ChristianMatch
 


Forum

Moppentrommel
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 20:02
 
Een vliegtuig stort neer in de jungle. De enige overlevende is John Woodhouse. Samen met zijn accordeon begeeft hij zich op weg naar de bewoonde wereld. Plots komt er een leeuw aanstormen. John Woodhouse begint op zijn accordeon te spelen, en de leeuw doet hem niks. Even later komt een tweede leeuw aanstormen. John Woodhouse begint nog wat harder te spelen, en ook deze leeuw doet hem niks. Dan komt er een derde leeuw aanstormen. John Woodhouse gaat nog harder spelen, maar de leeuw blijft doorlopen en vreet hem helemaal op. Zitten er twee apen in de boom. Zegt de ene tegen die andere: 'Ik heb het je toch gezegd. Als die dove straks komt: die heeft hem!'
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 20:03
 
's Ochtends gaat Ria Lubbers uit rijden met de spiksplinternieuwe auto van Ruud. Als Ruud 's avonds thuis komt, zegt Ria: 'Ik heb een goede en een slechte mededeling. Ik begin maar met de goede mededeling: de airbag in onze nieuwe auto doet 't prima...' Coole smiley met zonnebril Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 20:05
 
Een breedbek-kikker loopt door de wei en komt een paard tegen. Pratend met zijn brede bek, vraagt de kikker aan het paard: 'Wat eet jij zo de hele dag?' 'Gras,' zegt het paard. 'O,' zegt de breedbek-kikker, 'da's interessant'. En hij loopt weer door. Komt 'ie een konijn tegen en vraagt: 'Wat eet jij zo de hele dag?' 'Klavertjes,' zegt het konijn. 'O,' zegt de breedbek-kikker, 'da's interessant'. En hij loopt weer door. Komt 'ie bij een ooievaar. 'Wat eet jij zo de hele dag?' vraagt de breedbek-kikker. 'Breedbek-kikkers,' zegt de ooievaar. Zegt de breedbek-kikker met een toegeknepen mondje: 'Nóóit van gehoord!' Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 20:05
 
heerlijk gevoel he roos, om door Hem zelf gedragen te worden; wat kun je nog meer wensen!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 20:07
 
Er komt een vertegenwoordiger in stofzuigers langs bij een boerderij. Hij belt aan, de boerin doet open. De vertegenwoordiger begint te praten: 'Dag mevrouw, ik ben vertegenwoordiger van hele goede stofzuigers: die zuigen echt alles, maken alles schoon. En om het te bewijzen, maak ik nu uw tapijt even vuil.' En de vertegenwoordiger gooit een hele doos met vuiligheid over de vloerbedekking en zegt: 'Met mijn stofzuiger maak ik dat weer helemaal brandschoon. Ik garandeer u: elke korrel die blijft liggen, eet ik persoonlijk van de vloer.' Zegt de boerin: 'Nou begin dan maar vast te eten, want we hebben geen elektriciteit.' Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LILIAN090





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 20:07
 
ik heb laatst voor een vriend van me een bijbel gekocht voor zn verjaardag, die wou hij graag hebben maar hij had er het geld niet voor..
En eigenlijk kon het bij mij ook ff niet uit die maand maar ik wou het hem zo graag geven dat ik t gewoon gedaan heb.
een dag later kreeg ik een brief van de energiemaatschappij dat ik 110 euro terug kreeg en nog een dag later kreeg ik bijna 800 euro van de belastingdienst!

zelfs financieel is God er voor je :)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 20:14
 
Ja Thanx Chris de Forum weer terug is Coole smiley met zonnebril
Wil jullie allen een KNUFFEL geven Engeltje smiley

Hartelijke groet,

mij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 20:17
 
JOLAN931 schreef:
Hier voor doeshie een wilekeurige achterkant gekopieerd:

Is het mysterie fictie of werkelijkheid?
Moord en intriges vieren hoogtij

Een beroemde thrillerauteur verhuist naar Cape Refuge. Ex-gedetineerde Sheila Caruso – de moeder van Sadie – is dolblij wanneer hij haar een baan aanbiedt. Als er een moord wordt gepleegd op een tiener, ontdekt ze dat de omstandigheden exact overeenkomen met een scène uit een boek van de schrijver. Cade gaat op onderzoek uit, maar raakt al snel verstrikt in een web van leugens en bedrog.


beetje van alles wat...moord, liefde, zeker niet zoetsappig, maar wel christelijk.

Oke gaan we zeker proberen klinkt heeel goed Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IRIS659





Berichten: 1

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 20:18
 
Boerenkool met worst!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SMILEY462





Berichten: 44

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 20:45
 
LILIAN090 schreef:
ik heb laatst voor een vriend van me een bijbel gekocht voor zn verjaardag, die wou hij graag hebben maar hij had er het geld niet voor..
En eigenlijk kon het bij mij ook ff niet uit die maand maar ik wou het hem zo graag geven dat ik t gewoon gedaan heb.
een dag later kreeg ik een brief van de energiemaatschappij dat ik 110 euro terug kreeg en nog een dag later kreeg ik bijna 800 euro van de belastingdienst!

zelfs financieel is God er voor je :)



hu, ik moest even bijna 3000 euries huursubsidie terug betalen...wil je niet weten zeker wat ik dacht he?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SMILEY462





Berichten: 44

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 20:49
 
MARISKA601 schreef:
hedenavond zag ik een rooie balk.


beter een balk dan een splinter
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
INEZ910





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 20:58
 
De drie boeken van Stieg Larsson, (de Millennium triologie), super spannend, heerlijk dikke boeken om lui op de bank of tegen de verwarming aan uit te lezen!! Geniet!! Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 21:09
 
verwijderd door mezelf.

Laatst aangepast door
MARISKA601
op vrijdag 8 januari 2010, 23:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 21:13
 
Quote:
JOLAN931 schreef:
Iedere nacht om 6 minuten over 1.
Betekend dat dat we naar bed moeten ofzo??

Maar Jolan, op dat tijdstip moet je allang op bed liggen! Je laat je leven toch niet ontwrichten door CM hè???

OO nee, natuurlijk niet.
ben nu alleen dag en nacht online Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DIKKIE717





Berichten: 74

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 21:26
 
MARIJAN072 schreef:
Maar Jolan, op dat tijdstip moet je allang op bed liggen! Je laat je leven toch niet ontwrichten door CM hè??? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Lachende smiley Clown smiley


eigenlijk zou cm om 24 uur moeten stoppen en om 5 uur weer beginnen,en op zondag gewoon uit de lucht
dat zal voor een hoop mensen een stuk rust geven..
zondag rustdag zetten ze er boven,het is een en al onrust,ze zijn amper uit bed of cm gaat aan tot kerk tijd als ze gaan.
in de kerk als de wet gelezen wordt gaan de oor doppen in,en uit de kerk gaan ze de heele dag verder,dat is dan de zogenaamde (on)rustdag
dus s nachts en s zondags uit de lucht die handel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JAN105





Berichten: 5

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 21:44
 
Het standpunt van de SGP snap ik wel en ik vind het een goed standpunt wat ingenomen. Het gaat uiteindelijk om de verovering en overheersing van het Westen.

Het is niet meeliften op Wilders.

Het is een uiting geven aan gevoelens die er onder christenen leven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 21:52
 
SMILEY462 schreef:
hu, ik moest even bijna 3000 euries huursubsidie terug betalen...wil je niet weten zeker wat ik dacht he?

Gewoon lachen en zwaaien, lachen en zwaaien Clown smiley
(Bron: Madagascar/Remco)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIESBETH326





Berichten: 456

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 21:53
 
Geloof weet nooit waar het naartoe wordt geleid, maar het kent en bemint Degene die het leidt.
Oswald Chambers


Laatst aangepast door
LIESBETH326
op donderdag 3 december 2009, 21:54
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BULLDOG524





Berichten: 109

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 21:59
 
[edit: de volgende keer dat hier schuine moppen worden getapt worden er mensen van de site verwijderd, dit is al eerder aan de orde geweest.]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op vrijdag 4 december 2009, 10:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SMILEY462





Berichten: 44

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 21:59
 
JAN105 schreef:
Het standpunt van de SGP snap ik wel en ik vind het een goed standpunt wat ingenomen. Het gaat uiteindelijk om de verovering en overheersing van het Westen.

Het is niet meeliften op Wilders.

Het is een uiting geven aan gevoelens die er onder christenen leven.


de sgp wil toch zelf ook hun eigen scholen ed? tis een grondrecht om je godsdienst te belijden, dus ook voor de vreemdeling die in onze stede woont....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 22:00
 
Gelukkig is voor velen CM ook een rustpunt, een plek om even lekker op adem te komen, om er voor elkaar te zijn, precies wat God ons wil geven...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BULLDOG524





Berichten: 109

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 22:01
 
Een dokter denkt na en vraagt zich af of een gek een beetje verstand heeft. Hij tekent op de muur een deur en roept naar de gekken dat ze vrij zijn. Alle gekken knallen tegen de muur behalve een gek die lacht. De dokter vraagt waarom ie lacht, de gek zegt: 'ik heb de sleutel!'
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SMILEY462





Berichten: 44

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 22:03
 
DIKKIE717 schreef:
eigenlijk zou cm om 24 uur moeten stoppen en om 5 uur weer beginnen,en op zondag gewoon uit de lucht
dat zal voor een hoop mensen een stuk rust geven..
zondag rustdag zetten ze er boven,het is een en al onrust,ze zijn amper uit bed of cm gaat aan tot kerk tijd als ze gaan.
in de kerk als de wet gelezen wordt gaan de oor doppen in,en uit de kerk gaan ze de heele dag verder,dat is dan de zogenaamde (on)rustdag
dus s nachts en s zondags uit de lucht die handel


nou maar niet voor u te hopen dat je om 5 voor 12 een mail krijgt van een schone die je wil openen die mail dus, en het kan dan niet meer. heb je een onrustige zondag denk ik? dan ren je als cm weer in de lucht is naar je pc, blijkt het enkel een knipoog te zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BULLDOG524





Berichten: 109

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 22:03
 
[edit: de volgende keer dat hier schuine moppen worden getapt worden er mensen van de site verwijderd, dit is al eerder aan de orde geweest.]

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op vrijdag 4 december 2009, 10:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 22:05
 
DIKKIE717 schreef:
eigenlijk zou cm om 24 uur moeten stoppen en om 5 uur weer beginnen,en op zondag gewoon uit de lucht
dat zal voor een hoop mensen een stuk rust geven..
zondag rustdag zetten ze er boven,het is een en al onrust,ze zijn amper uit bed of cm gaat aan tot kerk tijd als ze gaan.
in de kerk als de wet gelezen wordt gaan de oor doppen in,en uit de kerk gaan ze de heele dag verder,dat is dan de zogenaamde (on)rustdag
dus s nachts en s zondags uit de lucht die handel
Er zijn christenen die anders denken over de invulling van de zondag. Dus niet meteen mensen veroordelen die zondags gezellig willen chatten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 22:05
 
"SGP" schreef:
en te bevorderen dat wijze terughoudendheid in acht wordt genomen ten aanzien van dergelijke uitingen,

Juist het vragen om deze terughoudendheid in symbolen baart mij zorgen. Want het ligt precies in de lijn van de burka en de discussie over het dragen van een kruis als symbool van het christelijke geloof die enige tijd terug even oplaaide in den lande. Vandaar dat ik het een beetje vreemd vind dat de SGP met zoiets komt, aangezien zij toch juist graag uiting willen geven aan hun geloof. Zoals Smiley ook al aangeeft is het dan vreemd om anderen dat niet te gunnen. Dat heet dan welhaast dictatoriaal bewind.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WIM499





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 22:09
 
I WALK THE LINE (JOHNNY CASH)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SMILEY462





Berichten: 44

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 22:09
 
HENK710 schreef:
Juist het vragen om deze terughoudendheid in symbolen baart mij zorgen. Want het ligt precies in de lijn van de burka en de discussie over het dragen van een kruis als symbool van het christelijke geloof die enige tijd terug even oplaaide in den lande. Vandaar dat ik het een beetje vreemd vind dat de SGP met zoiets komt, aangezien zij toch juist graag uiting willen geven aan hun geloof. Zoals Smiley ook al aangeeft is het dan vreemd om anderen dat niet te gunnen. Dat heet dan welhaast dictatoriaal bewind.

straks nog een drie delig pak....zwart. ik heb ook een kruisje om mn nek. is daar een discussie over geweest? ik word amish
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 22:11
 
verwijderd door mijzelf.

Laatst aangepast door
MARISKA601
op vrijdag 8 januari 2010, 21:38
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: donderdag 3 december 2009, 22:11
 
SMILEY462 schreef:
nou maar niet voor u te hopen dat je om 5 voor 12 een mail krijgt van een schone die je wil openen die mail dus, en het kan dan niet meer. heb je een onrustige zondag denk ik? dan ren je als cm weer in de lucht is naar je pc, blijkt het enkel een knipoog te zijn.

Jasses die verrotte knipogen ook altijd. Zijn echt niet goed voor een mens. Ze verstoren zelfs je zondagsrust Clown smiley


Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 6194 Volgende
Pagina 7 van 6194