| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 09:58
|
|
|
|
Verder nog meer wensen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 10:05
|
|
|
|
|
Rare collectebonnen te koop bij PKN in N-L: 0,60 of 0,70 of 0,80, vel van 20 bonnen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 10:06
|
|
|
|
|
Is de probleem opgelost Peet?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 10:07
|
|
|
|
Weer geen zon en dreigt te regenen
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 10:28
|
|
|
|
We gaan toch niet rekenen vanuit de Bijbel? Je moet de sluier niet helemaal opentrekken om verder te speuren. We gaan toch naar de eeuwigheid, vast en zeker. We leven hier maar voor de tijd en straks op weg naar oneindige eeuwigheid. Er zijn maar 2 wegen om naar eeuwig huis te gaan. Ik hoef helemaal niet weten over de tijden die ze geleefd hebben. Je moet wel weten wat ze gedaan en geleefd hebben. De inhoud van Gods Woord vind ik mooi en verder uitzoeken of verzinnen vind ik onzin.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IESJE369
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 11:31
|
|
|
|
Een mens is nooit te oud om te leren: Ik zal mezelf een lasso cursus moeten geven. Waar vind ik een touw?
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 11:35
|
|
|
|
| IESJE369 schreef: | Een mens is nooit te oud om te leren: Ik zal mezelf een lasso cursus moeten geven. Waar vind ik een touw? |
Gefrustreerd gooide hij de peuk weg, en draaide zich om. Een touw zoeken maar waar? Hoe gooi ik die lasso helemaal naar de overkant ... Ik moet iets anders bedenken ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENKWAL969
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 11:40
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | We gaan toch niet rekenen vanuit de Bijbel? Je moet de sluier niet helemaal opentrekken om verder te speuren. We gaan toch naar de eeuwigheid, vast en zeker. We leven hier maar voor de tijd en straks op weg naar oneindige eeuwigheid. Er zijn maar 2 wegen om naar eeuwig huis te gaan. Ik hoef helemaal niet weten over de tijden die ze geleefd hebben. Je moet wel weten wat ze gedaan en geleefd hebben. De inhoud van Gods Woord vind ik mooi en verder uitzoeken of verzinnen vind ik onzin. |
Dat zal voor iedereen anders zijn. Er mensen die uren bezig kunnen zijn met het oplossen van Sudoku puzzels, anderen storten zich op de getallen in de Bijbel. Daar is op zich niets mis mee, zolang men de betekenis hiervan niet uit het oog verliest.
Het grote gevaar schuilt erin dat mensen nogal eens neiging hebben om gelijk te willen hebben en vergeten dat onze jaartelling niet deugt. We moeten onze jaartelling niet gelijken met die uit de Bijbel, want dat is appels met peren verlijken.
We kunnen een aardig eind komen, maar het probleem is dat we niet zeker zijn van onze jaartelling, want deze schijnt talloze keren te zijn bijgesteld en veranderd.
Als we gaan tellen in de Bijbel met jaren, dan is dat alleen mogelijk in het licht van de Bijbel en met het oog op de geschiedenis, dat wat geweest is en niet dat wat komen gaat. Sommigen proberen uit te rekenen wanneer Jezus terugkomt. Daar geloof ik niet in, maar wat ik wel geloof, is dat Zijn komst aanzienlijk dichterbij is dan 2000 jaar geleden. En aangezien Gods Woord waar is, dan zou dat best nog eens vandaag of morgen kunnen zijn.
Rest voor mij maar 1 vraag! Ben ik klaar om Hem te ontmoeten??
Laatst aangepast door
|
HENKWAL969
|
op zaterdag 16 juli 2011, 11:42
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROADY641
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 11:44
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | We gaan toch niet rekenen vanuit de Bijbel? Je moet de sluier niet helemaal opentrekken om verder te speuren. We gaan toch naar de eeuwigheid, vast en zeker. We leven hier maar voor de tijd en straks op weg naar oneindige eeuwigheid. Er zijn maar 2 wegen om naar eeuwig huis te gaan. Ik hoef helemaal niet weten over de tijden die ze geleefd hebben. Je moet wel weten wat ze gedaan en geleefd hebben. De inhoud van Gods Woord vind ik mooi en verder uitzoeken of verzinnen vind ik onzin. |
2 wegen? De eerste ken ik wel: "Ik ben de weg, de waarheid en het leven" Dat zijn de woorden die Jezus sprak.
Maar is er nog een weg buiten Jezus om Herman??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 11:47
|
|
|
|
| YELNIN491 schreef: | vanmorgen regen in Ter-Apel, straten blank, vanmiddag bloedhitte Typical Holland  |
Hoe kan ik de hondsrug nu vergeten ..
Al staan de straten in Ter-Apel blank, in het klooster zit je wel droog toch ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 11:52
|
|
|
|
| ROADY641 schreef: | 2 wegen? De eerste ken ik wel: "Ik ben de weg, de waarheid en het leven" Dat zijn de woorden die Jezus sprak.
Maar is er nog een weg buiten Jezus om Herman?? |
Er zijn wel 2 wegen die naar oneindige eeuwigheid leiden ...
De eerste zoals jij die aangaf "Ik ben de Weg, de Waarheid en het Leven, niemand komt tot de Vader dan door mij" De tweede hoef je helemaal niets voor te doen, de eeuwige duisternis, dit als je Jezus niet aanneemt als je Verlosser, Redder en Zaligmaker ...
Maar misschien heeft Herman nog een tweede weg die naar eeuwige zaligheid leidt ... ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 11:53
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | | Gefrustreerd gooide hij de peuk weg, en draaide zich om. Een touw zoeken maar waar? Hoe gooi ik die lasso helemaal naar de overkant ... Ik moet iets anders bedenken ... |
Wacht....ik zal mn buurman eens vragen. Die vist veel en ik weet dat ie wel ruim 100 meter kan gooien met een stuk lood. Misschien heeft hij een idee. Het zou ieder geval net genoeg zijn om aan de overkant te komen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 12:00
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Tegenwoordig pinnen we meer dan met munten betalen Hoe zit dat nou in de kerk? Straks pinnen of chippen? er bestaat wel mobiele pinautomaat. Collectebonnen is wel makkelijker, maar nadeel is dat deze niet geschikt bij andere kerken.
Ik heb nog niks gehoord van Savanti over zijn eigen mening van elke topic. |
Savanti is van cm verwijderd.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 12:01
|
|
|
|
| HERMAN388 schreef: | Verder nog meer wensen  |
Herman, sorry hoor, maar waar slaat die reactie op ??
Religion kun je iets meer vertellen over wat je zoekt en op welke termijn ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 12:18
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | | Savanti is van cm verwijderd. |
Zeer spijtig vind ik dit en onbehoorlijk wel tegengas geven en ondertussen wel doorgaan met reacties wat is dan de vraag de jongen vraagt iets en iedereen reageert met onbehoorlijke teksten en gaan zelf nu door met deze geopende topics hoe laag kan je zijn Waar is respect voor je medemens Ik had goed contact met de jongen heel goed contact Ik vind dit niet kunnen Ik zing vaak da tik wil worden als HIJ dan mag er geen onderscheid zijn in persoon hoe die is en wat ie doet We hebben nog veel te leren van JEZUS onze maker Wie in zijn voetsporen wil treden Hem wil volgen zal toch anders moeten omgaan met de wereld Iedereen is een parel maar er zijn er die nog niet goed gepolijst zijn Jammer hoor de glans gaat van zelf zo verloren ook van C M IK ben blij dat Jezus een bidder niet zal laten staan en ik ik zal bidden voor deze mensen die niet begrepen worden door de wereld Ze hebben verder al zo weinig en doen niet anders dan wij zoeken naar invulling medemensen om een leuk leven te hebben En wat doet de mens hier verjagen als je dit niet dat niet dan moet je maar gaan Gelukkig denkt God er anders over
groet anita
i
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 12:18
|
|
|
|
| ANNE589 schreef: | Staat bij mij los van elkaar. Ik betaal een vaste bijdrage, en daarnaast de collectebonnen zodat je niet zit te klungelen met kleingeld. Bij ons kun je ze krijgen in verschillende bedragen. |
Bij mij staat het ook los van elkaar, ik doe ook en / en, dus vast bedrag per maand overmaken en contant in de collecte.
Ik ben niet bekend met collecte bonnen, het principe ervan ontgaat me eigenlijk, dus vandaar mijn vraag. Je koopt dus collectebonnen, per vel en die doe je dan, verdeeld over een aantal weken, in de collecte zak. Dan begrijp ik niet goed waarom er nog een collecte rondgaat, want de bonnen zijn al betaald en het geld is al binnen ?? Of gebruik je de bonnen dan voor speciale collectes als "zending", "diaconie" ??
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENKWAL969
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 12:19
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Herman, sorry hoor, maar waar slaat die reactie op ??
Religion kun je iets meer vertellen over wat je zoekt en op welke termijn ?? |
Hi Religion,
Ik ben het met vorige reactie eens. Een vraag om gebed moeten we niet afdoen met een domme reactie.
Ik geloof dat God eenparig gebed van christenen gaat verhoren. Maar inderdaad is het dan goed om concreet te weten waarvoor we mogen bidden.
En als dit persoonlijk ligt, is het misschien een idee, om dit kenbaar te maken via een persoonlijk berichtje aan degenen die mee willen bidden. Op die manier hoeft het niet open bloot op het forum te liggen.
mvg Henk
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENKWAL969
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 12:27
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Er zijn wel 2 wegen die naar oneindige eeuwigheid leiden ...
De eerste zoals jij die aangaf "Ik ben de Weg, de Waarheid en het Leven, niemand komt tot de Vader dan door mij" De tweede hoef je helemaal niets voor te doen, de eeuwige duisternis, dit als je Jezus niet aanneemt als je Verlosser, Redder en Zaligmaker ...
Maar misschien heeft Herman nog een tweede weg die naar eeuwige zaligheid leidt ... ??  |
De 2e weg: Ik ben de weg, de leugen en de dood, je komt NIET tot de Vader vanwege mij.
Ik geef toch echt de voorkeur aan de 1e weg. De 2e weg heb ik bewandeld totdat Jezus riep: "Waar ga jij naar toe?" en mijn ogen opende en mijn leven veranderde.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ADELAAR559
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 12:29
|
|
|
|
Thanks cross !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 12:31
|
|
|
|
hallo:
wie organiseert nou eigenlijk dit uitje naar de/een sauna?
is dat Frysian, of is dat Crossroad?
in mijn ogen is dat nog steeds Frysian, dus ergens doet iemand aan topic-vervuiling.
als je zelf (ook) zo graag een uitje naar een sauna wil organiseren, open dan een nieuw topic, maar ga niet het topic van een ander saboteren.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 12:38
|
|
|
|
hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kids; 5, 5 en 6)(eens per 6 weken) Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (misschien met kinderen) nicolette592, 55 jaar, regio 0342 sandra206, .. jaar, regio 0318 mariek286, 45 jaar regio 070 bbq els310, 55 jaar, regio 0317 knotjevee106, 50 jaar, regio 071 jasmein464, 50 jaar, regio 078 de drie "schone gezusters"; ellen... 27 jaar, regio 0318?, bbq, (voormalig lid) eveline... 25 jaar, regio 0180, bbq (voormalig lid) marties... 24 jaar, regio 0180. bbq (voormalig lid) angelique327 [voormalig lid] maria576, regio 038, 46 jaar, bbq Tink100, 43 jaar, regio 072 met 2 kids, OV Susannah475, 45 jaar, regio 0318 (o.v.) indien vervoer Liaantje026, 45 jaar, regio 0523, evt skottelbraai mee Anita851, 46 jaar, regio 0592
maded321, 46 jaar, regio 0182 bbq, (2 kids, 7 en 9 jaar) visser278, 44 jaar regio 0113 bbq OV arend003 41 jaar, regio 0318 bas917, 53 jaar, regio 0166 marc149. 39 jaar, regio 0318 kwispel011, 65 jaar, regio 0172 leonard480, 43 jaar, regio 0180, bbq? zoekt eerst pijl en boog .... jacob817, 53 jaar, regio 0318 eloy997, 45 jaar, regio 0346, bbq, (2 kids van 13 en 11 jaar) Hendrik447 pimpernel883 44jaar, regio 030 dirkjan078, 44 jaar, regio 0575 jonasveve733, 51 jaar, regio 070 marsjg370, 43 jaar, regio 0346, (met kid, OV.) Griffin748, 40 jaar, regio 035 ( bbq en zwarte meuk mee) EWJ051, 26 jaar, regio 033 Charley513, regio 0514, 53 jaar
en bijgewerkt...
zijn er nog mensen die een BBQ van thuis meenemen? stuur mij dan even een PB-tje, zodat ik de lijst wat dat betreft (ook) kan aanpassen.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 12:43
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Bij mij staat het ook los van elkaar, ik doe ook en / en, dus vast bedrag per maand overmaken en contant in de collecte.
Ik ben niet bekend met collecte bonnen, het principe ervan ontgaat me eigenlijk, dus vandaar mijn vraag. Je koopt dus collectebonnen, per vel en die doe je dan, verdeeld over een aantal weken, in de collecte zak. Dan begrijp ik niet goed waarom er nog een collecte rondgaat, want de bonnen zijn al betaald en het geld is al binnen ?? Of gebruik je de bonnen dan voor speciale collectes als "zending", "diaconie" ?? |
Er zijn veel mensen die nog gewoon contant geld in de collectezak doen en ik kan me voorstellen dat de bonnetjesmensen dan niet de zak zomaar voorbij laten gaan maar er "iets" in willen doen.Hier leveren collectes een groot bedrag op want ik ben bij een grote kerk(1700 (doop)leden,maar meestal zit er slechts 10% per dienst in de kerk hoor ) Hier betalen we een bedrag per jaar,dat bestaat uit de vaste bijdrage die iedere kerk afdraagt aan het overkoepelend orgaan(zeg maar;je lidmaatschap)+een bedrag voor het draaiend houden van de kerk.Wij betalen ook apart voor zending en diaconie(vroeger met spaarpotten,tegenwoordig krijgen we een acceptgiro).Daar komen de kosten voor kerkblad en extra activiteiten nog bij.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 12:47
|
|
|
|
| ANITA695 schreef: | Zeer spijtig vind ik dit en onbehoorlijk wel tegengas geven en ondertussen wel doorgaan met reacties wat is dan de vraag de jongen vraagt iets en iedereen reageert met onbehoorlijke teksten en gaan zelf nu door met deze geopende topics hoe laag kan je zijn
|
ik lees hier hele normale reacties op het onderwerp.Misschien zelf wat beter en selectiever gaan lezen???Onzin kun je ook overslaan he en alleen de redactie weet waarom hij verwijderd is,ik neem aan dat ze daar een goede reden voor hebben
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 12:50
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | ik lees hier hele normale reacties op het onderwerp.Misschien zelf wat beter en selectiever gaan lezen???Onzin kun je ook overslaan he en alleen de redactie weet waarom hij verwijderd is,ik neem aan dat ze daar een goede reden voor hebben |
Maar is hij verwijderd of denken sommige mensen dat hij verwijderd is? Kan me nl niet voorstellen dat de redactie van CM het aan onze neus hangt of iemand verwijderd is en waarom.........zou ook niet correct zijn. Misschien was doodgewoon zijn abbo verlopen.......
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 12:54
|
|
|
|
Misschien was doodgewoon zijn abbo verlopen.......[/quote]
Laten we het daar maar op houden!
Groet Mary
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 12:56
|
|
|
|
| WILLEMIJN232 schreef: | Maar is hij verwijderd of denken sommige mensen dat hij verwijderd is? Kan me nl niet voorstellen dat de redactie van CM het aan onze neus hangt of iemand verwijderd is en waarom.........zou ook niet correct zijn. Misschien was doodgewoon zijn abbo verlopen....... |
Ja kan ook heel goed zo zijn.
CM verteld het trouwens wel als er leden verwijderd zijn om vervelende redenen(zoals onbehoorlijk sexueeel getint gedrag)als je met diegene contact gehad hebt,je krijgt dan een keurig mailtje en de berichtjes in je mailbox gaan op blanco.
Niet denken dat ik iets suggereer,het laatste is gewoon algemeen bedoeld!
Laatst aangepast door
|
LEANNE226
|
op zaterdag 16 juli 2011, 12:58
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 12:56
|
|
|
|
En nu maar hopen dat de buurman thuis is........en niet aan het vissen is.
Laatst aangepast door
|
MARY052
|
op zaterdag 16 juli 2011, 12:57
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 13:00
|
|
|
|
| ANITA695 schreef: | Zeer spijtig vind ik dit en onbehoorlijk wel tegengas geven en ondertussen wel doorgaan met reacties wat is dan de vraag de jongen vraagt iets en iedereen reageert met onbehoorlijke teksten en gaan zelf nu door met deze geopende topics hoe laag kan je zijn Waar is respect voor je medemens Ik had goed contact met de jongen heel goed contact Ik vind dit niet kunnen Ik zing vaak da tik wil worden als HIJ dan mag er geen onderscheid zijn in persoon hoe die is en wat ie doet We hebben nog veel te leren van JEZUS onze maker Wie in zijn voetsporen wil treden Hem wil volgen zal toch anders moeten omgaan met de wereld Iedereen is een parel maar er zijn er die nog niet goed gepolijst zijn Jammer hoor de glans gaat van zelf zo verloren ook van C M IK ben blij dat Jezus een bidder niet zal laten staan en ik ik zal bidden voor deze mensen die niet begrepen worden door de wereld Ze hebben verder al zo weinig en doen niet anders dan wij zoeken naar invulling medemensen om een leuk leven te hebben En wat doet de mens hier verjagen als je dit niet dat niet dan moet je maar gaan Gelukkig denkt God er anders over
groet anita
i |
Is het zeker dat hij, op aandringen van leden van CM, door CM is verwijderd, of denk je dat alleen maar??
Verder vind ik je uitspraken over, mensen die al dan niet "problemen" hebben met bepaalde vraagstellingen, veel te eenzijdig. Zoals jij het nu stelt mogen we geen enkel commentaar of opmerking maken over iemand die topics opent, die misschien in ogen van sommige CM'ers, als onbehoorlijk of "vreemd" aangemerkt kunnen worden. Nee we moeten maar christelijk zijn, naastenliefde tonen, en verder onze schouders ophalen en denken (vooral niet schrijven) hij of zij zal wel niet wijzer zijn ... nee we mogen alleen maar braaf ja knikken en schrijven "het is een christen en die behoren we te aanvaarden in alle liefde" ... Ik, persoonlijk, wil het niet altijd met iedereen eens zijn, en ik wil kunnen schrijven hoe ik over iets denk (natuurlijk wel binnen de normen zoals CM dit aangeeft). Daarom vind ik ook dat de posting, waarin gesteld werd dat hij een autist is, en we hem daarom maar anders moeten benaderen, niet kloppen. Ook een autist heeft net als jij en ik, en ieder ander CM lid, zijn eigen verantwoordelijkheid over datgene wat hij of zij schrijft. Hoe je je moet gedragen op CM en op het forum, staat te lezen bij de algemene voorwaarden, als ik me niet vergis. Een van de belangrijke kenmerken voor een autist is "structuur en vastgelegde regels" daar kan hij of zij zich dan aan houden. Dus eigenlijk is de posting aangaande zijn autist zijn, eerder nadelig dan voordelig voor hem ...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 juli 2011, 13:08
|
|
|
|
| GRIFFIN748 schreef: | hallo:
wie organiseert nou eigenlijk dit uitje naar de/een sauna?
is dat Frysian, of is dat Crossroad?
in mijn ogen is dat nog steeds Frysian, dus ergens doet iemand aan topic-vervuiling.
als je zelf (ook) zo graag een uitje naar een sauna wil organiseren, open dan een nieuw topic, maar ga niet het topic van een ander saboteren.
 |
Toch ff beter lezen Griffin voordat je me iets in de schoenen schuift ... ik organiseer helemaal niets zoals je had kunnen lezen ... Ik geef me alleen op bij Adelaar die met het voorstel komt voor "de Bonte Wever". Omdat het me wel leuk leek heb ik er verdere informatie bijgezet ... puur ter aanvulling dus ... en zeker niet als organisator
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |