ChristianMatch

Forum

Het weer
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3001 3002 3003 3004 3005 3006 3007 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARIJKE736

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 21:32

Heerlijk hè! Ik geniet er extra van als 't droog is als ik had verwacht dat ik zou natregenen. Doorgaans valt het met het natregenen nog wel mee gezien de voorspellingen en de praktijk. Is mijn ervaring.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 21:34

PIETER649 schreef:
in 2005 besloten mn ex en ik naar Duitsland te verkassen.
Ons huis hebben we januari 2006 te koop gezet voor 699.000
De eerste kijker bood 675.000 maar omdat we toch nog "tijd zat" hadden, hebben we dat afgewezen Gefrustreerde smiley
Er zijn geen biedingen meer geweest en omdat we inmiddels in Duitsland woonden ( gescheiden ) is het huis midden 2007 verkocht voor 657.500 Huilende smiley, smiley in tranen

tip: zeg in deze tijd niet te gauw nee.

vraagje: waar gaan de kois heen?

Pieter zit op je vissies te azen Geschokte, onthutste smiley
Tis wat Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 21:35

VISSER278 schreef:
Als ik je vertel dat ik gewoon outlook gebruik , dus geen outlook-expres.....en windows XP , heb je dan nog meer tips voor me?
Want wat je gequot heb van maris dat ging over windows 7 en outlook expres , en daar kon ik niet mee vooruit.

Ja, volgens mij ook dan... Kijk, ik heb zelf Windows 7 en Outlook 2010 dus weet ik alleen van mijn situatie dat het werkt.
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 21:36

LEONARD480 schreef:
Alles kun je beveiligen Beun ...zo ook de router.

Wep, WPA-PSK, WPA2-PSK ...zijn enkele v.b. Zieke smiley

Maar als je alles onbeveiligd laat, maak je de buurman natuurlijk superblij en misschien is dat in het kader een tiende weggeven Verraste, verbaasde smiley

Ja, klopt. En hoe complexer je WPA-sleutel, hoe moeilijker het word voor de buurman. Maar wat door mensen is bedacht of gemaakt is ook weer door mensen te vernachelen. Knipoog smiley

Laatst aangepast door
BEUN656
op woensdag 19 oktober 2011, 21:38
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 21:43

GERRIT084 schreef:
Ik was dus in de bonen Verlegen lachende smiley Ik bedoelde Christelijk gereformeerde kerk Slapende smiley

recetefekatsie...........was vergeten is maar 1 gladverkeerde bij de pkn Verlegen lachende smiley sorrie Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 21:53

GERRIT084 schreef:
recetefekatsie...........was vergeten is maar 1 gladverkeerde bij de pkn Verlegen lachende smiley sorrie Slapende smiley

Al goed hoor Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 22:06

DANIELLE111 schreef:
Maakt roken je tot een slechte christen?
Ik wil graag jullie mening daarover horen!!!
Het gaat toch om je persoonlijke relatie met God?

Graag jullie mening!!! Lachende smiley met blinkend witte tanden

Alvast bedankt voor jullie meningen, fijn dat er meer mensen zijn die er hetzelfde van denken als ik.
Iedereen zondigt op elke manier, dus dan ben je net zo 'slecht' als een roker.

Nou, volgens mij ben je als niet-rokende Christen niet beter als de rokende Christen. We zijn tenslotte allemaal even zondig. Maar de Bijbel is wel heel duidelijk: je lichaam, een tempel van de Heilige Geest. Kijk, en dan komt alles in een ander daglicht te staan denk ik...

Misschien is deze topic toch voor een andere rubriek bestemd...? Knipoog smiley

Laatst aangepast door
BEUN656
op woensdag 19 oktober 2011, 22:06
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 22:22

CARIEN982 schreef:
Ik heb een hekel aan klagen Leanne! Knipoog smiley

En over mn vriend heb ik niets te klagen, want hij is zo lief voor mij, echt een scheetje!! Verliefde smiley

Ik klaag niet,ik zeur!!! Boze smiley

Morgen mogen we een dag inspelen op ons innerlijk,oftewel onze empathie en emotie ontwikkelen Smiley die vol vragen zit Rollenspellen doen met zo'n ubervrolijke dame erbij........ook zo leuk........"gooi je gevoelens er uit maar blijf ze de baas!" en meer van die larie.........zucht...........

Even denken of ik nog meer te zaniken heb....... Lachende smiley

ps.nu weet ik nog niets van je vriend......is hij blond,rijk,knap,klein.......en zo?

Laatst aangepast door
LEANNE226
op woensdag 19 oktober 2011, 22:23
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 22:26

LEANNE226 schreef:

Morgen mogen we een dag inspelen op ons innerlijk,oftewel onze empathie en emotie ontwikkelen Smiley die vol vragen zit Rollenspellen doen met zo'n ubervrolijke dame erbij........ook zo leuk........"gooi je gevoelens er uit maar blijf ze de baas!" en meer van die larie.........zucht...........

ps.nu weet ik nog niets van je vriend......is hij blond,rijk,knap,klein.......en zo?

Tjonge wat kan jij klagen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
enne hij heet wil die van carien Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 22:43

VISSER278 schreef:
Waar ben je naartoe dan op vakantie? Ieder geval niet in zeeland want hier was het vandaag prachtig weer.

En in zeeland is het volgende week pas vakantie

omdat het in zeeland nú geen vakantie is, kan ik natuurlijk nú wél op vakantie in Zeeland zijn...dus....pas maar op.... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 22:44

BRIGIT826 schreef:
Hallo iedereen.

Ik ben net 2 weken proeflid geweest en heb nu een maandabonnement genomen. In deze tijd heb ik nu al verschillende mailtjes naar mannen
gestuurd, maar hooguit een enkeling stuurt een berichtje terug.
Volgens mij is het toch wel beleefd als je reageert op je mail. Ik begin hier eigenlijk een beetje van te balen Boze smiley
Het is mij echt niet gelijk om een relatie te doen, maar een beetje interesse tonen in iemand mag toch best wel volgens mij.

Gr. Brigit

had ik ook in hetbegin...een kaartje met hun verjaardag, niets.....nou ja...niet meteen opgeven.....das het beste wat ik heb gedaan......
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 22:45

Rommel is niets anders dan spulletjes die geen vaste plek hebben......
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 22:45

ERIKA129 schreef:
Tjonge wat kan jij klagen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
enne hij heet wil die van carien Knipoog smiley

nee toch, die van carien heet géén wil zover ik weet.... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 22:47

ERIKA129 schreef:
Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

Ik hoor/zie het al.........je hebt er weer geen woorden voor. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 22:49

TINK100 schreef:
had ik ook in hetbegin...een kaartje met hun verjaardag, niets.....nou ja...niet meteen opgeven.....das het beste wat ik heb gedaan......

Tja...mannen van Mars, toch? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 22:53

JOSINA022 schreef:
Tja...mannen van Mars, toch? Clown smiley

spelen gewoon 'hard to get' of hoort dat bij Venus.... Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 22:54

PIETER649 schreef:
ik was gisteren nog ff in zeeland en t was toen ook al mooi weer Smiley die vol vragen zit

Zou kunnen. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 22:56

ANNETTE050 schreef:
omdat het in zeeland nú geen vakantie is, kan ik natuurlijk nú wél op vakantie in Zeeland zijn...dus....pas maar op.... Lachende smiley met blinkend witte tanden

Oke dan ..................welkom in zeeland
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 23:01

MARRY942 schreef:
Datum: 4 november 2011
Plaats: St.Janskerk Gouda
Met medewerking van: Pianist Jan Vayne, Organist Martin Mans, Sopraan Petra Berger, Mannenkoor de Gouwestem en Vocalgroep Voice.
Intree best prijzig, maar het is je geld dubbel en dwars waard!
(32,00 euro) met kortingsbon uit kranten 25 euro.

Zolang die ene naam erbij staat is het mij nog geen duppie waard. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 23:08

VISSER278 schreef:
Zolang die ene naam erbij staat is het mij nog geen duppie waard. Huilende smiley, smiley in tranen

ja...dan is zelfs een duppie weggegooid geld... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 23:13

RELLOK036 schreef:
Heb je een credo of wat dan ook pleur het er maar neer.

GEEN GELD NAAR DE GRIEKEN!
Naar boven

Auteur Bericht
CARIEN982

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 23:40

LEANNE226 schreef:

------------------------

Hij is lief,...aantrekkelijk..... mooi figuurtje.....lang.....brede schouders....knaplelijk......en hij is helemaal verliefd op mij....dat is ook wederzijds .......de rest vertel ik niet hoor Leanne!! Knipoog smiley

Hij wil graag hier in brabant komen wonen, enne hij wil graag boer worden.....dus Wilwilwel ! Lachende smiley Leuk heh!!!

Laatst aangepast door
CARIEN982
op donderdag 20 oktober 2011, 00:19
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 23:41

BEUN656 schreef:
GEEN GELD NAAR DE GRIEKEN!
Natuurlijk wel, Beun. Niet dat we het leuk vinden, maar de kosten zijn tien keer zo hoog als we ze buiten sluiten. Dan gaan Spanje en Italië en dan slaat het over naar de hele Unie.
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: woensdag 19 oktober 2011, 23:50

CHATULIEM619 schreef:
Natuurlijk wel, Beun. Niet dat we het leuk vinden, maar de kosten zijn tien keer zo hoog als we ze buiten sluiten. Dan gaan Spanje en Italië en dan slaat het over naar de hele Unie.

Das indoctrine van de media! Bangmakerij!
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 00:18

VISSER278 schreef:
Als ik je vertel dat ik gewoon outlook gebruik , dus geen outlook-expres.....en windows XP , heb je dan nog meer tips voor me?
Want wat je gequot heb van maris dat ging over windows 7 en outlook expres , en daar kon ik niet mee vooruit.

Windows Mail, Outlook express zit niet meer in Windows 7..

Jammer maar helaas
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 00:21

PIETER649 schreef:
ik was gisteren nog ff in zeeland en t was toen ook al mooi weer Smiley die vol vragen zit

Lieten ze je zomaar binnen Pieter???
Had je je paspoort bij je???
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 00:29

CHATULIEM619 schreef:
Als je niet zonder elkaar kan, kan je ook niet met elkaar, is een wijsheid die mij verteld is. En daar zit in mijn ogen veel waarheid in. Je geliefde moet een aanvulling op je leven zijn, niet een invulling. Je moet jezelf niet verliezen in een relatie...Allemaal gemeenplaatsen, maar ze zijn wel waar.

Te vaak bij elkaar zijn kan averechts werken. Want het kost echt tijd aan de ander te wennen. Sommige mensen zijn al na een paar weken 24/7 bij elkaar, maar dat kan tot grote frictie leiden.

In hoeverre realiseer je dat de geliefde een aanvulling is op je leven Chat en waar zit daar de balans in.
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 00:33

CHATULIEM619 schreef:
Als je niet zonder elkaar kan, kan je ook niet met elkaar, is een wijsheid die mij verteld is. En daar zit in mijn ogen veel waarheid in. Je geliefde moet een aanvulling op je leven zijn, niet een invulling. Je moet jezelf niet verliezen in een relatie...Allemaal gemeenplaatsen, maar ze zijn wel waar.

Te vaak bij elkaar zijn kan averechts werken. Want het kost echt tijd aan de ander te wennen. Sommige mensen zijn al na een paar weken 24/7 bij elkaar, maar dat kan tot grote frictie leiden.

Als je liefde een aanvulling is en geen invulling, zul je elkaar te weinig naderen, omdat je de laatste stap niet echt durft te zetten. Het is niet erg jezelf eens te verliezen in elkaar.

Thomas
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 00:44

GERRIT084 schreef:
Tot de dag van vandaag ben ik nog nooit zo ver gekomen, jaren geleden even een kortstondige relatie, en dat was het dan. Het woordje trouwen was toen 1x gevallen, maar mijns inziens, was ik daar nog niet aan toe. Nu velen jaren later, was dat van toen een wijs besluit geweest. Maar als ik al een raad van iemand, of de ervaring zou moeten vragen. Is dat zeker niet op cm, dan ga ik liever naar een stel toe dat minimaal 40 jaar getrouwt is. En hoewel die volgens mij steeds dunner worden, zal trouwen voor mij geen optie meer zijn. (is niet veroordelend bedoeld) Maar is meer mijn inzicht van het heden. Maar ook dat kan verkeren.

Vele berichten op deze topic en dus ook deze bijdrage illustreert het verlangen naar die ware liefde en op zich begrijpelijk. Lief en leed te delen met een levenspartner die er altijd voor je is. Naar mate we ouder worden wordt dit gevoel sterker onderstreept en het juist ontkennen geeft mij meer het gevoel dat de pijn van innerlijk verdriet te meer uit uiting komt.
Op ieder z’n potje past een deksel zeg maar en de ware bestaat er voor iedereen.
Naar boven

Auteur Bericht
BEUN656

BerichtGeplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 02:32

LEONARD480 schreef:
Windows Mail, Outlook express zit niet meer in Windows 7..

Jammer maar helaas

Precies, maar dat was volgens mij de vraag niet. Maar dit klopt.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3001 3002 3003 3004 3005 3006 3007 ... 6194 Volgende
Pagina 3004 van 6194