiteraard ga ik niet lachen, wanneer dat het geval zou zijn!!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 18:31
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | roep je even als je van het krukje komt? we willen wel resultaat zien, he? |
Het is gelukt hoor! Of het nu de waspoeder óf de soda was die de truc deed? In elk geval is mijn pannetje mooier dan ooit! En ik hoefde niet eens hard te boenen! Je begrijpt zeker wel dat ik nu ál mijn pannen zo mooi wil? Dus ben ik enthousiast aan't nadenken...over wat ik nú eens zal laten aanbranden...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 18:32
|
|
|
|
kijk, bert; dat ben ik nou eens helemaal met je eens, joh!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Sssssttttt.......niet doorvertellen, maar ik ben gisteravond lui geweest! 'k Dacht: weet je wat, ik knal er gewoon wat water in...dan weekt ie vanzelf wel schoon...maar toen ik vanmorgen in die pan keek, zag het er nog nét zo 'gezellig' uit als gisteravond. 'k Had ook naar jullie moeten luisteren, toch Enne..ik ben blij dat ik niet de énige kluns ben! Maar 't is zó begrijpelijk! als je aan tig dingen tegelijk moet denken...vergeet je er wel eens één. Nog best knap, dat 't maar één ding is. (of 2...of.. )
p.s: (15 min. later dan bovenstaande:) t pannetje staat op...met soda én waspoeder (waarom 2x doen als 't in 1x kan? )...dus ga ik op m'n krukje zitten..in de keuken.....  |
Op een krukje zitten kan best...maar was dat wel in de keuken???
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Het is gelukt hoor! Of het nu de waspoeder óf de soda was die de truc deed? In elk geval is mijn pannetje mooier dan ooit! En ik hoefde niet eens hard te boenen! Je begrijpt zeker wel dat ik nu ál mijn pannen zo mooi wil? Dus ben ik enthousiast aan't nadenken...over wat ik nú eens zal laten aanbranden...  |
Zo zie je maar weer......ieder nadeel hep z'n voordeel........
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 18:34
|
|
|
|
| FRANKT627 schreef: | Op een krukje zitten kan best...maar was dat wel in de keuken???  |
Ja! In de keuken! In elk geval niet onder een koe of zo....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 18:35
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | kijk, bert; dat ben ik nou eens helemaal met je eens, joh!  |
Ik ook, maar hij gaat wel erg de diepte in met zijn antwoord vind je niet Hannah En dat ook nog dubbelop!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 18:35
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Zo zie je maar weer......ieder nadeel hep z'n voordeel........  |
Ja echt wel! ('k Heb inmiddels weer een pan op het vuur staan...met soep. 't Duurt ff voordat DIE aanbrandt...maar dan héb je ook wat! )
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 18:40
|
|
|
|
Het gaat mijn pet te boven allemaal! [/quote]
Eerlijk gezegd...mij ook...ik tol ervan
We zijn met elkaar single, mag je de ander dan alleen maar ontmoeten voor een date Soms heb je gewoon leuk contact en is het mooi elkaar eens tijdens zo'n uitje in levende lijve te zien?? EN wanneer ik nu leuk contact heb met een vrouwlijke deelnemer, mag ik die dan ook niet voor het eerst zien tijdens een picknick Mensen laten we niet zo vreselijk moeilijk doen met elkaar. Het is allemaal al zo gecompliceerd soms. Leg er daarom niet een te zware lading bij bovenop.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 18:40
|
|
|
|
sommige dingen zijn zo'n eye-opener, dat ze het waard zijn extra benadrukt te worden, willemijn; dus als er twee reacties voor nodig zijn, om iets zo duidelijk mogelijk neer te zetten, maak ik daar geen punt van, jij ook niet neem ik aan?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 18:43
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | sommige dingen zijn zo'n eye-opener, dat ze het waard zijn extra benadrukt te worden, willemijn; dus als er twee reacties voor nodig zijn, om iets zo duidelijk mogelijk neer te zetten, maak ik daar geen punt van, jij ook niet neem ik aan? |
Ik maak er zelfs geen twee punten van bij zo'n diepzinnig antwoord
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 18:45
|
|
|
|
| IMKE917 schreef: | [/b]Precies Sus, God tuchtigt soms, en misschien betekend dat een gebroken pootje. Wanneer je de keus hebt gemaakt om je leven aan Hem te geven betekend dat, dat je je zelfbeschikkingsrecht heb overgedragen aan Hem. Hij weet wat goed is voor Zijn kinderen. |
Ik geloof zelf niet dat God 'je pootje gaat breken', dus daarin verschillen we dan van mening. Bovendien vind ik dat je moet oppassen om alle gevallen over 1 kam te scheren; ook mensen zijn verschillend en niet voor iedereen werkt de tuchtiging op dezelfde manier, maar ben het wel eens met dat God weet wat goed is voor zijn schepselen, maar ik geloof dan niet in dat gebroken pootje.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zondag 10 juli 2011, 18:46
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 18:48
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Visser! Wat nu! Je hebt nog wel een jarige zoon.......of had hij een date of ontmoeting of whatever ook met iemand die jij niet kende  |
Neen, ik zeg niets...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 19:03
|
|
|
|
| MARIA576 schreef: | Ja! In de keuken! In elk geval niet onder een koe of zo....  |
In een kroeg staan ook krukjes
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 19:09
|
|
|
|
| VISSER278 schreef: | Aan de helling van een berg, in een eenzame hut , zat een herder omringd door zijn schapen. Op een leger van stro en vlak naast hem lag een lam, dat verwond scheen te slapen. "Is dat schaapje daar ziek?"vroeg een wandelaar , die het hoofd door de deur had gestoken. "Ach neen", sprak de herder en streelde het zacht, Het heeft een van zijn pootjes gebroken. Ach arm dier , hoe is dat gekomen? zei de vreemdeling met droevige ogen. Ik heb het zelf gedaan sprak de herder, ik kon zijn onwil niet langer gedogen. Ik heb dagen en maanden geduldig getracht dit schaapje met liefde te leiden. Ik gaf het het beste, ik voerde het zacht langs koele en grazige weiden.
Maar luisteren wilde het nimmer, o nee, naar mij niet , noch naar mijn honden. Steeds ging het zijn eigen weg, soms heel hoog in het gebergte, 'k heb het vaak bij een afgrond gevonden. Ik heb het eenmaal gered uit de adelaarsklauw. Het ergste was: anderen volgden zijn spoor. Dat is mij heel dikwijls gebleken.
"Ik ben reeds lang een herder en zag maar één weg om het voor groter gevaar te bewaren: Ik brak toen zijn pootje, maar....het heelt spoedig weer. O. ik had het die pijn willen sparen , eerst was het kwaad, het schopte en beet , van voedsel wilde het ook niets weten.. Ik verbond zachtjes zijn pootje en verdrietig ging ik heen. Maar zo'n schaapje heeft ook zijn geweten.
Toen ik weer terugkwam, keek het mij zo schuldbewust aan en likte mijn handen zo blij en sindsdien geeft het acht op de klank mijner stem en wijkt het niet meer van mijn zijde. 't Is spoedig weer beter en straks gaat het weer mee. Maar ik blijf nog z'n pootje verbinden. In mijn kudde is nergens voortaan een gehoorzamer schaapje te vinden.
"Goedenacht"zei de vreemdeling en wendde zijn schrede om verder zijn weg te bewandelen.
Zou de Hemelse Herder, vroeg hij zich toen af, ook dikwijls niet zo met Zíjn schapen handelen? |
GEWELDIG MOOI EN HERKENBAAR
Zo gaat t zeker met ons mensen althans met mij maar dan een gebroken hart Ook dat vormt HIJ weer tot t zo is dat t goed is naar zijn wil IK ben vandaag overtuigt Dat ik weer wat rafels kwijt ben GOD me heeft aan geraakt in een bijeenkomst en heel bijzonder ook Ja ik kan vergelijken dat ik m mank liep maar nu weer met beide benen op de grond mag staan Dan s weer even door t pootje heen te zakken dat is niet erg en zo dra t breekt is God er die verbind Zo heeft God met vandaag laten zien door zijn woord Hoe ik mag leven voor HEM ik zie t als verbinden van mijn pootje (MIJN GEBROKEN HART ) steeds word t mooier NU kan ik zien eens was ik blind maar God opent ogen geneest kreupelen doet lammer weer opstaan en geeft nieuwe kracht aan hen die t nodig hebben geestelijk innerlijk is HIJ bewogen met ons Sorry kan t niet laten toch te reageren in t forum Ik ben zo dankbaar wat God vandaag heeft gedaan en ik ben overtuigt dat HIJ nog veel meer gaat doen ook
Lieve groet aan mensen die gebroken zijn van geest ziel en lichaam GOD is een God van liefde Hersteller en genezer HIJ zegt alleen maar KOM
lieve groet anit a
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 20:19
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Annette, ik ben het gewoon met je eens, zelfs op het andere topic ben ik het met je eens ... Maar de picknick vind ik anders dan de andere uitjes die door cm leden georganiseerd worden.
Daarom zie ik de picknick niet als een datingsuitje ... Ik zie trouwens geen enkel uitje, door cm leden georganiseerd, als datingsuitje ... | Dit is de eerste keer dat je eindelijk erkent, dat mensen echt bezwaren kunnen hebben om naar de picknick te komen. Ik hoop dan ook dat je me niet meer lastig valt als ik zeg dat ik daar niet naar toe ga. Verder wil ik opmerken, dat je door de picknick bij ieder uitje de vraag krijgt of liever gezegd de eis, dat de kinderen ook mee mogen komen. En het kost de organisator enorm veel stress om nee te moeten zeggen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 20:23
|
|
|
|
mm ahum,ik zal even toelichten.... ik was even iets aan het uitproberen,niet echt rekenschap meegehouden dat ik mijn 'probeersel' niet kon verwijderen. dan maar maar bewerken,en het zo kort mogelijk gemaakt heb...
| HANNAH810 schreef: | kijk, bert; dat ben ik nou eens helemaal met je eens, joh!  |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 20:23
|
|
|
|
gut gut, wat een stress...
kwestie van 1 regeltje in je posting erbij typen: 'kinderen wel/niet gewenst'. of 'gezien het karakter van het uitje bladibladibla....'
weet iedereen meteen waar hij (m/v) aan toe is.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 10 juli 2011, 20:26
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Dus als je op een picknick je kinderen meeneemt en je ontmoet een man/vrouw die je leuk vindt mag je daar niet mee praten want dan lijkt het op een date? Of bedoelen ze dat je op een picknick niet moet gaan zoenen met een man/vrouw en bedoelen ze dat met een date? En als ik bij Visser en kopje koffie ga drinken als ik in Zeeland ben en die ik gewoon aardig vind heb ik een date? En dan heb ik het er nog maar niet over als je met Cmmers naar de sauna gaat.........dan is het weer meer dan een date....... Het gaat mijn pet te boven allemaal!  | Is het nou zo vreemd om te stellen dat als je als ouder je kinderen niet teveel belast? Wat voor emotionele gevolgen kan het voor een kind hebben als ze opeens zien dat hun verzorgende ouder opeens op zoek is? Ik vind dat je bij het zoeken naar een partner het niet samen met de kids moet doen. Of vind je dat ze een verlanglijstje voor je moeten samen stellen? Een nieuwe partner hebben kan al loyaliteitsconflicten geven, maar als je nog geen partner hebt, speelt de onzekerheid ook nog een rol. Dan weten ze dat je op zoek bent, maar ze weten nog niet met wie.Ben ik de enige die dat verwarrend voor de kids vind en dat ze daarom niet bij CM betrokken moeten worden???
|
|
| Naar boven |
|
|