ChristianMatch
 


Forum

benny hinn gaat vreemd
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
DAVID923





Berichten: 641

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 10:05
 
uiteraard had ik al geen hoge pet op van deze charlatan, maar aan de vrucht herkent met de boom?


http://apprising.org/2010/07/25/benny-hinn-and-paula-white-respond-to-false-and-misleading-news/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 10:27
 
DAVID923 schreef:
uiteraard had ik al geen hoge pet op van deze charlatan, maar aan de vrucht herkent met de boom?


http://apprising.org/2010/07/25/benny-hinn-and-paula-white-respond-to-false-and-misleading-news/

Haha, Benny Hinn gaat vreemd....

Dat was toch al jaren geleden zo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARNOLD765





Berichten: 60

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 10:42
 
aan de vrucht kent men de boom toch
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 10:45
 
De ene voorganger vlucht met 300.000 euro naar Mexico.

De andere voorganger kom ik tegen in de vedeotheek bij de XXX dvd's.

En dat zijn effe 2 dingen die ik me nu effe kan herinneren.

Nu heb ik hiero iemand gevonden.
Maar ja, die woont wel 350 km bijmij vandaan.
Dusz, dan zijn we bij mij, dan bij hem.

Nou mag hij niet meer meedoen aan het avondmaal.

Erger nog, kerkraad op bezoek, en dreigen met verlies van het eeuwige leven.

En dan probeer ik me staande te houden.

Ik zelf wil God recht in de ogen aan kunnen kijken.

En ach, Benny Hinn....Wie weet is hij die ministry wel heel integer begonnen, en bezwijkt voor de zonde ofzo.
Ik wil even liever niet oordelen snappie?

Geld ook voor de 2 voorbeelden die ik heb aangehaald hierboven.

Iedereen moet zichzelf beproeven, staat ergens.

En ach, die kerkraad met zijn dreigingen, zie ik als de zóveelste beproeving in de 20 jaar dat ik gelovig ben.

Fijne zondag!

Shanita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SAM876





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 10:53
 
DAVID923 schreef:
uiteraard had ik al geen hoge pet op van deze charlatan, maar aan de vrucht herkent met de boom?


http://apprising.org/2010/07/25/benny-hinn-and-paula-white-respond-to-false-and-misleading-news/

Hijzelf en ook Paula White spreken het tegen, en er is niet meer te zien op de foto dan dat ze elkaars hand vasthouden. The Enquirer (waarin het artikel stond) schijnt ook niet zo betrouwbaar te zijn met zijn informatie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LAURENS814





Berichten: 83

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:16
 
DAVID923 schreef:
uiteraard had ik al geen hoge pet op van deze charlatan, maar aan de vrucht herkent met de boom?


http://apprising.org/2010/07/25/benny-hinn-and-paula-white-respond-to-false-and-misleading-news/

Het zal mij een worst zijn wat die Hin allemaaluitvreet. Ik ken hem niet en geef geen oordeel over zijn gedrag. Omdat ik hem niet ken, is hij voor mij net als iemand die nooit bestaan heeft. Hin speelt geen rol in mijn leven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIEKE897





Berichten: 486

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 13:00
 
DAVID923 schreef:
uiteraard had ik al geen hoge pet op van deze charlatan, maar aan de vrucht herkent met de boom?


http://apprising.org/2010/07/25/benny-hinn-and-paula-white-respond-to-false-and-misleading-news/


heb je concrete bewijzen David? Dat jij geen hoge pet van iemand op hebt is je goed recht...maar kom dan wel met goede argumenten en niet één of ander artikel ....ik noem dat meegaan in kwaadsprekerij.
Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZIVAATJE309





Berichten: 226

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 13:47
 
MARIEKE897 schreef:
heb je concrete bewijzen David? Dat jij geen hoge pet van iemand op hebt is je goed recht...maar kom dan wel met goede argumenten en niet één of ander artikel ....ik noem dat meegaan in kwaadsprekerij.
Boze smiley

Ben het helemaal met Marieke eens.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 14:10
 
Google maar even. Dat is al járen bekend in zoveel verschillende artikelen.
Er was een paar jaren terug ook een documentaire erover.
Dan kon je onder andere in zen kleedkamer kijken met al die sjieke pakken enzo.

Fijne zondag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DAVID923





Berichten: 641

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 14:13
 
MARIEKE897 schreef:
heb je concrete bewijzen David? Dat jij geen hoge pet van iemand op hebt is je goed recht...maar kom dan wel met goede argumenten en niet één of ander artikel ....ik noem dat meegaan in kwaadsprekerij.
Boze smiley

nog een link over het vreemdgaan, deze staat wat hoger in aanzien, is geen prive ofzo..

http://www.thestar.com/news/gta/article/839668--married-toronto-preacher-benny-hinn-romantically-linked-to-healer?bn=1

ik zei charlatan, omdat ik de leer ken die hij preekt en veel gezien en gelezen heb over deze man, en zijn ahnden en wandel.

zie ook:

http://www.thestar.com/news/gta/article/839668--married-toronto-preacher-benny-hinn-romantically-linked-to-healer?bn=1

en:

http://www.toetsalles.nl/

dan onder personentoest kijken en daar is echt overweldigend bewijs.
(nu moeten jullie kijken ool, als je aan me twijvelde)

deze is echt hard:

http://www.google.nl/search?q=many+faces+of+benny+hinn&tbo=p&tbs=vid%3A1&source=vgc&hl=nl&aq=f


Laatst aangepast door
DAVID923
op zondag 1 augustus 2010, 14:22
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 14:29
 
DAVID923 schreef:
uiteraard had ik al geen hoge pet op van deze charlatan, maar aan de vrucht herkent met de boom?


http://apprising.org/2010/07/25/benny-hinn-and-paula-white-respond-to-false-and-misleading-news/


Stel dat jij de mist in zou gaan David, zou je het goed vinden als dat dan hier publiekelijk werd geplaatst ??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 14:53
 
Die benny Hinn is een publieke bekend figuur in Amerika.
Net zoiets als iemand in de politiek, zo bekend, zeg maar.
Da's toch ff heel iets anders dan?
Wij hebben het hier toch niet over een member van cm of iets dergelijks???????????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 14:57
 
DAVID923 schreef:
nog een link over het vreemdgaan, deze staat wat hoger in aanzien, is geen prive ofzo..

http://www.thestar.com/news/gta/article/839668--married-toronto-preacher-benny-hinn-romantically-linked-to-healer?bn=1

ik zei charlatan, omdat ik de leer ken die hij preekt en veel gezien en gelezen heb over deze man, en zijn ahnden en wandel.

zie ook:

http://www.thestar.com/news/gta/article/839668--married-toronto-preacher-benny-hinn-romantically-linked-to-healer?bn=1

en:

http://www.toetsalles.nl/

dan onder personentoest kijken en daar is echt overweldigend bewijs.
(nu moeten jullie kijken ool, als je aan me twijvelde)

deze is echt hard:

http://www.google.nl/search?q=many+faces+of+benny+hinn&tbo=p&tbs=vid%3A1&source=vgc&hl=nl&aq=f

Deze linken allang gelezen.

Dit was circa 10 jaar geleden algemeen bekend nieuws in delen van de christelijke wereld waar ik in zat hoor.

Anyway, bedankt voor de linken ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:16
 
Zijn we nu al zo ver gezonken dat dit een interessant gespreksonderwerp moet zijn voor "Christelijk leven" Smiley die vol vragen zit


Chris, hier mag toch zeker wel een slotje op? Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:23
 
Dit onderwerp hoort niet op een forum of wat dan ook thuis.
Zo ben je zelf bezig met het verspreiden van laster.



Chris verwijder svp dit hele topic.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 16:06
 
Waarheid is waarheid ook al is tie triest, zeg maar.

Wat te denken van al die mensen die toendertijd wél in die Benny geloofden. Video's va hem kochten. Geld overmaakten. Enzovoort.

En dan erachter komen dat je al die tijd bedrogen bent, zeg maar.

Die mensen zijn belangrijker als hele Benny denk ik zelf.

Wel een hele fijne zondag, dit is niet negatief bedoeld.
Natuurlijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DAVID923





Berichten: 641

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 16:13
 
wat als het nu waar is?
hoofd in het zand? slotje dus maar?
triest..

ow en shanita, ik ben er dus laat bij Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 17:08
 
DAVID923 schreef:
wat als het nu waar is?
hoofd in het zand? slotje dus maar?
triest..

ow en shanita, ik ben er dus laat bij Knipoog smiley Coole smiley met zonnebril

Hoezo is het hier niet verder bespreken gelijk aan hoofd in het zand steken?
  1. Ja, het is spijtig dat deze man een dergelijke misstap heeft begaan. Maar niet meer of minder spijtig dan dat die medechristen elders het heeft gedaan.
  2. Wat kunnen wij hier doen in deze situatie, behalve de man opdragen aan God? Waarom zouden we deze man hier verder beschimpen, zonder dat we hem echt kennen en zonder dat hij ooit zal kunnen reageren? Maakt ons dat niet minstens net zo zondig als deze man? Immers wie een van de geboden overtreedt, overtreedt ze allemaal.
  3. Het is altijd zo makkelijk om mensen op afstand af te kraken. Laten we ons toch vooral bezighouden met ons eigen leven, want daar hebben we vaak onze handen al vol aan (en daar hebben we wél invloed).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 18:04
 
Mag mensen toch wel waarschuwen? voor deze man?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 18:43
 
SHANITA130 schreef:
Mag mensen toch wel waarschuwen? voor deze man?

Heb je vanuit een betrouwbare bron, dus niet de media, vernomen dat het verhaal echt waar is Smiley die vol vragen zit
Zo ja én zo nee, waar moet je een ander dan precies voor waarschuwen???

Let op! Deze man is zondig! Dat kan echt niet hoor als christen...das eeuwige verdoemenis Boze smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SAM876





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 18:56
 
TESSYBEAR731 schreef:
Heb je vanuit een betrouwbare bron, dus niet de media, vernomen dat het verhaal echt waar is Smiley die vol vragen zit
Zo ja én zo nee, waar moet je een ander dan precies voor waarschuwen???

Let op! Deze man is zondig! Dat kan echt niet hoor als christen...das eeuwige verdoemenis Boze smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Wie zegt dat bijvoorbeeld Shanita of David923 wel te vertrouwen zijn!! Ieder mens heeft zijn problemen of dingen. Laat wie zonder zonde is... Men gaat hier puur af op geruchten en neemt ze als waarheid aan. Dit kan naar mijn idee inderdaad niet. We hebben nu David Maasbach gehad en zijn dus begonnen met Benny Hinn, wie is de volgende????? Dit doet me denken aan iemand die hier op het forum in het verleden ook zijn lijstje met "dwaalleraren" aan het afwerken was. Gaan we nu weer die kant op??? En wat wil je hiermee eigenlijk bereiken? Laat ieder voor zichzelf dit soort mensen "beproeven" in afhankelijkheid van God. Misschien hebben Shanita en David923 het wel helemaal verkeerd. Excuses dat ik jullie namen noem maar jullie lijken beiden nogal eensgezind te zijn.


Laatst aangepast door
SAM876
op zondag 1 augustus 2010, 19:00
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARGREET933





Berichten: 55

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 18:57
 
DAVID923 schreef:
uiteraard had ik al geen hoge pet op van deze charlatan, maar aan de vrucht herkent met de boom?
( en wat is eigenlijk een charlatan?)

http://apprising.org/2010/07/25/benny-hinn-and-paula-white-respond-to-false-and-misleading-news/

of petje af voor deze dienstknecht van onze GOD van de BIJBEL.
en niet zo snel iemand veroordelen, dat moet men maar aan de HERE overlaten, met al die praatjes in deze wereld.
weet je nog deze Woorden van de HERE JEZUS zelf = van, WIE ZONDER ZONDE IS WERPE DE EERSTE STEEN.
Amen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DAVID923





Berichten: 641

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 20:17
 
als jullie klaar zijn met de one-liners, en drogredenen, mogen jullie even de links bekijken, want er staat veel als feiten vast, zowel de leer als de missers. graag inhoudelijk reageren, dan alles naief met de mantel der liefde te bedekken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SAM876





Berichten: 8

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 20:44
 
DAVID923 schreef:
als jullie klaar zijn met de one-liners, en drogredenen, mogen jullie even de links bekijken, want er staat veel als feiten vast, zowel de leer als de missers. graag inhoudelijk reageren, dan alles naief met de mantel der liefde te bedekken.

Sorrie, David je toon bevalt me niet en ik heb wel wat beters te doen! Veel succes met je missie!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 22:09
 
DAVID923 schreef:
als jullie klaar zijn met de one-liners, en drogredenen, mogen jullie even de links bekijken, want er staat veel als feiten vast, zowel de leer als de missers. graag inhoudelijk reageren, dan alles naief met de mantel der liefde te bedekken.


Beste David, een paar weken geleden schreef jij hier iets in het forum over een benauwd moment wat je had meegemaakt in je prive leven. Stel nu even dat je dat niet openbaar had gemaakt, maar dat iemand anders dat voor jou had gedaan, zonder jouw toestemming. Je geeft aan theologie te studeren, dus heb je net als Hinn een voorbeeldfunctie, toch ?? Zou je dan met dezelfde uitspraak komen als hier boven ??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 23:55
 
MARIEKE897 schreef:
heb je concrete bewijzen David? Dat jij geen hoge pet van iemand op hebt is je goed recht...maar kom dan wel met goede argumenten en niet één of ander artikel ....ik noem dat meegaan in kwaadsprekerij.
Boze smiley

met je eens, makkelijke manier om iemand in een kwaad daglicht te stellen en meedoen aan roddel, niet erg christelijk David, afoei!
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DAVID923





Berichten: 641

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 10:15
 
MIEKE364 schreef:
met je eens, makkelijke manier om iemand in een kwaad daglicht te stellen en meedoen aan roddel, niet erg christelijk David, afoei!
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

jullie reageren wel, maar gaan nergens inhoudelijk op in, en dan presenteer ik de FEITEN, dan gaat de deur dicht.
op het randje van sektarisch gedrag.

LOL! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DAVID923





Berichten: 641

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 10:16
 
CROSSROAD317 schreef:
Beste David, een paar weken geleden schreef jij hier iets in het forum over een benauwd moment wat je had meegemaakt in je prive leven. Stel nu even dat je dat niet openbaar had gemaakt, maar dat iemand anders dat voor jou had gedaan, zonder jouw toestemming. Je geeft aan theologie te studeren, dus heb je net als Hinn een voorbeeldfunctie, toch ?? Zou je dan met dezelfde uitspraak komen als hier boven ??

dat was geen vreemdgaan, en ik heb het ook ver zijn valse leer, niet zijn prive leven. mijn moment was niet te vergelijken, en dat heb ik gelijk erkent en pak ik aan. groot verschil!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: maandag 2 augustus 2010, 11:26
 
TESSYBEAR731 schreef:
Heb je vanuit een betrouwbare bron, dus niet de media, vernomen dat het verhaal echt waar is Smiley die vol vragen zit
Zo ja én zo nee, waar moet je een ander dan precies voor waarschuwen???

Let op! Deze man is zondig! Dat kan echt niet hoor als christen...das eeuwige verdoemenis Boze smiley Smiley met dichtgeplakte mond

HA Tesseybear!

Zo bedoel ik het natuurlijk helemaal niet.

Ik heb hiero eerder al geschreven dat ik niet wil oordelen. Dat die man in het begin best wel integer kan zijn geweest. en is verleid door de zonde, zoiets.

Natuurlijk geloof ik hélemaal niet in hel en verdoemenis voor christenen, wat die man dus is, een christen.
Ik geloof juíst in "eens gered altijd gered". ;) :)

Alleen...áls die man ís afgedwaald dan vind ik dus wel, dat anderen dat moeten weten. Reden staat in mijn vorige posting. Dat ze dvd's gaan kopen, boeken, geld overmaken enzovoort.

Snappie?

Fijne Maandag!!!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Pagina 1 van 1