ChristianMatch

Forum

Wisten jullie dat......?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2482 2483 2484 2485 2486 2487 2488 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 17:17

WILLEMIJN232 schreef:
Vreselijk saai, en wandelen deden ze ook niet zo veel......
En dan eten, deden ze ook niet, uren bladeren zoeken om ze na een dag weer te kunnen weggooien.
Heb wat struiken in die tijd "gesnoeid"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 17:18

LEANNE226 schreef:
Dan waren dat vast mannetjes.Tis net CM he,ze hangen wat rond maar reageren amper (ik mix en match wat forumonderwerpjes Engeltje smiley )

Vandaar dat ik bij Albert Heyn wel eens advertenties zie: gratis af te halen.....wandelende takken Knipoog smiley (mix nog maar even door)
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY641

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 17:29

Positief? Negatief?
Wat is het eigenlijk?

Po-si-tief denken. Is dat altijd optimisch zijn? Altijd geloof hebben?
Of altijd opbouwend zijn? Altijd "in Zijn liefde" zijn?

En als dat ontbreekt, ga je dan negatief denken? En doen?

Ik vind dat zo mooi dat Paulus ons aanspoort "op een bepaalde manier te denken". En blijkbaar werkt het Lachende smiley Zou Paulus ook een positief denker geweest zijn....?
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 17:41

Mijn mooiste moment van vandaag ...

Vanmorgen om een uur 8, samen met mijn dochter een heerlijke wandeling gemaakt van iets meer dan 10 km.
Samen wandelen, praten en lachen, de zon die lekker scheen, de aangename temperatuur, vogels die fluiten en zingen.
Kan nu al uitzien naar woensdag ...

Mijn dochter is in training voor de strandzesdaagse, Hoek van Holland naar Den Helder ...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 17:52

YELNIN491 schreef:
je hoeft ook niet in een euforische stemming zijn, je kunt ook positief zijn, dus tellen wat je hebt, niet altijd kijken naar wat we niet hebben of wat een ander meer heeft dan dat jezelf hebt.

Ik werk bijna dagelijks met mensen in de beroerdste situaties in hun leven, vervolgd, gevlucht, verkracht, uitgebuit, mensensmokkel, ontsnapt aan moord of oorlog. Maar als zelfs deze mensen nog positief kunnen zijn in hun beroerde en ellendige situatie dan moeten wij in Nederland al snel ons mond houden over iets wat negatief zou zijn.
Tja, misschien is er iets wat ons stoort of niet zo lekker gaat, maar negatief zijn als basisinstelling wat ik idd om me heen zie is onbegrijpelijk

Zolang je maar niet iedereen die het eens moeilijk heeft beschouwd als een persoon met een negatieve basisinstelling kan ik het wel met je eens zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 17:54

ANNETTE792 schreef:
Enkel maar positief zijn lukt mij ook echt niet. Maar ik heb aan een paar uur negatief en bloed-chagarijnig zijn tegenwoordig genoeg, dan is het mn lijf uit en kan ik weer redelijk de zon zien tussen de wolkjes.

Inderdaad, je kan de vreugde nooit ten volle beleven zonder te weten wat verdriet is...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 18:51

ERIKA129 schreef:
Al twee dagen knallende migraine Gefrustreerde smiley
Waarom heeft een vrouw maandelijks die ongeregeldheden nodig? Geschokte, onthutste smiley
Ik wil in de zon buiten ipv in mijn bed liggen Huilende smiley, smiley in tranen

Ach Erika, vroeger, voor mijn grote operatie Knipoog smiley , had ik er ook zoveel last van...
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 19:15

FRANKT627 schreef:
Ach Erika, vroeger, voor mijn grote operatie Knipoog smiley , had ik er ook zoveel last van...

van Francine naar Frank Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 19:33

CHATULIEM619 schreef:
Je zit niet op CM om met zn allen de libelle te bespreken, dus in mijn ogen moet je heel voorzichtig zijn met je kinderen. En dat kan overdreven voor de ander klinken, maar ik vraag me af hoe dat werkelijk in de harten van de kinderen zit. Vaak hebben ze al een moeilijke tijd achter de rug en zijn extra afhankelijk van de verzorgende ouder geworden. Moeten ze nu ook meegesleept worden in het dategebeuren van de ouder? En je kunt het wel geheim houden voor ze, maar onbewust weten ze toch wat er aan de hand is. Anders vertellen de andere kids ze het wel.
Dus, om nog meer onzekerheid te voorkomen, vind ik dat je CM en kinderen gewoon niet samen moet brengen...

Hoi Chat,
Ik vind dat je hier voorbij gaat aan bijv. een alleenstaande ouder die ook wel eens weg wilt en een uitje wilt bijwonen... ik kan me daarbij ook indenken dat iemand ook behoefte heeft aan een gezellig samenzijn, zonder dat daar daten aan te pas komt.
In die zin wordt het dan een sociaal gebeuren, leuk zowel voor de ouder als de kinderen omdat ze er op uit zijn; oke je kunt ook alleen met je kind naar het strand, maar als ouder kan ik me zo indenken dat de relatie met je kind van een ander kaliber is dan tegenover een andere volwassene.

Daarom lijkt me de picknick daarvoor een ideale gelegenheid, al maakt ieder voor zich natuurlijk uit of de kinderen wel of niet mee gaan.

Alleen zonder kids naar een stapavondje, etentje, wandeling of zelfs maar de picknick betekent dat je je kinderen ergens tijdelijk onder moet brengen en niet iedereen is in die gelegenheid.

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op maandag 11 juli 2011, 19:36
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 19:41

FRANKT627 schreef:
Zolang je maar niet iedereen die het eens moeilijk heeft beschouwd als een persoon met een negatieve basisinstelling kan ik het wel met je eens zijn.

je schrijft het zelf al, eens, dus af en toe en dat is niet een basisinstelling
volgens mij. Iedereen heeft wel verdriet, ziet het niet zitten soms, maar daar heb ik het ook niet over.
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 19:44

misschien het woord "negatief"vervangen door "ontevreden".
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 19:52

SUSANNAH475 schreef:
Hoi Chat,
Ik vind dat je hier voorbij gaat aan bijv. een alleenstaande ouder die ook wel eens weg wilt en een uitje wilt bijwonen... ik kan me daarbij ook indenken dat iemand ook behoefte heeft aan een gezellig samenzijn, zonder dat daar daten aan te pas komt.
In die zin wordt het dan een sociaal gebeuren, leuk zowel voor de ouder als de kinderen omdat ze er op uit zijn; oke je kunt ook alleen met je kind naar het strand, maar als ouder kan ik me zo indenken dat de relatie met je kind van een ander kaliber is dan tegenover een andere volwassene.

Daarom lijkt me de picknick daarvoor een ideale gelegenheid, al maakt ieder voor zich natuurlijk uit of de kinderen wel of niet mee gaan.

Alleen zonder kids naar een stapavondje, etentje, wandeling of zelfs maar de picknick betekent dat je je kinderen ergens tijdelijk onder moet brengen en niet iedereen is in die gelegenheid.
Nou, dan denken we daar anders over. Stel je hebt een relatie, kun je toch ook niet de ander alleen maar ontmoeten waar de kids bij zijn. De meesten hebben dan opeens wel een oplossing voor handen. CM en kids, slecht idee....
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 19:57

Volgens mij is alles wel gezegd met betrekking tot dit onderwerp, dus slotje.

Enerzijds staat het iedereen vrij om bijdrages te leveren, ook minder serieuze. Anderzijds mag daar best een opmerking over gemaakt worden, het is namelijk ook begrijpelijk dat sommige leden de topics liever serieuzer zien.

Oftewel zoals altijd, houd een beetje rekening met elkaar en probeer elkaar daarin te begrijpen.
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY641

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 19:57

YELNIN491 schreef:

Ja precies. Een tevreden mens kan niet negatief zeuren/klagen/....

Een tevreden mens, is als een spinnende poes, die zich koestert aan het zondagmiddagzonnetje in de vensterbank....

En dan denk ik erbij: vooral tevreden met wie hij/zij IS...
Naar boven

Auteur Bericht
SAVANTI576

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 19:58

wat vind je van Nudisme ?
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY641

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 19:58

YELNIN491 schreef:

Ja precies. Een tevreden mens kan niet negatief zeuren/klagen/....

Een tevreden mens, is als een spinnende poes, die zich koestert aan het zondagmiddagzonnetje in de vensterbank....

En dan denk ik erbij: vooral tevreden met wie hij/zij IS...
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 20:00

CHATULIEM619 schreef:
Waarom wil je iemand zo graag in zn blootje zien? We kunnen het combineren met Harry Potter, zondigen we tenminste op één dag, is gemakkelijker om vergeving te vragen...

Dit kan en mag je mening zijn, wel graag rekening houden met je medeforummers. Niet iedereen hoeft deze mening te delen.

Oftewel: respect en wat minder veroordeling a.u.b.
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY641

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 20:01

SAVANTI576 schreef:

Van nudisme...... vind ik dat het arme stakkers zijn, die hun vrijheid op die manier proberen te be-leven.

Ware vrijheid is toch heel ergens Anders te zoeken dunkt me.
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 20:02

CHATULIEM619 schreef:
Nou, dan denken we daar anders over. Stel je hebt een relatie, kun je toch ook niet de ander alleen maar ontmoeten waar de kids bij zijn. De meesten hebben dan opeens wel een oplossing voor handen. CM en kids, slecht idee....

Ik ben het met je eens dat als je (ook als alleenstaande met kids) gaat daten, dat het niet de bedoeling is dat kids hierbij betrokken zijn.

Maar dan nog is de picknick (waar volgens mij is afgesproken dat dit niet een datinggebeuren is) een sociaal gebeuren en wat jouw denkfout m.i. daarin is is dat het geen datingpicknick is, maar een gezellig samen zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 20:04

CHATULIEM619 schreef:

Jij hebt toch ook kinderen?....

Wat is er dan mis met cm en kinderen?
Ze niet betrekken bij uitjes?
Ze niet betrekken bij daten?
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 20:05

even niet gelukkig, maar niet negatief ingesteld
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 20:05

MARISKA601 schreef:
Jij hebt toch ook kinderen?....

Wat is er dan mis met cm en kinderen?
Ze niet betrekken bij uitjes?
Ze niet betrekken bij daten?
Ik vraag me af of je echt wel gelezen hebt wat ik heb geschreven...
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 20:07

SAVANTI576 schreef:

Je stelt meer vragen dan dat een wijze kan beantwoorden. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 20:08

SUSANNAH475 schreef:
Ik ben het met je eens dat als je (ook als alleenstaande met kids) gaat daten, dat het niet de bedoeling is dat kids hierbij betrokken zijn.

Maar dan nog is de picknick (waar volgens mij is afgesproken dat dit niet een datinggebeuren is) een sociaal gebeuren en wat jouw denkfout m.i. daarin is is dat het geen datingpicknick is, maar een gezellig samen zijn.
Denk je echt dat ik het de moeite waard vind om dan te komen?? Onbewust is men toch bezig om te kijken met wie je evt. kan daten. Voor uitjes met ouders en kinderen kan ik beter met een aantal vrienden naar het Stadspark gaan....lekker dichtbij en o zo gezellig.
Naar boven

Auteur Bericht
SAVANTI576

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 20:09

Christelijke nudisten zijn christenen die nudisme of naturisme beoefenen en zij maken deel uit van de naturistische beweging.[3][4][5] Zij geloven dat het menselijk lichaam de beste creatie van God is en dat het niets is om je voor te schamen en dat het dus ook niet bedekt hoeft te worden. Naturistische christenen komen voor in alle variaties van het christendom. Zij vinden in het onderricht van de Bijbel geen conflict met hun levensstijl. Velen hebben echter wel verschillende bezwaren tegen de new age en humanistische filosofie, die onder niet-christelijke nudisten en naturisten frequent aangehangen wordt, en wensen zich daarvan te distantiëren. Dit houdt ook een totale verwerping van om het even welke vorm van natuuraanbidding in.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 20:11

Gelukkig!..maar niet alles gelukt.
Het leven is soms best pittig en ja, er zijn momenten dat ik huil...maar dat neemt niet weg dat ik gewoonweg 'gelukkig' ben. Ik dánk God voor mijn leven en als't moeilijk is? Heb ik één absolute zekerheid: HIJ (is er Altijd bij)
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 20:12

CHATULIEM619 schreef:
Ik vraag me af of je echt wel gelezen hebt wat ik heb geschreven...

dat heb ik zeer zeker....

ik begrijp uit jouw laatste zin dat mensen met kinderen beter geen lid van cm kunnen zijn
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 20:14

MARISKA601 schreef:
dat heb ik zeer zeker....

ik begrijp uit jouw laatste zin dat mensen met kinderen beter geen lid van cm kunnen zijn
Dan begrijp je niks van wat ik schrijf of wil je dat persé anders uitleggen..
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 20:16

CHATULIEM619 schreef:
Denk je echt dat ik het de moeite waard vind om dan te komen?? Onbewust is men toch bezig om te kijken met wie je evt. kan daten. Voor uitjes met ouders en kinderen kan ik beter met een aantal vrienden naar het Stadspark gaan....lekker dichtbij en o zo gezellig.

pas maar op straks is er een alleenstaande vrouw bij....
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 11 juli 2011, 20:17

Ik ben overhet algemeen tevreden met mijn huidige leventje Clown smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2482 2483 2484 2485 2486 2487 2488 ... 6194 Volgende
Pagina 2485 van 6194