ChristianMatch

Forum

Moeten we bang zijn voor boze geesten?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2999 3000 3001 3002 3003 3004 3005 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 16:20

ERIKA129 schreef:
Nee de Christelijk Gereformeerde kerk is niet aangesloten bij de PKN!!!!!!

Tsss...dat schreef ik toch? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 16:23

ANNETTE792 schreef:
Bitte sehr Engeltje smiley

Woedende smiley Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Weet je wat ook zo'n lekker slecht moment is??
Dat half Veenendaal s'avonds niet verlicht is en soms ook de nacht niet omdat er weer eens zonodig aan de snelweg geklungeld moet worden Gefrustreerde smiley
Mensen het lijkt hier soms wel spookcity Huilende smiley, smiley in tranen
Dit duurt al twee weken hoe lang nog gemeente totdat Hare Majesteit komt Smiley die vol vragen zit mooi dan kunnen we nog effe dus Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 16:23

JOSINA022 schreef:
Tsss...dat schreef ik toch? Knipoog smiley

Ik bevestigde uwes even mevrouw Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 16:25

Even een dikke knuffel voor Josina omdat het met de gezondheid weer tegenzit Twijfelende smiley
Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 16:27

Sta ik mijn jas aan te trekken, klaar met mijn werk, komt mijn bazin naar me toe met een bosje bloemen: Marry ik ben toch zo blij met jou.....
(mijn dag kan niet meer stuk!) Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

ERIKA129 schreef:
Ik bevestigde uwes even mevrouw Lachende smiley

Ok, dan is het goed Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

ERIKA129 schreef:
Even een dikke knuffel voor Josina omdat het met de gezondheid weer tegenzit Twijfelende smiley
Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley Kussende smiley

Lief van je, dank je wel!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 16:29

...... Het buiten echt prut weer is
...... Ik daarom maar druk ben met kerstkaarten maken
...... je depri zou worden als je het al niet was Clown smiley
...... Er een aantal cm leden het zwaar hebben met ziekte en dingen te
verwerken en ik hen heel veel sterkte en God's onmisbare zegen wil
meegeven Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 16:32

COOTJE711 schreef:
Mijn huisarts is nog vèèl blijer als ze mij ziet.....
Laatste keer: 25 jaar geleden??
Clown smiley

Wilde dat ik dat kon zeggen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 16:36

Helaas, helaas...het ging toch echt de goede kant op!

Maar nu toch weer aan de antibiotica van wege een blaasontsteking en wederom het abces dat weer opspeelt!
Maar na diverse onderzoeken mocht ik toch wel weer naar huis!

Volgende week heb ik weer een ct-scan van mijn buik. Daarna is er overleg tussen de gynaecoloog en de uroloog (ivm de inwendige catheter)en daar hoor ik vrijdag meer van.

Naar hoe het er nu uitziet wil de gynaecoloog toch gaan ingrijpen en operatief het abces gaan verwijderen. Dit omdat het te lang duurt en mijn lichaam het dus niet zelf blijkt te kunnen.
Maar ook dit hoor ik volgende week vrijdag, omdat de uitslag van de scan hierin medebepalend is.

Aan de ene kant is dit weer flink balen, maar aan de andere kant ben ik er ook wel blij om wanneer ze gaan ingrijpen. Ben het inmiddels wel flink zat!
Zeker nu...nu ik net toestemming gekregen had om voorzichtig weer wat zittend werk te mogen gaan doen op mijn werk!
Naar boven

Auteur Bericht
HENKWAL969

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 16:47

JANS127 schreef:
Hai

Ik denk dat we blij moeten zijn dat er slaap medicatie is want hele dagen wakker liggen is, en God zegt zelf dat we de middelen die er zijn tegen kwalen mogen gebruiken. Wie heeft er voor mij nog tips tegen slapenloosheid, ik slaap heel slecht en mag geen slaap medicatie innemen omdat ik slaapacneu heb dus dan stop je met ademhalen in je slaap zonder dat je het merkt en je snurkt hard dit heb ik allebei me ouders schrikte zich dood ik in het begin stopte met ademhalen, maar dat is niet zo heel erg heeft iemand nog tips dat ik goed slaap Slapende smiley

Hi Jans,
Sinds ik met een masker slaap, vanwege mijn slaapapnue, slaap aanzienlijk beter, duurt alleen soms een 1/2 uur voor eer ik slaap.
's Morgens ben ik ook niet zo moe meer.

mvg
Henk
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 16:54

Toch geeft dit rotweer best mooie plaatjes op zn tijd, zeker als de koe van de buren tijdens 1 van de zeldzame kwartiertjes dat het droog is een kalfje ter wereld brengt

Laatst aangepast door
ANNETTE792
op woensdag 19 oktober 2011, 16:59
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 17:00

ANNETTE792 schreef:
Toch geeft dit rotweer best mooie plaatjes op zn tijd, zeker als de koe van de buren tijdens 1 van de zeldzame kwartiertjes dat het droog is een kalfje ter wereld brengt

idd annette erg mooi maar wat een lucht zeg Lachende smiley
Alweer?? Gaat goed daar Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 17:02

JOSINA022 schreef:

Maar nu toch weer aan de antibiotica van wege een blaasontsteking en wederom het abces dat weer opspeelt!

Volgende week heb ik weer een ct-scan van mijn buik. Daarna is er overleg tussen de gynaecoloog en de uroloog (ivm de inwendige catheter)en daar hoor ik vrijdag meer van.

Naar hoe het er nu uitziet wil de gynaecoloog toch gaan ingrijpen en operatief het abces gaan verwijderen. Dit omdat het te lang duurt en mijn lichaam het dus niet zelf blijkt te kunnen.
Maar ook dit hoor ik volgende week vrijdag, omdat de uitslag van de scan hierin medebepalend is.

Aan de ene kant is dit weer flink balen, maar aan de andere kant ben ik er ook wel blij om wanneer ze gaan ingrijpen. Ben het inmiddels wel flink zat!
Zeker nu...nu ik net toestemming gekregen had om voorzichtig weer wat zittend werk te mogen gaan doen op mijn werk!

Zeker weer een flinke domper!!
Maar na deze operatie ga je gewoon goed opknappen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 17:06

CROSSROAD317 schreef:
Heb je misschien een link waar ik die preek kan beluisteren of kan nalezen ??

Heb je nou ondertussen al een link Herman waar ik die preek kan beluisteren of kan nalezen ?? Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 17:14

JOSINA022 schreef:

Wat ontzettend ontmoedigend nu weer Josina, je schreef juist dat het zo goed ging. Ik wens je heel, heel veel sterkte toe, en ik zou aan iedereen hier op CM willen vragen om te BLIJVEN bidden voor Josina. (ik doe het ook meis, veel sterkte!)

Laatst aangepast door
MARRY942
op woensdag 19 oktober 2011, 17:14
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 17:17

HENKWAL969 schreef:
Hi Jans,
Sinds ik met een masker slaap, vanwege mijn slaapapnue, slaap aanzienlijk beter, duurt alleen soms een 1/2 uur voor eer ik slaap.
's Morgens ben ik ook niet zo moe meer.

mvg
Henk

Het is tegenwoordig ook mogelijk om een speciaal gebid (mra) aan te laten meten. Sinds 1 januari 2010 wordt de mra vergoed door de (meeste) basisverzekeringen.

http://www.apneupagina.nl/mra_mra.swf
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 17:46

LEANNE226 schreef:
De 18de?Joepie,dan komt mn pensioen bijna binnen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

kan iemand please iets positiefs op cm zetten????al dat gez... Smiley met dichtgeplakte mond

Of een andere topic openen met ......de Klaagbank....is misschien een optie? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 18:08

CARIEN982 schreef:
Of een andere topic openen met ......de Klaagbank....is misschien een optie? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Klaag jij eens over die vent van je,ik word nieuwsgierig! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 18:09

ZEELAND736 schreef:
Inderdaad dat klopt...ook dat was mijn ervaring..
Dus niet..hou maar op...schei maar uit...Natuurlijk niet..
Bij ons was het juist ook heel duidelijk dat de scheiding van ons allebei reden was juist om wel veel te praten.
Er zit iets...moet je daar een volgende relatie mee belasten???
Belasten is iets anders dan er over praten...en dat konden we en wilden we..
Soms merk je dan weer hoe diep het zit...en ook welke wonden het achterlaat...

Toch eens een beetje positiever denken Zeeland.......en niet te veel tobberen over wat er allemaal niet goed is en wat anders kan......
Je bent gezond en je kan er nog allemaal wat aan veranderen.....Iemand die terminaal ziek is heeft die keuze niet...... Engeltje smiley
En soms is het wel goed om eens te kijken naar de dingen die je wel hebt... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 18:12

Ik heb een hertoets..........oke,kan gebeuren maar ik kwam slechts 1 puntje tekort(ik had ook 2 dikke negens Lachende smiley ).........maak ik volgende week goed hoor.Ik vroeg gelijk studie-uren aan bij de grote baas,kreeg ik er 3.......wat moet ik nou met 3 uur?ik wilde meeeeeeeeeer!Uurtje later komt hij weer,je krijgt er 24...........

maar er worden maar 3 betaald Woedende smiley

Dus nu mag ik onbetaald verschijnen op het werk om vervolgens 3 dagen lang een toetsje te oefenen in een achterafkamertje Gefrustreerde smiley

Ik voel een hoestje opkomen......uche uche Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 18:20

WILLEMIJN232 schreef:
Misschien moet je eerst eens je verleden echt verwerken Zeeland voordat je weer open kunt staan voor een andere relatie.....
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik een nieuwe relatie ook als nieuw beschouw en geen behoefte heb om de oude koeien uit mijn vorige relatie weer naar boven te brengen.....Natuurlijk, je kan het er kort over hebben maar je moet het leven ook vooruit leven en niet maar steeds achteruit blijven kijken....
En ook in een nieuwe relatie wordt je gekwetst, dat hoort bij het hebben van een relatie maar kijk vooruit en blijf niet in de oude dingen hangen.......
Het klinkt zo mooi Wmijn, maar hoe gaat dat eigenlijk? Verleden verwerken, wanneer weet je dat je aan een nieuwe relatie toe bent? Is het vaak niet zo, dat je er achter komt dat er nog steeds dingen niet verwerkt zijn als je er weer opnieuw mee geconfronteerd wordt?
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 18:26

LEANNE226 schreef:
Ik heb een hertoets..........oke,kan gebeuren maar ik kwam slechts 1 puntje tekort(ik had ook 2 dikke negens Lachende smiley ).........maak ik volgende week goed hoor.Ik vroeg gelijk studie-uren aan bij de grote baas,kreeg ik er 3.......wat moet ik nou met 3 uur?ik wilde meeeeeeeeeer!Uurtje later komt hij weer,je krijgt er 24...........

maar er worden maar 3 betaald Woedende smiley

Dus nu mag ik onbetaald verschijnen op het werk om vervolgens 3 dagen lang een toetsje te oefenen in een achterafkamertje Gefrustreerde smiley

Ik voel een hoestje opkomen......uche uche Knipoog smiley

Zeg dit is toch geen topic voor jou Knipoog smiley
Dit is slechtste moment he en daar heb jij nou net een hekel aan Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Clown smiley
Maarre die toets haal je vast wel Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 18:35

CHATULIEM619 schreef:
Het klinkt zo mooi Wmijn, maar hoe gaat dat eigenlijk? Verleden verwerken, wanneer weet je dat je aan een nieuwe relatie toe bent? Is het vaak niet zo, dat je er achter komt dat er nog steeds dingen niet verwerkt zijn als je er weer opnieuw mee geconfronteerd wordt?

Natuurlijk is dat zo Chatuliem, je verleden speelt je altijd wel eens parten......dat weet je zelf ook....Maar dat hoort bij jou, daarom ben je geworden wie je bent......en dat mag toch ook?
De kunst is alleen om het niet zo dagvullend aanwezig te laten zijn en je ook te richten op dingen die voor je liggen......
En natuurlijk is een nieuwe relatie moeilijk en spannend maar moet je er daarom dan maar niet aan beginnen????
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 18:42

WILLEMIJN232 schreef:
Natuurlijk is dat zo Chatuliem, je verleden speelt je altijd wel eens parten......dat weet je zelf ook....Maar dat hoort bij jou, daarom ben je geworden wie je bent......en dat mag toch ook?
De kunst is alleen om het niet zo dagvullend aanwezig te laten zijn en je ook te richten op dingen die voor je liggen......
En natuurlijk is een nieuwe relatie moeilijk en spannend maar moet je er daarom dan maar niet aan beginnen????
Nee, je moet elkaar denk ik in het begin vooral de ruimte geven. Te snel en te vaak bij elkaar kan enorm verstikkend werken. Als je alles meteen met elkaar wilt uitpraten kan het juist heel benauwend werken, voordat je het weet ben je emotioneel afhankelijk van elkaar geworden...
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 18:45

LEANNE226 schreef:
Klaag jij eens over die vent van je,ik word nieuwsgierig! Lachende smiley

Ik heb een hekel aan klagen Leanne! Knipoog smiley

En over mn vriend heb ik niets te klagen, want hij is zo lief voor mij, echt een scheetje!! Verliefde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 19:05

CARIEN982 schreef:
Ik heb een hekel aan klagen Leanne! Knipoog smiley

En over mn vriend heb ik niets te klagen, want hij is zo lief voor mij, echt een scheetje!! Verliefde smiley

Nu ik dus nog Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 19:08

ERIKA129 schreef:
Tssssss das niet varieren he Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Speciaal voor lekkerbekkies.
1 hele beenham 500gram, witlof gegaard in roomboter met runderboillon, witlof met ham en kaas, en gevulde aardappeltjes, ligt gefruit.
Je mot alleen geen lid van weet watjers zijn, want de calorieen vliegen je om de oren Gefrustreerde smiley Maaaaaarrrrrrrrrrr lekker, lekker. Tis net of een kudde engeltjes op je tong ppppIssssen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CLAUWTJE606

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 19:23

GABY639 schreef:
alleenstaand/ nooit gehuwd
maar wel kinderen.....
hoe doe je dat? waarom vul je niet in dat je gescheiden bent?
Denk je niet dat dat soort onwaarheden meteen afstoten?
Of ben ik nou gek??

Heb niet alle reacties gelezen maar ik vind het zelf altijd heel vervelend om het woord gescheiden in te vullen. Ik ben een alleenstaande moeder met kinderen en ja, ik ben getrouwd geweest. Ik wil niet teveel herinnerd worden aan mn ex.
Bovendien heb ik een achteraankomertje gekregen via een kortstondige relatie. Er zijn dus ook mensen die zoiets overkomen. En dan kan ik in mijn profiel zetten dat ik alleenstaand ben/ nooit gehuwd.

Ik zou het erger vinden als er zou staan: geen kinderen terwijl hij ze wel heeft
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 19:26

ja, dr wordt flink op losgefokt hier Smiley met dichtgeplakte mond

Je ziet hier de onweersbuien al van ver aankomen, het was juist even heel zonnig. Vijf minuten na de foto kregen we dus ook een stevige onweersbui met hele grote hagelstenen.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Bijbel en bijbelstudie
Ga naar pagina Vorige 1 ... 2999 3000 3001 3002 3003 3004 3005 ... 6194 Volgende
Pagina 3002 van 6194