ChristianMatch
 


Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 230 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 21:48
 
JONATHAN890 schreef:
knuffel van mij voor jou Kussende smiley Kussende smiley

mijn slechtste moment vandaag was om 4.30uur de wekker
400km rijden naar Duitsland.... en om 16 uur weer 400km terug.
Zucht nu ook barstende koppijn...... nu maar even rust en glas Port inschenken, in de tuin gaan zitten en een sigaartje erbij en dan plat.
Morgen om 7 uur weer op mijn werk zijn, laatste hand leggen aan mega offerte.



MOOI LAND HE!!! Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 23:49
 
ANNETTE792 schreef:
Dat moment begon gisteravond al..........baby heeft zich maar weer omgedraait, dwars ligt blijkbaar toch lekkerder dan op zn kop Twijfelende smiley

Ach Annette, ik was zelf ook 1 die in een stuitligging lag en ben er ook heelhuids uitgekomen... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: dinsdag 21 september 2010, 23:57
 
SUSANNAH475 schreef:
Ach Annette, ik was zelf ook 1 die in een stuitligging lag en ben er ook heelhuids uitgekomen... Knipoog smiley




Een echte dwarsligger Annette Knipoog smiley grapje, maar ik vind het rot voor je meid, sterkte hoor en wie weet.....draait die weer Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 07:38
 
EVA685 schreef:
Een echte dwarsligger Annette Knipoog smiley grapje, maar ik vind het rot voor je meid, sterkte hoor en wie weet.....draait die weer Knipoog smiley

Dwarsligger Smiley die vol vragen zit waarom leg ik nou toch de associatie met zn vader Twijfelende smiley ...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 08:00
 
CARIN303 schreef:
Dwarsligger Smiley die vol vragen zit waarom leg ik nou toch de associatie met zn vader Twijfelende smiley ...


omdat dat een heel gpedkope, kinderachtige en makkelijke manier is om grappig te zijn op dit forum?? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 08:14
 
PIETER649 schreef:
omdat dat een heel gpedkope, kinderachtige en makkelijke manier is om grappig te zijn op dit forum?? Knipoog smiley

Pas maar op P,als Carin straks alle mannen tegelijk kan mailen is het niet lollig meer.......... Twijfelende smiley






Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 08:57
 
PIETER649 schreef:
omdat dat een heel gpedkope, kinderachtige en makkelijke manier is om grappig te zijn op dit forum?? Knipoog smiley

Achhh....Pieterke doen de vrouwtjes jou plagen? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 11:05
 
SUSANNAH475 schreef:
Ach Annette, ik was zelf ook 1 die in een stuitligging lag en ben er ook heelhuids uitgekomen... Knipoog smiley

Deze ligt niet in stuit,maar echt dwars, hoofd in mn ene zij en kont in de andere zij, en draait de laatste dagen alle kanten op, behalve de goeie (gek he...en dan moet zelfs ik aan de vader denken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 11:06
 
CARIN303 schreef:
Dwarsligger Smiley die vol vragen zit waarom leg ik nou toch de associatie met zn vader Twijfelende smiley ...




Arme Pieter, je hebt het zwaar met ons Knipoog smiley
Toch sterkte hoor, ook jij Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 11:49
 
CARIN303 schreef:
Ga morgen weer aan het werk, voelde me een heel stuk beter,mn hoofd wat tot rust gekomen.
Tot ik weer eens een mega hoofdpijn kreeg die niet weg wil gaan , komt de duizeligheid er ook nog eens bij,zucht!

Ik mag morgen van 09.00-21.00 , willen jullie aan mij denken en positieve gedachten sturen?
Tnx


Het klinkt misschien raar, maar NEE ik doe niet aan positieve gedachten sturen, mij te reiki-achtig..... Smiley met dichtgeplakte mond
Wil wel voor je bidden .... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 20:58
 
CROSSROAD317 schreef:
Het klinkt misschien raar, maar NEE ik doe niet aan positieve gedachten sturen, mij te reiki-achtig..... Smiley met dichtgeplakte mond
Wil wel voor je bidden .... Engeltje smiley


Helemaal met je eens Cross.........bidden heeft meer invloed dan positieve gedachten sturen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 21:45
 
CROSSROAD317 schreef:
Het klinkt misschien raar, maar NEE ik doe niet aan positieve gedachten sturen, mij te reiki-achtig..... Smiley met dichtgeplakte mond
Wil wel voor je bidden .... Engeltje smiley


Wat lief van je!
Bidden helpt zeker veel meer en beter!
Dank je!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 22 september 2010, 21:58
 
CARIN303 schreef:
Wat lief van je!
Bidden helpt zeker veel meer en beter!
Dank je!

Zo, ben je er weer? Hoe is het gegaan vandaag? Je zult het wel erg zat zijn nu!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 07:33
 
JOSINA022 schreef:
Zo, ben je er weer? Hoe is het gegaan vandaag? Je zult het wel erg zat zijn nu!

Hoi Josina,

Ja , klopt maar er waren zeker ( veel ) momenten bij dat het best goed ging hoor!
Moet gewoon werken als een man.....1 ding tegelijk Knipoog smiley dan gaat het wel!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 10:36
 
CARIN303 schreef:
Hoi Josina,

Ja , klopt maar er waren zeker ( veel ) momenten bij dat het best goed ging hoor!
Moet gewoon werken als een man.....1 ding tegelijk Knipoog smiley dan gaat het wel!




Als we elke dag iets positief over iemand zeggen, zijn er dan nog slechte momenten Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 10:39
 
CARIN303 schreef:
Hoi Josina,

Ja , klopt maar er waren zeker ( veel ) momenten bij dat het best goed ging hoor!
Moet gewoon werken als een man.....1 ding tegelijk Knipoog smiley dan gaat het wel!

Fijn om te horen. Maar da's je geheim dus Clown smiley Weer wat geleerd Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 13:55
 
CARIN303 schreef:
Hoi Josina,

Ja , klopt maar er waren zeker ( veel ) momenten bij dat het best goed ging hoor!
Moet gewoon werken als een man.....1 ding tegelijk Knipoog smiley dan gaat het wel!


Ook daarin zijn de mannen dus verstandiger.... mannen hebben dat al lang geleden ingezien, meerdere dingen tegelijk willen doen, gaat altijd ten koste van iets.
Mannen doen dus 1 ding tegelijk, maar doen wel meerdere dingen per dag. En die dingen die ze doen, doen ze gewoon GOED Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

De reden dat een man in stress raakt ..... zijn vrouwlijke collega die de hele dag als een kip zonder kop rond rent, aan het eind van de dag roept, pffff wat een drukke dag, maar eigenlijk niets heeft gedaan ...... en dan ook nog vol trots roepen "WIJ VROUWEN KUNNEN MULTITASKEN" Slapende smiley

Ze, de vrouwen dus, hebben wel gelijk als ze roepen, daar kunnen de mannen nog iets van leren. Klopt, als een zwerende vinger, we hebben geleerd hoe het niet moet. Wij, mannen, doen dus niet aan multitasking, wij, mannen, doen de dingen liever goed, dus één voor één.

Mijn slechtste moment van de dag is, dat ik dacht dat vrouwen ook maar iets van mannen begrijpen ..... Duiveltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 14:32
 
CROSSROAD317 schreef:
Ook daarin zijn de mannen dus verstandiger.... mannen hebben dat al lang geleden ingezien, meerdere dingen tegelijk willen doen, gaat altijd ten koste van iets.
Mannen doen dus 1 ding tegelijk, maar doen wel meerdere dingen per dag. En die dingen die ze doen, doen ze gewoon GOED Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

De reden dat een man in stress raakt ..... zijn vrouwlijke collega die de hele dag als een kip zonder kop rond rent, aan het eind van de dag roept, pffff wat een drukke dag, maar eigenlijk niets heeft gedaan ...... en dan ook nog vol trots roepen "WIJ VROUWEN KUNNEN MULTITASKEN" Slapende smiley

Ze, de vrouwen dus, hebben wel gelijk als ze roepen, daar kunnen de mannen nog iets van leren. Klopt, als een zwerende vinger, we hebben geleerd hoe het niet moet. Wij, mannen, doen dus niet aan multitasking, wij, mannen, doen de dingen liever goed, dus één voor één.

Mijn slechtste moment van de dag is, dat ik dacht dat vrouwen ook maar iets van mannen begrijpen ..... Duiveltje smiley

Cross, laat de vrouwen zich nou lekker superieur wanen dat ze meer dan wij tegelijk kunnen. We maken hier direct misbruik van toch? Ja schat, helaas, ik kan maar een ding tegelijk, ik ben nu eenmaal een man. Jij als vrouw kunt multitasken, dus doe dit er nog maar even bij.... Knipoog smiley


Thomas, elk nadeel hep se foordeel.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op donderdag 23 september 2010, 14:34
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050





Berichten: 1331

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 14:43
 
THOMAS968 schreef:
Cross, laat de vrouwen zich nou lekker superieur wanen dat ze meer dan wij tegelijk kunnen. We maken hier direct misbruik van toch? Ja schat, helaas, ik kan maar een ding tegelijk, ik ben nu eenmaal een man. Jij als vrouw kunt multitasken, dus doe dit er nog maar even bij.... Knipoog smiley


Thomas, elk nadeel hep se foordeel.

ai...daar heb je 't al .....een berichtje schrijven én geen spelfouten maken .... Clown smiley


Laatst aangepast door
ANNETTE050
op donderdag 23 september 2010, 15:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 16:51
 
Mijn slechtste moment: mijn moeder, die ondanks verhoging van de medicatie, vanmiddag wéér een epileptisch insult gehad heeft Gefrustreerde smiley

Laatst aangepast door
JOSINA022
op donderdag 23 september 2010, 16:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: donderdag 23 september 2010, 17:03
 
THOMAS968 schreef:
Cross, laat de vrouwen zich nou lekker superieur wanen dat ze meer dan wij tegelijk kunnen. We maken hier direct misbruik van toch? Ja schat, helaas, ik kan maar een ding tegelijk, ik ben nu eenmaal een man. Jij als vrouw kunt multitasken, dus doe dit er nog maar even bij.... Knipoog smiley


Thomas, elk nadeel hep se foordeel.

Tja Thomas (en Cross) dus als ik het goed begrijp zouden die vrouwen ondanks al hun nadelen toch ook nog wel eens een voordeel kunnen zijn/hebben.
pfff. Geldt dat andersom ook? Hep elk foordeel se nadeel en zouden mannen dus misschien niet alleen maar voordelen hebben?

Weet het niet hoor, maar ik zou niet meer aan zo'n rondrennend ondertussen niets doent exemplaar beginnen als ik in jullie schoenen stond. Maar ja, die zijn mij waarschijnlijk toch te groot, dus houd ik lekker mijn eigen schoenen aan, en ga weer door met de belangrijke dingen des levens (pfff zorgen dat er ook morgen weer schone was in de kasten ligt).


Laatst aangepast door
MARIANNE129
op donderdag 23 september 2010, 17:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIN303





Berichten: 1230

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 11:41
 
Heb echt een off day vandaag, darmen van slag, hoofd volledig in de war, keelontsteking, moeee en zo aan het werk, HELLUP!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE338





Berichten: 547

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 15:52
 
CARIN303 schreef:
Heb echt een off day vandaag, darmen van slag, hoofd volledig in de war, keelontsteking, moeee en zo aan het werk, HELLUP!!

Nou Carin....als ik het zo lees, is het te hopen dat je je hebt bedacht!
En lig je nu heerlijk in je bed.....sterkte hoor.......


Ik besef ineens dat ik het nog lang geen weekend heb......
bah.....geen zin meer.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 16:42
 
CROSSROAD317 schreef:
Ook daarin zijn de mannen dus verstandiger.... mannen hebben dat al lang geleden ingezien, meerdere dingen tegelijk willen doen, gaat altijd ten koste van iets.
Mannen doen dus 1 ding tegelijk, maar doen wel meerdere dingen per dag. En die dingen die ze doen, doen ze gewoon GOED

De reden dat een man in stress raakt ..... zijn vrouwlijke collega die de hele dag als een kip zonder kop rond rent, aan het eind van de dag roept, pffff wat een drukke dag, maar eigenlijk niets heeft gedaan ...... en dan ook nog vol trots roepen "WIJ VROUWEN KUNNEN MULTITASKEN"

Ze, de vrouwen dus, hebben wel gelijk als ze roepen, daar kunnen de mannen nog iets van leren. Klopt, als een zwerende vinger, we hebben geleerd hoe het niet moet. Wij, mannen, doen dus niet aan multitasking, wij, mannen, doen de dingen liever goed, dus één voor één.

Mijn slechtste moment van de dag is, dat ik dacht dat vrouwen ook maar iets van mannen begrijpen .....

THOMAS968 schreef:
Cross, laat de vrouwen zich nou lekker superieur wanen dat ze meer dan wij tegelijk kunnen. We maken hier direct misbruik van toch? Ja schat, helaas, ik kan maar een ding tegelijk, ik ben nu eenmaal een man. Jij als vrouw kunt multitasken, dus doe dit er nog maar even bij.... Knipoog smiley


Thomas, elk nadeel hep se foordeel.

'k Ben erg onder de indruk van jullie redenatie. Geschokte, onthutste smiley

Wat zijn we (de mannen in dit geval) het weer met elkaar eens zeg. Twijfelende smiley Smiley met dichtgeplakte mond


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op vrijdag 24 september 2010, 16:45
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 16:46
 
CROSSROAD317 schreef:
Mijn slechtste moment van de dag is, dat ik dacht dat vrouwen ook maar iets van mannen begrijpen ..... Duiveltje smiley


Wat vervelend voor je Cross. Ik begrijp het helemaal... Engeltje smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 17:02
 
ZINGA672 schreef:
Wat vervelend voor je Cross. Ik begrijp het helemaal... Engeltje smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Lachende smiley Clown smiley

Kijk, dat kunnen vrouwen weer goed. Meeleven met de mannen. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 17:25
 
MARIJAN072 schreef:
Lachende smiley Clown smiley

Kijk, dat kunnen vrouwen weer goed. Meeleven met de mannen. Knipoog smiley


meehelpen met de centjes opmaken, kunnen ze veul beter.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LOES550





Berichten: 347

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 17:28
 
CARIN303 schreef:
Heb echt een off day vandaag, darmen van slag, hoofd volledig in de war, keelontsteking, moeee en zo aan het werk, HELLUP!!

arme jij. Knuf van mij. Beterschap Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 17:37
 
CARIN303 schreef:
Heb echt een off day vandaag, darmen van slag, hoofd volledig in de war, keelontsteking, moeee en zo aan het werk, HELLUP!!

Leef je nog? Zul je goed voor jezelf sorguh?? Dubbele hete grog, warme chocomel, hazelino, en géén Jonathan dit weekend Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: vrijdag 24 september 2010, 19:10
 
PIETER649 schreef:
meehelpen met de centjes opmaken, kunnen ze veul beter.

Dan weet je in ieder geval dat de centjes, waar jij hard voor gewerkt hebt, goed besteed worden. Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 230 Volgende
Pagina 9 van 230