ChristianMatch

Forum

Wisten jullie dat......?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2809 2810 2811 2812 2813 2814 2815 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 16:48

CROSSROAD317 schreef:
als je nou de mails selecteert die je wilt houden, verplaats je die naar een een andere map (wel even aanmaken) en verwijder je de rest van de mails met één druk op de knop.
Ga op postvak in of op verzonden staan, rechtermuisknop -- map opschonenen of alles verwijderen ... een Belg kan de was doen ... Smiley die vol vragen zit (hoewel)

Euh cross je hebt het wel over Frank he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Effe een nieuwe map aanmaken en het daarin zetten weet je wel hoe een belg dat doet??
Net andersom natuurlijk daar zet tie de dingen in die die weg wil doen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 16:48

JOSINA022 schreef:
Mariska kan alleen maar denken in termen van dieren Knipoog smiley

Begint er inderdaad wel op te lijken begin me nu toch wel wat zorgen over haar te maken Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 16:50

.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 18 september 2011, 11:29
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 16:53

CROSSROAD317 schreef:
Ik zou liever nog een stukje verder gaan ...

Ons geloof in God en in het Volbrachte Werk van Jezus Christus, zal allemaal wel goed zitten. Daar kunnen we allemaal wel ja en amen op zeggen ...

Maar hebben we ook genoeg geloof om Hem te volgen, of gaat daar ons geloof mank? Als we het woord "geloof" eens gaan vervangen door het woord "vertrouwen" ... Hebben we genoeg vertrouwen om Hem te volgen? Ja, hebben we genoeg vertrouwen om ons helemaal over te geven aan Hem? Vertrouwen we blindelings op Hem en vertrouwen we er op dat Hij alleen het beste met ons voor heeft, of gaan we dingen voor onszelf invullen en komen we onbewust toch met de "ja maar ... opmerkingen"?
Natuurlijk mag je je dingen afvragen, ja je moet je zelfs dingen afvragen ...

De laatste tijd heb ik veel tegenslag gehad ... Allemaal kleinigheidjes ... een griepje ... kortademig ... benauwd ... slecht slapen ... mijn praten ging weer minder (erger stotteren) ... prikkelbaar ... enz. enz. En al die kleinigheidjes hielden mij bezig, niet even, nee hele dagen ... Ik ging wel gewoon naar de dienst, las wel in mijn bijbel en bad ook gewoon. Maar toch ... ik merkte dat ik minder bezig was met God, mijn vertrouwen was niet meer onvoorwaardelijk ...
Ik ben me gaan afvragen waar komt dit allemaal vandaan ... ???
Door het stukje van Roady, werd me e.e.a. duidelijk ... mijn vertrouwen was niet meer volledig op God gericht, ik gaf satan een mogelijkheid om binnen te komen en zich te gaan bemoeien met mijn leven ... kleinigheidjes die mij van God vandaan hielden ... Het eerste wat ik heb gedaan ... Ik heb God om vergeving gevraagd dat ik Hem niet meer op de eerste plaats had staan ... gelijk daarna heb ik satan gesommeerd om op te donderen, en mij in Jezus naam niet langer lastig te vallen ...

Ik moet eerlijk zeggen, ik heb heerlijk geslapen ... Lachende smiley

Mooi cross dat dat voor jou zo heeft mogen werken Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 16:53

Kom laten we vrolijk zijn op het forum,
het leven is al zwaarmoedig genoeg.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 16:56

THOMAS968 schreef:
Nee. Het is niet veroordelend. Als mensen niet durven te schrijven vanwege de angst afgemaakt te worden, stel ik een feit vast waarmee de oorzaak in de wijze van omgaan van een aantal mensen hier ligt. Ik vind dat niet goed, belemmerend voor de discussie en wijs er op. Ik leg de zorg neer over het feit dat mensen die mogelijk een goede bijdrage zouden kunnen leveren, dat nu niet doen en dat vind ik jammer en slecht. Je kunt de laatste zin ook anders lezen dan vanuit het idee dat ik het omgekeerde schrijf van wat ik bedoel. Als het mogelijk wel over iets gaat wil dat nog niet zeggen dat het verder nergens over gaat op het forum. Dat maak je er maar van. Daar zouden mijn eigen bijdragen dan trouwens ook onder vallen. Je mag het met de inhoud van mijn bijdragen oneens zijn, maar meestal zijn ze toch echt wel serieus. Dat ik soms heel nadrukkelijk afwijkende standpunten inneem en een andere kijk op veel zaken heb, is zo. Het is hier een discussieforum met verschillende opvattingen en daar moet je tegen kunnen. Maar ik bestrijd opvattingen en speel ook niet op de man, zeker niet in een groepje om één persoon onderuit te schoppen. Dat vond ik als kind al oneerlijk. Een forum mag best over flauwekul gaan en ik doe daar ook soms aan mee. Maar een zorg uitspreken over de omgang hier waardoor waardevolle en serieuze bijdragen gemist worden, mag ook. Een beetje beter lezen, zonder mensen in een kwaad daglicht te stellen, kan geen kwaad.

Thomas.

er zijn weinig deelnemers op het forum die bereid zijn echt naar de ander te luisteren. Er wordt vaak rigoureus veroordeeld als iemand een stelling plaatst of een mening geeft waarmee men het niet eens is. Er wordt grof beledigd zonder gene, zonder excuus. Niet velen zijn bereid dit alles over zich heen te laten komen om hun mening of stelling te plaatsen. Daar is wat voor te zeggen. En dat is jammer, zoals Thomas terecht stelt. De kwaliteit van het forum dreigt daardoor snel beperkt te worden tot het niveau van de deelnemers die hun mening tot zaligmakend verheffen en niet bereid zijn respect te hebben voor mensen die een andere zijn toegedaan.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 16:57

JOSINA022 schreef:
Ff weer een update...

Ben inmiddels een week thuis en heb alweer 2 controles gehad.

Het abces zit en draagt nog behoorlijk. Op zich goed dat het draagt, maar minder goed is dat het nog niet minder wordt.

Wat betreft mijn hb...uitslag krijg ik maandag (net als alle andere waardes), maar de klachten worden niet minder, dus veel gestegen zal het nog niet zijn.
Maar zolang ze niet bellen is het iig niet gezakt naar het niveau dat ik weer een bloedtransfusie nodig zal hebben en dat is weer positief.

De inwendige catheter mag er pas 31 oktober uit, die moet dus langer dan gepland blijven zitten. Dit omdat mijn lijf erg traag is in het genezen.

Beide artsen hebben wel gemeld dat het nog wel heel lang kan gaan duren voordat ik echt weer de oude ben. Ik ben nu 4 maanden bezig en volgens de gynaecoloog kan ik er rustig het dubbele van gaan maken voordat ik weer mijn normale en werkzame leven terug heb.

Intussentijd nog steeds flink aan de pijnstillers en vooral niets kunnen. Alles dat ik doe is teveel. Gisteravond ben ik wel naar de Bijbelkring geweest en dat was fijn, maar wel met gevolg dat vannacht weer erg veel pijn heb gehad en er nu weer uitzie (en voel) als een spook.
Maar het weegt niet op tegen het fijne van het samenzijn gisteravond!

Ik verlies nog steeds de moed niet, hoewel het wel een aanslag is op mijn geduld zo langzamerhand. En die extreme moeheid, pijn en lamlendigheid maakt het er niet beter op.

Dus helaas...ik blijf jullie nog ff vervelen hier...heb tijd in overvloed Knipoog smiley

Nou Josina het zit je idd nog niet echt mee.
Maar je weet en vertrouwd erop dat Hij bij jou is en blijft en voor je zorgt, dat is het beste waar je op mag zien!

Ach meis dan blijven we hier in iedergeval samen vervelen want ik zit de komende maanden ook nog thuis Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 17:00

MIEKE364 schreef:
er zijn weinig deelnemers op het forum die bereid zijn echt naar de ander te luisteren. Er wordt vaak rigoureus veroordeeld als iemand een stelling plaatst of een mening geeft waarmee men het niet eens is. Er wordt grof beledigd zonder gene, zonder excuus. Niet velen zijn bereid dit alles over zich heen te laten komen om hun mening of stelling te plaatsen. Daar is wat voor te zeggen. En dat is jammer, zoals Thomas terecht stelt. De kwaliteit van het forum dreigt daardoor snel beperkt te worden tot het niveau van de deelnemers die hun mening tot zaligmakend verheffen en niet bereid zijn respect te hebben voor mensen die een andere zijn toegedaan.

Ik denk dat het allergrootste probleem is dat men niet goed leest!Ze lezen en reageren hopla erbovenop!
Zelf had ik dat van de week ook maar heb daarover mijn excuus gemaakt dat ik het te snel had gedaan.
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 17:05

ERIKA129 schreef:
Nou Josina het zit je idd nog niet echt mee.
Maar je weet en vertrouwd erop dat Hij bij jou is en blijft en voor je zorgt, dat is het beste waar je op mag zien!

Ach meis dan blijven we hier in iedergeval samen vervelen want ik zit de komende maanden ook nog thuis Knipoog smiley

Gezellig, gedeelde smart is nog altijd halve smart Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 17:08

Ik weet dat ikzelf bijvoorbeeld stevig een standpunt kan brengen, of dat van anderen onderuit kan schoffelen, dus het zal wel weer over mij gaan... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laat ik ten eerste voorop stellen dat ik zelf probeer nooit de persoon of zijn/ haar situatie onderuit te halen.
Als die indruk soms gewekt word, dan hierbij mijn excuses.
Wat ik wel zal proberen is als iemand hier een dwaalidee, dwaalleer of gewoon idioterie uitkraamt, deze UITSPRAKEN onderuit te halen.
Dat is in mijn optiek iets heel anders dan op de persoon spelen.
Overigens zie ik het practisch nooit hier op het forum dat echt op de persoon word gespeeld.

Dit forum is geen halleluja-forum waarbij je op je bijdrage alleen maar fijne hartverwarmende ondersteunende reacties krijgt.
Als je daar op uit bent kun je je bijdragen beter reserveren voor de afdeling gedichten hier op t forum.
Daar krijg je heeeeel mooie reacties, wellicht dat ik die afdeling daarom vaak oversla en er zeer zelden reageer, ik hou niet van die mierzoete sinterklaasrijmsels.
En met dat laatste lever ik dus kritiek op de schrijfsels, niet op de schrijvers.
Mooi practijkvoorbeeldje toch? Coole smiley met zonnebril

Dus laat je niet weerhouden je mening op forum te zetten, we hebben dringend behoefte aan enigerlei verlichte geesten om dit kleine selecte cluppie forumnisten uit te breiden Verliefde smiley

Pieter, op dit forum mag je het zelfs met mij oneens zijn.. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 17:11

Goed lezen en luisteren is driekwart van de oplossing Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 17:15

CROSSROAD317 schreef:
Gaat jouw huisarts dan off-topic

Kom je met een verstuikte enkel en ga je weg met een ingepakte zeurzak ... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

neehoor, ik ben privaat verzekerd, geen ziekefonds dus, en daarmee word je altijd met voorrang geholpen, geen wachtkamers dus voor mij.
en de huisarts is blij dat ik kom en probeerd mij tevreden klant te laten zien.

Pieter, die nu ook begrijpt hoe dat kaste-stelsel in India werkt Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERNSTJAN522

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 17:19

WOMAN974 schreef:
Misschien moet je ook niet te hard je best doen met zoeken. If it's meant to be, love will find you. Ofzo:p.

Geniet van het leven. als er dan een (goede) relatie uit komt rollen, is dat super. Maar zo lang dat niet zo is, zijn er ook (goede) vriendschappen!

Jij begrijpt me tenminste! Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 17:53

PIETER649 schreef:
neehoor, ik ben privaat verzekerd, geen ziekefonds dus, en daarmee word je altijd met voorrang geholpen, geen wachtkamers dus voor mij.
en de huisarts is blij dat ik kom en probeerd mij tevreden klant te laten zien.

Pieter, die nu ook begrijpt hoe dat kaste-stelsel in India werkt Clown smiley

Mijn huisarts is nog vèèl blijer als ze mij ziet.....
Laatste keer: 25 jaar geleden??
Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 17:54

MARIO216 schreef:
Leg eens uit.

dàt wordt teveel ontopic Lachende smiley

google ff op hypochondrie
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 18:03

[quote =Pieter]Dit forum is geen halleluja-forum waarbij je op je bijdrage alleen maar fijne hartverwarmende ondersteunende reacties krijgt.
Als je daar op uit bent kun je je bijdragen beter reserveren voor de afdeling gedichten hier op t forum.
Daar krijg je heeeeel mooie reacties, wellicht dat ik die afdeling daarom vaak oversla en er zeer zelden reageer, ik hou niet van die mierzoete sinterklaasrijmsels.[/quote]

Jammer hoor Huilende smiley, smiley in tranen ik zwijmel altijd bij dit topic. Zo zie je maar weer... smaken verschillen......

Cootje die dit topic ook altijd overslaat..... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 18:05

ERIKA129 schreef:
Begint er inderdaad wel op te lijken begin me nu toch wel wat zorgen over haar te maken Twijfelende smiley

Ook aan de antibiotica??? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 18:09

Spreken is zilver en schrijven is goud......

(of was het nu zwijgen Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 18:13

COOTJE711 schreef:
Ook aan de antibiotica??? Clown smiley

geloof het niet maar andere troep slikt ze wel volgens mij Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 18:19

ERIKA129 schreef:
geloof het niet maar andere troep slikt ze wel volgens mij Twijfelende smiley

ja dat zal vast wel.... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 18:20

ERIKA129 schreef:
Lijkt wel of de off-topic voetbaltopic is geworden Zieke smiley Gefrustreerde smiley

idd Zieke smiley Kotsende smiley Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
COOTJE711

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 18:23

ERIKA129 schreef:
Euh cross je hebt het wel over Frank he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Effe een nieuwe map aanmaken en het daarin zetten weet je wel hoe een belg dat doet??
Net andersom natuurlijk daar zet tie de dingen in die die weg wil doen Clown smiley

deze map wordt dan bij de vuilnis gezet of door de papier versnipperaar?? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY641

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 18:24

CROSSROAD317 schreef:
Ik zou liever nog een stukje verder gaan ...

Ons geloof in God en in het Volbrachte Werk van Jezus Christus, zal allemaal wel goed zitten. Daar kunnen we allemaal wel ja en amen op zeggen ...

Maar hebben we ook genoeg geloof om Hem te volgen, of gaat daar ons geloof mank? Als we het woord "geloof" eens gaan vervangen door het woord "vertrouwen" ... Hebben we genoeg vertrouwen om Hem te volgen? Ja, hebben we genoeg vertrouwen om ons helemaal over te geven aan Hem? Vertrouwen we blindelings op Hem en vertrouwen we er op dat Hij alleen het beste met ons voor heeft, of gaan we dingen voor onszelf invullen en komen we onbewust toch met de "ja maar ... opmerkingen"?
Natuurlijk mag je je dingen afvragen, ja je moet je zelfs dingen afvragen ...

De laatste tijd heb ik veel tegenslag gehad ... Allemaal kleinigheidjes ... een griepje ... kortademig ... benauwd ... slecht slapen ... mijn praten ging weer minder (erger stotteren) ... prikkelbaar ... enz. enz. En al die kleinigheidjes hielden mij bezig, niet even, nee hele dagen ... Ik ging wel gewoon naar de dienst, las wel in mijn bijbel en bad ook gewoon. Maar toch ... ik merkte dat ik minder bezig was met God, mijn vertrouwen was niet meer onvoorwaardelijk ...
Ik ben me gaan afvragen waar komt dit allemaal vandaan ... ???
Door het stukje van Roady, werd me e.e.a. duidelijk ... mijn vertrouwen was niet meer volledig op God gericht, ik gaf satan een mogelijkheid om binnen te komen en zich te gaan bemoeien met mijn leven ... kleinigheidjes die mij van God vandaan hielden ... Het eerste wat ik heb gedaan ... Ik heb God om vergeving gevraagd dat ik Hem niet meer op de eerste plaats had staan ... gelijk daarna heb ik satan gesommeerd om op te donderen, en mij in Jezus naam niet langer lastig te vallen ...

Ik moet eerlijk zeggen, ik heb heerlijk geslapen ... Lachende smiley

Goed bezig! Vooral die laatste: proclameer je vrijheid en autoriteit maar! Ik verwonder me daar telkens weer over. En telkens en telkens weer besef ik: de strijd is en blijft in mijn geest.

Moedig voorwaarts!
Naar boven

Auteur Bericht
ROADY641

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 18:25

SHANITA130 schreef:
Ik doe nooit 'net alsof'.

Ik geloof wel in God die het beste met mij voorheeft. Júist wel.

Lachende smiley
--

Waarom die vraag: Dus jij gelooft niet dat je een Vader in de hemel hebt, die het beste met jou voorheeft...

Omdat ik het niet zo op heb met gebedsgenezers?

God heeft het zó goed met mij voor, dat mijn ogen zijn geopend wat betreft gebeds'genezers'. En andere dwalingen.

Heeft iemand daar wel een andere mening over is dat prima, daarom is dit een discussieforum. Dan heb ik daar ook respect voor.

En ik ga hier niet mijn mond houden omdat ik anders denk dan sommigen anderen. Waarom zou ik?

We praten erg langs elkaar heen merk ik.
Ik laat het maar los.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 18:27

MIEKE364 schreef:

Ik denk dat we ook moeten oppassen niet de boodschapper van een ander te zijn/worden.....We zijn een site met volwassen mensen en ja, dan kan het dat je dingen hoort die je liever niet hoort vooral niet als ze over je eigen overtuiging gaan........Als iemand zijn zaken niet op het forum wil delen omdat hij/zij bang is afgebrand te worden, dan moet je dat gewoon niet doen....Maar dat zegt niets over de discussieform op het forum, het zegt wat over je eigen kwetsbaarheid........
Bang om gekwetst te worden in waar je voor staat of wat je ervaring was en dat wil je niet.......
Ik lees hier vrij vaak, men vind, anderen zeggen, ik heb gehoord dat.....dat zijn allemaal termen waar je niets mee kan en waar je ook niets mee moet willen.......
Ga niet gelijk van de slechte bedoelingen uit van degene die je commentaar geeft....diegene heeft gewoon een andere visie en beleving en dat is toch ook prima......Ik vind mijn yogales niet minder leuk omdat mensen op het forum het als occult omschrijven.......dat is hun mening, niet de mijne.....
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 18:28

Vanavond 3 wedstrijden, ik zie er naar uit....
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 18:38

CHATULIEM619 schreef:
Vanavond 3 wedstrijden, ik zie er naar uit....

daten vanavond??
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 18:40

ERIKA129 schreef:
Nou Roady hoe ik rust kan krijgen in mijn gedachten??
Heb je even? Knipoog smiley
Ik ben sinds januari psychische en lichamelijk ingestort, ik heb ongeveer 20 jaar zonder het zelf gemerkt te hebben met een masker opgeleefd, ik dacht altijd (en doe dat nog veel) erg negatief over mezelf.(dit heeft zijn oorzaak waar ik niet verder over uit wil wijden)
Ook al bid je en lees je in de bijbel en weet ik dat de Heere met mij is ik zal door dit diepe dal heen moeten.Met veel hulp van zowel mijn predikant, wijkgemeente,lieve vrienden en zeker zeer belangrijk hulpverleners komt er heel veel los in mij!
Zie dan maar eens je gedachten stil te zetten,vroeger kon ik dat niet door het grote minderwaardigheidscomplex en nu niet om wat er allemaal loskomt en dat is veel heel veel!
En daarin weet ik me gelukkig gedragen in Zijn armen en weet ik dat Hij met mij meegaat waarheen en waardoor ik ook ga.
Dus aan mijn geloof en mijn bidden zal het niet liggen!

Ik denk juist dat je trots op jezelf mag zijn dat je nu doorhebt hoe je hebt geleefd en dat wil gaan veranderen......
En misschien heb je daar voor een periode medicatie voor nodig om alles te verwerken en om eens rustig te slapen........niets mis mee toch?
Daar zijn medicijnen ook voor......het kan je net dat tikje geven wat je nodig hebt......
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 18:43

ANNETTE050 schreef:
daten vanavond??
yep hoera hoe laat??Naar welke wedstrijd gaan we dan?

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 15 september 2011, 18:44
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: donderdag 15 september 2011, 18:44

ANNETTE050 schreef:
daten vanavond??

gaan Chat ... Lachende smiley

..

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op donderdag 15 september 2011, 18:45
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2809 2810 2811 2812 2813 2814 2815 ... 6194 Volgende
Pagina 2812 van 6194