ChristianMatch
 


Forum

Queen and gospel
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
RICHARDRI464





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 21:32
 
http://www.youtube.com/watch?v=kzVISN05sEM

Wie kent dat nummer? Leuk nummer! Later ging hij volgens mij zich meer afkeren van God.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 21:38
 
RICHARDRI464 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=kzVISN05sEM

Wie kent dat nummer? Leuk nummer! Later ging hij volgens mij zich meer afkeren van God.

Ken het niet. Als je het www adres zo effen noteert wordt het gelijk doorgelinkt.

In het reageer vakje
eerst op url klikken dan web-adres kopieren en achter de url plakken en dan weer op url klikken.

Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 21:51
 
http://www.youtube.com/watch?v=kzVISN05sEM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 21:58
 
MARISKA601 schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=kzVISN05sEM

Goed zo Mariska !! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RICHARDRI464





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:29
 
dankje, hij gaat dan wel weg van CM!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 22:59
 
RICHARDRI464 schreef:
dankje, hij gaat dan wel weg van CM!



Rechter muisknop, selecteer "openen in nw tabblad", en dan blijf je op CM
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:46
 
topnummer, net als de rest van hun repertoire. staat hier voor, ik denk, 90% in de kast.

als fijn heiden mag je dat in de kast hebben staan, naast o.a. The Who, Alan Parsons ,Toto en Rammstein.


Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op woensdag 11 augustus 2010, 23:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GEHOLI202





Berichten: 39

BerichtGeplaatst: woensdag 11 augustus 2010, 23:57
 
GRIFFIN748 schreef:
topnummer, net als de rest van hun repertoire. staat hier voor, ik denk, 90% in de kast.

als fijn heiden mag je dat in de kast hebben staan, naast o.a. The Who, Alan Parsons ,Toto en Rammstein.

Vraagje:

Kunnen jullie met goed fatsoen genieten van , ik noem maar wat:

"Sympathy for the devil" van de Rolling Stones??

Persoonlijk kan ik niet anders dan de radio uitzetten...........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 01:07
 
GEHOLI202 schreef:
Vraagje:

Kunnen jullie met goed fatsoen genieten van , ik noem maar wat:

"Sympathy for the devil" van de Rolling Stones??

Persoonlijk kan ik niet anders dan de radio uitzetten...........

waarom niet? ik weet overigens niet of 'genieten' het goede woord is.
(ik vind muziek van Rammstein op z'n tijd goed, maar of ik dat als 'genieten' bestempel... Twijfelende smiley ik hoef het niet dagelijks te horen, laat ik het zo zeggen )

als je alle songteksten zou gaan vertalen en dan bepalen of je er wel of niet naar mag luisteren, wordt het denk ik heel stil in huis. dan zou je zelfs niet eens naar b.v. Wim Sonneveld mogen/kunnen luisteren. 't is misschien wat gechargeerd, maar 'you get the point'?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLIE400





Berichten: 146

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 12:42
 
persoonlijk houd ik van heel veel muziek van hardrock tot klassiek.
Grens die ik daarin heb ligt bij het gevoel dat ik van muziek krijg.
En probeer zo goed mogelijk mij daarin te laten leiden door de Geest.
Maar er zijn inderdaad ook nummers waar ik niet meer naar wil luisteren.
Willie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RICHARDRI464





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 16:47
 
Rammstein weet ik niet ik word er raar van in mijn hoofd en word er erg onrustig van dus ik zou er persoonlijk niet naar luisteren. Joe Schimmel (van http://www.goodfight.org is er ook niet erg lovend over maar goed ik zou ook over hem ook een video reportage van kunnen maken! Ik denk dat het wel goed is dat je de lyrics doorneemt waarover ze zingen.

Laatst aangepast door
RICHARDRI464
op donderdag 12 augustus 2010, 16:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: donderdag 12 augustus 2010, 22:20
 
RICHARDRI464 schreef:
Rammstein weet ik niet ik word er raar van in mijn hoofd en word er erg onrustig van dus ik zou er persoonlijk niet naar luisteren. Joe Schimmel (van http://www.goodfight.org is er ook niet erg lovend over maar goed ik zou ook over hem ook een video reportage van kunnen maken! Ik denk dat het wel goed is dat je de lyrics doorneemt waarover ze zingen.

de intentie van die site ontgaat mij ten enen male. wat ik er zo van zie is dat het:
1. een amerikaanse site is en DUS met een flinke korrel zout moet worden genomen.
2. uit voorgaande de conclusie mag worden getrokken dat geen enkele muziekstroming goed genoeg is voor christelijke (amerikaanse) luisteraars.
3. gelukkig ben ik niet verplicht om me aan het oordeel van deze site te houden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RICHARDRI464





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 02:03
 
Ook www.naarhouse.nl werkt hiermee. Misschien goed idee dat je de muziek gaat onderzoeken wat wel of niet goed is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 09:58
 
RICHARDRI464 schreef:
Ook www.naarhouse.nl werkt hiermee. Misschien goed idee dat je de muziek gaat onderzoeken wat wel of niet goed is.

betekent dat dat ik dan zèlfs niet meer naar Sky Radio mag luisteren?
of (zoals nu op 102.1FM) Phil Collins...('Jesus, he knows me...' waarin de amerikaanse 'evangelisten' op de hak worden genomen)

je kan ook 'te ver' gaan... Clown smiley


Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op vrijdag 13 augustus 2010, 10:06
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLIE400





Berichten: 146

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 11:15
 
GRIFFIN748 schreef:
betekent dat dat ik dan zèlfs niet meer naar Sky Radio mag luisteren?
of (zoals nu op 102.1FM) Phil Collins...('Jesus, he knows me...' waarin de amerikaanse 'evangelisten' op de hak worden genomen)

je kan ook 'te ver' gaan... Clown smiley

Nou vind ik sky radio wel heel erg hoor Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 11:32
 
WILLIE400 schreef:
Nou vind ik sky radio wel heel erg hoor Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ben je niet de enige: 15.000 keer hetzelfde deuntje op een dag... Kotsende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROOS166





Berichten: 42

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 12:49
 
GRIFFIN748 schreef:
ben je niet de enige: 15.000 keer hetzelfde deuntje op een dag... Kotsende smiley
Gefrustreerde smiley

Smiley met dichtgeplakte mond hahahah iddd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 13:47
 
Noem mij gek hoor...

Maar ik vind juist heel vaak in "hedendaagse" muziek een boodschap waar ik als christen heel veel mee kan!
Natuurlijk zijn er ook genoeg nummers waar de tekst gewoon niet van kan, nou ja...in dat geval zet ik het uit.


Ja, ik bén het ook...weet het gelukkig van mezelf...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 13:56
 
GRIFFIN748 schreef:
betekent dat dat ik dan zèlfs niet meer naar Sky Radio mag luisteren?
of (zoals nu op 102.1FM) Phil Collins...('Jesus, he knows me...' waarin de amerikaanse 'evangelisten' op de hak worden genomen)

je kan ook 'te ver' gaan... Clown smiley

correctie: Genesis... ! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 15:54
 
SUSANNAH475 schreef:
correctie: Genesis... ! Clown smiley

jij kan het weten, je bent tenslotte ouder dan ik Clown smiley

maarreh: Genesis=Phil Collins=Genesis

overigens is de Saab 9000 'Golfplaat' m.i.v. vandaag geen 'Golfplaat' meer....(nieuw schermpie gemonteerd Lachende smiley ja, in dezelfde kleur ook nog.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 18:08
 
GRIFFIN748 schreef:
jij kan het weten, je bent tenslotte ouder dan ik Clown smiley

maarreh: Genesis=Phil Collins=Genesis

overigens is de Saab 9000 'Golfplaat' m.i.v. vandaag geen 'Golfplaat' meer....(nieuw schermpie gemonteerd Lachende smiley ja, in dezelfde kleur ook nog.

Phil Collins was volgens mij aanvankelijk de drummer in de groep Genesis, Peter Gabriel de zanger en toen Peter Gabriel opstapte nam Phil de zang over dacht ik.
De CD "We can't dance" (waar ook het nummer "Jesus He knows me" op staat) van Genesis is idd. met Phil Collins als leadzanger, later ging Phil Collins solo.
Ergens heb ik er nooit echt wat christelijks aangevonden aan dat nummer, maar hey, wie weet denkt er iemand die Jezus wil ik kennen... Knipoog smiley (al gaat het niet echt om wie er gelijk heeft...)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 18:12
 
SUSANNAH475 schreef:
Phil Collins was volgens mij aanvankelijk de drummer in de groep Genesis, Peter Gabriel de zanger en toen Peter Gabriel opstapte nam Phil de zang over dacht ik.
De CD "We can't dance" (waar ook het nummer "Jesus He knows me" op staat) van Genesis is idd. met Phil Collins als leadzanger, later ging Phil Collins solo.
Ergens heb ik er nooit echt wat christelijks aangevonden aan dat nummer, maar hey, wie weet denkt er iemand die Jezus wil ik kennen... Knipoog smiley (al gaat het niet echt om wie er gelijk heeft...)

geen speld tussen te krijgen! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 18:12
 
SUSANNAH475 schreef:
Phil Collins was volgens mij aanvankelijk de drummer in de groep Genesis, Peter Gabriel de zanger en toen Peter Gabriel opstapte nam Phil de zang over dacht ik.
De CD "We can't dance" (waar ook het nummer "Jesus He knows me" op staat) van Genesis is idd. met Phil Collins als leadzanger, later ging Phil Collins solo.
Ergens heb ik er nooit echt wat christelijks aangevonden aan dat nummer, maar hey, wie weet denkt er iemand die Jezus wil ik kennen... Knipoog smiley (al gaat het niet echt om wie er gelijk heeft...)

Die "Jezus" uit het nummer is gewoon een ordinaire tv-predikant die zich boven de echte Jezus stelt...hoop niet dat mensen die willen leren kennen Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 18:12
 
da's dubbelop, Griffin! dat hoeft nou ook weer niet, jochie...

Clown smiley


Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op vrijdag 13 augustus 2010, 18:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 18:18
 
TESSYBEAR731 schreef:
Die "Jezus" uit het nummer is gewoon een ordinaire tv-predikant die zich boven de echte Jezus stelt...hoop niet dat mensen die willen leren kennen Verraste, verbaasde smiley

Ik bedoel te zeggen dat ik hoop dat ze nieuwsgierig worden naar de enige Jezus (en geen namaak... Knipoog smiley ).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 20:19
 
Heel persoonlijk, maar van mij mogen ze bands als KISS, Queen, Ramstein en weet ik wat al niet meer, een ban geven.
Ik luisterde zojuist de link die Maris gaf, en de koude "angst" rillingen liepen over mijn rug. Alleen al de muziek straalt voor mij zo'n duivelse invloed uit dat ik daar niet eens naar wil en kan luisteren.

http://www.youtube.com/watch?v=5XJrCH5fFi8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GEHOLI202





Berichten: 39

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 21:50
 
CROSSROAD317 schreef:
Heel persoonlijk, maar van mij mogen ze bands als KISS, Queen, Ramstein en weet ik wat al niet meer, een ban geven.
Ik luisterde zojuist de link die Maris gaf, en de koude "angst" rillingen liepen over mijn rug. Alleen al de muziek straalt voor mij zo'n duivelse invloed uit dat ik daar niet eens naar wil en kan luisteren.

http://www.youtube.com/watch?v=5XJrCH5fFi8

Helemaal met je eens Cross..
Zonder namen van artiesten te noemen denk ik dat je als christen best wel eens onderzoek mag doen naar de herkomst van de muziek en de teksten.

Om het plastisch uit te drukken: De duivel zou wel gek zijn als hij zoiets invloedrijks als popmuziek niet zou gebruiken om zijn doel te bereiken. En dan juist de jongeren die er ontvankelijk voor zijn.

Als je je een beetje verdiept in deze materie blijkt dat heel veel artiesten van nu en vroeger zijn be-invloed door Aleiser Crowley. Dit is min of meer de grondlegger van het satanisme.
En dat zijn intitalen AC zijn.............kan de man ook niet helpen maar het komt wel mooi overeen met de anti-christ.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RICHARDRI464





Berichten: 58

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 22:22
 
eens concert van Phil Collins gezien hij wilde Michael Jackson na doen. Zat hij "lekker" met zijn hand in zijn kruis om te graaien. Viezerik!

Maar goed wie zonder zonde is. Bach is ook niet helemaal vrij van. Maar goed hoe beoordeel je dat? Niemand is perfect. Ricky Martin met een liedje let the Devil ride! Een kameraad van mij vind dat je dit maar moet zien als metafoor.

Bekijk de video clips maar op TMF dan zie je hier en daar nogal sterke seksuele uitspattingen. Dames in beeld zoomen op bepaalde plekken.

Als je het veilig wilt doen: Groot Nieuws Radio 1008AM in geheel Europa te ontvangen. Of Radio Maria via de AM 675.

Sky Radio draait net als Radio Veronica en Classic FM tig keer dezelfde muziek. Sky Radio Groep is van de bekende krant TMG. Telegraaf Media Groep.

Mijn oudste broer had stemmen in zijn hoofd. Hij luisterde naar King Diamond en Iron Maiden. Van de laatst genoemde band is de drummer een christen en staat ook in de Metal Bijbel. Alleen ik snap niet dat hij daar nog in kan spelen. Tekst van Iron Maiden: Jezus Christus komt terug op aarde en zal ons allen gaan kruisigen.

Een nummer vind ik mooi nummer van het beest 666 en play that madness. Maar eigenlijk wil ik van die band niets weten die mijn broer in de vernietiging heeft gebracht. De zanger van Iron Maiden zei in het magazine Paperclip: Ik wilde dat doden gelegaliseerd zou worden......(!)


Laatst aangepast door
RICHARDRI464
op vrijdag 13 augustus 2010, 22:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 22:32
 
.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op vrijdag 13 augustus 2010, 22:35
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: vrijdag 13 augustus 2010, 23:30
 
dus (als ik het goed begrijp) kan ik mijn radio wel het raam uit donderen: muziek is duivels.

er is overigens in het verleden (en ook nu nog) wel verduiveld goeie muziek gemaakt.

nogmaals: je kan ook te ver gaan door overal wat achter te zoeken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Pagina 1 van 3